Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
control your anger, hone it into a weapon - Luce
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: control your anger, hone it into a weapon - Luce
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"hvordan fik han dig egentlig til at skrive under på kontrakten?" spurgte han hende for han kunne se at hvis hun var blevet snydt eller tvunget til at skrive under så ville selve kontrakten ikke være gyldig som en dæmon kontrakt og derfor kunne ikke bruges eller i så fald ville kunne blive overskrevet af en anden kontrakt.
Rafaela- Evolved
"hvor nemt er det for dig at få Rafael til at skrive under på noget uden at han læser det?" spurgte han lige for hvis hun kunne få ham til at skrive under på en anden dæmon kontrakt som Sakref ville lave så ville den op hæve hans meget nemt og uden problemer. ellers ville dette blive lidt svære. han havde selvfølgelig en anden ide men det ville kræve lidt mere arbejde.
Rafaela- Evolved
"hvad med at jeg får skrevet en dæmon kontrakt hvor der står du at du skal begynde på et special akademi for oplæring i ondskab. selvfølgelig vil der stå at han overføre sit hold på dig til mig men det vil være gemt for hans syn ved at bruge det nemmeste der kunne bruges til sådan noget. nemlig usynlig blod. det giver ingen lugt og er usynlig indtil normal blod kommer i kontakt med det. men så kommer bare det sværeste og det er at få ham til at skrive under med blod." sagde han og tænkte lidt.
Rafaela- Evolved
"ja det var et godt spørgsmål hvad han ville få ud af det han vil sikkert intet medmindre han får noget får det. så planen vil nok ikke gå alligevel" sagde Sakref og tænkte lidt.
"hvis du blev overgivet til mig vil jeg selvfølgelig undervise dig hvis du stadig ønsker det. og hvis jeg kan ødelægge kontrakten uden at dræbe mig selv eller dig vil jeg også gøre det." sagde han. han sad og tænkte lidt indtil han til sidst slog ud med sin hånd.
"vi kan snakke videre om hvad vi gør senere. men jeg er lidt nysgerrig. var du født blind eller skete der noget som gjorde dig blind?" spurgte han nysgerrigt for det havde undret ham lidt i et stykke tid.
Rafaela- Evolved
"lad min komme så med et tilbud. da du ikke er fri fra kontrakten endnu og jeg har ikke en rigtig en løsning så finder vi et kompromis. du kommer en gang imellem når du har tid og jeg har tid og så underviser jeg dig i at bruge dine kræfter og din ondskab og få det smedet til et våben så stærk at du kan tage din hævn. det eneste jeg vil have til gengæld er at når du er fri igen at jeg har din fulde loyalitet og samarbejde. en aftale?" foreslog han.
Rafaela- Evolved
"jeg fik en ide. du bliver hos mig på slottet i ca en måned eller to. du må ikke forlade slottet på noget tidspunkt og i den tid så informere jeg ham at du er blevet fængslet på ubestemt tid." sagde han. det lød som en god ide. han var nemlig ikke over loven og det var hun heller ikke så hvis hun var "fængslet" så havde han intet at blande sig i.
"så kan vi også informere ham om at du havde gjort onde gerninger som er jo det han prøver at få dig til at gøre" sagde han og smilte lidt over sin ide.
Rafaela- Evolved
"jamen min pige vi har allerede årsagen. du overfaldte jo en mand på gaden og det er imod loven. og der er vidner der kan bevise at du blev anholdt og bragt med herhen." sagde han med et lettere blidt smil istedet for det store i starten nu hvor han havde muligheden for at tale ud.
Rafaela- Evolved
"det lyder godt så kan jeg indtil da vise dig lidt rundt på slottet men før vi begynder på det vil jeg give dig en gave. se det som en accepterings gave for at ville være min lærling." sagde han i det han rejste sig op. han gik stille ned til hende og rakte blidt sin hånd frem som i at han vil holde hendes hånd og vise hende vej på den måde. Bron tog stille fat i hendes ene hånd for at vise hendes hånd frem til Sakrefs.
Rafaela- Evolved
"vel mødt herre Sakref. hvad kan jeg gøre for dig idag?" sagde den lille stemme.
"jeg skal bruge krystallerne jeg fandt i den sidste tur jeg var på" svarede Sakref.
"javel herre giv mig et sekund til at finde dem" Sagde den lille stemme.
Rafaela- Evolved
"krystallerne er magiske. mig og professor stein, har undersøgt krystallerne og opfanget at krystallerne kan suge livsenergien fra alle de rør ved men jeg har opfundet en måde til at man kan blive immune imod effekten ved at få markeret sine hænder med specielle symboler kun jeg kender. med disse symboler vil du faktisk ikke kun være immun over for krystallens effekt men hvis andre rør ved krystallen som ikke er immune så vil deres livsenergi blive transportere til dig som kan kurere gift, sygdomme og sår. jeg vil lave disse to store krystaller om til våben og du skal være bæreren af våbene." Sagde Sakref og havde stadig sit blik imod Luce. krystallerne skulle simpelthen blive til våben som Luce skulle bruge og hun måtte selv vælge hvad for nogle slags våben det skal være men det lyder til at rent logisk så skal det være våben som man skal slå med ellers vil effekten sikkert ikke virke.
Rafaela- Evolved
"krystallerne er kaldt bloddiamanter. de er utrolig sjældne. de har evnen at hvis de kommer i kontakt med et levende væsen så suger den personens styrke og energi. hvilket gør personen udmattet og svag efter hvor meget personen har været i kontakt med krystallerne, krystallerne skaber efter de har været i kontakt med en person en slags gift som giver en brændende følelse i offerets krop. . da selve krystallerne har indtil videre været ubrugelige og faktisk været anset som et problem så er de ikke blevet brugt til noget. dog har jeg fundet en måde til at skabe et slags skjold hvilket gør at den person der har dette skjold inde i sig kan røre ved krystallerne uden at blive drænet for energi og styrke. faktisk har jeg fundet ud af at med selve det skjold kan du gøre krystallerne til noget positivt for en selv. du vil modtage den energi og styrke krystallerne suger fra andre personer som ikke har dette skjold i sig. det vil betyde at i kamp så hver gang du rammer din modstander med dit våben vil du få healet dine sår. du vil blive kureret fra sygdomme og gift og krystallerne vil stadig producere den gift som den altid gør. det jeg spørger nu hvor du skal være min lærling er om hvad for nogle våben vil du have lavet disse to krystaller om til for så giver jeg disse krystaller til dig som dine våben og det vil gøre dig til en meget farlig person for dine fjender." sagde han og forklarede så godt han kunne.
Rafaela- Evolved
"det er lidt svært at sige det er hvordan du føler verden rundt om dig, og hvordan du vil føle med et våben. derfor vil jeg fortælle dig at du kan vente til vi har fået en ide om hvad du er bedst til. du skal nemlig tænke på at et våben er ikke noget du skal se som noget du holder for at skade. du skal se et våben som en forlængelse af dig og det er derfor vigtigt du vælger ud efter det med din hørelse, syn bevægelse og selvfølgelig føle-sansen." sagde han og smilte hen imod hende også selv om at han vidste at hun ikke kunne se det.
han kendte næsten alle våben. kun dem som var specialt lavet kendte han ikke så mange af. men de fleste af de våben han kendte har han også mestret. og selv de fleste kampsports kender han også og har mestret. han har jo haft tiden i over de 30.000 år han har levet.
Rafaela- Evolved
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» books are sometimes the greatest weapon //Yoanna//
» Anger is radiating - Aya
» Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
» Anger and Fight ~ Seth
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata