Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
control your anger, hone it into a weapon - Luce
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: control your anger, hone it into a weapon - Luce
"tja hvor skal jeg starte? jeg har levet et langt liv. længere end du kan forstille dig og jeg har oplevet så meget i den tid." sagde han med en venlig stemme. han var klar over at han var meget gammel men der fik han sig selv til at lyde som om han var lige så gammel som titanerne.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"mit fulde navn er Sakref Morladin. jeg er søn af en meget stærk menneske åndemager ved navn Ingvar Morladin og en djævel kvinde ved navn Viona Morladin. jeg har en Tvillingebror ved navn Makkadin Morladin som kendt som lysbringeren. og har en storesøster ved navn Victoria Morladin som er djævel også og er kendt som Lokkeren. jeg er blandingsrace. ikke af djævel og menneske men djævel og engel. da jeg var stadig i min mors mave var mig og min tvillingebror påvirket af lysguden og mørkeguden. mørkets gud prøvede at gøre mig til et våben af ødelæggelse der ville bringe jordens undergang med mig imens lysets gud så hvad der skete og gav min tvillingebror den reneste sjæl der findes. en ærkeengels sjæl. han er selv menneske men er overnaturlig stærk og velsindet af lysets gud. jeg dog er blevet påvirket af både min brors godhed og mørket. i starten af mit liv var jeg 100% ond og ødelagde alt hvad jeg så imens min bror altid var i nærheden til at gøre det godt igen. jeg er dog nu efter jeg kom til denne verden blevet påvirket af portalens kraft så jeg nu har både det gode og det onde i mig. hvilket har gjort at jeg har en delt personlighed som skifter nogle gange. jeg er forresten over 30.000 år gammel. ved ikke hvor meget selv for har stoppet med at tælle og jeg har tre børn og fire andre lærlinge ud over dig. dem kommer du til at møde senere. men jeg ved ikke helt hvad jeg kan fortælle dig mere lige nu. har du noget du vil vide mere om?" fortalte han og spurgte venligt
Rafaela- Evolved
"tja ud over mine egne børn så har jeg tre sort elvere som lærlinge, trillinger. jeg fandt dem under en af mine rejser på jorden hvor jeg har været opvokset. trillingerne består af to drenge og en pige. drengene hedder Neko og Beko. og pigen hedder Nika. den sidste af mine lærlinge er en ved navn Bron. han er den stille type. han er en af de udøde men ikke ligesom dem der hærger Underworld lige for tiden. han er meget meget ældre. jeg fandt ham under en af mine udforskninger på jorden. han var blevet låst i en urgammelt kammer som var næsten umulig at bryde igennem hvis man ikke kendte lidt til strukturen af kammeret. han var blevet hængt fast til væggen i kæder lavet af magisk metal hvilket ikke kunne brydes medmindre man havde nøglen og besværgelsen til kæderne. han kan ikke huske sin fortid og er lidt ligeglad med hvem han var i sit tidligere liv før han blev en Udød og så kan han ikke føle følelser eller smerte." sagde han venligt. han havde nævnt alle bortset fra sine børn og en lærling som hun nok ikke kendte og han var faktisk ikke så meget der til hun nok ville komme til at møde ham.
Rafaela- Evolved
"ja eller i hvert fald tilbyder dem muligheden for et bedre liv og et formål, om de acceptere mit tilbud er deres valg men jeg spørger kun dem jeg kan se har muligheder i sig og har flammen i deres sjæl." sagde han og smilte.
"det er af samme grund til at jeg bragte dig herop istedet for at lade Bron bare putte dig i fængsel. jeg kunne flammen i dig og den brænder med vrede. en vrede som ønsker formål og muligheden for at blive brugt ordenligt." sagde han og kiggede på hende.
Hun gik tættere på ham, men trådte direkte ind i hans skygge som i virkeligheden var hans varsler fra hendes vinkel. Det var koldere end is og virkede så levende som om det kravlede på hende. Sakref ville kun se varsleren som en almindelig skygge der gjorde det Sakref gjorde, men sådan var det ikke for Luce. De var levende! Havde deres eget liv og alligevel havde et liv som tilhørte en anden person. Hun nærmest sprang et godt stykke væk og lignede en der havde fået et elektrisk chok.
Rafaela- Evolved
"der er to ting som er meget specielt ved din vrede. det er for det ene at du er Draconianer. jeg har kunne se det på dig og din aura lige fra starten af. men en Draconianer er ikke vred normalt. i er normalt fredelige og ikke aggressive men ved hvornår i skal gå i aktion. men du, du har en vrede så stor og det er den anden ting som er specielt ved din vrede. det er at en er i flammer. den brænder som et kæmpe bål som truer med at opsluge hele verden. det min pige er så specielt ved din vrede. hvis du kan kontrollere den lære at bruge den som et våben istedet for at du mister dig selv til vreden ligesom i supermarket. så kan du gøre næsten alt. vrede kan give umådelig styrke hvis du kan kontrollere det. hvis du ikke kan kontrollere din vrede kan du ende med at miste dig selv til den og du vil selv blive brændt op af vreden til kun vreden er tilbage." sagde Sakref. han kendte meget til vrede. han havde vrede over for alting da han var barn og ville kun ødelægge alt. hvis hans far ikke havde lært ham at kontrollere hans vrede og bruge det til et formål istedet så ville han nok have mistet sig selv for meget lang tid siden.
Rafaela- Evolved
et andet billede var hvordan de tre sort elvere så ud. pigen i en flot kimono som var pyntet med forskellige mønstre og farver. de to brødre. dem begge har læderrustning på men den ene som var Neko havde to små sværd imens Beko gik med et stort tohånds sværd.
nu kom et billede af hans børn. to piger og en dreng. drengen har blå hud og hale og horn. hans øjne lyste gule. den ene som hedder Zaela har lilla hud og hendes søster Surzi har rød hud. men de var ikke født. alle Sakrefs børn har han skabt i sit laboratorium ved hjælp af magi og teknologi hvor han har brugt sine egne gener og de bedste djævle gener Sakref kunne finde. alle disse billeder kom som en kæmpe strøm. men den værste var krigen som Sakref kom ind i da han lige kom til Underworld. den store krig mellem godt og ondt. lys og mørke. en krig der truede med at ødelægge hele verden men alligevel fik Sakref reddet dagen sammen med sit hold af lederne af de racer han mødte på vejen, hans bedste venner, hans lærlinge og hans børn.
dog stoppede det hele da Sakref var begyndt at ruske i Luce da det har vist sig at hun var faldet sammen på grund af Varslerne.
"Luce er du okay?" spurgte han undrende. han vidste ikke hvad der lige var sket.
Efter noget tid tabte hun varsleren og den landte direkte på gulvet og blev til små støvkorn der spredte sig rundt. Den samlede sig selvfølgelig hurtigt igen til Sakrefs skygge, men Luce derimod faldt sammen på gulvet og rystede voldsomt. Hun havde aldrig troet, at det skulle ende med, at en varsler ville angribe hende og nærmest tvinge hende til og se en anden persons minder imod hendes vilje. Hun rystede i noget tid, men kom dog til sig selv ret hurtigt. Hun rystede på hovedet kort "Jeg er ok..." man kunne nemt høre på hendes stemme, at hun var meget forvirret og ikke vidste helt hvad der var sket. Hun havde set Sakref kort, Bron, sortelverne og hans børn og mange andre væsner fra hans fortid. Hun var forvirret og vidste stadig ikke helt hvad der var virkelighed eller ej "Hvordan?..." hun lød nærmest som en der snakkede i tåger.
Rafaela- Evolved
"Luce vågn op du snakker i tåger." sagde han og blev med et ruske hende blidt til hun var kommet lidt mere til sig selv igen. han vidste ikke hvad han skulle gøre. han vidste ikke overhovedet hvad der var sket og havde ikke forstillet sig at sådan noget bare pludselig sker.
Rafaela- Evolved
"varsler? hvad mener du?" spurgte han forvirret han mærkede jo ikke noget. han så bare at hun faldt sammen lige pludselig uden god grund.
Rafaela- Evolved
"så du kan se folks fortid hvis du rør ved deres skygger?" spurgte han nysgerrigt. dette kunne være en perfekt evne hvis hun lærte at kontrollere hvad hun ville præcist se af folks fremtid. ikke kun den vrede hun har men også at hun ville kunne læse folks fortid ville gøre hende til en glimrende spion.
"er der mange der har denne evne eller er det kun dig?" spurgte han nysgerrigt for hvis det kun var hende ville det være virkelig godt for hans side.
Rafaela- Evolved
det var en meget farlig evne i de forkerte hænder hvis den blev mestret, men han havde en plan med hende, en plan som han ikke selv var sikker på hvordan ville forme sig, han vidste dog en ting og det var at han ville træne hende til at kunne mestre sin evne og træne hende til at blive en af hans lærlinge, men små skridt, han kunne ikke tvinge hende ud i noget som hun ikke selv var parat til og han var ikke selv så kraftfuld hvis han ikke havde brugt så meget tid på at blive så stærk.
han rakte venligt sin hånd ud så hun havde noget til at støtte sig til.
"kom, lad mig vise dig op til dit nye værelse så du kan få hvilet dig, efter den her oplevelse så har du overhovedet ikke energi nok til at kunne begynde på din træning endnu, og jeg skal have tid til at sætte nogle forberedelser op til det hele." sagde Sakref og holdte stadig sin hånd ud stille og roligt ud imod Luce.
Rafaela- Evolved
"du får de andre regler af vide når vi begynder fast med din træning" sagde Sakref og begyndte at føre hende op imod de trapper der fører til de øvrige etager og førte hende op af trapperne.
Rafaela- Evolved
"det er forskelligt for jeg har mange ting jeg skal nå men jeg får bron til at sidde i stuen som er rummet der var før dette værelse. han ved hvordan man kontakter mig men ellers gem dine spørgsmål til efter du har hvilet dig lidt. jeg ved når du er klar og så vil jeg med glæde svare alle spørgsmål der." sagde han venligt og blidt.
Rafaela- Evolved
"jeg vil lade dig hvile og når du vågner udhvilet kan vi snakke videre. indtil da så føl dig hjemme, her er ingen der kan såre dig så du har intet at frygte." sagde han omsorgsfuldt og blidt.
med det forlod han rummet for at Luce kunne hvile sig og han lukkede døren bag sig for at hun kunne få fred. han bedte Bron vente i stuen hvis noget skulle ske og hvis hun får brug for at kontakte ham, hvorefter han gik ned af trappen. han havde meget han skulle nå at planlægge.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» books are sometimes the greatest weapon //Yoanna//
» Anger is radiating - Aya
» Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
» Anger and Fight ~ Seth
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata