Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Wait what tha no fucking no kat
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Wait what tha no fucking no kat
'' Tror du selv.. Jeg hopper på den? Forklar mig venligst hvordan du har FÅET DET AR. OG MÆRKE! ''
Hun hævede stemme en smugle, da hun sagde ''Fået det ar, og mærke.'' Hun smilede stadig mens, og lod sig langsomt grine helt for sig selv. Selvom der ikke rigtigt var nogle grund til det. Det var mere fordi at, hun havde det sjovt.
Hun fjernede roligt rebet fra hans ene arm, imens hun stadig holdte fast i den ene arm. Det var nu en meget sjov leg hun legede.
'' Synes du ikke bare.. Den her leg er sjov? For det synes jeg! ''
(( Sorry det korte svar! Krea svigt. ))
Gæst- Gæst
Jake kiggede bare koldt på hende, da hun binde hans ene arm fri igen han mærket hende tag fat i den mens han stadig mærke hans næse bløde. Fra efter det slag hun havde givet, det gjorde dog ikke så ondt igen så han måtte bare komme igennem denne her dag.
"Du har fået nok og vide, vovse så stop dog med og lege med mig og hvad tror du selv jeg sydes om denne lege." Sagde Jake vredt til hende, hun skulle aldrig ha gjorde det her han ville dræbe hende når han fik chancen. Eller også ville han vente på hun gav ham lov til og komme fri, og så måske være søde ved hende. Mens han følte sig brugt som et lege tøj, som hun bare ville gøre alt ved for at få ham under sin magt hvilket aldrig ville ske hvis det stod til ham selv. Hvilket det altid gjorde, han sukkede let og prøvet og fjerne blod så hans ansigt så lidt bedre ud
//samme her//
Gæst- Gæst
''Jeg leger lige så meget med dig, som jeg vil. Jeg har ikke fået det af vide, jeg gerne vil vide. Og indtil jeg får det af vide, bliver det sådan her. Du bestemmer jo selv hvornår du vil fri? Du skal bare fortælle mig hvor du har fået det andet mærke fra. Og hvorfor du fik det. '' Katherine lænede sig lidt ned over Jake, og lod hendes tunge strejfe hans tunge. Hvorfor i helvede gjorde jeg lige det? Hvad er der galt med mig!?
Gæst- Gæst
*Hvorfor fanden lod hun sin tunge, sin tunge stejfe min det gør man sgu ikke.* tænke Jake mens han kiggede hende i øjne stadig, for ham var hun intet andet ende en vovse der bare drille ham pine ham. Men han ville lyve hvis han ikke sagde han nød det og hans lem reagere lidt på det.
"Fint du skal nok få hele historien, men først når jeg magte det." Svaret Jake og kiggede på hende.
Hvor skulle han starte han ville ikke jah afsløre hvem han var, hvor han kom fra så helt fra starten ville hun ikke få historien.
//sorry krea svigt//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry vente tiden og det lidt korte svar krea svigt//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Wait.. why didn't you tell me something was up?
» Your.. Wait what!? ~Nille~
» Wait. You said I am what? -Assorian
» wait do i know you //Amaranthe//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata