Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
funny life we live in right?
Side 1 af 2 • 1, 2
funny life we live in right?
Sted | En havn
Omgivelser | Vand, både...ja hvad der nu ellers er på en havn
Vejr | Solen er gemt bag et par skyer, men det er alligevel varmt
Påklædning | .jpg]Kjole
Plus | Kjolen går ned til hendes tær også har hun bare tær
Tilegnet | Rebecca
De skarpe grønne, scannede hen over vandet, lidt som en vane. Hun plejede at have havet som sit hjem engang, men efter det angreb, det kostede hendes mor, kunne hun med et gå..hun gik på land og siden den dag havde hun levet oppe på overfladen, hvor hun hyggede sig godt med dage, der bestod af at dræbe og manipulere, det var englelig uhyggeligt så nemme de mennesker var at manipulere, de troede automatisk, fordi man havde et kønt ansigt, var man da helt sikkert en sød lille pige. Ja det troede det, indtil de enden blev spist på bunden af havet eller langsomt blev drænet for blod.
Hun klukkede kort for sig selv og stoppede op ved kanten af havnen, et skridt til og man ville ende ude i vandet, med hænderne mod sine hofter betragtede hun det smukke glimtene vand, vand der lyste smukt op i den smule solskind der eksisterede, den smule der brød igennem skyerne og ramte mod vandets overflade.
Kort sukkede hun og derefter trak hun ganske let op i sin kjole og satte sig ned, det gav hende minder om gode tider og dejlige dage, bare at være så tæt på vandet, selvom hun ikke vidste sine følelser så tit, kunne havnen her alene få dem frem, dog først når hun mente hun var nok alene...hun var ikke just typen, der lod tårerne falde, hvis hun var blandt andre
//Håber dette er godt nok
Gæst- Gæst
Sv: funny life we live in right?
Rebecca så op mod himlen igen og svømmede op til havets overflade, og så mod havnen. Hendes blonde hår var en anelse mørkt da det var helt vådt. Hendes lysende blå øjne var mod en kvinde der sad ved kanten af havnen.Rebecca gjorde intet.
Det var sikkert ikke så klogt at vise sig overfor en to benet. Rebecca var dog lidt nysgerrig. Hun havde set mange to benet før, hun kendte Markulius, Nille, Jacob... Mange. Men denne person havde hun aldrig set før. Rebecca var dog tydelig at se fra der hvor kvinden sad.
//Det er helt perfekt. Håber der er noget at svare på. //
Gæst- Gæst
For you the sun will be shining. 'Cause I feel that when I'm with you. It's all right I know it's right" hendes smaragdgrønne øjne var kun på vandet, englelig kunne man sige det eneste der kunne vise hun havde en smule sirene i sig, var hendes skønhed og så hendes stemme, derudover var der halen "And the songbirds keep singing. Like they know the score. And I love you I love you I love you. Like never before" Minder om de gamle dage, dem hun tilbragte med sin mor dukkede op som hun sang, sangen var en hende og hendes moder havde delt sammen, kort før hun blev dræbt af vampyren, en dum vampyr der troede han kunne forvandle en sirene til en som ham selv, dog var det endt galt og hun var endt som det man kunne kalde en blandingsrace "To you I would give the world. To you I'd never be cold. 'Cause I feel that when I'm with you. It's all right I know it's right" fortsatte hun og lod blikket glide ud over vandet, dog stoppede de da hun fik øje på en kvindes ansigt i vandet, tydelig sirene "And the songbirds keep singing
Like they know the score. And I love you I love you I love you. Like never before Like never before. Like never before" sluttede hun den og lagde hoved på skrå mens hun betragtede sirenen med en svag nysgerrighed
//dejligt at høre og dit var skam helt perfekt
Gæst- Gæst
"Hvordan kan det være du synger som en sirene?" Spurgte Rebecca blidt med sin smukke stemme.
//Okay... Vildt kort svar... Har kreasvigt, so sorry! D:
Gæst- Gæst
//helt okay ^^
Gæst- Gæst
Rebecca følte sig kort fornærmet over at hun kaldte hende for lille. "Jeg er ikke lille." Sagde Rebecca koldt og kneb øjnene lidt sammen. "Hvordan kan du kun have lidt sirene i dig?" Rebecca hævede et øjnebryn. Ubekvemt ud?! Pfff... Rebecca kunne ikke fortælle denne fremmede hvorfor hun så ubekvemt ud.
"Måske er jeg, måske er jeg ikke." Sagde hun flabet og kneb øjnene sammen. "Hvorfor er du ikke i vandet?" Rebecca hævede begge øjnebryn.
//Og kort svar igen x_x... Sorry D:
Gæst- Gæst
//igen helt okay...shit happens som de siger
Gæst- Gæst
Rebecca lagde hovedet lidt på skrå mens hun kørte en hånd igennem håret. "Er der et problem med det? Man behøver ikke at være tudsegammel." Sagde hun roligt. Rebecca så spørgende på hende da hun rejste sig, mens hun rynkede på panden. "Det gør mig ondt." Rebeccas øjne blev fyldt med medlidenhed. "Hvordan gik det ikke super godt?" Rebecca så spørgende på kvinden.
Rebecca så væk da kvinden lynede sin kjole ned, ikke fordi Rebecca havde noget imod at se andre nøgne, hun var bare høflig. "Hvad mener du?" Hvad pokker talte tøsen om? Rebecca dykkede ned under vandet da kvinden sprang i. Så svømmede hun op til overfladen igen og kiggede nysgerrigt på kvinden. "Aha." Rebecca sukkede svagt. "Okay, hvad er dit navn?" Rebecca så spørgende på kvinden.
Gæst- Gæst
Hun rystede på hoved "det sagde jeg ikke, ungdom bringer uskyld med sig, tit har unge folk ikke set hele denne verdens kulde og de er derfor ofte uskyldige, hvor jeg dog savner at være fem hundrede...sådan en fin alder" hun lagde hoved tilbage og smilede op mod himlen. Hun trak på skulderne "mange tak...men behøver du skam ikke, jeg tog min hævn på ham hundrede år senere, lod ham blive ristet i solen...om og om igen, til jeg lod ham dø" hun havde virkelig nydt at dræbe ham, bare at høre ham skrige i smerte, mens hun lod sin vrede gå ud over ham. Hendes spørgsmål fik hende til at lægge hoved tilbage "sirener, kan ikke blive forvandlet til vampyrer...det ender oftes galt og i mit tilfælde endte det med at generen samlede sig og jeg blev en slags blandingsrace" svarede hun og trak endnu engang på skulderne "ens øjne, siger de er vejen til sjælen...det er dem, samt udtryk og kropsholdning, folk bruger til at læse hinanden...det var det jeg mente...du var nem at læse" pointerede hun, uden det skulle være en fornærmelse, det var bare sådan det var. Hun smilede skævt og svagt drillende "Mit navn er Genevieve" svarede hun "hvad med dig selv" spurte hun stille
Gæst- Gæst
Rebecca, uskyldig? HAhahahaha! Det var verdens dårligste joke, hvis nogen troede det! Rebecca var langtfra uskyldig! "Jeg er så langtfra uskyldig." Sagde hun med et kækt smil. Hun var hverken jomfru, og hun havde skam dræbt mange væsner. Rebecca fulgte hendes blik op mod himlen. "Av av, lyder ikke rart for ham, men retfærdigt gjort dog." Hun grinede svagt. "Og retfærdigheden er vigtigere end alt andet." Kort blev Rebeccas lysende blå øjne kolde men så blev de varme og mystiske igen.
Rebecca så roligt på kvinden. "Ah, på den måde.. Kan du så lide din forandring?" Spurgte Rebecca roligt. Rebecca nikkede forstående. "Nem at læse? Hvad kan du læse ved mig?" Spurgte Rebecca med et hævet øjnebryn. "Genevieve... Interessant navn." Rebecca smilede svagt. "Mit navn er Rebecca Silver."
Gæst- Gæst
han trak på skulderne "muligvis ja, jeg sagde også tit....ikke det inkludere dig" pointerede han stille. Hun grinede "han blev yderst overrasket over jeg kunne gå i solen, men hold da op han kunne tigge for sit liv og ja...du har ret, retfærdighed er ganske enkelt vigtigt" med gjorde hun, for hende var denne retfærdighed...hævn kun glædelige og længe ventet. Hun trak på skulderne og skar en grimasse "på punkter...ja, men jeg er mere blodtørstig, men tilgangæld kan jeg gå i solen, lever evigt" hun kunne ikke helt finde ud af om det var en god eller dårlig ting, at det var endt som det nu engang gjorde. Hun nikkede kort, betragtede hende "du er som sagt ubekvemt....næsten som om dette ikke er din egen hud" hun trak på skulderne. Hendes ord fik hende blot til at klukke "jamen mange tak og i lige måde Rebecca" hun smilede varmt
Gæst- Gæst
"Evigt liv.." Det havde Rebecca engang haft, nu var det blevet taget fra hende. "Men har du brug for vand hver anden time som andre sirener?" Hun så spørgende på hende. Det lød nu godt at hun kunne gå i solen. Så vidt hun havde hørt var det en slags forbandelse for vampyrerne at de ikke kunne se deres elskede sol uden at blive brændt til døden.
Hun skar ansigt. "Det er en lang historie om hvorfor jeg er ubekvemt." Sagde hun, og historien var en hemmelighed, den vedkom ikke Genevieve. Rebecca smilede roligt. "Hvad laver du egentlig her ved havnen?" Spurgte Rebecca nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Rebecca havde nu oplevet skammerens blik, smerte som var noget af det værste, delt blod med en vampyr.. Så meget. Hun ville ønske at der var en der kunne få hende til at føle sig tryg, og Markulius var ikke den person mere.
Hun grinede svagt. "Det ville jeg gerne have set! Mænd leger altid store og stærke, hvilket er en skam." Mænd var så irriterende når de legede seje, en mand der var sig selv, kunne vinde mange kvinders hjerter. En farlig type, gik Rebecca dog efter, men stadig en der kunne være kærlig mod hende... Sige at han elskede hende.. En der fik hende til at føle sig tryg.
"Snyd. Det er som en forbandelse at jeg ikke kan være på landjorden i så lang tid. " hun sukkede svagt.
Hun smilede kækt. "Lange historier er dem man ikke vil fortælle." Konstaterede hun.
Gæst- Gæst
Hun trak på skulderne "sorry du, det var ikke just fordi jeg selv valgte dette, men du kan jo altid have en vand falske på dig...så kan du jo bare gøre dig våd...ellers..ja bare glem det, tvivler på det vil virke ellers" hun rystede på hoved, hun havde faktisk ingen ide om hvordan Rebecca ville kunne få mere tid på land. Hun lukkede sine øjne og nikkede "jep, my story...not yours, ligesom din historie om hvorfor du er så ubekvemt i din form...det er din ikke min" sagde hun ud i luften, samtidig med at hun sukkede stille
Gæst- Gæst
Rebecca smilede svagt. "Det er faktisk en ret god ide.Hvis jeg forsvinder ud af syne og hurtigt får tørret mig, inden nogen ser mig, kan jeg være længe på land." Hun grinede svagt og kørte begge hænder igennem håret. "Lad os bare sige jeg ikke er født i denne krop." Rebeccas stemme havde fået en mystisk glød i sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg besøger land ofte." Rebecca kneb øjnene lidt sammen. "Jeg kan udmærket gå, jeg kan ikke svømme så hurtigt som andre sirener, det er det jeg ikke har helt styr på endnu. Men jeg er god til at gå." Rebecca trak på den ene skulder.
//Kreasvigt...
Gæst- Gæst
Hun smilede "ikke god til at svømme...hvis du kunne have lyst, kunne jeg træne med dig, gøre dig bedre" spurte hun og hævede øjenbrynet, hun havde normalt ikke det store at lave, mest rendte hun bare og sang på kroer, bare eller også besøgte hun havet, så hvorfor ikke hjælpe en anden, hvis hun da ved og mærket ønskede denne hjælp
//samme her
Gæst- Gæst
Hun kløede sig skamfuldt på armen. "Nej ikke god til at svømme." Hun smilede stort over Genevevies forslag. "Mange tak, det ville være dejligt hvis du ville træne mig." Sagde hun med et kært stort smil. Hun lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Hun nikkede "det er jo ikke så godt, men jo det vil jeg gerne, så kan jeg jo komme her ned engang imellem også kan vi jo svømme sammen, træne og den slags" forslog hun og smilede skævt
Gæst- Gæst
Rebecca smilede taknemmeligt til Genevieve. "Tak for det, Genevieve." Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Det lyder fint for mig." Hun smilede kækt. "Og nu er jeg nysgerrig, hvad laver du egentlig i hverdagen?"
Gæst- Gæst
Hun smilede "det var så lidt...og kald mig Gen" sagde hun, det var sjælden folk fik lov til at kalde hende ved kælenavn...men denne Rebecca virkede interessant og faktisk rar at være sammen med "åhh ikke det store...når jeg ikke indtager føde...synger jeg på barer og kroer og derefter mindes jeg fortiden her ved havet" svarede hun og så ud mod havet
Gæst- Gæst
Rebecca smilede roligt. "Okay, Gen." Hun blinkede drillende til Genevieve. Rebecca smilede skævt og så kort rundt. "Synger? Bliver mændene så ikke helt klistrende?" Hun skar kort ansigt ved tanken om det.
//Kreasvigt. D:
Gæst- Gæst
Hun grinede "åhh det er en underdrivelse, men det er alligevel godt, jeg drikker jo også blod og hvis mændende ligefrem slås om mig, har jeg jo masser af mad" pointerede hun og klukkede blidt
//me too
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Funny to see you again - Bellamy
» It's funny, everything chances, but still their are the same
» XXX Just a funny time on the sea XXX - Seuzan
» Funny we should meet like this - Azanroc
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth