Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
funny life we live in right?
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: funny life we live in right?
En underdrivelse. Ha! Rebecca havde også lagt mærke til de blikke mænd sendte efter hende, når hun gik rundt i havnen, med ikke så meget tøj på. Perverse mænd. HRmpf. "Slås om dig... Jamen, det må da være træls i længden... Har du aldrig nogensinde overvejet at slå dig ned sammen med en mand som du elsker?" Spurgte Rebecca og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Hun sukkede "det er skam også irriterende, jeg føler mig som et stykke legetøj de bare kan smide rundt med som de vil...men jeg har også brug for mad" hun trak på skulderne, hun så ud mod havet, før hendes øjne igen landede på Rebecca "jeg har aldrig fundet en som jeg har kunne elske...plus jeg har seriøse problemer, jeg kan ikke klarer at der er en eller anden idiot der skal bestemme over mig, så det ender tit med jeg har bukserne på" sagde hun stille
Gæst- Gæst
Et stykke legetøj.. Ja, det kunne man sagtens føle sig som. Hvorfor troede mænd at piger bare... var en one night stand, og så derefter bare skred? Som om pigen ikke havde nogen følelser.. At hun bare var skabt til at skabe nydelse for mændene... Eller, det var ikke alle mænd der tænkte sådan, det vidste hun... Men der var nogle. "Mange mænd tror at kvinder bare er skabt til at de kan få nydelse af dem." Hun rystede på hovedet. "Ender med at du har bukserne på? Jamen, der findes mænd.. Som får en til at føle sig smuk... Vidunderlig, sådanne mænd er fantastiske." Hun troede på at Genevieve en dag ville forelske sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Rebecca svømmede op, så hun sad ved siden af Genevieves og havde halen nede i vandet præcis som hende. Hun vendte ansigtet mod hende."Nej det er ikke for meget at bede om. Jeg mødte en fyr engang der gjorde det ved mig, men nu, er jeg ikke så sikker på hvad jeg føler for ham. Men hold godt øje, det er ikke alle fyre der er idioter." Hun smilede skævt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Funny to see you again - Bellamy
» It's funny, everything chances, but still their are the same
» XXX Just a funny time on the sea XXX - Seuzan
» Funny we should meet like this - Azanroc
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth