Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
funny life we live in right? - Page 2 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
funny life we live in right? - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
funny life we live in right? - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
funny life we live in right? - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
funny life we live in right? - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
funny life we live in right? - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
funny life we live in right? - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
funny life we live in right? - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
funny life we live in right? - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
funny life we live in right? - Page 2 Voteba13funny life we live in right? - Page 2 Voteba14funny life we live in right? - Page 2 Voteba15 
Rafaela
funny life we live in right? - Page 2 Voteba13funny life we live in right? - Page 2 Voteba14funny life we live in right? - Page 2 Voteba15 
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

funny life we live in right?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

funny life we live in right? - Page 2 Empty Sv: funny life we live in right?

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 12:45

En anden person ind i sin krop... Rebecca bed sig i underlæben. "Tja.. Det er ikke rart." Det gik op for hende at hun sagde det som om hun selv havde prøvet det, så hurtigt skyndte hun sig at tilføje; "kunne jeg forestille mig det ikke var." Hun smilede skævt. Uh, hun skulle ikke fortælle GEnevieve om sin oplevelse med Skammeren, det var strengt fortroligt. Og dog, gik Nille alligevel rundt og fortalte det til mange... Som dog var hendes venner... Hm. 
En underdrivelse. Ha! Rebecca  havde også lagt mærke til de blikke mænd sendte efter hende, når hun gik rundt i havnen, med ikke så meget tøj på. Perverse mænd. HRmpf. "Slås om dig... Jamen, det må da være træls i længden... Har du aldrig nogensinde overvejet at slå dig ned sammen med en mand som du elsker?" Spurgte Rebecca og lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:09

Hun nikkede "ja...det kan jeg også, bare det man ikke længere kan styre sin krop...må være forfærdeligt" hun bed godt mærke i hendes måde at sige det på, lidt som om hun selv havde prøvet det, dog var det ikke at se på hende, at hun så meget som lagde mærke til det, hun havde stadig det samme udtryk i ansigtet. En lille ting, man lærte igennem så mange år, mn blev god til at blive ulæselig.
Hun sukkede "det er skam også irriterende, jeg føler mig som et stykke legetøj de bare kan smide rundt med som de vil...men jeg har også brug for mad" hun trak på skulderne, hun så ud mod havet, før hendes øjne igen landede på Rebecca "jeg har aldrig fundet en som jeg har kunne elske...plus jeg har seriøse problemer, jeg kan ikke klarer at der er en eller anden idiot der skal bestemme over mig, så det ender tit med jeg har bukserne på" sagde hun stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:19

Puh, det virkede ikke til at Genevieve lod sig mærke til det lige før. Godt, så var Rebecca fri for at forklare. "Ja, det må det..." Heldigvis fik hun denne gang det til at lyde som om hun ikke havde prøvet det. Det var godt, virkelig godt. 
Et stykke legetøj.. Ja, det kunne man sagtens føle sig som. Hvorfor troede mænd at piger bare... var en one night stand, og så derefter bare skred? Som om pigen ikke havde nogen følelser.. At hun bare var skabt til at skabe nydelse for mændene... Eller, det var ikke alle mænd der tænkte sådan, det vidste hun... Men der var nogle. "Mange mænd tror at kvinder bare er skabt til at de kan få nydelse af dem." Hun rystede på hovedet. "Ender med at du har bukserne på? Jamen, der findes mænd.. Som får en til at føle sig smuk... Vidunderlig, sådanne mænd er fantastiske." Hun troede på at Genevieve en dag ville forelske sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 19:11

Hun nikkede "ja...det kender jeg skam til" hun sukkede og tog sin kjole på igen, dog stadig med sin hale ned i vandet "det er som om de kun ser det der er uden på, de tænker ikke på det der er inden i" hun rullede med øjnene og betragtede hende stille. Hun lagde hoved på skrå og lyttede interesseret "det gør der sikkert, men jeg har endnu ikke mødt en, jeg vil bare gerne møde en fyr, som kan slå benene væk under mig, en som får mig til at føle mig som den vigtigste person i hans liv, ikke bare en eller anden tøs der er smuk, jeg vil gerne være vigtig for nogen...er det virkelig for meget at spørge om" spurte hun og betragtede stille Rebecca

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:11

Rebecca smilede til hende da hun tog sin kjole på. Hun betragtede Genevieves hale roligt, den var smuk. Alt ved sirener var faktisk smukt. Alt. Det var det gode ved det. De var smukke uanset hvad. "Nemlig... Og dog..." Hun vred sine hænder lidt. "Jeg har mødt nogle mænd der slet ikke er sådan." Hun smilede blidt og lagde hovedet lidt på skrå.
Rebecca svømmede op, så hun sad ved siden af Genevieves og havde halen nede i vandet præcis som hende. Hun vendte ansigtet mod hende."Nej det er ikke for meget at bede om. Jeg mødte en fyr engang der gjorde det ved mig, men nu, er jeg ikke så sikker på hvad jeg føler for ham. Men hold godt øje, det er ikke alle fyre der er idioter." Hun smilede skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum