Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
Were the hell am i// Rebecca
Side 1 af 1
Were the hell am i// Rebecca
S i nærheden af havet.
O ingen så vidt man kan se
V sol og varme
Tid 12,00
P http://www.mensfitness.com/sites/mensfitness.com/files/interview_images/11472.jpg
Richard lå på jorden eller nærmest i sandet, mens han sov natten før havde han været igennem hans første forvandling han tog sig lidtil håret og kigge sig omkring han kigge på sig selv, blive man virkelig nøgen når man var forvandlet åbenbart. Han sukke og gik lidt væk hvor han så fandt noget tøj, det var et par bukser som enlig så godt ud. Der ud over, var der en T-shirt som der lå sammen med noget til hænderne, som ligne hansker han smile og putte dem på imens han begynde og gå mod havet igen. Der stod ikke så langt derfra et træ, han smile og begynde og træne mod den. Hans slag gik lige ind i træet mens han forsætte han lavet også et flyvespark mod det. Han smillet og gik ud i nærheden af havet hvor han begynde med og træne hans flyvespark. Han begynde stadig med det og sætte alle kræfter ind. I det han til sidste fik sparket ind i hoved å han kunne gøre det. Han begynde der efter og tag armbøjninger, mens han træn han havde siden han kunne træn hans krop og gjorde det der for kun med en arm skiftene. Han tænke på alle han havde tabt mod i kamp men nu var han klar, han ville ikke tabe. Han forsætte og tænket derefter på Isabella hvor mon hun var nu.
//sorry det er en kort start, men viste ikke helt hvad jeg ellers skulle skrive.//
O ingen så vidt man kan se
V sol og varme
Tid 12,00
P http://www.mensfitness.com/sites/mensfitness.com/files/interview_images/11472.jpg
Richard lå på jorden eller nærmest i sandet, mens han sov natten før havde han været igennem hans første forvandling han tog sig lidtil håret og kigge sig omkring han kigge på sig selv, blive man virkelig nøgen når man var forvandlet åbenbart. Han sukke og gik lidt væk hvor han så fandt noget tøj, det var et par bukser som enlig så godt ud. Der ud over, var der en T-shirt som der lå sammen med noget til hænderne, som ligne hansker han smile og putte dem på imens han begynde og gå mod havet igen. Der stod ikke så langt derfra et træ, han smile og begynde og træne mod den. Hans slag gik lige ind i træet mens han forsætte han lavet også et flyvespark mod det. Han smillet og gik ud i nærheden af havet hvor han begynde med og træne hans flyvespark. Han begynde stadig med det og sætte alle kræfter ind. I det han til sidste fik sparket ind i hoved å han kunne gøre det. Han begynde der efter og tag armbøjninger, mens han træn han havde siden han kunne træn hans krop og gjorde det der for kun med en arm skiftene. Han tænke på alle han havde tabt mod i kamp men nu var han klar, han ville ikke tabe. Han forsætte og tænket derefter på Isabella hvor mon hun var nu.
//sorry det er en kort start, men viste ikke helt hvad jeg ellers skulle skrive.//
Gæst- Gæst
Sv: Were the hell am i// Rebecca
Ikke langt væk fra manden var der en sirene, som havde munden under vanden, men øjnene over vandet, som kiggede på ham. Hendes blå hale skinnede blidt under vandet, da solens stråler ramte den. Hendes blonde hår var en anelse mørkt da det var vådt. Hendes lysende blå øjne fulgte hver en bevægelse manden lavede. Rebecca vidste ikke helt om hu skulle svømme tættere på, det ville jo afsløre hende. Hun ville ikke tage kontakt til ham.
Han var god til at kæmpe, men hvorfor havde han sovet på stranden? Måske havde han været til fest og var gået amok i byen med sine venner, hvor derefter han måtte være faldet i søvn på stranden. Ja, det måtte være det. Hun kunne ikke lugte hans fært. Desværre. En fisk svømmede forbi hende, men blev stoppet af Rebeccas blide hånd hvis fingre strøg sig over dens skæl. Fisken stoppede op og så på hende, kort efter svømmede den væk igen. Rebecca kiggede på manden igen, mens hun svømmede en smule tættere på, så han nu kunne se hende.
//Det er skam helt fint! Håber der er noget at svare på. //
Han var god til at kæmpe, men hvorfor havde han sovet på stranden? Måske havde han været til fest og var gået amok i byen med sine venner, hvor derefter han måtte være faldet i søvn på stranden. Ja, det måtte være det. Hun kunne ikke lugte hans fært. Desværre. En fisk svømmede forbi hende, men blev stoppet af Rebeccas blide hånd hvis fingre strøg sig over dens skæl. Fisken stoppede op og så på hende, kort efter svømmede den væk igen. Rebecca kiggede på manden igen, mens hun svømmede en smule tættere på, så han nu kunne se hende.
//Det er skam helt fint! Håber der er noget at svare på. //
Gæst- Gæst
Han træn videre uden og lægge mærke til det, men han lytte heller ikke så meget efter han træn bare videre. Han sukke let og træn videre næste gang han møde hende kat der bare havde leget med ham, ville han hævne sig og det var jo netop derfor han træne var det ikke joh for at forsvare folk der betød noget for ham, han sukke og forsætte mens han kigge sig omkring han lavet et til flyvespark i luften. Hvor han så begynde og træne med og bokse igen, han var ligeglad med næsten alle personer der var her. Han kiggede sig omkring, og lave så en saltomortale bagud, hvor han så lavet et flyvespark lige efter han smile lidt og gik ud mod havet han havde brug for noget vand. Han kigge på en pige der var i vandet og som kigge på ham. Han smile venlige til hende og efter og ha taget hans trøje af og hans bukser, kaste han sig ud i vandet. Mens han svømmet hen til hende, han smile og kigge på hende. "Hej mit navn er Jake, hvem er du om jeg må spørge." Han smile bare venlig til hende der var jo ikke en grund til ikke og være flink.
Gæst- Gæst
Rebecca betragtede stadig den to benet fyr der trænede, han var god til det. Især det med flyvespark. Det kunne hun ikke, det ville hun egentlig heller ikke kunne. Hun brugte sin stemme og sit udseende som forsvarsmiddel og så sin evne. Rebecca så rundt, hun måtte ikke lade nogen se hende.. Sirener var eftertragtet af videnskabsmænd. Hun ville ikke fanges. Hun vendte sine lysende blå øjne mod drengen igen. Han havde opdaget hende! Han var på vej mod hende! Med bar overkrop og kun underbukser... Hm.. Han så ikke værst ud. Rebecca så undrende på ham. Vidste han ikke hvad hun var? Nå nej, han kunne ikke se hendes hale.. Den var gemt. Hendes blå hale strejfede blidt hans ben.
"Hej Jake." Hun smilede roligt til ham. "Mit navn er Rebecca. Hvorfor er du dog kommet her ud til mig?" Hendes stemme var lokkende, forførende. Lige så vel var hendes udseende. "Du er meget god til at lave flyvespark." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå.
"Hej Jake." Hun smilede roligt til ham. "Mit navn er Rebecca. Hvorfor er du dog kommet her ud til mig?" Hendes stemme var lokkende, forførende. Lige så vel var hendes udseende. "Du er meget god til at lave flyvespark." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Han smile, og lytte efter hendes navn det var enlig det godt og smukt navn lige som Isabella hvorfor tænke han dog på hende igen det var provokerne. Han smile let til hende og nikke op mod stranden, mens han kigge på hende. "Får at vaske mig jo, så jeg ikke lugte af sved Becca hvis jeg må kalde dig det." Sagde han og smile stadig venlige til hende, han mærket noget dejligt kølige ramme hans fod mens han kigge på hende. Han smile let og kigge på hende, mens han så sig omkring han smile flirt til hende. "Jamen tak, jeg har også træn meget jeg overleve nemlig via at kæmpe divers steder." Sagde han og grinte let hans latter var ikke lige frem så dårlig at folk ville skære deres øre af eller ond at høre på, den var meget normal. Han smile let og kigge på hende, hvad lavet hun mon altid her ude. Han forstod dog ikke at hun ikke gik ind i land, han kigge på hende med hoved på skrå. "Hvad med dig, hvad laver du siden du hele tiden er herude i vandet." Sagde han og kigge på hende, mens han tænke hvorfor hun dog hele tiden var ude i vandet og ikke lidt inde på jorden.
Gæst- Gæst
Rebecca så undrende på ham. Han var smuttet ned i vandet for at vaske sig, så han ikke lugtede af sved.. Hm.. Det lød nu meget overbevisende. "JAvel ja, forståeligt at du ikke vil lugte af sved." Sagde hun med et svagt smil om læberne. '"Du må gerne kalde mig for Becca." Sagde hun og trak på den ene skulder. Hvis han ønskede at kalde hende for Becca, måtte han da gerne det. Hendes hale blev ved med at røre hans ben, indtil han ville lægge mærke til den blå hale under vandet.
"Kæmpe diverse steder? Hvad mener du med at kæmpe?" Hun så spørgende på ham og lagde hovedet lidt på skrå. Hans flirtende smil havde ingen virkning på hende. Langtfra. Hun grinede svagt. "Se ned i vandet og du vil opdage hvorfor." Sagde hun kækt.
"Kæmpe diverse steder? Hvad mener du med at kæmpe?" Hun så spørgende på ham og lagde hovedet lidt på skrå. Hans flirtende smil havde ingen virkning på hende. Langtfra. Hun grinede svagt. "Se ned i vandet og du vil opdage hvorfor." Sagde hun kækt.
Gæst- Gæst
Han smilede charmende til hende, mens han nikke let. "Taler om gadekampe og sådan noget, smukke Becca." Sagde han og blinket til hende mens han kiggede ned og opdaget det, han grine og slog sig for panden. "Ej det burde jeg ha sagt mig selv, sagde han og smilede til hende. Han kiggede på hende, med hans smil og kiggede så ud i vandet. Mon hun ville være med til og svømme lidt det kunne jo godt være ikke, tænke Jake og smilede til hende. Han kiggede op og lytte det lød til der var flere herude, mon det var de folk ville fange hende fordi hun var en sirene. Jake gik op og stod så lige foran dem, han smilede falsk til dem men de tror det var rigtig. "Har du set en sirene her, nede." Spurgte den højeste af dem om. Hans ansigt så dirket på Jakes mens Jake bare smilede, "nej det er der ikke kan jeg bede jer om en besked." Grinte han til dem, mens de begge blive pisse vrede på ham, "Nu hør du efter din idiot vi prøve. At gøre havet mere sikkert ikke andet." Jake grinte bare af dem, "i skal selv væk så i er jo farlig." Grinte han til dem, hvilket fik den første af dem til og slå ud imod ham. Det var den højeste af dem som var et menneske grunden til han ikke ramte var hans krop den var for stor så Jake undgik med lethed. Han smile igen til dem og undgik også de næste slag. "Når er det, snart min tur eller vil i forsætte." Grinte Jake hånligt til dem, mens han forsætte med og undgå slagene.
Gæst- Gæst
Rebecca hævede begge øjnebryn over ham da han smilede charmerende. Ej, helt ærligt. Ville han nu til at flirte med hende?! Niks du, han fik intet af hende. Smukke Becca.. Hm. Javel ja. "Aaah, okay." Hun kneb øjnene lidt sammen. "Kald mig smukke Becca igen og jeg flår din strube op." Hun fik sylespidse tænder som hun kørte sin tunge snerrende over, som et rovdyr. "Drop dit charmerende smil, du får intet af mig." Hun lagde armene over kors. Hun behøvede jo ikke at holde sig oppe med armene, hun havde jo en hale.
"Ja, det burde du." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hendes blik søgte hen mod strandkanten, hun hvinede kort og dykkede ned. Hun ville ikke fanges! Tænk hvis de opdagede noget de ikke havde set ved andre sirener, eller noget. Hun svømmede op til overfladen igen og så mod mændene og Jake. Hun lagde hovedet lidt på skrå. Han hjalp hende? Hvorfor? Hun løftede sin hånd, få dråber kørte ned af hendes hånd, men kort efter rejste en kugle af vand sig, og lagde sig ved hendes hånd. Hun kastede vand kuglen mod en af mændene, i håb om at den ramte hans forbandede fjæs.
"Ja, det burde du." Sagde hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hendes blik søgte hen mod strandkanten, hun hvinede kort og dykkede ned. Hun ville ikke fanges! Tænk hvis de opdagede noget de ikke havde set ved andre sirener, eller noget. Hun svømmede op til overfladen igen og så mod mændene og Jake. Hun lagde hovedet lidt på skrå. Han hjalp hende? Hvorfor? Hun løftede sin hånd, få dråber kørte ned af hendes hånd, men kort efter rejste en kugle af vand sig, og lagde sig ved hendes hånd. Hun kastede vand kuglen mod en af mændene, i håb om at den ramte hans forbandede fjæs.
Gæst- Gæst
Manden der havde slået ud efter Jake, fik lige pluslige noget vand i ansigt som var blive kaste mod ham som en vand ballon. Han vendt ansigt mod Rebecca og kigge rasende på hende, mens han gjorde sig klar til og sætte i løb efter hende så snart han kunne komme forbi denne dreng. Jake stod bare og smilede til dem, men nu ville de hen til hende sirene lige meget hvad. Den ene af dem, prøve med et og slog ud mod ham, mens den anden sætte i løb mod hende så de kunne fange hende hvilket de nok ikke skulle ha gjorde med et fælde Jake ham. Der løb ned mod hende hvor Jake så bare begynde, og slå ham i ansigt ikke bare en gang men mange gange lige efter det. Hans øjne lyste da den ene af dem var bevidstløs. Den anden trak et våben som var et spyd, og begynde og bakke væk han var skræmt han var blive bange for Jake nu det var måske den måde hans øjne gløde på eller noget andet. Han begynde og løbe alt hvad han kunne, væk fra Jake men Jake Var hurtigere han var oppe ved ham og brække armen på dette mand, lige i det han pege med Spydet mod ham hamret Jake hans fod over hans arm hvor han så skreg og lidt efter besvimet. Jake rejste sig op og gik ned til vandet, hvor han kaste vand i hans ansigt efter det her.
Gæst- Gæst
Rebecca mærkede at det havde taget noget af hende energi, så hun trak sig lidt tilbage i vandet og hvæsede af de fyre der kom for tæt på. Hendes skarpe tænder sendte klar besked; kom de for tæt på, angreb hun! Hun så på mens fyren ordnede idioterne, hun lagde hovedet lidt på skrå, og dykkede ned under vandet. Hun ventede dernede, indtil hun hørte et skrig. Hun svømmede op til overfladen igen, for at se hvem der havde skreget, og fik set at det ikke var Jake, gudskelov. Hun stirrede først bare på dem, og gjorde intet.
Da Jake kastede vand på en af dem, var han den sidste, altså, manden Jake kastede vand efter, var den sidste af dem. Hun så på Jake, hvor efter hun hvæsede højlydt. "I stedet for at lege helt, og tæve dem, kunne du eventuelt bare løbe. De kan ikke røre mig herude." Sagde hun, hun var hurtigere end mennesker til at svømme.
Hun var jo en sirene.
//kreasvigt
Da Jake kastede vand på en af dem, var han den sidste, altså, manden Jake kastede vand efter, var den sidste af dem. Hun så på Jake, hvor efter hun hvæsede højlydt. "I stedet for at lege helt, og tæve dem, kunne du eventuelt bare løbe. De kan ikke røre mig herude." Sagde hun, hun var hurtigere end mennesker til at svømme.
Hun var jo en sirene.
//kreasvigt
Gæst- Gæst
Han kiggede koldt ud på hende da hun sagde det, "tror du jeg gjorde det for din skyld jeg havde brug for at prøve min nye styrke så jeg smadret dem. Fordi de var der hvor jeg var, og at de bare så ud til og være de perfekt og smadre og så løbe jeg aldrig fra en kamp." Sagde Jake og rejste sig op han gik hen mod et træ og kigget på dem, de var helt smadret mens de lå der. Fandt han en kniv og stak den i gennem ham, der stadig bevæget sig og var ved og kaste en sølv kniv mod Jake. Jake kiggede koldt ned på ham og gik så væk, han var lidt ligeglad med hvad folk mente han havde to side nu den kold og ustyrlig og den normal sød personlighed så nu ville han ikke bruge den med mindre det var yderest vigtig hvilket det nok aldrig bliv. Han lagde sig lidt længere ned ved vandet, ikke det sted hun var men bare langt nok nede til han kunne mærke vandet omkring hans ene arm. Han smilede let mens han lå der, og kiggede sig omkring han elskede det her vejr og vandet oh det føltes altid så godt.//samme her//
Gæst- Gæst
Rebecca hævede et øjnebryn, da han så koldt på hende. Hun rystede på hovedet af ham. Hvis han ville kæmpe, så skulle han da have lov til det. Hun så kort på, da han stak kniven igennem den ene af mændene. Hun skar kort ansigt, og kørte en hånd igennem håret. Der var ingen grund til at blive nu. Hun skulle jo også videre. Hun havde andet at lave end at snakke med ham. Hun var ikke såret af det han havde sagt, hun var faktisk ligeglad med ham. Hun havde jo lige mødt ham, og kendte ham faktisk ikke. Hun vidste kun at han hed Jake. Hun ville gerne videre i livet og hun ville ikke spilde sin tid på at kigge på ham, eller snakke med ham. Hvorfor skulle hun også snakke med ham? Hun kørte igen en hånd igennem sit hår, for at få håret væk fra øjnene, så hun kunne se ordentligt.
Inden hun svømmede væk, slog hun ned i vandet med sin hale, så hårdt at vandet sprøjtede ind mod strandkanten. Hun vidste ikke om vandet ramte Jake, men hun håbede på det. "I så fald, held og lykke med at prøve din nye styrke." Sagde hun hurtigt, inden hun dykkede ned under vandet, og svømmede væk.
//Out.
Inden hun svømmede væk, slog hun ned i vandet med sin hale, så hårdt at vandet sprøjtede ind mod strandkanten. Hun vidste ikke om vandet ramte Jake, men hun håbede på det. "I så fald, held og lykke med at prøve din nye styrke." Sagde hun hurtigt, inden hun dykkede ned under vandet, og svømmede væk.
//Out.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
» Who are you really? ∞ Rebecca
» Rain. -Rebecca-
» What?! I have never seen before! I am NOT Rebecca! ~ Tyler
» it's a beautiful day -(Rebecca)-
» Who are you really? ∞ Rebecca
» Rain. -Rebecca-
» What?! I have never seen before! I am NOT Rebecca! ~ Tyler
» it's a beautiful day -(Rebecca)-
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth