Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
it's a beautiful day -(Rebecca)-
Side 1 af 2 • 1, 2
it's a beautiful day -(Rebecca)-
Sted :: Et sted på stranden, nær vandet
Omgivelsr :: Hvad er der normalt på en strand?
Vejr :: Vejret er dejligt, roligt og smukt
Påklædning :: http://2.bp.blogspot.com/-fHtA820GITA/T0lUY6FPTbI/AAAAAAAAFI0/JQiifMheLRA/s640/Big+Sweater2.jpg
Ekstra :: Det er trøjen også de sorte bukser, intet andet fra billedet også et par mørke sko
På den store strand, i sandet sad en ung mand...godt nok havde han mange træk efter en kvinde, men han havde ingen kvinde dele...kun sit ansigt. Skylar, som normalt plejede at tilbringe sin tid sammen, med sin kære kæreste Benji, havde denne aften valgt bare at tilbringe noget tid ved stranden, slappe af også gøre sig klar og bygge glæden op til at se sin elskede kæreste igen. Han lagde ikke just skjul på han var bøsse, bare hans kropsbygning, den spinkle og lille form, plus hans ansigt og talemåde...sagde alt om han var bøsse. Hans stemme var hverken for feminin, men den var hellere ikke i nærheden af at være maskulin, den var blød og fin.
Normalt ville han havde været hjemme i sin grimme lejelighed, bare sidde og stirre ind i væggen, men efter han havde mødt Benji virkede alt meget bedre og han turde gå udenfor...være sammen med dem han kendte...få gange lærer nye mennesker at kende...bare være social.
Han smilede skævt og smed en sten ud i vandet, sukkede og tænkte tilbage på minderne fra hans hus, benjies hus, et hus han håbede at kunne bo i snart...at bo sammen med sin kæreste...det fik næsten hans blod i kog. En rødmen sneg sig op på hans kinder og han prøvede at slappe af, ved i stedet at kigge ud over vandet
//håber det er godt nok
Gæst- Gæst
Sv: it's a beautiful day -(Rebecca)-
Da hun nåede vandkanten, viste hun sig. Hendes overkrop var bar, hendes blå hale glitrede svagt fra måneskinnets lys. "Godaften unge mand." Hun smilede til ham. "Hvad er dit navn?" Spurgte hun med sin smukke stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede venligt til ham og rystede blidt på hovedet. "Nej, jeg vil ikke spise dig." Hun grinede svagt. "Jeg spiser ikke venlige væsner... Jeg har lige spist en sæl, så..." Sæler gjorde hende ikke helt mæt, men nok til at hun ikke ville overfalde en fremmede mand for at æde ham. "Hej Skylar, jeg hedder Rebecca." Hun smilede venligt til ham. "Har jeg ret i at du er bøsse?" Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Og hvis ja, så skal du ikke frygte at du bliver hånet af mig over at du er det."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En kæreste? Åh, det var da dejligt at vide han havde sådan en sød kæreste der hjalp ham sådan. "Jeg er glad for at høre du har sådan en dejlig kæreste." Sagde hun med et venligt smil. Hun ville ønske at hun havde en kæreste der gjorde hende tryg... Åh, Markulius havde hun været forelsket i, nu var hun i tvivl på grund af al dramaet... Gabriel var tiltrækkende, men.. Ja... Vampyrer var da også så forbandet tiltrækkende! "Jeg kan godt forstå at det må være træls at blive hånet og dømt fordi man er anderledes. Det må ikke være rart." Hun sukkede. "Jeg kan ikke forstå hvorfor nogle håner jer homoseksuelle," hun syntes at homoseksuel lød bedre end bøsse," i er jo ret søde, venlige. Man kan stole på jer." Hun smilede til ham. Hun kiggede på sin hale. "Ja da, men pas på. Den kan slå hårdt." Sagde hun drillende, drillende for at vise at hun ikke kunne finde på at slå ham.
Gæst- Gæst
han nikkede "jeg var på en date med ham, alle stirrede på os....som var der noget galt med det" hviskede han og så ned, det havde virkelig såret ham, gjort ham ked af det. Det var hans første date og de ødelagde det hele. Hendes ord, gjorde ham blot glad "mange tak...jeg ville total kramme dig...hvis det ikke var for" ham kørte hænderne rundt omkring hendes bryster og smilede svagt.
Da hun gav ham grønt lys, lod han sine fingre glide op og ned af den skællede hale "den er smuk" sagde han og smilede blidt, den var en smule klam at røre ved...men smuk
Gæst- Gæst
Hun lagde sin hånd på hans skulder. "Bare ignorer dem der gør det. De er idioter der ikke kan tænke. Tænk på at de nok bare er misundelige over dig og din kærestes glæde." Hun lagde hovedet lidt på skrå. Hun grinede svagt over hans ord. "Jeg forstår... Det ville ikke blive bedre hvis jeg fik ben, jeg ville være fuldkommen nøgen." Hun smilede kækt, og så kort rundt.
Hun fulgte hans fingre der gled op og ned af hendes hale med øjnene. "Det er alle sireners haler, vi skal være smukke for at forføre vores bytte." Hun trak på den ene skulder.
Gæst- Gæst
han nikkede "min barnepige plejede at fortælle mig historier om sirenerne, smukke og ikke til at modstå, lokkede de sømænd som unge mænd i døden, med deres vidunderlige sang" sagde han stille
Gæst- Gæst
Hun så blidt på ham. "Nej, Skylar. Det er ikke forkert af dig, du er intet monster. Det er bare de idioter der ikke bryder sig om at nogle mænd tænder på mænd, fordi de ikke kan lide det. Men de er idioter. Det er langtfra forkert af dig at elske." Hun smilede blidt til ham.
Hun grinede svagt. "De historier er rigtige. Vi kan også tage normale mænd, det behøver ikke være sømænd, de er bare lettest." Hun trak på den ene skulder.
Gæst- Gæst
Han nikkede "ja det kan jeg forestille mig, men hvordan er det så...at kunne svømme så meget, være så smuk, vide alle vil forgude en" spurte han stille, han kunne ikke selv svømme og han var vant til at blive nedgjort for sit udseende, de kaldte ham alle syge, så han ville bare gerne vide hvordan det var
Gæst- Gæst
"Det var så lidt." Hun smilede blidt til ham. Det var så kært at han var så genert! Han var som en bror, en sød bror. Hm.. Hun havde ikke haft kontakt til sin familie siden sin første død... De var nok døde nu. For hun havde hørt at den by, hun havde boet i, var blevet ødelagt af en drage. Da hun havde besøgt sit hus, var det ødelagt. De var nok døde, ja. Hun var ikke specielt ked af det over det, hun havde ikke elsket dem vildt meget.
Hun trak på den ene skulder. "Det er vidunderligt at være i vandet, jeg føler mig så fri, der er ingen der kan røre mig der... At alle forguder mig, jeg vil nu ikke sige at alle gør, men det er... sært. For jeg ved jo ikke om de elsker mig. Det med at være smuk... det tænker jeg ikke lige over, jeg har altid vidst jeg var smuk, så.." Hun smilede svagt.
Gæst- Gæst
Han lagde hoved på skrå "du er smuk...alle synes du er smuk, jeg..har aldrig oplevet folk synes jeg er smuk, de fleste kalder mig syg og forskellige grimme ting, fordi jeg ser ud som jeg gør" hviskede han stille og så ned, det gjorde ondt, at folk bare dømte hinanden udelukkende på deres udseende, velfærd eller seksualitet
Gæst- Gæst
Alle syntes hun var smuk? Ah.. Gabriel havde sagt hun var en gudinde, eller noget i den stil, men hun tvivlede. Markulius syntes hun var smuk, Vaas syntes hendes øjne var smukke... Okay, ja, måske alle. Hun syntes selv hun var smuk, men det hang vel til sirener! "Skylar, dette siger jeg fordi det er sandt, men du er en smuk mand." Hun smilede til ham. "Men sommetider er det ikke udseendet der tæller, men det indre. Allerede nu kan jeg bedømme at du er en fantastisk fyr, en man kan stole på, en rigtig god ven. Benji er utrolig heldig at have dig." Hun smilede venligt til ham, hvert et ord mente hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Din mor så vidst hellere en søn der kunne lide kvinder, ikke mænd. Du kan ikke gøre for din seksualitet. Problemet er bare at mange ikke kan se hvor skønne jer homoseksuelle er." Hun smilede til ham.
Gæst- Gæst
Efter lidt tid lagde han sig ned, så han havde siden mod hende, dog en smule oppe, så vandet ikke gjorde ham vådt "verden er nogle gange bare ond" hviskede han stille
Gæst- Gæst
Hun nikkede. Hun ville ikke lige ligge sig ned, hun ville have svært ved at komme op igen. "Meget ond, men vi er nød til at gå igennem livet med oprejst hage." Sagde hun med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun bed tænderne hårdt sammen over hans ord. Den der elskede hende var faktisk ikke så heldig igen. Hun elskede jo ikke Markulius... Vaas var forelsket i hende... Gabriel havde rørt ved hende, og øh, hun fandt ham på et vis stadie ret så tiltrækkende. Men hun elskede ingen af dem. "Han er ikke så heldig, ham der elsker mig, faktisk." Hun så væk, ikke fordi hun havde noget imod at Skylar rørte ved hende, det var hun så van til at mænd gjorde. Men fordi... hun... skammede sig over at hun ikke elskede Markulius, eller Vaas... Hun skammede sig over at hun ikke elskede nogen!
Gæst- Gæst
Han så hvordan hun kiggede væk, så forsigtigt lagde han armene om hende og gav hende et kram, noget han ikke havde gjort mod en fremmede siden...ja nogensinde, han havde aldrig givet en han ikke havde kendt i lang tid et kram
Gæst- Gæst
Hun lod ham lægge armene om hende for at kramme hende, hun var dog lidt undrende, ville han gerne være våd? Nuvel, det måtte han selvom. Hun krammede sig ind til ham, selvfølgelig kun venskabelgit ment.
Gæst- Gæst
Han lukkede sine øjne da hun krammede ham igen "jeg har kun krammet to i hele mit liv, du er nummer tre" sagde han og trak sig væk fra hende
Gæst- Gæst
"Hvad skete der da du dukkede op?" For at hjælpe ham ville hun gerne vide det, for hvordan kunne hun hjælpe ham hvis hun ikke vidste hvad dervar sket?
Hun smilede svagt. "Så er det vel en gave at blive krammet af dig." Sagde hun med et smil og betragtede ham.
Gæst- Gæst
Han sukkede "de gjorde nar ad mig, først var det ord og som minutterne gik, blev det med vold og da natten var omme, lå jeg på intensiv afdeling, fuldkommen ødelagt. Jeg har aldrig følt mig så forkert...som den nat" hviskede han og bed sig hårdt i læben, men Benjis ord kom frem og han lod læben slippe, tændernes hårde greb
Hendes ord, fik grinet frem i ham "jeg vil ikke ligefrem sige jeg er så meget værd, at mine kram er en gave...det er vel bare et kram" sagde han med et skuldertræk
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Who are you really? ∞ Rebecca
» Rain. -Rebecca-
» What?! I have never seen before! I am NOT Rebecca! ~ Tyler
» Were the hell am i// Rebecca
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth