Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
Omgivelser: Træer i alle mulige farver, en dejlig stor sø som er dejlig varm efter solen har sået over den i flere timer.
Tid: Det er ved at blive aften men solen er stadig oppe lidt endnu.
Vejr: solen er dejlig rød, og vinden er stille, samt det er varmt, det er som om det er sommer.
Udseende: http://1.bp.blogspot.com/-sxHf70aYc4I/Twp4kx7FtEI/AAAAAAAABoU/hVZv0SercO4/s1600/Josh+Hutcherson+08.jpg
Skoven var stille og roligt næsten ingen lyde at hører, ingen dyr er uge på denne dejlige dag, og det virkelig lidt underligt i Vaas'es øjne, ingen dyr var ikke et godt tegn ikke for ham selv, selv om han er vampyr og har levet længe for han aldrig oplevet det, kun lige da han mistede sine forældre i en voldsom brænd som han var skyld i, Vaas gik vider igennem skoven i en dejlig blå bluse som var lysere end hans øjne, han viste at der kun var nogen få personer som kender til hans øjne, for hans storebror til Markulius har de samme øjne og det havde deres far også, måske lå det bare til drengende i familien hvem ved igen ville finde ud af det, for der var kun Markulius og 'vaas tilbage i den gamle familie, Vaas stoppede hurtig op da han hørte en lyd, det var ikke en fugl eller en røv heller ikke et helt normalt menneske, det måtte være et væsen som han ikke kendte til, han gik hen imod lyden, og fik øjne på en person med langt lyst hår.
Gæst- Gæst
Sv: Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
Det gav et chok da hun fornemmede en anden... bekendt fært. Hun åbnede straks øjnene og vendte sig om mod... Vaas. Hun snerrede og blottede sine tænder, som var blevet skarpe. "Hvad vil du? Jeg kan ikke fortælle dig mere om Markulius!" Snerrede hun højlydt af ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyldning godtaget." Hun smilede svagt, mens hun fik sat sit hår så det dækkede hendes bryster. Hun kiggede på ham og hævede et øjnebryn over at han så på hendes pande. "Mine øjne er hernede?" Sagde hun og pegede på hendes blå øjne.
Hun sukkede svagt. "Hvad laver du herude, Vaas?" Spurgte hun roligt.
Sidst rettet af Rebecca Fre 20 Sep 2013 - 15:41, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan kan du komme igennem os?" Hun skar kort ansigt. "Og jeg er ikke en genstand. Jeg tilhører kun mig selv." Hun sukkede svagt. Hun svømmede over til ham, lagde sine hænder på jorden og løftede sig lidt op, så hendes ansigt var foran hans, ikke så langt ra hans faktisk.
"Hvad hedder hun?" Spurgte hun med et smil.
Gæst- Gæst
Han så hvordan Rebecca kom svømmende imod ham og lade sine hænder på jorden foran ham, han smilede svagt til hende imens han så på hendes pande han åbnede munden men lukkede den igen, han vil ikke sige hendes navn ikke nu ikke her, "Rebecca ikke misforstå mig nu, men tror det er bedst at jeg ikke siger hvad hun hedder" han så ned igen. nu havde han nok sagt noget forkert.
Gæst- Gæst
Hun sukkede over at han ikke så hende i øjnene. Hvorfor troede han at Mark ville blive sur over at han så hende i øjnene?! "Hvorfor er det bedst?" Spurgte hun nysgerrigt. "Måske kan jeg hjælpe."
Gæst- Gæst
Han kunne ikke holde sine øjne fra hendes da hun spurgte om han var forelsket i hende, "Nej Rebecca jeg er ikke forelsket i dig" han viste godt inderst inde at han var blevet lidt i hende, især nu hvor han har set hendes lyseblå øjne som var så smukke, han lukkede munden da han opdagede at den stod åben, "Fordi hun stadig er en dræber og vil ikke havde folk skal finde hende og dræbe hende"
Gæst- Gæst
Hun åndede lettet ud, det var godt han ikke var det, det ville ødelægge alt. "Godt."Hun smilede blidt til ham. "Men mig og Markulius er teknisk set ikke kærester." Hviskede hun og trak på den ene skulder.
"Hvorfor skulle jeg dræbe hende? Jeg er selv en dræber. Jeg æder mænd." Hun smilede kækt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vaas, hvad er der galt?" Hun så spørgende på ham. Hun forstod det ikke... Hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun fulgte enhver af hans bevægelser med øjnene. "Har jeg sagt noget forkert?" Hun bed sig nervøs i underlæben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så undrende på den gyldne pakke. Hvad var det? Hun havde nu ikke noget imod at han røg, hun ville bare ikke ryge, det var ikke særlig sundt.
"Jeg ved godt at vampyrer drikker blod? Jeg har ladet Markulius drikke blod af mig." Hun hævede et øjnebryn. "Find du bare noget at drikke." Hun svømmede ned under overfladen igen. Altså, så hele hendes krop var under vandet og hun ikke ville kunne høre ham.
Gæst- Gæst
Ca. en halv time efter kom vaas til syne igen fra i tætte tærer, han havde lidt blod rundt om munden, og lidt på hænderne, men han tog sig ikke rigtig af det, han viste at hun nok var vandt til at se blod efter Markulius havde spist af hende, han gik hen til vandkanten og tog hende hænder ned under vanden for at vaske dem og vaske sit ansigt, han sagde ikke noget til Rebecca han var bare helt stille og ville så gerne lade være med at se hende i øjne igen
Gæst- Gæst
Da han var kommet tilbage var hun igang med at tage sin bikini på. Hendes hår var stadig en smule vådt, men mere lyst. Hun vendte sig om mod ham da hun havde fået sin bikini på.Hun så undrende på ham da han ikke sagde noget. "Fik du noget blod?" Spurgte hun med sin blide stemme.
Sidst rettet af Rebecca Man 19 Aug 2013 - 20:09, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øh, hva?" Hun så spørgende på ham, en smule overrasket, over at han sagde at hun var smuk. "Åh, øh, det er godt at høre." Hun bed sig i underlæben.
Hun rynkede på panden over hans spørgsmål. "Hm... Ja! Hvorfor sagde du jeg er smuk?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Øh. Smuk som solen? Hun bed sig i underlæben. Det var skam venligt sagt af ham, men... Ja. "Tak... Tror jeg nok." Hun lagde armene over kors og så ham ind i øjnene. "Vaas, har jeg sagt noget forkert eller gjort noget, siden.. du virker meget afholdende?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så på ham da han stillede sig foran hende, en anelse tæt, men hvad pokker. Hans ord overraskede hende, da han var færdig med at snakke, bed hun sig i underlæben og så bare ind i hans øjne. Mark elskede hende, Vaas var faldet for hendes øjne. Åh du godeste! Trekantsdrama... "Vaas, jeg.." Hun så væk. "Jeg beklager, men jeg har ikke kærlige følelser for dig..." Hun lukkede øjnene. "Og jeg tvivler på at Mark stadig elsker mig, dette er ikke den krop han elskede med før jeg døde." Hun åbnede øjnene og kiggede på ham. "Jeg beklager." Hun trådte et skridt væk fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ødelægger ikke vores venskab, Vaas." Hun lagde blidt sin hånd mod hans kind. "Der skal mere til før vores venskab bliver ødelagt." Sagde hun med et smil.
Hun så roligt på ham og havde taget sin hånd til sig. "Jeg tvivler nu stadig. Han har forandret sig, som jeg også har. Jeg tvivler på at han stadig kan elske mig." Hun sukkede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Dont worry Rebecca im here. (Privat)
» Who are you really? ∞ Rebecca
» What?! I have never seen before! I am NOT Rebecca! ~ Tyler
» Rain. -Rebecca-
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth