Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Voteba13you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Voteba14you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela )

Go down

you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Empty you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela )

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 23:15

sted: en ørken.

omgivelser: sand, sand, og mere sand.

tidspunkt: tæt på aften, ca kl 17:30.

Han havde fået jobbet af en ukendt hætteklædt mand, men han tog det fordi han fik 25 små røde rubiner i en lille pose, som han havde taget imod, han var draget ud i ørkenen, imens han nød den varme tørre sand, og den rene luft da han havde fået øje på caravanen på knap 10 mand, som han havde fået at vide, som senere måtte erfare, at han var blevet røvrendt noget så grimt.

Han var kommet alene, i håb om at den lille caravane kunne klares, han havde dog taget fejl, så lige nu sad han og blødte fra sin venstre skulder, fra et stik sår, imens han osse blødte fra højre arm, han havde kun taget sit ørken camoflage udstyr med og sin baton og dolk, han vidste ikke hvordan det var gået galt, han havde dræbt 6 vagter, inden han blev overmandet af en mindre hær i han's øjne, så han måtte trække sig, og nu sad han bag en sten og gemte sig for dem, i et stort sten område, som han var løbet fra, han vidste dog at han's blod kunne duftes ud i lange retninger, han vidste dog heller ikke om da var fjender inærheden, han så stille på sine skrammer og sår, imens han tørrede blod af sin lang ærmede ørken camoflage Tshirt, som sad stramt på ham så man let kunne spotte han's kræftige muskler, han havde blod på sine handsker, forude sine kamp ørken camoflage bukser, og sine kamp støvler, han knurrede surt over han var blevet røvrendt sådan, dog var vidste han ikke da lurede en anden trussel inærheden.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Empty Sv: you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela )

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 23:30

P:: http://3.bp.blogspot.com/-5WW66Cq0JNI/UYvHUN2jDEI/AAAAAAAAKr0/9xK-Q0aOg-E/s200/katherine-pierce-and-bebe-peplum-tank-top-gallery.png

Angela var enlig bare taget et anderledes sted hen, måske for at se noget nyt for engangs skyld i hendes kedelige evigeliv som hun enlig ikke ville bytte væk for noget som helst i verden.. Alle de uger uden blod havde gjort hendes hals bare en smugle tør, hun havde levet af menneskemad. Heldigt for hende at være blanding så hun ikke var afhæning af blod.. Blod gjorde hende blot stærkere.. Angela var i hendes anden personlighed, så virkelig sød og uskyldig ud.. Men kunne sagtens bide fra sig hvis tingene ikke gik som planlagt. Angela tog en dyb indånding og fik færten af shapeshifterblod. Hun løb derhen imod, og stod et godt stykke bagved personen inden hun var hurtigt ommebagved ham. Angela blottede tænderne og hendes øjne blev røde, inden nogle nåede at reagere havde hun sat tænderne i hans håndled og sugede voldsomt til af hans blod. Hun kunne fornemme på hans muskulatur at han godt kunne slå fra sig, men det kunne hun så sandeligt også. Og hun havde givet et par mænd slag før der undervuderede hende, men næsten ingen vidste at bag vampyren i hende gemte mennesket sig så venlig og sød som den bedste sommerdag. Angela borrede sine tænder dybere ind, hun så helt uskyldig ud.. Lignede bare en uskyldig pige som var ved at dø af tørst.. Skindet kunne bedrage, men hun kunne sagtens være venlig.. Men så igen rosen havde torne..

Gæst
Gæst

you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela ) Empty Sv: you will hunt me? a joke, right? well shit ( Angela )

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 10:44

Han sad stille og var igang med og forbinde sine sår, forude at heale dem lidt, da han strakts stoppede op, og snusede ind, da der var en fremmede artet duft i luften, han så roligt rundt og trak sin baton, ventede lidt, han sænkede dog sin baton igen, da der ingen fare var, så han sad roligt og forbandt sine sår, imens han dog stadig var opmærksom på sine omgivelser, dog ikke opmærksom nok, han nåede ikke og se hende, før han mærkede en smerte i sit håndled, han reagerede dog ikke på smerte, udover han stirrede på kvinden da drak blod af han's håndled, han stirrede stille på hende nu, da hun ikke duftede af en en's formet art, men af en fremmede artet duft, som han ikke rigtigt kunne placere, han overvejede og pande hende en men valgte dog og kommunikere og sagde.
''hvem er du og hvorfor bider du mig uden og kende mig?''
han lød ikke fjendelig, men heller ikke venlig, da hun bed ham uden og spørge, og han var allerede ejet af en, så han brød sig ikke om at blive bidt uden og blive sprugt, så han stirrede bare på hende med sine nysgerrige, neutrale øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 0:14

Da han enlig talte gik der ikke langtid før hun lod sine tænder trække til sig, hun fjernede blodet med sin håndryg imens hun trådte et skridt væk fra ham. Angela trak sine tænder helt ind, hun følte sig frisk igen. Hendes ansigt blev langsommere koldere, og mere følelseskold, selvom det ikke var hendes mening så var hun bare sådan her som vampyr.. Hun var blanding, men blod trak hende over på hendes vampyr side.. Hendes svaghed var hendes menneskelige side, hvis man sultede hende for blod kunne hun stadigvæk overleve men hun vil blive ekstremt menneskelig.. Og i sidste ende blive den pige ingen faktisk kendte 100 %.. Angela kiggede på ham.
"Navnet er Angela.. Og ja, jeg bider en del. Det kommer an på tørsten, for det meste kender jeg ikke dem jeg suger blod fra. Og jeg plager at dræbe dem. Rettere sagt jeg kender kun få." Svarede hun måske lidt flabet, men det var jo en del af vampyr siden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Jul 2013 - 1:07

Han ventede tålmodigt, imens han overvejede om han skulle havde pandet hende en på skrinet, vidste dog det var en dum ide, han ville dog ikke lade sig dræbe, ikke endnu, men han mærkede dog da hun trak sine tænder til sig, og han så hende fjerne blodet med sin håndryg, og han så hende's ansigt som langsomt blev koldere og mere følelseskold, han vidste ikke om det var en facade, han brummede bare for sig selv, han så dog bare på hende med et neutralt blik da han så vampyren kiggede på ham, og han svarede bare venligt.
''rart og møde dig Angela, jeg er Kuuma, bjørnen fra skoven, og ja det kan jeg sku mærke, må sige jeg er ret utilfreds da det ikke er mit blod du har taget, men min Mistress's blod, og tja det undre mig ikke du ikke altid kender dem, vampyre er jægere, ligesom jeg er, men tja tørst er nu engang tørst, og det må man leve med, og tja hvis du havde dræbt mig så var mine folk nok blevet ret sure, men tja, alt kommer på alt, efter hvad da sker, og tja kender kun til få? det skal da osse være plads til''
han lød høflig og venlig, osse neutral dog, imens han ignorede det flabede i hende's stemme, han så hende bare dybt i øjnene med sine gule øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum