Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Voteba13well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Voteba14well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza )

Go down

well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Empty well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:37

sted: en tom mørk gyde.

omgivelser: skralde spande, snavs, flasker, sten, det man finder i en gyde.

tidspunkt: midt om natten, fuld måne.

beklædning: sort hættetrøje, tørklæde for ansigtet, sorte briller for øjnene, sorte militær bukser og kamp støvler, forude læder handsker.

Kuuma og han's våben brødre, som han havde tilkaldt, var kommet for og finde Eliza, som han kendte på navn, udseende, og hjem, fordi han's våben brødre holdt øje med hende, og de havde spottet hende skyde genvej igennem gyden, gættede de på, eller for og møde nogen, de var komplet ligeglade, de skulle snakke med hende, og de var alle bevæbnet med hånd pistoler, ladt med sølv kugler, velsignet i vievand og døbt i gud's navn, fuld kommen syg tanke mente Kuuma selv, men det var gode ting imod de fleste væsner i Underworld, da ham og seks våben brødre, samme beklædning som Kuuma, så ryggen af Eliza da råbte Kuuma højt.
''Eliza, vi vil snakke med dig, og det ikke et spørgsmål''
ved de ord sprang endnu fire ned på hende, og hurtigt bandt hende sammen, og gav hende en sprøjte bedøvende, da ville svække hende's sanser i et stykke tid, imens de trak en hætte over hende's hoved.
De tjekkede hende lidt om hun var slået helt ud, og bedøvelsen virkede åbenbart godt, så de bar Eliza op og gik roligt igennem gyderne, imod to varevogne, hvor de smed Eliza ind i en af dem, og seks af våben brødrende sprang ind for og holde Eliza i ro, imens de andre og Kuuma hoppede ind i den første, for at næsten race igennem gaderne nu, imod et lager på havnen.

--en halv time senere--

det var ikke særlig pænt det lager, men ingen stillede spørgsmål ved de maskerede mænd som bar en tydligevis bedøvet dame ind i lageret for og smække døren i og barrikere den.
bedøvelsen burde være vejet af Eliza, dog havde de bundet hende til en stol med sølv kæder, for og svække hende, og holde hende fast, imens Kuuma sad på en stol over for, uden for hende's rækkevidde, imens en mindre hær af bevæbnede mænd stod klar med automat våben, haglgevære, riffler, og meget andet, og Kuuma sagde til Eliza.
''vågne vågne''
imens en af våben brødrende hældte koldt vand ned over Eliza, og smed spanden væk så den skrablede hen af gulvet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Empty Sv: well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:50

Elizas hår hang foran hendes ansigt, hendes øjne åbnede sig langsomt, der var raseri i dem, de ellers så smukke øjne var rasende, hun løftede hovede og hvæssede af dem, ''slip mig fri!'' råbte hun, hun havde intet gjort dem, hvorfor havde de dog kidnappet hende, *jeg flår hovederne af dem* tænkte hun, dog var hun rimelig svækket, det irreterede hende, ''i sagde i ville snakke og det her kalder i at snakke det er kidnapning idioter!'' skreg hun og ville ikke finde sig i lort fra deres side af..
hun havde besøgt sin søster og niece og havde ikke gjort nogle ondt på sin tur hjem, hun så på ham, hun kunne dog mærke hun var sulten og de kunne sagtens blive mad.

//sorry for stave fejl og komme og pungtum fejl er ikke lige den bedste Sad //

Gæst
Gæst

well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza ) Empty Sv: well hello, me and my brothers want to talk with you ( Eliza )

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:58

Han sad bare roligt og kiggede på Eliza, han stirrede hende ind i øjnene, han så raseriet, og han grinte bare stille af hende og rystede på hovedet og svarede hende venligt.
''det kan ikke lade sig gøre, men det kan lade sig gøre at jeg lader en af mine våben brødre pande dig en hvis du ikke slapper af, og vi gode til og pande folk en''
da han sagde dette, kom en enorm mand, næsten lige så stor som Kuuma selv hen, med noget da kunne ligne et enormt rør, bare af sølv, imens han så afventene på Kuuma, som bare så på Eliza, og han nikkede til hende og svarede sørgmodigt, dog venligt.
''ja det har du ret i, men vi kunne ikke have at nogen mistænkte os for og være venner, men ja det kidnapning, og jeg vil råde dig til og snakke fornuftigt før det bliver mord osse''
han lød alvorlig nu, de ville ikke myrde hende, de havde brug for hende til og sende Kukui en besked, men han sad bare roligt og ventede på hun ville falde ned.

// det gør skam ikke noget Eliza ^^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:09

Eliza så på ham, og hans store brød af en ven, ''jeg er vred hvad regner du med, giv mig lige et sec til at falde ned okay!'' sagde hun vred, hun tænkte på sin lille niece og smilede så og faldt til ro, ''okay fint hvad vil i, og jeg vil råde jer til at give mig noget at spise jeg er ret tør i munden jeg snakker ikke før det'' sagde hun alvorligt og så på ham og smilede. hun ville ikke lige frem være tryg over det her men hun troede ikke på de ville dræbe hende hvis de skulle snakke med hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:19

Han så roligt tilbage på hende og nikkede høfligt og roligt.
''det er helt iorden, jeg forstår dig godt''
han sad roligt og ventede imens han så rundt på de våben brødre da kunne møde op, og da så ud til og være over hunrede af dem, alle sammen bevæbnet med skud klare våben, og de snakkede sammen, spillede kort, drak kaffe eller alkohol eller begge dele, og pudsede deres våben, diskuterede om et våben, kæreste, slås kamp, da mange ting.
han lyttede til hende at hun nægtede at snakke og ligefrem rådet DEM til og give HENDE noget og spise, men han nikkede bare og nikkede til en lidt lav, slank fyr, som kunne spottes som en ulve shapeshifter, han gik over til Eliza og trak sit ærme op, for at skære hul i sin arm og række den foran hende's mund, imens en anden satte en pistol, imod hende's skulder, hvis hun skulle gøre noget dumt, og den burde være nem og spotte for hende, det ville ikke dræbe hende, men siden den var ladt med velsignede sølv kugler, så ville det være et smerte helvede, og Kuuma sagde roligt.
''du drikker, når du færdig, så kan du høre vores besked''
han lød høflig og venlig, imens han så hende i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:38

Eliza nikkede blidt, jeg så på personene der stod med armen mod min mund jeg smilte sødt til ham og bed blidt i personene, jeg drak en smule af blodet og slap så og tørte sin mund i sin skuldre, man kunne tydelig se på eliza hun var ikke en der dræbte mennesker selv når hun var bundet, ''slap af bare fordi jeg er en blodsuger betyder det ikke at jeg ingen sjæl har vel'' sagde hun blidt, ''lad mig høre beskenden, den kan umuligt være til mig, den er sikkert til jeg jeg kender'' sagde hun blidt og slappede af hun var ikke bange af sig..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:46

Han sad bare roligt og så på Eliza drikke af han's våben broder, våben broderen smilede sødt tilbage til hende, og sukkede roligt da hun bed ham, han tog dog armen til sig da hun slap ham, og han trak sit ærme ned igen, manden da sigtede på hende's skulder fjernede pistolen, stod dog klar, imens Kuuma roligt så på hende og hørte hende, han nikkede roligt og svarede.
''det har du ret i, og det respektere jeg dig for''
han lød ærlig så vel som venlig, og han lyttede til hende og nikkede roligt da han svarede.
''ja det rigtigt, beskeden er til din partner, Kukui, og den er ret simpel, hvis han nogensinde rør vores Mistress igen, mig og alle mine våben brødre's mistress, Killia, igen, så kommer vi alle sammen efter jer, dig, Eliza, Kukui, din søster, din niece, vi er ligeglad, rør han hende igen, bare snakker grimt til hende, så det en krig's erklæring, og vi er mere end rede til og gå i krig, og til og dræbe, vi ligeglad med hvor mange af os da dør, Killia er vores mistress, og vi vil beskytte hende, OG hvis Kukui NOGEN sinde RØR hende igen, så vil vi tage det som en angreb på os ALLE sammen, vi er mange, og vi er vrede, det er alvor, forstår du beskeden Eliza? rør Kukui, Killia igen, så vil blodet flyde, dit blod, Kukui's blod, din søster's blod, din niece's blod, vores blod, er beskeden forstået?''
han lød fuldt ud alvorlig, da han var død alvorlig, som selv Eliza burde forstå, og burde osse vide hun ikke skulle udfordre ham lige nu, slet ikke rase op, han stirrede bare op hende, ALLE stirrede på hende, da var fuld kommen stille nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 13:44

Eliza så på dem, da de nævnte min søster og min nice og kuki de skulle fandeme holde min søster og min nice ud af det her, jeg hvæssede af dem ''i kan gøre hvad i vil med mig men min søster og nice holder i jer fra, de vil ikke ha noget med kuki at gøre så lad dem være okay, jeg skal nok give jers lorte bedskend men i lader min søster og hendes familie være'' sagde hun alvorligt ogh ville slå ham halt i hjel og vride halsen om på ham hvis hun kunne...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 15:44

Han sad roligt og smilede venligt bag masken, imens han roligt så hende i øjnene, han ventede lidt til hun var færdig med og hvæse af ham, og de fleste af han's våben brødre grinte bare af hende, imens han lænede sig tilbage i stolen og roligt så på hende og svarede venligt.
''så skulle Kukui havde tænkt sig om før han mishandlede, voldtog, ødelagde, mig og mine brødres mistress, han skulle have tænkt sig om før han overgav hende til Zann, han skulle fucking have tænkt sig om, fordi han burde vide at det ville bide tilbage en dag, og nu du siger vi skal holde din søster og niece ude af det her lort, tja så kan vi sige det enkelt, så længe du er sammen med Kukui, så længe du er han's mage, kæreste, kone, hvad falder i kalder det, så er de i fare, og det samme gælder Kukui, og ja du bør nok overbringe beskeden, fordi vi holder øje med Killia, og ser vi Kukui eller Zann røre hende igen, så bryder helvede løst, men vi kan osse lave en aftale, hvis du vil? så vi ikke tager din lille niece og blæser hjernen ud på hende, sammen med din søster, vi ikke nogle udyr at voldtage, som Kukui og han's ,herre' gør, men vi har grænser, og tro mig, Chanka her''
han nikkede over imod en standard højde, lidt tynd fyr, stod og tog et forklæde på imens han slibede nogle skarpe redskaber, og rensede dem for blod, som så ud til og ligne noget man brugte til tortur.
''han elsker og.. lege.. doktor.. okay? så hvis jeg var dig, så ville jeg tænke mig rigtig godt om, når du beslutter om du vil høre vores aftale eller ej''
han lød dybt alvorlig, osse som om det morede ham, at vide han kunne beslutte om en skulle dø eller ej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum