Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Not you again... (Arya=privat)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Not you again... (Arya=privat)
Hun smilede drillende til ham"Jeg har skam lagt mærke til det, men før da vi stod og råbte af hinanden så jeg ingen grund til at kommentere det, og nu har jeg allerede vænnet mig til det..Men hvad har du dog gjort for at få dem?"spurgte hun nysgerrigt. Hun smilede drillende til ham og sukkede lavt af nydelse over hans kys og lukkede øjnene. Langsomt og pirrende åbnede hun hans bukser og trak ned i dem, kort blev hun overrasket over at han ikke bar underbukser, men huskede så at det havde han heller ikke gjort den gang. Hendes fingre løb stille og kærtegnene over hans krop, over de steder og områder hun kunne huske at han elskede at blive rørt. Steder der ophidsede ham.
Gæst- Gæst
Han smilede drillende tilbage. Og sukkede så kort. "Jeg mistede kontrollen Arya. Mine evner gik amok." Han så kort lidt til siden for hende. Han huskede stadig den dag. Alle de skrig. Alle den gråd. Al den blod. Han kunne huske det hele så tydeligt. Den måde han bare stod og kiggede på det. Mens hans kræfter tog over. Og smadrede en hel by. Han kunne intet gøre ved det. Heller ikke nu. Han så kort på hende med et roligt blik. Rystede kort på hovedet. Det skulle ud af hans hoved. "Jeg smadrede en hel by. Samt alle dens indbyggere." Hviskede han svagt og mistede pludselig lysten til at ha sex. Selvom hun rørte ham de rigtige steder. Han lukkede kort øjnene. Og gemte sit ansigt bag sin ene hånd. Og sukkede dybt. "Mænd kvinder børn jeg dræbte dem alle." Hviskede han svagt.
Gæst- Gæst
Blodet forlod kort hendes krop da han snakkede og fortalte om hvordan hans vinger blev sorte. Hun kiggede roligt på ham og fjernede så hans hånd fra hans ansigt. Hun kyssede indersiden af hans hånd uden at vide hvad hun skulle sige."Det var ikke din skyld, det er en stærk evne du har, jeg frygtede altid at det ville gå galt. Hvis jeg aldrig havde gjort mod Luce som jeg havde var det aldrig sket! det er min skyld."hun mumlede det sidste og nussede blidt hans hånd ryg med sin tommelfinger, hun kiggede ømt på ham, og kyssede ham kort, pressede blidt sine læber mod hans.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede ham i stilhed som han forklarede." Også selvom dine skygger er bange for mig?" Hendes spørgsmål var rettet mod det med at hun ikke ville have overlevet.
Hun kiggede kærligt på ham da han lagde sig ned og kyssede ham mere intenst, som et slags instinkt, hun tænkte slet ikke over at hun gjorde det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede lydløst mod hans læber og kiggede på ham da han slap hendes læber. Hun nikkede enigt" der er jo intet at gøre ved det nu, og at diskutere hvis fejl det var, gør alligevel ingen indflydelse på det er er sket." Svarede hun og gengældte lidenskabeligt kysset imens hun listigt fik skubbet hans bukser helt sf. Hendes hænder løb forførende over hver en del af hans krop hun kunne komme til.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Øjnbryn" nu må du ikke lyve, Urox. Jeg ville kunne mærke din lyst til mig helt ned på gaden hvis jeg var der" svarede hun kælent. En lille stønnen løb over hendes læber, hans skygger vidste hvor de skulle røre hende og hun elskede det, hun skulle ikke bruge tid på at guide ham til noget han alligevel ikke kunne finde ud af, han kendte hendes krop, nærmest bedre end hun selv gjorde. Hun smilede overs hans suk og vejrtrækninger, nød at hun kunne få ham helt op at køre. Hun grinede drillende over hans ord imens hendes øjne lå på ham, og fordi hun lige havde kørt ned til roden igen, ville hendes grin sende vibrationer ud i hans lem. Til sidst stoppede hun blowjobbet, hun vidste ikke hvor tæt på han var at få en udløsning, men hun ville ikke risikere at det skete. Hun smilede drillende og rejste sig lidt op, satte sig hen over ham og førte hans lem op i hende, men hun lod kun hovedet komme indenfor, ganske kort. Roligt, imens hun holdte hans lem oprejst, bevægede hun sig op og ned, hver gang var det kun hovedet der fik lov til at komme ind i hende. Et lille støn forlod hendes hendes læber og hun smilede frækt og drillende ned til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Where am i? //Arya//
» Nightshades. ~Arya~
» Don't you get it? I don't care ~Arya~
» Maybe some to feed //Arya//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine