Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Beating up the heat ~Nille
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Beating up the heat ~Nille
"Jeg bestemmer vel selv hvad jeg orker." Hun lagde armene over kors. "Og jeg orker at høre din livs historie." Hun sagde det helt roligt og lagde hovedet lidt på skrå.
Han skulle i hvert fald ikke bestemme hvad hun ville høre og ikke ville høre! Det skulle han godt nok ikke bestemme.
Gæst- Gæst
''Okay så...'' han trak på skuldrene.
''Jeg voksede op her, i underworld. Jeg har boet her hele mit liv, selvom jeg tit drømte om at stikke af. Min mor var en af de øverst placerede tortur-mesterinder, mens min far ejede den største del af slavehandlen. Så penge manglede de ikke. Desværre, valgte de at få mig.'' han sukkede kort.
''De havde denne slave - en pige. Hun havde været der for mig, hele mit liv. Min bedste ven, min eneste ven. En dag, forbød min far at hun var sammen med mig, efter han havde set os sammen. Han fortalte hende, at hun var ikke god nok til mig, og hun troede på ham. Den aften, hvor jeg ville fri til hende, sendte han hende væk - i hendes tro om at hun selv valgte det... Jeg blev efterladt med et knust hjerte, og et inderligt had til mine forældre. Alle kendte til det. Efter et par årtier, havde jeg tilvant mig tanken om at jeg var nødt til at være sammen med kvinder for at overleve. Så jeg var på jagt, mens mine forældre blev myrdet.'' han bed sammen.
''jeg ved ikke hvem der gjorde det, men jeg var den første der fandt dem. Jeg stak af. Derfor mistænkte de mig for det.'' han så lidt ned i bordet.
''det er først for nyligt, at jeg er kommet frem fra mit skjul. Men folk husker det åbenbart stadig. Pigen, hende så jeg for nyligt, men... jeg kan ikke engang tale med hende, ikke uden at jeg enten ligner en lallende forelsket idiot, eller at jeg lyder som en der er ved at slå et eller andet ihjel.'' han bed sammen.
Han så igen op på hende. Denne gang med et blik der virkede alt for dystert.
''jeg tror ikke du behøver at vide mere, Bambi.'' sagde han stille.
Gæst- Gæst
"Nej, jeg behøver ikke at vide mere." Sagde hun og så eftertænksomt på ham. "Elsker hun dig? Ved du det?" Hun lænede sig tilbage. "Og kærlighed er forvirrende."
//Kreasvigt... Sorry!
Gæst- Gæst
"Nå... Hvis der ikke er mere du vil vide, så vil jeg lette bagdelen hjemad." Sagde han roligt, inden han bundede sin øl, med et lille smil.
Gæst- Gæst
Hun nikkede. "Der er ikke mere jeg vil vide. Tak for snakken... og vær venlig ikke at fortælle nogen om dette møde." Det sidste blev sagt alvorligt. Hun så på ham.
Gæst- Gæst
''Tak for denne gang.'' han smilede. ''... Bambi.'' han blinkede drillende til hende inden han satte vejen mod baren for lige at betale for hans korte visit, inden ville gå videre, måske direkte hjem?
Men så gik det op for ham; han kunne ikke løbe fra hans kærlighed til hende... Nej, det kunne han vel ikke - og så måtte det være sådan. Han måtte elske et spøgelse fra hans fortid - mere blev det aldrig til.
Gæst- Gæst
"De kan kigge så meget de vil - de kommer bare an... hvis de da tør." Sagde hun roligt, et svagt smil foldede sig om hendes læber.
Hun havde ærlig talt det kælenavn, bambi... Hun sukkede svagt. "Selv tak." Sagde hun og så efter ham. Hun trak hætten over hovedet, og så rundt. Derefter begyndte hun at gå hjemad..
//Out.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» It's just the winter heat... I swear - Aurea
» Why is my heart beating this fast?... -River!-
» My soul is almost broken, but my heart is still beating. //Aliyah//
» I don't know you //Nille//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine