Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
What if the world stop spinning around? -Nille-
Side 1 af 2 • 1, 2
What if the world stop spinning around? -Nille-
P: En mørkeblå hættetrøje, samt cowboybukser.. Hætten over hovedet..
O: Et brændende hus, så man kan mærke flammernes varme flere meter væk. Flammerne forsvinder op imod himlen..
V: Ingen vind. Helt stille..
T: middag..
Han kunne ikke mærke flammernes varme, tvært imod føltes varmen fra dem blot som stik fra irriterende insekter. Det tomme blik var rettet imod flammerne. I hans brune øjne spejlede de sig, imens de lyste den brune hud op, så den kunne minde om en brændende ørken. Endnu engang stod han bare og så på flammerne, men egentlig så så han ikke noget. Foran ham dansede ikke de vilde flammer der opslugte hver en del af hans tidligere hjem, kun billederne af den yngre Josh der rendte rundt inde i huset dansede foran ham. Han kunne ikke slippe for de billeder selvom han lukkede øjnene. Det blev blot værre. Josh latter rungede bagerst i hans sind, gjorde ham døv for alle andre lyde omkring ham.. Langsomt knyttede han sine hænder så knoerne blev helt hvide.. Han vidste godt at den store Josh havde overlevet og det var han mere end lykkelig over, men alligevel så kunne han ikke få tankerne om den lille ud af sit hoved. Trods alt, havde de nærmest været som to forskellige personer, selvom de egentlig ikke var det. En ting var sikkert, han kunne ikke være i huset længere. En af grundene til at han renoverede det var for Josh skyld, og nu stod det bare og var en kniv i hjertet på ham om han ikke eksisterede længere.. Ved siden af ham stod Mystic med snuden i vejret. Engang imellem peb han og puffede til Jacob, som spurgte han ham om hvor Josh var henne og hvornår han kom tilbage.. Men, den lille Josh ville aldrig komme tilbage. Han var som aldrig eksisteret nu.. Den store havde overtaget pladsen i dette tidsrum nu.. Havde overlevet takket være en af lærlingene ville ofre sig.. Det var forvirrende.. men det havde lykkedes.. Selv om det skulle forstille den lille Josh aldrig havde eksisteret, så kunne Jacob ikke stoppe med at tænke på ham og om at han svigtede ham. Han skulle have passet på ham, men endte med at miste ham til en mand der åbenbart havde været en halvbror.. En mand som snart skulle dø.. Jacob ville jagte ham ned til verdens ende.. Dræbe ham så snart han havde chancen.. Ingen skulle slippe af sted med at dræbe Josh.. Ingen.. Til sidst kunne han ikke se på det flammende hus længere. Han vendte ryggen til det, efterlod det og dets minder der havde været i det.. Det eneste minde han havde beholdt af den lille Josh, var et billede i sin lomme og en medaljon om sin hals, som Josh engang havde haft lavet til ham.. Han gik igennem skoven med tunge skridt, hovedet vendt ned af og hænderne godt begravet i den store hættetrøjes lommer..
Gæst- Gæst
Sv: What if the world stop spinning around? -Nille-
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg... jeg... åh, Jacob.. Jeg er så ked af det... Det..." Locan. Den idiot! Gid han måtte dø i sin egen elendighed! "Kom.." Hun tog hans hånd for at trække ham med sig. Hun så blidt på ham. Hun ville opmuntre ham. Selvfølgelig var hun helt ... ødelagt ved den nyhed, men hun måtte være der for Jacob. Tårerne var i hendes øjne men de løb ikke ned af kinderne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vi må væk herfra, Jacob.. Der er kun sikkert i doomsville.." Hun hentydede til zombierne. "Hvor er Mystic.." Hun skulle vide hvor Mystic var. "Zombierne er overalt." Hun vidste at ikke særligt langt væk fra dem var Shadowfax tøjret til et træ, klar til at ride væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de nåede derhen, var kommet forbi alle vagterne som holdte styr på hvem og hvad der kom ind, red hun blot i gå tempo. Hendes hætte var slået op, men hun mærkede tydeligt manges blikke på hende. Selvfølgelig kunne de stadig genkende hende, men alligevel.. de kunne ikke være sikre! Hun så på ham da hun så hans blik. "Hjem." Mimede hun med læberne. Han skulle bo hos hende, om han ville det eller ej... men han fik sit eget værelse. Ikke tale om at han kunne sove ved siden af hende, som kunne risikere noget hun med garanti ville elske, men have det dårligt over på grund af hendes pligt... som ikke skulles nævnes nu. Josh var jo.. død. Altså Lille Josh, store josh levede heldigvis stadig. Hun drejede Shadowfax mod et sted han kendte og elskede fordi der var masser af mad; Hjem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Snigmorderne så mistroisk på Jacob og Choice, men et blik fra Nille, var nok for dem. De blikke hun sendte dem var truende. Hvis de skadede Jacob, fik de med hende at bestille. Hun steg ned fra Shadowfax elegant, da de nåede huset. Hun tog tøjlerne og kiggede på Jacob. "Vi sætter dem ind i stalden." Hun trak Shadowfax mod stalden. "... Og du kan bo her." Hun sagde det med et lille smil. "Dig, Mystic og Choice kan sagtens bo her." Det var for at forsikre ham om at det var okay, så han ikke kom med indvendinger.
Sidst rettet af Nille Tirs 6 Aug 2013 - 11:45, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Tak, det er jeg virkelig glad for.. jeg ved bare ikke, jeg hører ikke til i byen, men nu hvor zombierne er alle andre steder end her, så har jeg vel ikke noget valg," sagde han svagt, lod armene hænge langs sin side, imens han skiftevis så fra hende og til Choice.. Til sidst lod han blikket være på hende, sendte hende et varmt smil. "Men, tusind tak, jeg lover at opføre mig ordentligt," Med hænderne begravet i hættetrøjens lommer begyndte han at gå ind imod huset..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de kom ind i huset, fjernede han automatisk hætten fra sit hoved så det kulsorte hår kom til syne. Han smilte svagt ved tanken om at dette nu var hans nye hjem. Lyden af Nilles stemme fik ham til at kigge over på hende med et roligt blik. Skrøbeligheden var tydelig at høre i hendes stemme, det fik ham blot til at tøve over hvad han skulle sige til hende. For pokker, han elskede hende jo stadig! Men, skulle han være ærlig så havde han det som om at de ikke var sammen mere, at hun ikke havde tid til ham mere pga. sin pligt.
"Jeg.. jeg ved det ikke Nille," hviskede han og rettede sine øjne imod gulvet, ned på sine fødder der som altid var bare og ingen beklædning havde på. "Lad mig være ærlig, jeg har det som om at der er en stor afstand imellem os, som jeg ikke kan fjerne, men som jeg sådan ønsker at fjerne!" Han kiggede op på hende igen, rettede de svagt lysende brune øjne imod hendes smukke blå. "Jeg siger ikke at jeg ikke elsker dig, for det gør jeg, men jeg ved ikke hvor vidt jeg kan blive ved med at klare den store afstand imellem os,"
Gæst- Gæst
Mere om det havde hun ikke at sige. Hun gik ind i stuen, bare for at røre sig lidt. Hun satte sig på sofaen og hvilede hovedet i hænderne.
//Kreasvigt.
Gæst- Gæst
Han kiggede ned i jorden, lyttede svagt til det hun sagde og lukkede øjnene i, forstillede sig hende stå og sige de ord til ham. Selvfølgelig ønskede han ikke at give op, det kunne han huske at de engang havde lovet hinanden for meget lang tid siden at de aldrig ville. Men for ham virkede det også til at hun var ved at opgive ham, satte pligten i første række og ville inden længe kun fokusere på den, så han kunne stå tilbage som den hun havde valgt fra. Han vidste godt at det ikke var det hun ønskede og at hun elskede ham, desværre var hun også bare så tro imod sin pligt. Armene blev foldet på kors og ud af sin øjenkrog fulgte han hende, da hun gik ind i stuen. Turde ikke vise ham det.. Selvfølgelig gjorde hun ikke det. Med et tomt blik satte han sig på en stol i køkkenet, gav sig til at kigge ud af vinduet og lod bare tankerne flyve rundt som det passede dem. En enkelt tåre tillod sig at trille ned af hans kind, ved lyden af Josh latter der rungede bagerst i hans sind og tanken om at miste Nille til pligten..
Gæst- Gæst
Forvirret så hun op fra gulvet, hen mod døren... Nogen bankede på. Hun rynkede på panden, hvad var der nu galt? Hun rejste sig stivbenet op og gik hen til døren, åbnede den forsigtigt.. En snigmorder stod og så høfligt på alt andet end hendes øjne. *De er blevet mindet om det.* Hun sank en klump. "En mand venter på dig, skammer." Snigmorderen sagde det med respekt, det kunne lyde som foragt, men hans stemme var fyldt med respekt... måske også lidt frygt? Hendes livvagter havde noget at skamme sig over. Hun nikkede og så ned. "Fortæl ham at jeg kommer snart." Hun lukkede døren og gik ind i køkkenet. Hun så på Jacob. "Jeg tilbyder dig at se på, mens jeg bruger min evne mod den person som har gjort noget utilgiveligt, så du kan se hvor vigtig min pligt er." Hun gav ham ikke engang tid til at sige noget, før hun vendte ham ryggen og gik ud af huset, hun havde trukket den hvide hætte over hovedet, mens hun med rank ryg og elegante bevægelser gik hen imod en mand der sad på en brun hest, og ventede på hende. En anden mand med ødelagt tøj på, havde bind om håndleddene og manden på hesten havde fat i tovet til det bind.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der gik nogle sekunder før Nille svarede. "Ja, men også mod dig. Mange dræber i denne verden, men at sælge mennesker!" Hun knurrede, lidt ligesom en panter... "Hannibal,stig ned fra din hest." Nille gik mod sønnen. Hannibal steg ned fra hans hest, og gav modvilligt rebet til en af snigmorderne der forlangede det. Nilles øjne blev sorte, da hun stod foran sønnen. Gustav ville ikke se ind i hendes øjne! Skammer stemmen forlod Nilles læber. "Se mig i øjnene... Sig at du tør... Se mig i øjnene... Gustav.. Lad mig se hvem du er..." Gustav så modvilligt nille i øjnene... Således begyndte minderne mellem dem. Gustav der fik tæv af sin far, han skammede sig over at være uduelig i sin fars øjne... Det mindede hende om Jacob... Gustav der blev forelsket, men skammede sig over ikke at være god nok til hende, da hans bror fik hende... Gustav der solgte et menneske, for at vise han kunne noget, han skammede sig over at være så svag, svag nok til at sælge et andet menneske! Gustav der stikker en kniv i en mands hjerte, han skammede sig over at være drukket sig så fuld at han myrdede et andet menneske!
Nilles øjne blev lysende blå igen, og hun skulle lige til at falde om, men en snigmorder greb fat i hendes underarm. Gustav stod og så ned med tårerne der gled ned af hans kinder. "Undskyld, undskyld, undskyld.." Mumlede Gustav om og om igen. "Dig!" Nille vendte sit hårde blik mod Hannibal. "Man slår ikke sin søn! Det er din skyld." Hun prøvede at gå hen mod ham, men var for svag. Hun havde mistet for meget energi. Hannibal grinede. "Skammeren er vidst ikke så stærk igen, hva?" Hannibal smilede hånende, men fik en knytnæve i hovedet fra en af snigmorderne. Nilles blik vendte sig mod Jacob, mens hun igen prøvede at rejse sig. "Man slår ikke sin søn, så han føler sig uduelig..." Nilles stemme var svag, men hun måtte fortsætte.. Hannibal skulle mærke skammen rulle indover sig.
Gæst- Gæst
"Hun er stærkere end du går og tror, så de ord ender du med at æde i dig igen," sagde han blot, inden han kiggede hen på nille igen og sendte hende et meget svagt smil. "Jeg ved at han fortjener at mærke skammen, men du kan ikke risikere at komme mere til skade,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I stedet for at sige noget kiggede han bare blot på manden med et koldt blik og uden Jacob vidste hvad han gjorde, ville manden pludselig føle en smule skyld over at han lige havde kaldt Nille en heks. Skylden forsvandt dog så snart Jacob rettede sin opmærksomhed imod Nille igen. Det lod ikke til at Nille havde tænkt sig at stoppe, hun borede sine negle ind i Hannibals hals, og sang endnu engang med den smukke stemme der tilhørte en skammer. Jacob valgte ikke at blande sig. I stedet stillede han sig halvt i baggrunden, foldede armene på kors og betragtede endnu engang hvad der skete foran ham. Hannibal mindede ham meget om Nethan. Det var sikkert grunden til at Jacobs had til denne mand allerede boblede inde i ham, som en gryde der var ved at koge over.
Da de begge havde fået straffen, skete der det Jacob havde håbet på ikke ville ske med Nille. Hun besvimede af udmattelse, lod sine øjne lukke i og faldt langsomt til jorden. Havde det ikke været for en af snigmorderens hjælp, havde hun sikkert ramt den hårde jord.. Hurtigt var han henne ved siden af snigmorderen. Det brune øjne blev rettet ned på hende.. Hun havde vidst brugt sin evne nok for i dag..
Gæst- Gæst
Åh gud, det havde været forfærdeligt! Hannibal følte så megen skam! "Undskyld, undskyld, det var ikke meningen... jeg vidste ikke... Undskyld!" Hannibal så på den bevidstløse Nille og faldt på hug, han ville have hævn over det hun lige havde gjort, men blev med det samme revet væk af en ulv, en shapeshifter, der var en af de få der ikke havde beskyttelse over sig. Ulven trak Hannibal væk fra Nille og en af snigmorderne der ikke var shapeshifter, slog Hannibal hårdt i maven. De tog Gustav og Hannibal med sig, et sted hen, som var usikkert, for de gik den ene vej og så den anden...
Snigmorderen der havde nået at få fat i Nille, trak hende helt op, men hun var slap. Han havde armene om hende, for at holde hende oppe.. men tog så en arm under hendes ben og en om hendes ryg, så han bar hende. Han så på Jacob. "Sir, hun har brug for hvile." Snigmorderens stemme var dyb, og havde en tone af respekt over sig. "Ønsker De at være hos hende, når hun vågner op?" Snigmorderen så stadig på Jacob. Nille rørte ikke på sig, men hun trak skam vejret.
Gæst- Gæst
Han kiggede på snigmorderen, smilte ikke og fortrak ikke en mine. I stedet så han bare alvorligt på ham. Situationen lige nu stod på at han skulle opføre sig roligt, samt fokuseret.
"Jeg vil gerne være hos hende når hun vågner," sagde han med en stemme stærk og stolt. Kort kiggede han rundt, så efter Hannibal og Gustav der blev ført væk. De havde sikkert ikke troede at deres dag skulle ende sådan her. Inden længe rettede han dog opmærksomheden imod snigmorderen igen, ventede på at han skulle vise vej.
Gæst- Gæst
Nille åbnede øjnene, så kort rundt, men lukkede dem så igen. Hun trak vejret stille, hun sov i nogle minutter... Inden hun med et spærrede øjnene op! Hun satte sig brat op og så rundt. "Hvor er jeg?" Hun havde mistet hukommelsen kort..
Gæst- Gæst
Inden længe stod de inde bag Nilles værelse trygge mure. Nille blev så elegant lagt på sin seng af den muskuløse snigmordere. Det at han bukkede for Jacob, fremtryllede et halvt svagt smil på hans smalle og en smule revnede læber. Han var ikke van til at folk bukkede for ham. Imens Nilles øjne var lukkede i, satte han sig på kanten af sengen og kiggede på hende med et roligt blik. De chokoladebrune øjne spejdede hvert stykke af hendes smukke ansigt. Med et pust fra sine læber, kiggede han væk og betragtede et kort øjeblik gulvet. Snart måtte betragtningen vente, da lyden af Nilles stemme rungede det lille rum med sin elegance. Han vendte sig om imod hende, sendte hende et beroligende smil og så på hende med de svagt lysende øjne. "Det er okay, du straffede mand der fortjente det, han så skammen i øjnene," Forsigtigt tillod han at lade sin hånd køre igennem det sorte hår. "Han var i skyld i at hans søn endte som en forbryder,"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» The evil will rise if you dont stop it. -Nille-
» Brave new world ~Nille~
» A shapeshifter? Wow, this world is crazy..//Nille//
» A world away from the world(Alane)
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata