Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
how? //callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
how? //callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
how? //callie// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
how? //callie// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
how? //callie// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
how? //callie// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
how? //callie// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
how? //callie// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
how? //callie// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Genevira
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Jake
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Valentine
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Edgar
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Lenore
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 
Abigail
how? //callie// - Page 2 Voteba13how? //callie// - Page 2 Voteba14how? //callie// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

how? //callie//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 23:08

Callie så på ham, ''ja, som du siger det vel som man ser på det'' hviskede hun og så ned dog var hun selv typen der gerne ville ha en kæreste, men ikke bare for at ha en, men en hun kunne lide en som ikke bare ville have hende i to dage også smide hende væk, nej en der virkelig forstod hende, en der ikke bare var en kæmpe idiot og løber fra at stå op til hendes bror.. eller det han har gjort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 12:20

Shaden kiggede på hende og sagde så, "jeg finder dig rigtigt attraktiv... både fysisk men os følelsemæsigt, dog er jeg virkelig dårlig til at holde på en kæreste så det ønkser jeg dig ikke..."
Han lagde igen sin hånd på hendes og sagde så, "du må vel os til at hjem af eller?"
Shaden havde os brug for noget at spise snart, og en af kvinderne som sad lidt længere fremme så ud som et meget nemt bytte, så han blinkede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 17:52

Callie så på ham,''ja det må jeg vel heller'' sagde hun og rejste sig op da hun godt kunne se og mærke på ham at han ikke ville ses med hende ''okay måske ses vi på et andet tidspunkt'' sagde hun blidt og roligt og tænker på en masse og smiler for sig selv og slapper af og tænker på hvordan hun endelig havde lyst til ham men ikke ville indrømme det, han var jo en farlig fyr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Tors 1 Aug 2013 - 18:30


Shaden fortrød med det samme at hende sendte hende bort og rejste sig selv op, gik over til hende og svarede først ikke lagde en hånd på hendes arm og trak hende tæt og sagde så "Jeg vil altid komme til at huske dig, og jeg har ikke lyst til du går i nu"
Han kiggede på hende for at se hendes reaktion, han holdte ikke særligt hårdt i hendes arm, så hun ville sagtens kunne slippe fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 11:30

Callie så ham i øjnene og rørte hans kind og ville gerne kysse ham blidt og roligt og nusser hans kind, ''så lad være med at sende mig væk'' sagde hun blidt og rørte hans kind blidt og bed sig i læben og rødmer meget og ser ned hvorfor faldt hun for de fyre der afviser hende hele tiden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 12:08

"Udemærket... har du lyst til.. måske at tage op til mig?" svarede han og kunne se på hende hvor meget hun havde lyst til at kysse ham.
*Jeg gad virkelig os at kysse hende... men ville det være for risikabelt? hun er jo trodsalt en varulv*
Men nu gjorde hans krop noget uden hans accept han lænede sig en smule frem og plantede sine læber på hendes, og kyssede hende.
Shaden lagde armene omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 12:10

Callie rødmede meget, og lagde sine armene om hans nakke og rødmer uden at hun ville gøre det, hun lagde sine arme om hans nakke og rødmede meget og ser på ham, *han gjorder det* tænkte hun og nød at han kyssede hende længe og rødmer meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 12:20

Shaden lod blikket røre rundt i lokalet, så en af de mere ivrige kvinder se på dem med et meget fornærmet udtryk.
Han stoppede sit kys. han vile drille hende en smule, og sagde så "skulle vi tage op til mig? Der er ret offentligt lige her"
Han kyssede hende igen på kinden, og holde stadig om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 12:23

Callie rødmede meget, ''jov kan vi godt'' sagde hun blidt og så op på ham, dog vidste hun jo ikke hvad han havde i tankerne, ''min... skal du ikke ha føde?'' spurte hun blidt og så ham i øjnene han skulle jo også leve det ville hun i hver til fald ikke forhindre ham i at gøre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 17:49

"Jo jeg skal have føde... men havde denne tank... du må ikke tænke ondt om mig, men tænkte om jeg måtte drikke fra dig? jeg drikker kun lige nok så vi kan være sammen resten af aftnen"
Spurgte han og var ret nervøs for hvad hun ville sige til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 17:54

Callie så på ham og blev lidt nervøs men bed sammen, ''okay'' sagde hun blidt og så kærligt på ham, han var nu meget sød når man tænkte på han ville ha drukkede af hende, men alle fortjener en chance mere...
hun så på ham ''du viser vej jeg kender ikke vejen'' sagde hun genert og kløede sig i nakken og rødmede meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 18:06

Shaden smilede og tog så fat i hendes hånd, og svarede " du er virkelig speciel, på den gode måde" og smilede til hende og de gik udenfor, efter en lille gå tur på 10 minnuter og lidt snak var de endelige noget frem til hans hotel værelse.
Han åbnede døren og sagde så "du kan bare tagr plads i sofaen, i mens henter jeg lidt snacks og noget at drikke"
Han gik ud i køkkenet og tog så noget snacks og en meget fin vin og 2 glas og satte sig ind til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 18:19

Callie sad på hans sofa og så på ham og rødmede ''vil du føde først'' spurte hun blidt og så på ham og håbede lidt han ville gøre det før for så havde hun en undskylding for at låse hans bad, hun ville så også nakke en af hans skjorter og tage på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 18:55

"Ja det tror jeg, bare lig dig ned og slap fuldstændigt af, så kommer det ikke til at gøre ondt"
svare jeg og ligger mig så halvt på dig, lader først mine kys ramme dine læber, og går så længere ned med dem, til din hals kysser den og kan mærke hvordan hjørnetænderne presser sig ud, og jeg bidder dig blidt og forsigtigt, og begynder at drikke, efter et kort øjeblik stopper jeg, og har lidt blod om mundvigen, hendes blod havde smagt udemærket, det var hverken sødt eller bittert.
"Du kan måske føle dig en smule svimmel, men et bad ville kunne hjælpe en del" siger jeg og smiler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 18:58

hun så på ham og rødmede, ''kan jeg få dig til at hjælpe mig dig ud'' sagde hun blidt og gik der ud med ham og havde nakket en af hans skjorter med der ud hun smilede og kyssede hans læber blidt og kærligt inden hun blidt skubbede ham ud af værelset og gik i bad og nød vandet mod sin hud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:03

Han blev skubbet ud, og kunne ikke lade hver med at fantasere en smule om hvordan hun måtte se ud nøgen.
"Bare sig til hvis du har brug for hjælp" råbte han ind til hende, han hældte lidt vin op u glassene, og tændte for nogen sterinlys, satte sig på sofaen, og åbnede sin skjorte en smule og dæmpede helt for lyset så det kun var fra sterinlysne som der var lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:09

Callie tørte sig og lod sit hår være i en fletning og smiler for sig selv og tænker på en masse tager hans skjorte på og kommer ind i hans skjorte og smiler mod ham ''hej shaden'' siger hun en smule sexede ''uff romantisk'' sagde hun og kom gående ind tl ham... og stte sig i fodaen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:15

Shaden så hende komme ind, kun iført hans skjorte og et par trusser, eller hun havde ihvertfald ikke bukser på.
Hun satte sig ved siden af ham, og han rakte hende et glad vin og sagde så "lad os skåle for at vi mødtes" og lod sit glas møde hendes før han drak, han lagde glasset fra sig og satte sig lidt tættere på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:22

callie drak af vinene den smagt rigtig godt hun satte glasset fra sig og tog hans hånd og kysser ham længe og lader sin anden hånd glide op af hans lår og ser sexede på ham hun smilede frækt til ham, hun havde så meget lyst til ham, hun havde trusser på under hans skjorte, hun åbnede langsomt sin egen skjorte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:26

Han kyssede med, og nød det virkeligt, mærkede hendes hånd køre op af hans ben og begyndte så at blive tændt, han så hvordan hun åbnede hans skjorte, og han så hendes dejlige nøgne overkrop, lagde sin hånd på hendes bryst og mærkede.
Det føltes varmt og blødt, han lod sin tuge lege med hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:32

Callie lagde ham ned og tog den skjorte han havde på af ham og kyssede ham ned af halsen og sad med sit underliv på hans lem og rørte hans underliv og rødmer meget og tænker på en masse og smiler for sig selv og slapper af og ser mod ham og smiler og bider ham blidt og en smule frækt i underlæben og smiler til ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:39

Shaden mærkede hvordan en bule kom til syne i sine bukser, og mærkede hendes hånd på det, det føltes fantastisk dejligt oh han stønnede lavt, han fik fjernede hendes skjorte helt, og mens hun sad på ham brugte han sine stærke mavemuslker til at komme op og sidde med hende på skødet og kysset hendes mund og derefter hendes bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:44

callie rødmede meget og nøder det meget hun åbner hans bukser og tager dem af ham og hiver hans underbukser af, og slikker blidt på hende lem og rødmede meget og så på ham, *den er større end jeg regnede med* tænkte hun og rødmer meget og smiler for soig selv og griner sødt til ham, ''forstår du min hentydning shaden'' hviskede hun frækt i hans øre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:49

Shaden stønnede lavt, da han mærkede hendes mund omkredse hans lem, det havde han aldrig prøvet før men det føltes fantastisk og han svarede så "Ja det tror jeg" og trak hende nu led at ligge, så han selv lå på hende, og trak hendes trusser ned om bene og lod sit lem køre ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Gæst Fre 2 Aug 2013 - 19:56

Callie stønnede og holdte for sit ansigtig hun var pinlig berør over at stønne men nød hans lem i hendes underliv, hun kyssede ham og rødmede ''åh shaden det føles rigtig god'' stønned ehun og holder for sin mund og ser ham i øjnene...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

how? //callie// - Page 2 Empty Sv: how? //callie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum