Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
how? //callie//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: how? //callie//
Gæst- Gæst
Han lagde igen sin hånd på hendes og sagde så, "du må vel os til at hjem af eller?"
Shaden havde os brug for noget at spise snart, og en af kvinderne som sad lidt længere fremme så ud som et meget nemt bytte, så han blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Shaden fortrød med det samme at hende sendte hende bort og rejste sig selv op, gik over til hende og svarede først ikke lagde en hånd på hendes arm og trak hende tæt og sagde så "Jeg vil altid komme til at huske dig, og jeg har ikke lyst til du går i nu"
Han kiggede på hende for at se hendes reaktion, han holdte ikke særligt hårdt i hendes arm, så hun ville sagtens kunne slippe fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Jeg gad virkelig os at kysse hende... men ville det være for risikabelt? hun er jo trodsalt en varulv*
Men nu gjorde hans krop noget uden hans accept han lænede sig en smule frem og plantede sine læber på hendes, og kyssede hende.
Shaden lagde armene omkring hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stoppede sit kys. han vile drille hende en smule, og sagde så "skulle vi tage op til mig? Der er ret offentligt lige her"
Han kyssede hende igen på kinden, og holde stadig om hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Spurgte han og var ret nervøs for hvad hun ville sige til det.
Gæst- Gæst
hun så på ham ''du viser vej jeg kender ikke vejen'' sagde hun genert og kløede sig i nakken og rødmede meget..
Gæst- Gæst
Han åbnede døren og sagde så "du kan bare tagr plads i sofaen, i mens henter jeg lidt snacks og noget at drikke"
Han gik ud i køkkenet og tog så noget snacks og en meget fin vin og 2 glas og satte sig ind til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
svare jeg og ligger mig så halvt på dig, lader først mine kys ramme dine læber, og går så længere ned med dem, til din hals kysser den og kan mærke hvordan hjørnetænderne presser sig ud, og jeg bidder dig blidt og forsigtigt, og begynder at drikke, efter et kort øjeblik stopper jeg, og har lidt blod om mundvigen, hendes blod havde smagt udemærket, det var hverken sødt eller bittert.
"Du kan måske føle dig en smule svimmel, men et bad ville kunne hjælpe en del" siger jeg og smiler
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare sig til hvis du har brug for hjælp" råbte han ind til hende, han hældte lidt vin op u glassene, og tændte for nogen sterinlys, satte sig på sofaen, og åbnede sin skjorte en smule og dæmpede helt for lyset så det kun var fra sterinlysne som der var lys.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun satte sig ved siden af ham, og han rakte hende et glad vin og sagde så "lad os skåle for at vi mødtes" og lod sit glas møde hendes før han drak, han lagde glasset fra sig og satte sig lidt tættere på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det føltes varmt og blødt, han lod sin tuge lege med hendes.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Now tell me who are you //Callie//
» Is.. She serious about this? -Callie-
» I know you //Callie//
» Where have you been Callie!? -Callie-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine