Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
you call me, my mistress? ( Killia ) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba13you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba14you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba15 
Abigail
you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba13you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba14you call me, my mistress? ( Killia ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

you call me, my mistress? ( Killia )

Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 21:53

sted: oppe i VIP området, privat rum.

omgivelser: roligt, dog kan musikken svagt høres neden under og larmen fra de mange gæster.

mandskab: 25 lejesoldater våbenbrødre, dog nogle store muskelbundter, som bruges til at ordne ting hvor da ikke skal dræbes, dog kan de dræbe da de stadig er trænet soldater, samme tøj som Kuuma dog i forskelige camoflage farver.

tøj: sorte fingerløse læderhandsker, en sort lædervest med en bjørn på ryggen og ordet The 98th Battle Bears, en sort Tshirt, militære kamp støvler, sorte kamp bukser.

udstyr: en Strike One 357Sig silver bullet under vesten i et bryst hylster, en sølv kamp dolk ved tajlen, gemt af vesten, han's folk er bevæbnet med slagstifter og lette kamp dolke i sølv, og med 9mm pistoler osse skjult.

Kuuma kom trampende ind på FireStep Diskotek, flankeret af sine store våben brødre, ikke lige så store som ham selv, men dog nogle gevaldige sataner, pænt muskeløse og ligner typerne da smadre skallen på folk for at spørge om det var okay bagefter, han så rundt på gæsterne, og skubbede en mand til side som snakkede med en eller anden ung pige, og da fyren vendte sig om for at sige noget til ham, vendte han sig hurtigt væk igen, om det var Kuuma's størrelse selv, eller om det var han's våbenbrødre, vidste han ikke, og han begyndte og bane sig vej over imod VIP lobby'en, hvor han vidste han's Mistress var, han havde lydt hende's kald, og han var kommet, han så de to udsmidere stå i vejen, dog for at flytte sig, og han trampede op af trappen til VIP rummene, og to af han's våbenbrødre fulgte med og resten spredte sig neden under, begyndte og drikke, snakke med piger, den slags ting, og han bad han's to store våben brødre vente uden foran døren og sørge for de fik fred, ikke blev forstyrret, for og være sikre på de havde forstået ham, og han åbnede døren, og gik ind i mørket, og lukkede døren igen, han så sig omkring og duftede lidt ind, han kunne dufte hende, han's Mistress, og han bukkede i retning af hende og sagde venligt.
''jeg er her på dit bud, min Mistress, hvad kan jeg gøre for dig?''
han lød blid og kærlig, glad over at han's Mistress havde sendt bud efter ham, og han gik respektufldt over imod hende, og satte sig på gulvet foran hende, som en artig dreng, og han så op på hende, kunne dog ikke se hende's ansigt for mørket, og han vidste ikke om han skulle tænde lys, men ville lade hende bede ham tænde det eller hvad hun ville, han sad dog bare pænt foran hende, afventede ordre eller hvad han ellers skulle gøre for hende, og han var klar på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 12:24

Tøj:: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Sort tøj i det hele taget.


Killia var ikke længer en lille pige man skulle lege med hun var voksen og var slave for sin herre til Zann og havde selv en slave dov var det han eget valg at blive hendes slave og hun kunne ikke sige nej for han viste hvordan han havde det, men alligevel ville hun stadig tage Zann frem for Kuuma.

Hun sadt i et mørkt rum hvor hunb var kommet ind igennem vinduet så ingen havde opdgaedet hende, hun var ikke ligefrem sød og venlig over for nogen visse væsner, hun sad over i højerne og ventede på Kuuma som hun havde kaldt på, han måtte snarrt være her hun skulle snakke med ham om noget vigtig.

Hun kunne hører nogen komme op af trappen og komme ind af døren hun så kun en mand og hun kunne gætte sig frem til at det var Kuuma som var kommet ind i rumet, han snakkede til hende venligt men hun sagde ikke noget igen, da han havde sadt sig stillede hun sig op og gik langs siden til til døren som han var kommet ind af og åbnede den unden man kunne se hende rigtig hun åbnede munden og sagde til de mænd som stod ude foran døren, "Gå lad os være alene" hun viste at de ville gøre hvad hun sagde ellers ville hun bare tage deres blod ti lde ikke længer havde noget tilbage i deres korp, han vente blikket imod Kuuma igen og sagde med en rolig men også en lidt hurtig stemme, "Kuuma fortæl mig hvem din kæreste er?" hun gik lige ind, hun var ligeglad om han ville talte om det, hun skulle vide hvem denne pige var lige meget hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Søn 4 Aug 2013 - 12:41

Han undrede sig over han's Mistress ikke svarede ham, havde han mishaget hende? han var forvirrede da hun rejste sig op, og gik over til døren han var kommet ind af, og han så hende åbne den, og han så han's folk skæve ind, da de hørte hende, vendte de sig kort om, og bukkede for hende og svarede i kor.
''ja min mistress''
de begyndte og gå ned af trappen imens de gennede alle væk fra den øverste etage, så Kuuma og Killia ikke ville blive forstyrret, imens de samlede alle deres våben brødre og stillede sig som vagter foran trappen imens de utilfredse gæster hentede vagter, som ikke rigtig kunne gøre noget ved de mange store muskelmænd, men bare måtte trække på skulderne.
Han så sin Mistress vende sig blik over imod ham, han hørte hende, og han bukkede underdarigt sit hoved, i respekt for sin Mistress og svarede hende venligt.
''min indre bjørn, sagde det var den mage min bjørn ventede på og.. så skete det bare, sån, som dyr, at vi blev mager, men jeg er stadig din, min Mistress''
han lød rolig og venlig, imens han bukkede sit hoved, usikker på om han ville få en straf, eller hvad da ville ske, men han holdt bare sit hoved bukket, respekterede sin Mistress's eventuelle valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 2:18

Killia viste godt at Kuuma synes det var mærkeligt at hun ikke svarede ham, men hun havde noget vigtig at fortælle ham, og ingen andre skulle høre det, Kuuma kunne fortælle dem det sender hvis han ville havde deres hjælp, hun se efter de få soldater forladt dem, hun lukkede døren efter sig og det gav genlyd i hele lokalet.
hun så på Kuuma unden at tænde lyset, så han kunne se hende hun holdte sig inde i mørket så det kun var hendes ben han kunne se, han nikkede svagt og sagde så med en svag stemme, "Kuuma jeg har valgt du skal møde min herre" hun så bare på ham uden at være bange for hvad han ville sige til hende, hun havde jo fuld magt over ham, så han kunne næsten ikke sige nej, han kunne bede om ikke at møæde Zann, men hun vil stadig havde at Zann han møde sin eges slave slave, hun se væk og kiggede ud af det vindu hun var kommet ind af, "Jeg håber du har hadt tid sammen med hende" hun lød som om at han skulle død men nej han skulle ikke død han skulle være med i Zann'a hær som at få sine kræfter igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 13:49

Han sad roligt og undrede sig over sin Mistress, han vidste ikke om hun ville straffe ham for noget, belønne ham, så han sad som et stort spørgsmål tegn imens hun var gået over til døren og havde sendt han's våbenbrødre væk, og han sad artigt og ventede som en god slave, han så hende dog lukke døren og han hørte genlyden men det generede ham ikke, han havde hørt det så meget i fængsel.
Han vidste han's Mistress kiggede på ham, og han sad lydigt og underdarigt som en god dreng, imens han dog kunne han se hun holdt sig i mørket så han kun kunne se hende's ben, og han hørte hende sige han skulle møde hende's herre, og han bukkede med sit hoved og svarede.
''javel min Mistress, må jeg medbringe mine våben brødre?''
han lød høflig og underdarig, imens han med bukket hovedet kiggede ned i gulvet, dog undrede han sig over han skulle møde hende's herre Zann, han's tanker fløj rundt i retning af *vil hun have jeg skal hjælpe hende imod ham?* *skal vi beskytte hende imod noget eller nogen?* *kan jeg få alle mine våben brødre gjort klar til tide?* tankerne fløj videre i den slags retninger, dog hørte han hende, og han rødmede svagt, imens han svarede sin Mistress.
''ja min Mistress, det har vi, har jeg mishaget dig min Mistress?''
han lød lydig og underdarig, dog forvirrede, fordi hun havde lydt som om hun ønskede ham død, dog svarede han roligt.
''jeg er stadig din, du har stadig ejerskab over mit blod, min krop og min sjæl, min mistress''
han lød rolig og nysgerrig, så vel som blid og høflig, over for sin Mistress, dog vidste han ikke hvad planer han, han's Mistress havde for ham, så han sad bare roligt og så afventende og adlydende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 14:43

Killia så stadig hen imod sin lille slave som altid hørte efter hvad hun sagde, sikke en god slave han var, Zann ville blive glad for ham, måske kunne han tage hendes plads men Zann vil aldrig lade hende gå og hun vil heller ikke forlade Zann, han var som hendes far, han var der for hende og hun havde sit hjem hos ham, hvorfro skulle hun løbe væk fra ham? "Bestemmer du selv Kuuma, men jeg kommer ikke med har andre ting at tænkte på" hun gik lidt længer ud i lyset men stadig ikke nok til at han kunne se hendes hovede, hun smilede for sig selv hun så vredt på ham da hun kunne hører hans tanker, "Kuuma styr dine tanker gider du gider ikke høre på dem!" hun lyd lidt vred, hun ville ikke hører hans tanker og slet ikke når de handler om hendes herre til Zann hvorfor ville han ikke forstå det, hun vil aldrig slippe fri fra Zann's hænder, hvorfro ville han ikke forstå det, "Kuuma jeg vil ikke havde dit blod" hun så stadig på ham, så snart hun var færdig her ville hun gå sin vej så han kunne gøre sig klar til at møde hendes herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 14:52

Kuuma rejste sig roligt op i sine 235 cm's højde, og så afventede på sin Mistress, han vidste ikke hvad da gik igennem hovedet på hende, og han stod bare afventende, han kunne dog fornemme hun havde tænkt sig et eller andet, hvad vidste han ikke, så han stod bare og så afventende på hende, dog stod han bare og så på hende, imens en del ting måtte være røget igennem hovedet på hende da hun så ud til og tænke, han krympede sig dog lidt da hun skældte ham ud for at tænke for meget, og han nikkede høfligt med sit hoved og sagde stille.
''ja min Mistress''
han's tanker forsvandt som om de aldrig havde været der, så hvis Killia forsøgte og læse han's tænker, så ville hun kun finde tavs stilhed, som en udød, eller en komplet hjernedød, selv om han's forvirrede blide øjne så på hende med en klogskab som en trænet dræber kunne have i øjnene eller en da var klog nok til at kende sin plads, dog bukkede han sit hoved fordi hun havde lydt vred, og han hørte hende og svarede stille og forvirrede.
''javel min Mistress''
han lød stille og forvirrede, forstod ikke hende's ændring i hende, dog stod han klar til og følge med hende, og han fandt en lille metal dims frem og snakkede i den på et fremmede sprog, og han så der efter på sin Mistress og spurgte stille.
''hvad retning skal jeg i for og komme til din herre, min Mistress?''
han lød stadig stille, let trist, forvirrede, og usikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 15:02

Killia så ham stille sig op i han stod ikke særligt langt væk fra hende, hun så op på hans ansigt og gik et skrigt frem så han denne her gang kunne se hendes ansigt, "Godt du har forstået Kuuma" hun smilede svagt og nikkede, han havde forstået hendes besked nu skulle han var møde hendes herre, hun gik hen til vinduet og åbnede det for at være klar til at gå sin vej han havde fået sin besked og hun skulle ikke længer snakke med ham, "Kuuna du skal gå imod The Valley Of The Dead, han ville stå klar til at tage imod dig, og Kuuma lad være med at gøre noget dumt" hun hoppet ud af vinduet og løb sin vej.

//Out, jeg skulle hisle og sige at Zann gerne ville havde du laver emnet, han har noget ting han skal lave//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 5 Aug 2013 - 20:34

Kuuma så meget forvirrede ud, da han så hende træde frem imod ham så han kunne se sin Mistress's ansigt, og han så trist og forvirrede ud, og han så ind i hende's øjne imens han hørte hende, han svarede dog ikke, nikkede bare lydigt, som en god slave, imens han så forvirrede ned i gulvet, og han så hende gå over imod vinduet, for at åbne det, og han så hørte hende, han nikkede adlydende, og så hende ikke gå ud, han var allerede på vej imod døren, parat til og tage til The Valley of death.

//out ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you call me, my mistress? ( Killia ) Empty Sv: you call me, my mistress? ( Killia )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum