Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Løb Killia LØB!!! EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Løb Killia LØB!!! EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Løb Killia LØB!!! EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Løb Killia LØB!!! EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Løb Killia LØB!!! EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Løb Killia LØB!!! EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Løb Killia LØB!!! EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Løb Killia LØB!!! EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Løb Killia LØB!!! EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Rafaela
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Sean
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Dr. Trott
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Valentine
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Lenore
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Genevira
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Juniper
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Sasha
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 
Madelena Gray
Løb Killia LØB!!! Voteba13Løb Killia LØB!!! Voteba14Løb Killia LØB!!! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Løb Killia LØB!!!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 14:03

Tid: 22:35.
Dato: 26/02-2013.
Vejr: det er mørk og en kræft vind ligger hel over skoven, beskriver mere i indlægget.
Sted: En kæmpe stor skov, som er svær at finde ud af igen hvis man først er gået ind.
Omgivelser: Store træer, en kæmppe stor sø, beskriver det mere i løbet af det første indlæg.

Det er aften i den kæmpe store skov, en kræft vind ligger sig hen over skoven, i en lysning ligger der et velte træ, det er på størrelse med en elefant, ved siden af træet ligger der en sø, søen har en grøn farve af en slags, jorden er rødbrund og hård, hvis kan kaster en stor sten imod jorden, vil den ikke tage skade, der går en lille sti fra søen og ind i den tætte skov, for enden af stien står en smuk ulv, den er større end en normal ulv, den er stør med stærke bagben, dens forben er smalle, og ligner slet ikk ulvens bagben, ulven har et stærk hovede, denne ulv er ikke en hele normal ulv denne ulv er en varulv, ulvens navn er Kukiu.

Kukiu var gået ud i denne store skov for at trænge, så han kunne beder til at jage, ikke fordi han er dårlig til det, men bare så han kunne blive beder end han er, kukiu gik rundt i sorte bukser og sorte sko, han har ingen bluse på, man kan virkelig så at han er veltrænet til at jage, han korte hår sad perfekt, men desværre vil det blive ødelagt sender på aften, Kukiu gik stille ned så denne lange sti, i sin flotte menneske krop, i mens han gik fløj taler igennem hans hovede, *Hmm hvad skal jeg jage i aften, en kanin eller noget større, måske et menneske hvis der er nogen i aften* et smil kom frem på hans læber, og hans mørke brune øjne viste virkelig at jeg havde det sjovt hver gang han skulle vælge at jage, da Kukiu kom til den store sø, tog han sine bukser og sko af og hoppede på hovedet i vandet, ham lå længe og lyttede efter en lyd som han kunne gå efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 16:08

På den anden side at den kæmpe sstore sø, inde i den tætte skov, løb der en ung smuk pige, den smukke pige hed Killia, hun har sorte bukser på og en hvid hættetrøje, og sorte sko, hendes rødbrune øjne yser på i den kolde aften, hun løb fra sit liv, for t dyr var efter hende, Killia er bare et menneske så hun kan ikke forsvar sig selv, nogen meter længer henne lå der et træ på jorden, Killia opdagede det ikke i tide, så hun løb lige ind i det med, hun faldt om o havde svært ved at træke vejret rigtig, hun tog sig til bryste og så hun bløde, hun rystede bare på hovedet og kom op at stå, for at løbe vider, men f en eller anden grund var dyret væk, så det var kun Killia som stod alene tilbage i den mørke skov, hun så sig tilbage for at finde den vej hun havde løbe, det det var umuligt, hun havde kun en chance og det var at forsætte ligefrem.

Killia gik lidt i sine tanker *Hvorfor skulle jeg også løbe ind i skoven* hun så ned af sig selv, og opdagede at hendes hættetrøje er helt rød omkring hendes hjerte, hun tog hurtig den af hvor at se hvor slemt det er, såret på hendes brystkasser, er stort, og dubt, hun sukkede dybt, og tog sin høttetrøje på igen, hun viste at hun blev nød til at forstætte for at finde hjem, for hvis hun blev her vil hun nok død af et eller andet dyr om er sulten, de kan jo dufte den dejlige duft af menneske blod, hun til i den retning hun løb i for ti minutter siden, og håbede på en eller anden var i skoven, så hun kunne få hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 16:32

Kukiu kunne hører en mærkelig lyd, han viste det ikke var et menneske, men et dyr, han forvanlede sig til sig uvle form og løbt afsted imod dyret, dag han kom frem til det sted hvor han havde hørt lyden, var det ingen tind, han tog sin snyde ned i den hård jord og snusede efter et spor af dette dyr, men han fik inget ud af det, jorden var sempelhen får hård til at fande nogel spor, Kukiu kunne mærke han var ved at blive sulten, og han kunne ikke bare tage tilbage til byen, for at finde noget, for at slå en ihjel i byen ville være dumt for ham, for så kunne lav se at han var morder, så et dyr eller en menneste som er farvildt i skoven, han kente den jo ud og ind, så han har ingen problemer med at finde ud med lethed, han lukkede øjne igen og lyttede efter lyden igen.

Kukiu stod i sine egne tanler *Hvis jeg finder nogle personer i skolen, skal jeg nok gør sådan at de bliver min slave, håber bare et er en pige, gider ikke rigtig mænd* jeg åbnede øjne igen blod duften fangede han opmærsomhed, og så lidt rundt og sagde til dig selv *Et menneske* han søgte efter et den retning duften kommer fra, da han fik den stod han lidt og overvejede om han skulle løbe efter denne person lille som han skulle gå stille og rolig på hans frie ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 17:28

Killia kunne hører noget løbe i hendes retning, hun så sig tilbage og synes lidt hun så en sort ulv, eller en hund, hun var ikke sikker, men et dyr var det med sikkerhed, Hun gik så hurtig hun kunne, men hun var stadig langsom, til at gå, hendes sår bløde mere og mere jo mere hun gik, på sine ben, hun så op i himlen og fik en regn drumbe i det ende øjne, hun lukkede øjet hurtig, og tog sig til det, *Mere smerte, som om jeg ikke have nok smarte lige nu* sagde hun til sig selv inde i hovedet, så dette dyr ikke kunne hører det, Hun gik bare imens hun var i sine egne tanker *Dør jeg i aften, ellr over lever jeg, kommer jeg nogee sinne væk fra demme skov, Er det en som vil havde jeg er en slave, eller er det en som vil voldtage mig, og slå mig ihjel efter* man tanker fløg igennem hendes hovede, hun have ønskede kun at slippe væk fra denne skov, men som det så ud nu, kunne hun lige så godt glemme det, hun have gået i ti minutter til, hendes ben kunne næsten ikke holde hende opppe, hun satte sig ned på den kolde jord og græd lidt for sig selv, *Jeg vil bare gerne væk her fra* det sagde hun og tænkte det hele tiden.

Killia lukkede sige øjne og fald om på jorden, hun have miste så meget blod at hun ikke kunne vågen mere, hun træk vejret stille og rolig, man skulle næsten tro, hun var død, hun lå livløs på jorden imens hendes tanker var i drømmeland, hendes forældre og sin elskede store bror kom frem i hendes drømme, de sagde med en dejlig og rolig stemme ''Killia min pige, du skal være stærk, du skal nok overleve'' hvorefter de forsvandt og alt blev sort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 19:10

Kukiu bag sig, for han hørte en mærkelig lyd, det lyd som om nogen faldt sammen på jorden, Han lyttede ekster godt efter andre lyde men da der ikke kom nogen, gik han ud fra at mennestet var dødt, men det var også helt findt for ham, så skulle han jage så vildt i aften, Han gik med stille skrit hen til den mærkelig lyd, han gik i ca. otte minutter, før han stod få meter fra en ung smuk pige ligge på jorden, Kukiu forvanlede sig til sin menneste form, han have ikke noget tøj på, for det forsvinder når man bliver ulv, Han så ned på denne kvinde, han opdagede at hun havde blod på hele sin hættetrøje, hendes lange blå hår lå over hendes hovedet, Kukiu fik nogen tanker som hvad han kunne gøre ved hende, *Jeg kan jo tage hende som slave, eller så kan jeg lade hende ligger og blive spist af andre dyr, det tog ham langt tid at finde ud af hvad ham skulle gør ved hende, han satte sig ned ved sigen af hende, og opdagede at hun træk vejret, det var et godt tegn, for så kunne han jo gøre hende til hans slave om hun til havde det eller ej, Kukiu kom op at sto og så lidt på denne kvinde, Kan bestemmete sig for at tage hende med hjem og gøre hende til slave.

Kukiu tog denne unge kvinde op og holdte godt fast, om hende så hun ikke faldt ned på jorden igen, for det så ud til at der ikke skulle meget til for hun døde, han gik med stille skrit hen til søen, fra at tage sit tøj på igen, og randse hendes sår på bryst, han tog hendes hættetrøje af, og vanskede så såre, efter ni minutter ved søen, tog han hende op igen og gik med stille skrit hen til den lille sti han var kommet fra, det gik ikke mere end en halv time også var de ude af soven, Kukiu overvejede om det ville være en god ide at tage hende med hjem eller ej, men han gør det alligevel.

der gik ikke langt tid før han stod foran hans hoveddør, og han have stadig kvinden i sine arme, han gik ind af døren og gik hen til sin seng og lade denne unge kvinde på hans seng, hvorefer han gik ud i bad for at vanske hendes blod væk fra kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 23:27

Killia kunne mærke en eller anden bar hende op i sine arme, hænderne var varme, hun kunne ikke åbne sine øjne, hun kunne heller ikke gøre modstand, hun kun ingen ting, hun lige mærke ting som rør hende og hun kan hører meget lavt, hun kunne også lugte en dejlig duft af vand ikke af slatvand med af ferskvand, e det søen fra før, det var vært for hende at finde rundt i hvor de var, lige meget et kunne hun igen mærke den kolde jord overflade, hun mærkelig noget vådt imod hendes bryst, og kunne mærke det røre bold forvandt, efter noget tid kunne hun mærke hun kom væk fra den kolde jord, hun lå i hans arme igen i noget tid, hun kunne mærke varmen fra et hus, måske, hun kunne lige hører at en dør gik og at hun blev lagt på sengen.

Efter nogen timer vågnede Killia fra drømmeland, kunne åbnede sine øjne med gjord det ikke, for hun var bange for hvad der ville ske, eller hvordan der se ud, hun tog sine hænder ud til siderne og kunne mærke at sengen var stor, det gav til sæt i hende, sidste gang hun lå i sådan en stor seng var hendes Herre Xanders seng, hun fik følelsen af at hun var taget til fange og skulle være en eller andens slave, hun kunne mærke ved hjælp af sit hovedet at det var mange puder, hun kunne næsten ikke lade være med at åbne øjne, det gik ikke mere end to minutter også var hendes øjne vidt åbne, hun kunne se den seng hun lå i, og se at det ikke var Xanders, hun kunne hører nogle være i bad, vandet løb da så det vil nok betyde at nogle var i bad, Killia vil så gerne sige noget men var bange af en eller anden grund, men hun tog sig sammen og råbte ''Hallo er der nogen hjemme'' hun lyd usikker, og bange, en lille tårer løb ned at hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 23:46

Kukui kunne høre at kvinden var vågnet, han slukkede for vandet og gik ud, han tog et håndklæde frem og bandt det rundt og livet på han selv, han gik ind i soveværelset, hvor han så denne smukke kvinde, han gik hen til det rende tøj han have lagt frem på en hvis stol, der lå et bare hvide bukser og en rød bluse, hvorefter han gik hen til kvinden og sagde ''Ja der er nogen, mig, og hold din kæft, du er min slave, du skal være alt hvad siger, og som det første vil jeg rigtig gerne havde du går i bad så din bold kan komme af din krop'' han gik ud i køkkenet for at lave morgenmad til han selv, for hans slaver må sku selv lave noget, han så hen på kvinden og sagde igen med sin bestemte stemme ''Efter du har været i bad kan du gå ned i kælderen og gør dig klar, til jeg kommer, og hvis du ikke gør hvad siger det det værst for dig selv'' hvor efter han så væk og sagde med en lav stemme ''Hvad skal jeg mon finde på at gøre ved hende'' han så hen på kvinden og ventede på at hun vil smide sit tøj foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 23:58

Killia så undersøgende på denne mærkelig mand, Killia stod lidt og så på at han tog sit tøj på, men det han sagde lige efter fik Killia tårer i øjne igen, og sagde til sig selv inde i sit eget hoved, *det kan bare ikke passe, at jeg skal være slave igen, jeg gør det ikke, ikke denne her gang, denne her gang gør jeg modstand* Killia sagde med en høj og fast stemme ''Jeg kan godt gå med til at tage et bad, men jeg går ikke ned i sin klamme kælder, hvor du kan voldtage mig'' man kunne slet ikke kende hendes stemme, hun stod fast i sine beslutning, men han sagde jo også at hvis hun ikke gjord hvad han sagde ville det blive værst for hende selv, Killia viste godt at han mente det da han sagde de her ord, Killia begynde at ryste over hele sin krop, hun vente ryggen til om og fik sin vej og ud på badeværelset, der var helt hvidt, der var et kæmpe stort spejl op ad den ene væk, på to af væggene hænger der billeder af ham og alle de slaver han har haft igennem årerne, og hun viste at hun også ville komme op at hænge, hun begynde at tage sit tøj af og gik en i det varme vand som hun havde tændt enden hun tog tøjet af, nu håbede hun bare på at han ikke ville komme ud til hende og gøre hendes noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 0:16

Kukiu blev rigtig sur da hun snakkede sådan til han, men Kukiu rystede bare på hovedet og sagde tilsig selv "Det bestemt hun sku ikke, måske skal jeg tage et bad til' Kukiu gik hen til badeværelsets dør og lyttede efter efter som hun var gået i bad for han gik der ud, efter noget tid kunne han hører vandet løbe, håb tror fadt i håndtaget, på døren, han gik ind og så hun stod under andet helt nøgen, han tog stille sit tøj af igen og gik om bad hende og sagde med én bestemt stemme "Jeg sagde det ville blive værst for dig selv" han toghård fast om hendes nakke og sidste hende op af væggen, så hun stod op af væggen og så Kukiu stod bag hende, han slå hende på røven og sagde igen "Hvilket hulskal jeg tage dig i, og prøv ikke at give modsand" han var sådan sselv ligeglad hvor hun sagde, for han vælger sådan set selv når alt kommer til alt. Han kyssede hende på halsen og bid hende én gang imellem, han var ligeglad om så hun begynde at bløde hvid han bider for hårdt. Han blev bare ved med at bide til, så hun til sidst bløde ned fra hendes højere side at halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 0:27

Killia rystede over det hele da manden stod lige bag hende, hun kom ikke særlig væk for hun stod op æg væggen med man i ryggen, Killia vil ære gerne væk men viste hun ikke fik lov, hun kunne kun prøve sig frem, da han spurgte hende om hvilket hul han skulle tage, kunne Killia ikke mere, hun kunne ikke holde sine tårer tilbage, hun græd som aldrig for, og hun kom bare ved i i flere minutter, lige med et kunne hun mærke at han kyssede hende på halsen hvor efter han gik gang med at bide hende, hun skrig af frygt, hun kunne ikke holde smerten ud flere tårer kom frem i hendes øjne, men hun viste at han er ligeglad, ha Killia kunne mærke at en varm væske på sin nakke skrig hun som aldrig før, hun skrig så højt hun kunne om håb om at én ville komme og hjælpe hende,blodet fra hendes bakket kom frem på bryste af hende så hun selv kunne se det, hun kunne ikke mere, hun råbe så højt hun kunne "NAT STOP!!! LAD MIG VÆRE DIT MONSTER!!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 11:41

Kukiu åbnede sine øjne, han elskede når piger skriger det tænder så meget at man ikke kunnenå at sige et ord før hans lem blev stiv, han gik tætter ind imod hendes røv at han kunne mærke han var tæt på at komme ind i hende, hun gav slip på hendes halv, og slikkede lidt af hendes blod op, han så ind i hendes baghoved, og sagdeed en rolig stemme ''Hvis du synes jeg er et monster så skal du se min Herre hvis han kan kalde ham det, han er et sand monster, måske skal du møde ham'' han smilede uden hun kunne se det, hvor efter han tog fast i han lem og stark den op i hendes røv, hvor efter han begynde at kører ind og ud af hende, han lade hovedet tilbage af rend nydelse, han gjord det hurtigere og hurtiger, han tog godt fadt i hendes gpr, og trak hendes hovede tilbage så det lå på hans brystkasse, han grinede af rend ondskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 12:03

Killia kunne mærke noget som.var.tæt på hendes røv, hun rystede over det hele og blev ved med at skrige, i håb om at nogen ville komme og hjælpe hende, da han sagde at han Herre eller hvad det nu var var et rigtig monster begynde at rystemReebok mere, hun græd som aldrig før, da hun mærkede at han.gav slip på hendes hals, blev hun rolig, hun så bare ind i vægge og gjord ingen tind, hun.kunne mærke at hans lem kom.ind i hendes men hun sagde ikke noget, ikke engang er lille av, hendes tanker fløj rundt i hendes hoved,*Hvorfor gør det ikke ondt mere* efter nogen minutter kunne hun kun så op i det sorte luft, hun lukkede øjne og lige med et viste hun hvor hun var, hun kender en vej han gik for at komme hjem, hun kender vejen ud af skoven selv om det er forvendt nu, hun sagde var med en rolig stemme til manden bag ham, ''Så hent din Herr eller hvad han nu er, jeg ved hvor jeg er og jeg kender alle veje væk her fra, jeg er ikke bange mere" hun ventede bare stille på hans svar. Killia vistebat det ville være hendes sidste chance fir at komme væk her fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 13:39

Der gik ikke langt tid før han kom, han tog sin lem ud og sagde med en hurtig stemme ''Hvis du er lige glad så kalder jeg på ham'' Kukiu gik væk fra hende og hen til sit tøj for at tage det på, han så bag sig og sagde igen "Hvis du ved hvor vi er, for du et problem" han smilede ondt til hende, han gik ud fra badeværelset og hen til køkkenet, hvor han satte sig ned og var klar til at kalde på sin mester, han kalder på ham indeni sit hovedet *Zann kan du hører mig? Jeg har en tøs som kan finde andr, ligemeget hvor man er, hvis Urox for finder i hende kan han finde sin datter, så kom så hurtig du kan og dræb hende* han ad længe og ventede på et svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 22:19

Der var gået kort tid efter beskeden var kommet ud. Før en kraftig bygget kutteklædt mand kom ind af døren til det usle hus. Det var ikke ligefrem lydløst. Det var rimelig larmende han kom ind. Det kunne sikkert høres i hele huset. Så nu stod den nye skikkelse roligt ved døråbningen og ventede på at se ham. Hvor blev han af. Hvis man kalder en som Zann. Havde man at være der med det samme. Dette var dog ikke Zann. Dette var hans betroede højre hånd. Hans mesterværk. Hans vogter. Dette var Warren. Hætten gled ned og det første som ramte rummet. Var det modbydelige grønne lys som sprang ud fra hans mund som stod piv åben. Som om han ikke kunne bevæge den. Og hans øjne som lyste med samme dystre grønne farve. De få lange hår på det ellers skaldede hoved. Den døde hud. Tænderne som var nærmest smeltet sammen med tandkødet og læberne. Og havde lavet det om til nogle lange spidsede skarpe hugtænder. Det var utroligt at tænke på en som denne mand. Nogensinde havde været levende. Men det havde han. Engang havde han været en højtidelig paladin. Nu var han en udød kriger vogter og kommandør ved Zann's højre hånd. Hvor han for evigt skulle hvile ved Zann's snart ankommende herredømme. Kappen var lang så den dækkede resten af kroppen. Det eneste man kunne se var mandens ansigt. Ud af munden kom nogle ord. På trods af han ikke bevægede ordene kom de perfekt ud som om han talte som en ædel mand. Bare med hårde ord. "Kukiu hvor er du!!!" Stemmen var hård og brutal. Og utålmodig. Som altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 19:41

Killia kunn høre at fordøren gik op, det var ikke stille men højt lydt, hun kunne tydeligt hører at denne person skulle man ikke sige nej til, hun rystede let på hovede og vaskede sig, hun sang en lille sang som hendes mor sang for hende da hun var barn,

Lille Killi nu skal du sove nu begynder alt det sjove.
du skal ind i drømme land, skynd dig lige så særk du kan.

hun sang de to sætninger igen og igen, hun rystede voldsmoer da person begynde at snakke, hun viste godt at det var hende han var kommet efter, men han kaldte på manden kukia eller hvad de nu var han hed, Killia gik stille ud af badet uden at tage et håndklæde om sig, hun vil vise at hun ikke var bang for denne Zann, hun gik hen og gjord sit hår pænt og rendt, så det lå langt over hendes bare ryg og forekrop.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 15:25

Kukiu sad stille på sin stol ude i køkkenet, og spiste lidt morgenmad, da han hørte at en går voldsom på til hans hovededør, stoppede han med at spise og så lige hen til den dør som gik op med en voldsom kræft at man skulle tro at en storm var taget til, Kukiu viste at det ikke var zann ellers var han kommet meget hurtiger, denne person han Zann havde sendt afsted var han højre hånd til Warren, som Kukiu ikke kunne lide, men han sagde ikke noget til det, for han viste at Warren kunne gøre det af med han på minder end 2 sekunder, og Zann kunne gører det meget hurtiger end Warren, Kukiu så stille op og sendte en tanke imod Warren, for han viste at han også kunne tage imod dem *Warren jeg sidder ude i køkkenet, tøssen er i bad, du kan bare gå ud til hende, hun bliver nok glad for at se dig* han så hen imod døren og førte til badeværlset, han kunne hører tøssen synge for sig selv, han kunne hører med sine varulve ører at hun var kommet ud af badet *Warren gå heller ud til hende ud, hun er vist lige blivet færdig* Han så hen på dette væsen, som tilhørte Zann.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 1:51

Warren:
Blikket begyndte roligt at bevæge sig hen imod Kukiu. Den fritåbne mund som aldrig kunne lukke sig kunne svagt anses som et smil. Før de flabede ord kom ud fra hans tanker ind i Kukiu's hoved. *Skulle sige fra Zann at du er en dygtig hund.* Derefter sænkede han hånden og fremdrog fra sit bælte en nihalet. En kort pisk med ni lange snore med en knude i hver ende. Før han med rolige skridt bevægede sig hen og åbnede døren roligt. Da Warren så Killia bevægede han sig hurtigt og greb fat i hendes nakke. Det næste der skete ville nok overraske hende. Hendes pande blev hårdt smadret ind i spejlet så det revnede. Hvorefter Warren slap hendes nakke. Hans tanker var at hun ville falde ned og sidde. Og hvis hun gjorde. Ville han sætte sig på hug. Foran hende. Kæben bevægede sig ikke fra det vidt åbne gab. Men en stemme kom ud fra det grønne lys fra hans mund. "Den hårde eller den bløde måde?" Sagde han roligt og hævede pisken svagt så hun kunne se den.

Løb Killia LØB!!! Undead-warrior-fantasy-582357_800_600

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 12:40

Killia stod lidt for sig selv før hendes hoved blev kastede ind i noget, som mærkede som glas, hun skrig af smerte hun så hen på denne person og blev bange, hun havde aldrig selv noget så grimt som det væsen som stod foran hende, for hun viste af det lå hun på gulvet, og holdte sig til hovedet, for at stoppe smerten og for at hjælpe til med at det ville holde op med at bløde fra hendes hoved, hun så op på manden med frygt i blikket, hun sagde med en halv klarlt stemme, ikke fordi hun græd mere fordi hun havde ondt i hovedet ''Er du denne Zann, ham den anden snakkede om'' hun så stille på manden, og hørte hvad han lige havde sagt, igen sagde hun med en halv klalt stemme ''Helst den lette møde, jeg er lidt svag for tiden'' hun så bare på denne mand, og ventede på hvordan han vil behanlde hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 12:44

Kukiu knurrede ad det kan sagde, men var sød nok til at lade hver men at svare igen, derfor sagde han vare svagt med en menneske stemme ''Iii tak warren'' han smilede bare venlig til ham og spiste vider, han nikkede hen imod døren, og sagde sådan igen ''du må nok heller gå der nu, enden hun tager tøj på'' han smilede og så hvordan Warren gik afsted, det næsten han hørte var at noget gik i stukker, Kukiu rystede svagt på hovedet og sagde til sig selv ''flere penge jeg skal brunge fordi folk ikke kan passe på mine ting''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 22:25

Grinet som kom fra den lysende kæbe. Var hånligt og kort. Men ikke mindre led. "Nej jeg er Warren. Zann's højre hånd. Rejs dig." Roligt rettede Warren sig op med en rolig og flydende bevægelse. Helt ubesværet. Han sørgede for hun havde rejst sig før han vendte hende rundt så hun stod med ryggen til ham. Med hænderne op af væggen. "Jeg skal undersøge dig for at se om du er noget for Zann. Skrig endelig hvis det gør ondt. Zann elsker at se sine slaver lide." Roligt svang Warren den nihalede pisk af sted og ramte med alle ni knupper samtidig ni forskellige steder hen af hendes ryg. Derefter ventede han kort på hendes reaktion før han slog igen. Bare for at være sikker på hun fik en reaktion af det. Det dummeste hun kunne gøre nu var at gå væk eller sige noget imod. For Warren havde allerede smuglet sin hånd hen og tage et pænt stort stykke glas fra spejlet. Som han holdte skjult. Indtil han måske skulle bruge det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 22:35

Killia var for bange til at sige noget, hun vil bare gerne væk fra de problmer hun var kommet ind, hun raste sig stille op, hun havde fået ondt i sine ben, og de havde svært at holde hende op, hun spugte denne Warren men en trsit stemme ''Om han kan bruge mig, hvad mener'' men for hun fik sagt sætningen færdig mærkede hun en slag imod ryggen, hun så sig om og sp at det var en ni halet pisk, den havde hun oplevet mange gange i sit liv, hun så et lille glimt tilbage i sin fortid, den gang hun var hos Xavier, Killia rystede på hovedet, så at lade tanken og sin fortid forsvinde, hun hørte efter hvad Warren sagde og spurgte så igen ''Hvad? slave'' mere sagde hun ikke, hun var alt for bange til at snakke, hun vil bare gerne væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 22:47

Kuki sad stadig og spiste, da han var færdig gik han hen med sine ting og vaskede dem op, lige med et hørte han en skrige han viste det måtte være tøssen, han rystede let på hovedet og sagde så til sig selv ''Warren altså'' da han var færdig gik han hen til den dør Warren var gået ind af for noget tid siden, nu stod Kuki og så på dem og spurgte så men en rolig stemme ''Skal i ikke til at komme afsted, jeg skal til at gøre rendt efter jer to'' Kukiu knurrede lidt af Warren, efter at han havde ødelagt spejlet, og at han havde sagt at han var en god hund, men han stoppede hurtig med ar knurre, for han viste det ikke fører til noget godt, han stod bare og så på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 20:14

Roligt stoppede Warren med at svinge pisken og vendte sig imod Kukiu. De glødende grønne øjne var direkte rettet imod ulvens blik. Og knurren ramte hans øre med det samme. "Pas på hvad du siger køter. Husk på hvem du snakker til." Roligt vendte han sig mod kvinden igen. Før han roligt begyndte at svinge pisken mod hendes røv lidt hårdere. Før han roligt foldede pisken sammen roligt igen. "Ja det virker som en god slave. Den vil Zann blive glad for." Roligt vendte Warren sig imod Kukiu roligt igen med et hånligt smil. "Tillykke køter du har faktisk fundet noget interessant." Sagde han smilende med et ondt hårdt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 22:53

Killia var helt ude af sig selv, hvad fanden mendte han ved at, den bliver Zann glad for, men Killia kom ikke sørlig langt får hun igen mærkede ni lange ting imod hendes nøgne ryg, hun skrig op og tog sig til ryggen, blodet løb voldsomt med af hendes ryg, hun så sig sammen og prøvede at stille sig på de de nu meget svage ben, hun tog fast i håndvasken som hjælp til at holde hende selv op rast, hun så på ulven i døren og så vred på ham før hun sagde nogen fø ord til uven ''Er det et godt sun du har dig, HUND!!'' efter faldt Killia ned på sine knæ, hendes ben kun slet ikke holde hende oppe men hun prøvede igen selv om det ikke hjalp noget at prøve, blodet på hendes ryg blev ved med at løbe ned på gulvet, og det tog ikke langt sig før halvdelen af guldet var rød af hendes blod, men Killia var ligeglad, hun vil bare gerne væk for denn hund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 23:03

Kukiu så på ham om smilede svagt ''Ja du har nok redt han bliver glad for hende'' han så på hende og så hvordan hun prøvede at stille sig op, han grinede af den men stoppede igen af hun snakkede til ham, Kukiu kunne ikke kalre at blive kaldt for hund, så han forvanlede sig hurtig til den store sorte ulv, og knurrede voldsomt af hende, men stoppede langsomt, han forvanlede sig tilbage og så på Warren og sagde med en kold og vred stemme ''Bare få hende væk'' han gik væk fra døren, og tog sin jakke og gik ud af huset, for at tage sig en smøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb Killia LØB!!! Empty Sv: Løb Killia LØB!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum