Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
You're Choice. -Nille-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: You're Choice. -Nille-
Hun fandt ham ved haven. Hun gik mod ham og havde på vejen trukket hætten over hovedet. Hætten lavede en skygge der dækkede for hendes ansigt. "Hvad skete der?" Spurgte hun roligt.
Gæst- Gæst
Jacob havde selv taget sin hætte over hovedet. Han var fristet til at gå, bare forlade de ondsvage rige væsner og aldrig se dem igen! Men på den anden side havde han ikke lyst til at gå fra Nille. Hun havde jo trods alt inviteret ham med fordi hun stolede på ham. Den lille smule tillid skulle han vel ikke vende ryggen når den var der. Selvom han ikke vidste hvor vidt han stolede på hende længere.. Ved lyden af en stemme bag ham, kiggede han sig over skulderen, men stod fortsat med ryggen til hende. Armene foldede han på kors, som forsøgte han at danne et skjold om sig. "Jeg gad bare ikke at høre på den rige nars kommentarer, nogen burde tørre det latterlige hånende smil af ham, det ville klæde ham bedre," Han sukkede, fjernede skjoldet og puttede hænderne i hættetrøjens lomme. "Nille jeg.." Hurtigt stoppede han sig i at snakke videre, for hvad var han egentlig ved at sige? Han vidste det ikke engang selv. "Lige meget, gå nu bare ind til dem igen, Ned vil elske at have dig som selvskab,"
Gæst- Gæst
Hun stillede sig hen foran ham og lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg har ikke lyst til at gå derind igen. Det minder mig alt for meget om... min barndom. Alle de... kostbare ting, drinks, alt! Jeg går ikke derind igen, uden dig. Jeg tror heller ikke de vil have mig som selskab mere, men Claire vil vidst gerne snakke med dig." Hun så tomt på ham, hun var bange for at virke jaloux. Hun havde lagt mærke til at han havde stoppet sig fra at sige noget, men hun ville ikke kræve at han talte ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld fordi jeg tog dig med herhen." Sagde hun, rankede ryggen og så fremfor sig. Hun undgik hans blik.
Gæst- Gæst
For hvert et skridt de tog sammen, havde han det som om at han gik på knive. Knive der borrede sig ind i huden på ham for at få ham til at skrige, det nægtede han dog bare at gøre..
Gæst- Gæst
"Nej, jeg vidste det ikke, men at bede dig om at følge med mig, efter hvad jeg har gjort mod dig... Undskyld." Hendes stemme var en anelse grødet. Hun sukkede svagt. "Hvor kommer al den skyld fra..." Hviskede hun for sig selv og rynkede panden. Hun stoppede op, hun kunne ikke gå længere. Hun havde lyst til at sætte sig ned og græde... "U-undskyld..." Mumlede hun og så ned.
Sidst rettet af Nille Søn 8 Sep 2013 - 16:56, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Du havde dine grunde," hviskede han svagt inden han vendte ryggen til hende. Han sagde ikke det sædvanlige at det ikke gjorde noget, for han ville ikke lyve, selvfølgelig gjorde det noget at hun havde valgt sin pligt frem for ham. "Som du selv sagde, det bare ikke alt der vare evigt," Med de ord, kiggede han sig over skulderen og hen på hende. Han smilte ikke, så ikke koldt på hende, blikket var udtryksløst og ingen følelser var til at finde i det. "Jeg er bare glad for at se at du.. har det godt," Han fremtryllede et svagt smil på sine læber, det forsvandt dog hurtigt igen..
Gæst- Gæst
"Ligner jeg en der har det godt?" Spurgte hun koldt. Hun rystede på hovedet. "Lad være med at svare." Hun lagde armene over kors og så rundt. Et suk forlod hendes læber, hvorefter hun bed sig i underlæben. Hun lagde på en måde armene om sig selv og så på ham. "Du forlader mig ikke, vel?" Hendes stemme var svag, lille...
Gæst- Gæst
"kom," hviskede han stille.. Han vidste ikke hvor de skulle gå hen og det at have hendes hånd i sin gjorde ham svimmel af en mærkelig grund. De kom til et lille halvtag hvor regndråberne ikke kunne ramme dem. Først der slap han hendes hånd og mærkede hvordan en varme i hans krop forsvandt samtidig med. Han fjernede endnu engang hætten, rystede kort hovedet med det våde hår og åndede tungt ud, hvor han derefter sendte Nille et svagt smil. "Der er ingen grund til at blive gennemblødt,"
Gæst- Gæst
Hun spjættede i kroppen, da han tog hendes hånd, hun ville ikke have at han rørte ved hende, men alligevel ville hun gerne have det. Hun stirrede på ham indtil han trak hende med sig. Hun sukkede svagt, så svagt, at det næsten var lydløst. Hun blev skuffet da han tog sin hånd til sig, men det var ikke noget hun viste. Hun trak hætten over hovedet, og så fremad. "Nej, det er der ingen grund til." Sagde hun og vendte så sine lysende blå øjne mod ham. "Hvor bor du nu?" Spurgte hun forsigtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg må gå nu, vi ses, Jacob." Sagde hun og begyndte at gå.
//Kort svar, sorry! Men out. xD
Gæst- Gæst
// OUT ^^
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Rich or not.//Choice.//
» If you had the choice, would you kill me? ~Sean~
» Leader of Angels, a travler by choice ~ Emnesøgning
» Pleasure or Buisness? Make your choice dearest - Maeve
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth