Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Dark paradise ~Kani~
Side 1 af 2 • 1, 2
Dark paradise ~Kani~
Angela gik for sig selv i den stille gågade, der var ikke mange mennesker ude denne middag. Det regnede let og ramte butikkernes små tage. Lyden var overraskende beroligende, og trist på sin egen måde. Gråvejret omfavnede Doomville i sin tristhed, sorgen hang over en enkel person som kom gående.. Hun gik i læ fra det dårlige vejr, og havde næsten en mening om at vejret var påvirket af hendes humør. Blot fordi det var sådan et tilfælde man næsten kunne tro det.. Angela havde mistet sin bror, det eneste som der virkelig gjorde at hun faktisk gad at bekymre sig. Men hun havde intet kunne gøre da hun så ham blive slået ihjel foran sine øjne.. Hun var alene, for nu var Caroline taget hen til Nicolas' hus for at sørge i fred.. Melissa Carolines datter var hjemme i Angelas hus, for Angela havde brug for noget frisk luft til at klare sine tanker.. Pludselig så hun en genkendelig person ud af sin øjenkrog, og lagde hovedet lidt på skrå. Kani? Hvad fanden lavede han her, hun troede han var væk. Efter Carolines lille historie om hans forsvinding pga. Hvad han havde lavet med en anden pige, så havde hun på en måde slet ikke lyst til at møde ham igen.. Hun følte sig en smule bedraget. Men rettere sagt, hvornår havde Angela nogensinde fundet sig i den form for behandling. Hun brugte sin fart for at komme igennem regnen hurtigere end lynet. Hun kom i ly igen, og holdt ham lidt op af muren. Hun har græde færdig, men ikke på grund af Kani.. Men på grund af det med Nicolas, kun Kani og måske en mere havde set hende så følelsladet før.. DEt skete sjældent at sjælen blev blødnet så meget meget op.
"Hvad bestiller du her!?" Udspurgte hun ham, hun kunne tydeligt huske alt de havde været igennem og alt hun havde følt.. Som hun måske faktisk også stadigvæk følte, det vidste hun ikke. Følelser var hendes svage punkt, fordi hun vidste aldrig hvor langt de kom til at gå før de måske ødelagde noget.. Hun var meget forvirret omkring hendes følelser i øjeblikket, alt kunne vende op og ned på det hele. Fordi hun bare havde brug for en til at trøste hende og holde om hende lige nu..
Gæst- Gæst
Sv: Dark paradise ~Kani~
Kani havde slet ikke mærket at nogen i hans nærhed havde holdt øje med ham, så han havde bare gået vider, lige der til hvor han havde fået et slå i ryggen af en mur eller en væk, han havde lukket sine øjne af smerte men havde åbnede dem igen da han hørte en kvinde stemme, "Ja nu skal du hørr jeg er ude at slå vampyr ihejl" han så med onde øjne imod denne kvinde som havde fået ham op af muren, han kunne se at denne kvinde nok var en vampyr så det betyd at denne vampyr skulle død.
Gæst- Gæst
"Virkelig? Sikker for sidst jeg tjekkede vidste du udemærket at jeg ikke var 100% vampyr Kani?" Han tog fast i hans håndled og rev hans hånd væk fra hendes hud. Hun kiggede på ham, hvad var der galt med ham? Angela så ham lige ind i øjnene, de var fyldt med sorg. Ikke over det med Kani, men Nicolas.. Og hun havde savnet Kani og måske håbet på et kram eller noget.. Måske et sødt hej eller en blød stemme som.. Men hej i stedet for at fik hun de onde øjne og den stemme hun aldrig faktisk havde hørt fra ham før. Og så slog det hende, måske havde han mistet hukommelsen eller noget i den stil? Måske havde han glemt alt om hende?
"Kan du overhovedet huske mig Kani?" Spurgte hun forsigtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du vil dræbe mig, det lyder som begyndelsen på en kærligheds historie ikke enden på en." Svarede hun ham, og greb fast i hans arm og holdt den imellem hans skulderblade. Angela vidste ikke hvad hun skulle gøre for at han kunne huske hende igen.. Hvordan var det overhovedet sket at han havde glemt? Hvordan glemte man en som man havde sagt man elskede?
"Hold op med at kalde mig blodsuger Kani! Det har du alligevel aldrig kaldt mig før." Svarede hun så koldt hun kunne, og holdt ham op af væggen så han kunne kigge hende i øjnene.
"Prøv nu bare at kigge på mig, hold op med at tænke så meget på at dræbe mig. Skub det til side, hvad siger dit hjerte dig lige præcis?" Spurgte hun, og vidste chancen for at han måske kunne genkende hende lidt blev minimal. Men nok alligevel til måske at gøre ham lidt tavs.. Hun håbede på det bedste.. Hun vidste at han var gode venner med Caroline, men han ville sikkert ikke engang kunne huske hende? Ville han så også dræbe Caroline hvis han fik muligheden for det? Det var ikke tale om.
"For hvis du bare kan føle et eller andet end had, så få det frem for jeg har virkelig brug for alt andet end had lige nu.." Svarede hun og en tårer trillede ned af hendes kind imens hun så ham direkte ind i øjnene i håb om at han ville kunne genkende hende bare en smule.. Eller bare mærke lysten til at ville trøste hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, det siger nogle. Men kærlighed er ikke kærlighed hvis der ikke er to om at føle det." Hvad lavede hun!? Forsvarede hun kærligheden selv? Det virkede ret så mærkeligt for hende, men hun ville bare have Kani ikke ville slå hende ihjel. Hvad havde universet dog imod hende!?
"Igen jeg er ikke nogen vampyr, det er kun halvdelen af den jeg er! Jeg er også et menneske." Snerrede hun, han fik hende til at snerre.. Det var ikke et godt tegn.. Havde han virkelig mistet alt.
"Du elskede mig engang, det sagde du selv. Men hvis du virkelig ønsker at dræbe mig så kig mig i øjnene og gør det. Dræb pigen du sagde du elskede lige inden du forlod Underworld." Angela trådte et skridt tilbage og så ham ind i øjnene stadigvæk. Godt nok sagde hun at han bare kunne slå hende ihjel, men som om hun ville lade ham gøre det i sidste ende.. Hun ville have et ord indført inden at han overhovedet fik en kniv lagt på hendes hud.. Men måske var det nu det som skulle til, måske skulle han næsten dræbe hende eller bare sårer hende før at han kunne huske hende igen? Måske skulle hun genvække hans minder?
"Hvis du virkelig ikke husker mig.. Så må jeg jo se om jeg kan få dig til det." Angela strøg en hurtig elegant bevægelse op over hans kind, og kiggede ham ind i øjnene.. Lige meget hvor ond man var havde alle et blødt punkt. Hun kendte dette fra sig selv.. Hun trådte tættere på ham, hun vidste at det var farligt men på en måde var hun ikke bange.. Hun lod den anden hånd glide op over hans over arm.. Og plantede så ganske forsigtigt sine læber på hans.. Hun trak sig dog og lænede sit ansigt imod hans øre og hviskede ham i øret.
"Vil du virkelig ikke lade dit hjerte huske?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal ikke græde, du har bare mistet din hukommelse. Og jeg vil hjælpe dig, men kun hvis du lader mig.. For jeg har også brug for hjælp.. Min bror er død, og jeg har brug for en at snakke med.." Sagde hun stille og kiggede ham dybt ind i øjnene i håb om at hun kunne finde noget frem indeni ham som gjorde at han ville bekymre sig for hende eller noget. Angela sank en klump, og lod en lille tårer trille ned over hendes kind. Faktisk var Kani en af de eneste som nogensinde havde set hende græde.. Det virkede mærkeligt at han ikke kunne huske hende overhovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Måske kan vi prøve at hjælpe hinanden..?" Spurgte hun stille og roligt imens hun kiggede over imod ham. Angela åndede lettet ud, indtil hun udstødte et gisp i form af chok. Det var en kastet kniv som blev kastet så den ramte hende i maven, en mørk klædt person trådte frem lidt væk fra dem.. Han havde holdt øje med dem i noget tid.. Og faktisk kunne Angela kende hans klamme ansigt.. Det var en af de dæmoner som faktisk havde skildt Angela og Kani ad i første omgang.. Eller rettere sagt lederen.. Angela klemte øjnene sammen og sank lidt i knæene før hun tog sig sammen til at trække den ud.. Hun kiggede op på den ny ankommende, som trådte op forbi Kani og videre hen til Angela. Han lagde en hånd på hendes kind, og tvang hende til at se ham i øjene. Smerten bed i hende, men derfor opgav hun ikke. Det blik hun gav ham dusørjægeren det var i had..
"Over 800 års jagt, og du giver stadigvæk ikke op? Jeg er næsten imponeret,." Sagde hun flabet til ham, men manden lod ikke til at ville tage imod hendes flabethed og fandt endnu en trædolk som han stak i maven af hende så hun næsten faldt i hans arme.. Kort føltes det som om hun gispede efter luft og fik så nogenlunde øjenkontakt med Kani.. Hun kiggede bedene om hjælp, og håbede på han ikke ville lade denne mand dræbe hende..
"Så dukkebarn, du bliver bare her ved mig. Så skal jeg nok dræbe dig hurtigt, men hvis du er mere flabet så gør jeg det langtsomt din forbandede blandingstøs." Råbte han med en hævet vred stemme. Så vendte han sin mund imod hendes ører. "Du fortjener ikke at leve i alle de år du har levet, det undre mig du ikke har spyddet dig selv endnu." Hviskede han nogenlunde højt.. Angela lukkede øjnene i. Men skreg næsten helt da han vred den trædolk han havde sat i hende rundt, hun græd af smerte men kæmpede for at holde den i sig..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I to, jeg får ram på jer en dag når i ikke står sammen!"Snerrede han, en ren hentydning til at han havde set dem sammen før.. Angela kiggede på Kani, men dæmonen var væk.. Som forsvundet i skyggerne, ligesom de sidste år tilbage i tiden. Angela vidste en ting hun skulle bruge blod for at heale ordenligt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved.. Du ikke vil tale med en vampyr.. Så hvis jeg gør mig til min menneskelige side af mig selv.. Så vil det måske hjælpe? Samt er hun nok også den du vil kunne genkende bedst hvis du skal kunne genkende mig." Sagde Angela stille, før Caroline havde hjulpet hende havde hun jo lignet den menneskelige side af sig selv mest. Måske vil Kani bedre kunne falde i snak med hende.? Angela skiftede form til hendes mørkhårede jeg, og kiggede på Kani. De øjne som lignede bjergkrystaler kiggede lige ind i Kanis øjne. Det mørke hår bølgede perfekt nedover hendes skuldre, hendes stille smil var et hun altid havde haft sendt ham når hun var nervøs. Ligenu var hun måske bare en smule nervøs.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er fordi jeg er halv vampyr og halv menneske. Du ved det udemærket godt, tænk dig om Kani jeg beder dig.. Prøv at se på mig se mig i øjnene, kan du ikke se hvor bange jeg er for at miste dig igen.." Angela så ham dybt i øjnene, menneske siden af hende var tydelig i hvad hun sagde.. Og vidste også lige præcis hvad hun følte..
"Jeg elsker dig, og dybt inde så ved du det udemærket godt.. Please bare prøv at huske noget.. Virker intet genkendeligt bare det mindste?.." Spurgte hun en anelse bange men vidste udemærket hvad hun sagde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du slog dine forældre ihjel.. og din lillebror dræbte du også. Fordi at de slog din bedste ven ihjel, kun fordi at han var dæmon." Angela kiggede Kani i øjnene, det var jo sandheden om han vil tage den eller ej.. Angela bed sig stille i underlæben imens hun ventede på reagtion fra Kani.
Gæst- Gæst
hun snakkedeom hans forældre som fik han til at græde, han så væk og nikkede svagt for at vise at det var rigtig det hun sagde, han havde kun fortalt om sin fortid to to eller tre ikke hlere, eller han håbede på at der ikke var klare end det.
Gæst- Gæst
"Jeg var din første sande kærlighed. Vi blev skilt ad da nogle dusørjægere kom efter mig, jeg troede de dræbte dig og du troede de dræbte mig. Vi elskede hinanden mere end noget andet." Sagde hun stille og så på Kani. "Så for lidt over et år siden mødte vi hinanden igen, og selvom det var så længe siden var vores følelser for hinanden ikke forandrede. Og mine er stadigvæk ikke forandrede Kani." Sagde Angela og kiggede ham i øjnene.
"Og når du husker det så husker du også at min evne er at skifte imellem de to sider af mig selv." tilføjede hun stille. Angela prøvede at genskabe minderne i hans hovede for ham ved at sige noget bekendt. Pludselig ramte nogle hende med en pil der besad nogle urter af en form.. Der gjorde at hun langtsomt ikke kunne få vejret..
"Kani.." Sagde hun mere bange end nogensinde før, hun faldt ind i ham, så han muligvis tabte kniven.. Men hendes vejrtrækning blev svagere og svagere.. Hendes hud blev grå i det, som når en vampyr døde.. Hendes hjerte blev svagere og svagere, imens hun kiggede ham i øjnene.
"Jeg..Elsker dig." Sagde hun inden hun lukkede øjnene helt i. Angelas hjerte stoppede med at slå. Og langtsomt skiftede hun form til den lyshårede side af sig selv, den faste form. Nogle havde dræbt den mørkhårede side af hende, men hvem vidste om Kani fik et tilbage kald af følelser ved blot at tro hun døde?
//Du får lige et plot igang her hvor hendes ende side dør så jeg kan skifte evne Skulle rigtig have det med Nic, men han stoppede vist på siden ^^ Så du får æren, bare rolig hun vågner igen. Men det er der jo ingen der ved. //
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Dark Wings, Dark Words - Sean
» Are you sure? ~Kani~
» Cursed ~Kani~
» Because the Night ~Kani~
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth