Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyIdag kl. 14:24 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 19:42 af Renata

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 16:21 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyIgår kl. 12:41 af Edgar

» please safe me - Savas
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» As if anything would change (Valentine)
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba13Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba14Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Lenore
Lori
Savas
Juniper
Sean
Valentine
Celenia

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Lør 21 Sep 2013 - 15:31

Kani så stille på hende, "På samme møde som du elsker din kæreste Callie, jeg har altid elsket dig" Han prøvede at gå hen til hende, men stoppede hurtig igen, han ville ikke gøre hende bange, eller ikke mere bange end hun allerede var blevet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? kender jeg dig? //Callie// - Page 2 Empty Sv: Hvem er du? kender jeg dig? //Callie//

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2013 - 18:46

hun så på ham, ''men... hvorfor har du aldrig sagt det!?'' skreg hun vredt, ''og shaden er ikke min kæreste kani!'' sagde hun vredt hun kunne ikke får styr på sine tanker hun var forelskede i ham også skrider han nu er han tilbage og fortæller han elsker hende hvad sker der lige..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 17:09

Kani så med trist øjne på hende, "Callie det er noget af det eneste jeg ikke kan fortælle dig" Han så væk da hun råbte af ham, men kiggede igen på hende men lidt sure øjne, "Du skal ikke snakke til mig sådan Callie, jeg er langt stærkere end dig, husker du nok" Hans øjne skiftede igen til de glade og rolig øjne som han havde kiggede på hende for noget tid siden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 17:13

hun så på ham og sukkede ''det kan godt være men hvad fanden regner du med jeg skal reagere at jeg bare er skide ligeglad med du sagde du elsker mig?'' spiurte hun trist og gik hen til ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 17:16

Nu var han ved at være sur, var hun virkelig ligeglad med ham? "Callie du var end af de grunde til jeg ville tilbage, men jeg kan godt rejse igen hvis du er ligeglad med mine følelser!" Man kunne godt se på han var ved at gå amok, hvis hun var ligeglad med ham, hvorfor havde hun så kysset ham før, hvad ville hun havde ham til at sige?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Sep 2013 - 17:19

hun stoppede ham og havde tåre i øjnene og krammede ham, ''undskyld kani jeg er bare så forvirrede lige for tiden tilgiv mig'' græd hun mod hans hals og holde rom hans nakke og rødmer over hun står tæt på ham og rødmede og så op på ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:55

Kani kunne godt forstå hvorfor hun havde det svært, han var lige kommet tilbage fra en rejse han dårligt nok kunne huske noget fra, hun havde været sammen med en vampyr hun ikke rigtig viste om de var sammen eller nej, hun havde stadig følelser for ham og det kunne han godt mærke på hende, hun elskede ham virkelig højt han havde bare ikke lagt mærke til det sidste gang de var sammen, måske var det derfor hun ikke rigtig ville se sine følelser i øjne fordi hun var blevet udnyttet ad han uden han selv lade mærke til det, "Det er iorden Callie, jeg tilgiver dig" Han kyssede hende på panden stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Sep 2013 - 19:59

Callie så på ham og tog om hans nakke og nusser ham på kinden og vil ikke græde foran ham så hun prøver at holde sine tåre tilbage hun holder fast i ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Okt 2013 - 19:42

Kani mærkede hendes hænder om sin nakke, nu havde han bare mere lyst til at kysse hende, han havde virkelig lyst til at kysse hende, hun betyd noget helt særligt for ham det var helt utroligt at hun betyd så meget for ham, han havde først ladt mærke til det da han havde mistede hende, men nu var de sammen og han holdte virkelig meget af hende, til sidst kunne han ikke mere, han lade sine læber imod hendes, måske ville hun skubbe ham væk måske ikke, måske ville hun slå ham måske ikke, der var mange ting hun kunne gøre og det var lige så mange ting som hun ikke kunne gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 9 Dec 2013 - 20:34

Callie rødmede og lagde sine arme mere om hans nakke og lod sine læber præsse sig mod hans og lod deres kys blive mere kærligt og dyber ''du er så sød og kærlig Kani'' hviskede hun i hans øre og rødmede meget og smilede for sig selv og så på ham med røde kinder og smilede for sig selv og slapper af og smilede glad...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 16:53

Kani mærkede hvordan hun kyssede ham tilbage, han kom i tanke om at hun havde nogen problemer og han ville gerne være der for hende, "Callie hvad er det som du er forvirret over?" Han holdte stadig om hende, helt tæt på sin krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 10 Dec 2013 - 17:58

Callie så på kani og smilede "jeg har bare haft lidt problemer med min svigerindes, hun er vampyr og eg er bange for hun såre min storebror" sagde hun ig kysser ham på kinden og smielde...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum