Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyIdag kl. 18:32 af Lenore

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Do I know you? //Zero// - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Lenore
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Natalie
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Lori
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Valentine
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Jake
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Renata
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Katrina
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Sean
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 
Abigail
Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba13Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba14Do I know you? //Zero// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164720 indlæg i 8728 emner

Do I know you? //Zero//

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Okt 2013 - 0:49

Han smilede roligt. Og lagde armen om hende roligt. Nussede hendes arm blidt. Og tog så det ene glas og tog en blid tår af den. Før han lagde glasset igen. Og så mod hende roligt. "Jeg troede du var stukket af fra mig." Sagde han roligt og nussede hende videre roligt. Før han så på revolveren. "Så jeg ladte min revolver. Og løb efter dig. Men da jeg ikke kunne finde dig. Skød jeg ud i luften af vrede." Han så på hende kort. "Jeg blev så vred." Han så på hende kort. Han ville ikke sige til hende han også blev ked af det. Ellers ville han jo virke svag. Roligt tog han fat i sin revolver. Åbnede den og lod skudende glide ned på gulvet. Lukkede den igen. Og lagde den på bordet igen roligt. Mens han roligt så på hende med et svagt smil. "Sandheden er at jeg ikke vil ha du forlader mig. Tanken om at du forlod mig sårede mig. Mere end den gjorde mig vred." Han tog sit glas igen og tog en tår mere. Han så ned ved siden af sig. Hvor den flaske han havde haft i hånden før var blevet sluppet. Han lagde glasset på bordet. Og tog flasken op på bordet også. "Lad os lægge os ned." Sagde han roligt og klappede hende roligt på hoften så hun kunne rykke sig. Og han derefter kunne lægge sig ved kanten op af væggen for enden af sengen. Med den arm inderst hævet så hun kunne sætte sig op af ham på den side. Mens han fortsat smilede svagt.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Ons 30 Okt 2013 - 1:02

Hun sad stille med sit hoved imod hans skulder og slappede af. Hun rettede sig dog op og kiggede på ham da han sagde,at han troede hun var stukket af fra ham "Jeg vil ikke stikke af fra dig" hun kiggede på hans aura og man kunne tydeligt se på hende, at hun mente hvert et ord af det hun sagde. Hun måtte dsv indrømme for selv selv, at hun var ved og få følelser for ham og det irriterede hende inderst inde samtidig da hun også elskede Josh. Hun blev dog meget overrasket over, at han havde taget revolveren med sig da han ville ud for og lede efter hende "Ville du haft skudt mig, hvis jeg havde været derude?" man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at det chokerede hende. Hun rettede sig ind over ham for og få fat i sit glas og drak lidt af sin cola og stilte glasset på bordet igen. Huj var lige ved og sætte galt i halsen da han sagde, at det havde såret ham, at hun var væk da han vågnede. Hun kyssede ham stille på kinden og smilede. Hun rykkede sig længere ind på sengen da han klappede hende på hoften. Hun lagde sin hånd på hans ben og fulgte det op til hans mave på siden for og mærke om han sad eller lå ned. Hun satte sig ind på væggen og lænede sig ind til ham "Undskyld, at jeg bare forsvandt kort" hun kiggede nærmest ned i dynen imens hun sagde det.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Okt 2013 - 1:20

Han smilede roligt. Og tog hendes glas hen i den hånd som var tættest på hende. Så hun bare kunne tage glasset. Mens han lagde armen om hendes liv. Så hendes glas 'stod' på hendes ene lår. Mens han stadig selvfølgelig havde fat i det. Mens han tog sit eget glas hen og tog en tår af det. "Nej jeg ville ikke have skudt dig. Bare truet dig. Tvunget dig ind så jeg kunne sørge for du ikke gjorde det igen. Nogensinde." han så på hende roligt med et svagt smil. Og sukkede roligt. "Det gør ikke noget jeg er bare glad for du ikke var stukket af. Hvis du var stukket af så ved jeg virkelig ikke havde jeg havde gjort. Nok skadet nogle." Sagde han roligt mens han så på hende roligt. Og kyssede hendes kind roligt og tog det sidste af glasset. Og lagde glasset på bordet. For at hælde et nys glas op fra den flaske han havde. "Luce. Kunne du nogensinde finde på at elske mig. I stedet for Josh?" Spurgte han roligt og vendte blikket imod hende med et roligt smil.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Ons 30 Okt 2013 - 1:35

Hun sad stille ind til ham og slappede af, man da hun mærkede noget koldt imod sit lår gispede hun kort og tog glasset fra ham og drak resten af det der var i glasset og rakte ham det så han kunne stille det på bordet igen. Hun pustede lettet vejret ud da han sagde, at han ikke ville skyde hende. Det var da altid noget, at han ikke ville det "Så længe du ikke er sammen med andre end mig så vil jeg ikke stikke af fra dig og så længe du behandler mig ordentligt så stikker jeg heller ikke af fra dig" hun kyssede ham stille på kinden og smilede. Hun lænede sig roligt ind til ham og trak dynen over sig. Hun aede stille hans kind og smilede så da han sagde, at han ikke vidste, hvad han havde gjort hvis hun var stukket af "Det skal nok gå søde" hun vidste ikke helt, hvad hun skulle sige eller gøre for hun var stadig lidt forvirret over, hvad der skete med hende selv psykisk, men også fysisk. Hun trak let på skuldrene da han spurgte hende om hun ville kunne elske ham mere end Josh "Jeg ved det ærligtalt ikke..." man kunne godt høre på hendes stemme, at hun var forvirret. Hun bed sig usikkert i læben og kiggede på ham "Har du slaver?" hun kunne lige så godt spørge lige ud så hun vidste hvad det var for et liv hun var ved og komme ind i før det var alt forsent.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Okt 2013 - 1:43

Han så på hende roligt. Tankerne fløj igennem hans hoved. Før han så valgte at svare hende. Et sted det med garanti ville gøre ondt. Men han var ligeglad. Han ville ud med det. "Du vil ikke ha sex med mig. Det ved jeg du ikke vil. tænk over det. Du har Josh. Så hvorfor skulle det røre dig om jeg var sammen med andre?" Spurgte han roligt mens han tog det nypåfyldte glas op fra bordet. Og så ned i det roligt. Tog en tår af glasset. Og vendte blikket imod hende igen. Hendes svar kom lidt bag på hende. Men spørgsmålet efter havde han nærmest ventet på. Det var bare et spørgsmål om tid. Han så kort på hende. "vil du finde ud af det?" Spurgte han roligt. Og prøvede at undgå spørgsmålet. Men sukkede svagt han kunne vel lige så godt sige det. "Ja jeg har slaver. Jeg har mange. Og jeg søger flere. Jeg kan vel lige så godt sige hvem jeg er. Jeg er Zeronium Elliot Bang. Multimilliardær. Og jeg er blevet det igennem ludersalg. Strippere. Slaver. Blodsalg. Ja mange ting. Jeg er typen som søger magt over den kriminelle side af denne verden. Ingen vil sætte sit navn på sådan noget. Så det er nemmere end man skulle tro." Sagde han roligt og så på hende roligt med et roligt men fast blik.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Ons 30 Okt 2013 - 1:54

Hun lyttede stille til det han fortalte. Hun bed sig lidt i læben og vidste ikke helt hvad hun skulle svare. Der var noget i hende der sagde, at hun skulle fortælle ham, at hun havde fået nogle små følelser for ham og ville blive såret over det, men noget andet inde i hende sagde hende, at hun ikke skulle sige noget. Hun sukkede kort "Ser du...Har fået nogle små følelser for dig og vil blive ked af, hvis du var sammen med en anden" hun troede ikke sine egne ord. Havde hun virkelig sagt det?! Hun bed sig lidt i læben og prøvede og få styr på sig selv, men det var meget svært for hende. Hun så stille på ham "Ja ellers havde jeg ikke spurgt" hun vidste godt, at det lød lidt flabet, men hun kunne ikke tage ordene tilbage. Hun lyttede til det han fortalte og var helt overrasket. Hun vidste ikke om hun skulle flygte fra ham eller blive siddende "Jeg vidste altså godt, at du hed Zeronium Elliot Bang, men det at du havde slaver eller sådan noget vidste jeg ikke udover blodsælger" man kunne godt høre på hendes stemme, at hun var meget overrasket. Hun rykkede sig lidt væk fra ham og sukkede "Du ser mig kun som en slave...Du vil sælge mig..." man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at hun var blevet såret. Hun satte sig næsten sammenkrybbet og holdt fast om sine ben og lod hovedet hvile på sine knæer. *Så jeg sikkert i slavelivet igen* tænkte hun imens tårerne pressede på.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Okt 2013 - 2:23

Han så på hende roligt og tog imod hendes glas roligt og ventede lidt med at lægge det over på bordet. At hun sagde hun havde fået følelser for ham overraskede ham. For det havde han jo også. Han så på hende roligt. Mens han så på hende roligt. "Jeg kan slette alle dine minder for Josh. Og så lade dig mærke efter og så sætte følelserne tilbage i dig igen." Sagde han roligt mens han fortsat så på hende smilende. Og nussede hendes arm roligt. Indtil han pludselig kunne mærke at hun flyttede sig fra ham. En kniv kunne han mærke ramme igennem hans hjerte. Efterfulgt af en til. En lille kniv for hvert ord hun sagde blev dolket igennem hans bryst. Metaforisk ment. Han tog sig roligt til brystet. Og så undrende på hendes hånd. Han havde aldrig følt sig så utilpas. Som om der var noget galt. Han så roligt imod hende. "Nej Luce. Jeg kunne aldrig finde på at sælge dig." Han sukkede svagt. Og svang benene ud over sengekanten så han kunne sidde der. Han tog roligt glasset op fra bordet med hans whisky. Tog en roligt tår af det. Og så ned i den gennemsigtige gyldne væske. Som var kendetegnet for whisky. "Du hader mig sikkert nu. Men jeg ville aldrig sælge dig. Du er ikke engang en slave. Heller ikke i mine øjne. Jeg ser dig som en mulighed for at se en anden fremtid. En fremtid hvor magt ikke er det jeg vil ha. Fordi jeg er forelsket i dig." Sagde han roligt og tog en tår af glasset og lagde det på natbordet. Sandheden strømmede igennem hans aura. Og de sårede følelser med. "Jeg går i bad." Han gik roligt ud på badeværelset som belejligt var på hans side. Han tændte for bruseren. Og lukkede døren på klem uden at lukke den helt. Og begyndte roligt at tage tøjet af sig selv. Da han havde al tøjet af. Gik han roligt ind under bruseren og begyndte at vaske sig. Med en neutral facade for ansigtet. Men sårede følelser i auraen.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Man 4 Nov 2013 - 20:47

Hun sad bare stille og holdt om sine ben imens hendes hage hvilede imod hendes knæ. Hun var blevet virkelig såret over, at høre Zero havde slaver og troede, at han også så hende som slave ligesom hans far havde set hende som sin slave. Nogle enkelte tårer løb ned af hendes kind. Hvorfor havde det ramt så hårdt? Hun rystede stille på hovedet da han sagde, at han kunne fjerne minderne med Josh "Vil beholde minderne med Josh. Må tage et ordentligt valg..." man kunne høre på hendes stemme, at hun var meget i tvivl omkring sine egne følelser. Hun sad bare stille og lyttede til det han sagde til hende hun reagerede ikke til og starte med da han fortalte det, men da hun havde mærket, at han havde rejst sig fra sengen. Hun kiggede efter hans aura der gik imod badeværelset. Hun kunne se på hans aura, at han mente hvert et ord af det han havde sagt og, at han var såret. Hun sukkede lidt og rejste sig op fra sengen og gik hen til døren der førte ud til badeværelset hun åbnede døren lidt og stillede sig op af dørkarmen "Mener du virkelig det?" hendes stemme var rolig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Tirs 5 Nov 2013 - 23:16

Bruserens vand der ramte hans nøgne krop var behageligt. Han var en dæmon. Han var fra det brændende helvede. Alligevel elskede han vand. Det var så beroligende. Det fik ham til at føle sig som et menneske. En følelse han savnede meget. Han så på sine hænder kort. Hvorfor skulle han også have sagt ja? Hvis han ikke havde sagt ja. Havde han været død for flere årtusinder siden. Han havde ikke været en djævel efter det menneskelige begær. Han var blevet dræbt som menneske. Og født igen af helvedes ild. Med kun et formål. Begæret. Begær efter magt. Begær efter sex. Han var fra en slags 'gruppe'. Skabt for at styre kriminaliteten. Skabt for at skabe kriminalitet. Det var hans forbandelse. Det var hvad han var blevet skabt til. Det var nu tolvtusind år siden at hans mester døde. Det var præcis tolvtusind år siden nu. Og han var stadig fanget af den irriterende forbandelse. Han ville ønske han kunne skride fra det hele. Men det kunne han ikke. Han var skabt sådan. Stemmen kom lidt bag på ham. Så rolig den lød. Han vendte blikket imod hende kort. "Det er dig der kan se min aura. Det er dig der kan svare mig på om jeg taler sandt. For det gør jeg. Jeg lyver aldrig om de følelser jeg har." Han skruede op for varmen. Så der begyndte at komme meget damp i rummet. Han vendte sig mod hende kort og smilede svagt. "Sådan som jeg ser det. Har du 3 valg. Et du kan gå ind i sengen og blive ved med at tro det eneste jeg ønsker er at have dig som mit 'kæledyr'. Du kan gå og så må jeg få ram på dem der gør mest ondt nær dig så du ikke dolker mig." Han så på hende kort. "Eller tre. Du kan komme med mig herind i badet. Så jeg kan vise dig at jeg virkelig mener hvad jeg siger når jeg siger at jeg har følelser for dig." Han sukkede svagt og så på hende kort. Ventede egentlig bare på svaret. "Hvilket et vælger du." Spurgte han kort.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Tirs 5 Nov 2013 - 23:27

Hun stod bare stille i døråbningen og ventede på, at han svarede hende. Hun vidste godt, at hun kunne se på hans aura, at han havde ment hvert et ord af det han havde sagt, men hun ville høre det fra hans mund af. Høre hvordan han følte det inderst inde i sidste ende selvom for hende var det nemt og se på ham. Hun bed sig lidt usikkert i læben da han snakkede til hende. Hun følte sig på en måde dum da han mindede hende om, at hun kunne se det på hans aura. Selvom hun ville høre det fra ham følte hun sig dum. Hun nikkede stille "Ved jeg undskyld...Ville bare høre dig fra dig af og ikke fra sin aura..." hun stod stille og kiggede ned i jorden imens hun stod i døråbningen. Hun kiggede op på hans aura igen da hun hørte ham nævne de 3 valg hun havde efter hans mening. Det var nogle svære valg syntes hun. Hun ville ikke være et kæledyr som han så fint kaldte det igen! ALDRIG! Hun ville heller ikke lade andre blive skadet pga hende og hun vil heller ikke være Josh utro. Det var lige slemt for hende alle 3 valg. Hun bed sig usikkert i læben og gik langsomt ind til ham i badet. Hun stoppede dog ikke langt fra ham da hun ikke helt kunne mærke sig frem til hvor hun rent faktisk var. Det var som om hendes sanser ikke ville samarbejde med hendes hjerne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 6 Nov 2013 - 0:31

Han så på hende kort. Og ventede på hendes valg. Hendes ord fik ham til at smile. "Du stoler mere på ord. End aura." Sagde han roligt med et svagt smil. "Men det var sandt. Alt sammen." Sagde han roligt og rakte en hånd ud mod hendes hånd. Tog blidt fat i den. Og førte hende roligt ind under det varme vand. Der gled ned af nu deres begges kroppe. Som små dråber af frihed. Som plantede sig roligt hen af deres nøgne hud. Mens han roligt imens hun var inde i vandet. Langsomt lod sine hænder glide fra hendes arm. Hen til hendes side. Og lod langsomt hånden glide op af hendes side. Lige til under hendes bryster. Hvor de roligt drejede hende rundt så hun stod med ryggen til ham. Hvorefter han lod sin front lægge sig helt op af hende. Lod armene glide rundt om hende. Ned af hendes mave. stoppede lige ved bæltestedet. Også kaldt livet. Hvor han lod hånden glide op ad igen. Imens den anden hånd gled op af hendes ene bryst. Rørte kort ved hendes nipple. I en glidende bevægelse. Så den fortsatte op af hendes bryst. Og videre op til hendes kraveben. Ovenover hendes bryster. Hvorefter han roligt sænkede hovedet og begyndte blidt at kysse hendes skulder. "Jeg ved ikke hvor meget jeg kan beskrive mine følelser for dig. Jeg er ikke typen der siger de tre ord først. Faktisk har jeg aldrig sagt dem til nogle. Andre end min mor når jeg savner hende." Han kyssede hendes op af nakken. Og løftede hånden fra hendes krageben op på hendes hage. Og drejede blidt hendes hoved. Så han kunne plante sine læber blidt og kærligt på hendes læber. I et blidt og forelsket kys.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Rafaela Ons 6 Nov 2013 - 18:58

Hun stod stille indtil Zero ville hjælpe hende videre fra hvor hun stod. Hun trak let på skuldrene over det han sagde til hende "Nej jeg stoller på auraen, men jeg ville også gerne høre det fra din mund af og ikke bare fra sin aura" man kunne høre ærligheden i hendes stemme. Hun mærkede stille hans hånd tage fat i hendes. Hun tog stille fat og fulgte med hans arm og gik ind under det varme vand. Hun nød det varme vand løbe ned af hende. Hendes sorte lange hår klægbrede sig til hendes krop.Hun slap stille hans hånd og kiggede på hans aura. Hun vidste ikke hvad det var han ville. Hun havde en ide om det, men var alligevel ikke helt sikker på det. Hun bed sig lidt usikkert i læben og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun lod ham køre sine hænder rundt på hendes krop. Hun vendte sig om så hun stod med ryggen til ham da hun mærkede, at han ville dreje hende. Hun rettede sin ryg helt da hun mærkede hans krop imod hendes. Hun trak vejret dybt nogle gange og prøvede og slappe af og vænne sig til hans hænder der kørte rundt på hendes krop. Hun kiggede ned i jorden så hun kunne mærke det varme vand ned af hendes nakke og ryg bedre. Hun lyttede stille til det han sagde til hende. Hun stod lidt og tænkte over det før hun ville svare ham "Sig ligeud, hvad det er du føler" hendes stemme var rolig og blid og man kunne høre på hendes stemme, at hun nød og stå der sammen med ham. Hun drejede sit hoved med da hun mærkede hans hånd dreje hendes hoved om imod ham. Der gik lidt tid før hun langsomt begyndte og gengælde hans blide kys.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Zero Bang Ons 6 Nov 2013 - 20:12

Han fortsatte det blide kys. Mens han førte hænderne ned og nussede hendes mave i stedet at holde hendes hoved hen imod hans. Så hun kunne flytte sig hvis hun ville. Men samtidig løsnede han også grebet hvis nu hun ville dreje sig hen imod ham. Han nød deres kys meget og smilede svagt inde bag kysset. Før han roligt slap hendes læber blidt. "Jeg tror ikke det er en god idé at jeg siger det. For du elsker en anden." Hviskede han roligt mens han så hende i øjnene. Før han roligt slap hende svagt. Og tog sæben og begyndte at smøre sig ind i det. Mens han så på hende smilende. Fortsatte derefter til shampooen og smurte håret godt ind i det. "Men sandheden er at jeg tror jeg elsker dig." Sagde han roligt og så ned på hende kort med et roligt smil.

// Kreasvigt

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Do I know you? //Zero// - Page 4 Empty Sv: Do I know you? //Zero//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum