Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Let the game begin. -Mikayla-
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Let the game begin. -Mikayla-
"Nope du går ingen stedet! Ligemeget hvor meget du ønsker at smutte fra mig ligenu." Sagde hun så ret skarpt, men hun elskede ham jo? Hvorfor i alverden skulle hun så lade ham gå.
"Jeg forstår du har brug for mad, men min mor har fortalt mig at en vampyr kan leve flere dage uden blod. Bare rolig du tørre ikke ind." Sagde hun så, men blev siddende.
"Jeg er ikke skør River okay. Det er mig Mikayla, ligemeget om du vil tro det eller ej. Jeg har fået en chance til, okay. Jeg ved det er svært at tro på, men tænk dig nu om. Det er sjældent det sker, men det er muligt." Tilføjede hun så, men blev siddende. Han ville sagtens kunne være i stand til at fjerne hende, det var jo ikke det. Mikayla ville bare holde ham så langtid hun nu kunne.
"Prøv nu bare at tænk over det." Sagde hun så nærmest bedende, og selvfølgelig bad hun om det. Hun var ikke sikker på hvordan hun skulle overleve hvis han ikke ville tro på hende, eller selvfølgelig ville hun kunne leve. Dog ville det bare ikke være det samme..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du hører jo slet ikke efter! River for helved! Det er altså mig, om du vil tro det eller ej! Og hvorfor skulle jeg give op huh? Men hvis du virkelig vil, så fint skad mig, bid mig eller dræb mig. Nu har du jo chancen for at drikke af mit blod uden du tager skade af det." Sagde hun og så ham i øjnene, hun vidste godt at han sagtens kunne finde på at skade hende, han var ret ustabil ligenu.. Så ustabil at hun faktisk ikke vidste hvad hans næste træk var, dog måtte hun ikke lade sig forvirre eller panikke. Så meget vidste hun da.
"Tænk over det, hvis det ikke var mig. Hvorfor skulle jeg så blive ved med at prøve at overbevise dig huh? Hvorfor skulle jeg ellers bruge min tid på det, hvis jeg ikke var mig. Så var jeg sikkert gået og havde ikke kæmpet for det? Please giv mig nu bare en chance mr. Phoenix." Selvfølgelig kunne Mikayla ikke have en hel lang samtale med ham uden at bruge en enkel sarkastisk bemærknign. Hendes lille kendetegn..
Gæst- Gæst
"Fint," sagde han koldt. "Jeg giver dig en chance, jeg siger ikke at jeg tror på dig, men jeg vil give dig en chance og se hvor det fører hen,".. For tredje gang den dag, vendte han ryggen til hende og gik igennem værelset. "Jeg skal have noget mad, du beslutter selv om du bliver her eller tager med, jeg er ligeglad,". Bare fordi han gav hende en chance til at bevise at hun var Mikayla, betød det ikke at han ville tale eller behandle hende som hans Miky. Han forsvandt ned af trappen, ud imellem væsnerne og kiggede rundt efter et muligt bytte.. En ung pige ved baren fangede med det samme hans opmærksomhed. Hendes øjne strålede som efteråret samlet i en og samme cirkel og det lange lyse hår bølgede ned imellem skuldrebladene. Byttet var fundet. Han gik hurtigt hen imod hende, satte sig ved siden af hende og begyndte at snakke med hende, helt normalt og uskyldigt med en maske på.
Gæst- Gæst
"Lad os finde vejen hjem til River." Sagde Mikayla til den lille ulv, inden hun begyndte at gå for sig selv. Natten var et farligt sted at være for en shapeshifter specielt når vampyrene var rundt omkring i hvert hjørne af denne by, heldigvis så var hun jo ikke dum eller noget. Men hendes skridt var stadigvæk hurtige og faste i mørkets skygger. Duften af død var dog alligevel pludselig i luften omkring hende, en vampyr. Det fik hende til at stoppe op og sætte Fortney ned som hun gjorde tegn til skulle løbe af sted og gemme sig. Mikayla lyttede stille til vinden lydene i byen, der var skrig længere væk. Pludselig løb det hende koldt ned af ryggen, som om en kold vind var glidet ind bagfra. Mikayla tog en dyb indånding før hun vendte sig om, og kiggede en fremmed vampyr lige ind i dens døde øjne.
"Det lidt sent du ude smukke, synes du ikke?" Sagde vampyren inden tænderne på den gled frem og øjnene blev røde af blodtørst, ligesom den skulle til at springe på hende sparkede hun ham i maven så han fløj overrasket tilbage. Mikayla vidste dog hun ikke altid slap uden skræmmer, og idag var heller ikke dagen uden. Et slag fik hende hamret ned i jorden hvor han holdt hende ned med styrke. Mikayla kunne fornemme savlet fra hans mundvand på hendes hals inden hun så sparkede udefter ham og opførte sig som en umulig unge. Tilsidst lykkedes det hende at skifte form til en stor sort ulv med øjne så sølv som månen. Hun snerrede af vampyren inden hun sprang på ham og bed halsen over på ham, hun havde blodet om munden, ikke at ulven i hende havde noget imod blod. Hun satte i løb igennem natten, og satsede på den mørke pels kunne gemme sig i nattens skygger.. Den lille hvide pelsbold mødte hende på vejen også gik jagten endelig bare hjem til Rivers lejelighed. Hun kom derhen skiftede hun form igen og prøvede at åbne håndtaget men der var låst. Hun satte sig ned foran døren og holdt om sig selv, kulden omfavnede hendes hud let. Blodet løb på hendes skulderblade efter sammenstødet med jorden fra overfaldet, hun ignorede det dog.. Hun ville bare vente på River kom dertil.
Gæst- Gæst
Det fik hende til at kigge hen imod den døde pige, der havde endt sine dage som Rivers madpakke og som nu lå hen ad bordet, i håb om at de andre ville tro at hun var fuld og ikke død. Kvinden så hen på River igen bagefter. "Vær lidt mere distrikt næste gang okay?" Hun blinkede til ham, inden hun vendte ham ryggen, så det lange hør svingede efter hende. "For resten, du må begynde at dække dig mere til, der er jo trods alt en dusør på dig,". Det var hendes sidste ord.. River rystede på hovedet og begav sig hjem ad..
Da han kom op ad trappen til lejligheden, overraskede det ham at se 'Mikayla' sidde ude foran døren og efter hendes duft at dømme, havde det ikke været nogen nem tur hjem! Han prøvede så godt han kunne at ignorere det. Døren blev låst op og han lukkede hende og den lille hvide pels klump ind i lejligheden. "Du skal være glad for at jeg har et ekstra værelse, så du ikke skal sove på sofaen,".. Han gik direkte hen til sit køkkenskab hvor whiskyen stod inde og passede sig selv. Flasken blev åbnet med en let bevægelse og ført op til hans læber. Ud af sin øjenkrog så han hen på Mikayla. "Og hvad angår pels klumpen, så lufter du den selv," Han nikkede ned imod den lille hvide ulveunge. Dets nuttede ansigt gjorde at han kiggede den anden vej. "Det var vidst alt, er der mere du kunne tænke dig nu når vi er i gang?" Han stillede flasken fra sig, lænede sig op af køkkenbordet med den ene arm og så spørgende hen på hende, med et løftet øjenbryn og et fortsat koldt blik i sine øjne.
Gæst- Gæst
"Pelsklumpen har et navn, han hedder Fortney." Sagde Mikayla med et stille smil og kiggede på River, hendes øjne var varme..
"Jeg ser du har sendt Lily væk, en skam hun var godt selvskab.. Lidt dirtyminded men sød." Sagde hun lidt for sig selv, specielt den sidste sætning. "Nej ellers tak jeg klare mig." Svarede hun på hans spørgsmål og kørte en hånd igennem sit hår. Fortney gik stille rundt og kiggede rundt i huset som en besøgende nysgerrig gæst.
"Så hvad har du lavet de seneste dage?" Man kunne da ligeså godt spørge, det var lidt random.. Men ville bryde stilheden.. Hvis han altså valgte at svare..
Gæst- Gæst
"Sådan da ja, jeg havde bare brug for at være alene," sagde han og kiggede ud af vinduet. Smerten fra Mikaylas død sad stadig klistrende på ham.. "Det var nu mest Miky hun var godt selvskab for,".. En af hans hænder kørte frem og tilbage langs den glatte bordplade han sad på. "Jeg har ikke rigtig lavet noget, tjent penge, det er hvad jeg har lavet," Han så ned i gulvet. Pengene blev tjent ved at slå ihjel og han vidste udmærket godt at det også var en undskyldning, for at slippe af med de aggressioner han havde omkring Mikys død. Det nagrede ham stadig at hun havde ofret sig for ham.. At det var hans skyld.. Han sukkede og så hen på hende.. "Så.. en shapeshifter, hvordan er det at være det? at duften at dømme var det ikke en nem tur hjem, jeg gætter på at en vampyr ville sætte tænderne i dig?"
Gæst- Gæst
"Det er jeg ked af." Sagde hun stille og satte sig så ned i sofaen, hvor hun svingede det ene ben over det andet, vaner ændrede sig aldrig. "Det ved jeg, hun var en god veninde." Sagde hun stille uden endelig at tænke, det var jo rigtigt. Hun kiggede så op på ham igen, og åndede let ud.
"Ærligtalt, så det lidt mærkeligt. Altså jeg føler mig så skrøbelig, og jeg hader det. Men ja, så det godt man kan forsvare sig selv. Turen nem var ikke det letteste, jeg hader at være byttedyr nu i stedet for rovdyret. Altså jeg var jo dæmon før, åd sjæle.. Og nu er det som om folk jagter mig, og det før de. Lad os bare sige jeg bed hovedet af ham." Det forklarede måske de få blodrester der var ved hendes læber og mundvige. Mikayla tog en dyb indånding. "Men ja, nu behøver jeg ikke have sex for at få mad. Det er da altid noget." Sagde hun lidt sarkastisk og smilede skævt. Mikayla lagde hovedet lidt på skrå og lænede sig så tilbage, igen ignorede de små lyn hun fik i ryggen af at sidde op af ryglænet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg mener jeg er ked af jeg bare efterlod dig sådan, alene. Det var ikke dig der valgte det." Svarede hun og tog imod engleblodet han bragte hende. Hun bundede det som var det en shot så kiggede hun på ham igen, imens han tændte lys rundt omkring i stuen.
"Der var intet sjovt i det, det var jo for madens skyld intet andet. Du endte med at gøre det til en omgangs skyldfølelse istedet for." Svarede hun med et svagt grin hen over sine læber. Så rejste hun sig op ved hans næste sætning og gik ud til ham. "Altså jeg ville gerne overbevise dig, men det at du ikke har fundet ud af min personlighed er helt unik, så ved jeg ikke hvordan jeg skal hjælpe dig" Svarede hun drilsk og lagde så hovedet på skrå og klappede ham kort på kinden. Så tog hun hans smøg og tog selv i sug af den, hun røg stadigvæk. Som sagt vaner forsvandt aldrig.
"Måske er det eneste du behøver at tro på det er muligt, det jo ikke første gang jeg overlever døden som sådan. Men hvorfor skulle jeg endelig prøve at lyve overfor dig, jeg er stadigvæk den samme som før. Jeg har løjet engang før, og vi endte i et forfærdeligt skænderi. Hvorfor skulle jeg ønske det skulle ske igen? Jeg ville aldrig lyve for dig efter den dag, du må bare vælge at stole på mig." Svarede hun stille og kiggede ham lige ind i øjnene, hun mente det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tag den tid du har brug for, jeg skal nok overbevise dig på den ene eller den anden måde." Gode gamle Mikayla fuld a beskidtetanker som nogle mænd mente kvinder ikke burde bære, men ja det gjorde Mikayla altså. Hun tog imod smøgen og tog et par sug af den, imens hendes blik borrede sig efter ham.
"Altså jeg synes da ikke jeg er blev grim, det er da altid noget. Jeg elsker mit nye hår og hudfarven, men mine blå øjne er væk!" Sagde hun i en drillende tone, lidt ligesom en fortabt teenage pige men Mikayla grinede bare over det. "Men hey jeg er her, jeg synes ikke jeg kan forlange mere." Tilføjede hun stille og lagde hovedet på skrå. Hun smilede til ham inden hun slukkede for skådet og smed det i askebæret. Så gik hun i hans skab imens hun faktisk kiggede på ham, hun vidste lige præcis hvor alt stod, hun tog hans whisky falske frem og tog sig et par ordenlige slurke, inden hun så satte den tilbage igen.
"Altid noget at min nye krop ikke er en svagdrikker!" Sagde hun og gik hen og satte sig ved siden af ham i sofaen.
Gæst- Gæst
"På den ene eller anden måde hva? Det tror jeg ikke at du skal regne med brunøje," sagde han mens det kække smil bare spredte sig mere og mere over hans ansigt. Et kort øjeblik kiggede han rundt efter pelsklumpen. "Hvor er pelsklumpen blevet af?" Han fortsatte med at se rundt, indtil han droppede det og så op på hende igen. Han måtte indrømme, at hendes nye udseende bestemt heller ikke var grimt. Det mørke hår omfavnede hendes ansigt perfekt og de halv mørke øjne kunne gøre en hver blød i knæene. Hendes hud havde samme farve som en karamel, samtidig med at den var blank og fin og selvfølgelig var der læberne. Et kort øjeblik tog han sig selv i at kigge på dem imens hun snakkede. Det var hans svaghed, hvad skulle han gøre? Hurtigt kom han dog ud af sine tanker da hun begyndte at rode i hans whisky skab. Advarende startede han en øjenkontakt med hende, det virkede bare langt fra, hun lod som om han var luft og snuppede bare flasken for sig selv. Et par ordentlig slurke skylede ind imellem hendes læber og først da hun satte sig ned ved siden af ham, tog han sig sammen og tog den fra hende med et ryk. Han rykkede den så langt væk fra hende som muligt, ved at holde den ud i en strakt arm på den side hun ikke sad. "Men, det betyder ikke at du skal ødelægge den ved at drikke min whisky, det er ikke sundt for dig," Han smilte kækt, tog kort sin arm til sig og snuppede selv et par slurke. "Og ved mig, der er det noget helt andet. Jeg er en vampyr og en fyr, der sker intet ved mig," Armen blev strakt ud igen. Whiskyen var ude fra Mikaylas rækkevide.
Gæst- Gæst
Han tog flasken ud af hænderne på hende ved lethed, og hun foldede kort hænderne sammen fordi det sveg i håndfladerne. Mennesker, santuiner og shapeshifter så skrøbelige.. Hun hadede følelsen.. Så kiggede hun bare på ham med et hævet bryn der skreg "Seriøst!?" Han holdt endda flasken så langt fra hende som han overhovedet kunne, hun var sku da ligeglad med om det var sundt for hende eller ej!?
"Jaja, det også usundt for mig at ryge. Men jeg gør det alligevel? No big deal." Svarede hun ham så og rakte udefter flasken, men da hun stadigvæk ikke kunne nå svingede hun sig op og stå. Hun satte sig på ham og kiggede ham drilsk i øjnene, inden hun strak sin arm og fik fast i flasken. Hun lænte sit ansigt tættere på hans.
"Denne her tilhører vidst mig nu." Sagde hun så og trak sig væk imens hun tog en slurk af den.
"Altså bare fordi du en vampyr gør det dig ikke bedre end mig søtte ven, jeg kan stadigvæk forsvare mig selv. Nu bedre end nogensinde før. Så du hvordan jeg dræbe den vampyr og dæmon på det værelse, jeg må sige jeg var imponeret. Samt bed jeg hovedet af den som angreb mig før, jeg kan mit kram." Sagde hun drillende til ham, og syntes endelig hun sad fint der. Så kyssede hun kort af instinkt hans pande og smilede, hun var jo bare sig selv. Dog flyttede hun sig i respekt for at han skulle have tid til at vælge at tro på hende eller ej, hun havde dog stadigvæk et lidt dirty og lumsk blik på hans læber og nu da hun kiggede ham i øjnene. Mikayla var bare lidt dirtyminded, det var ikke hendes skyld!
Gæst- Gæst
"Jah, imponerende, lad os bare kalde det et held i stedet," sagde han med en drilsk undertone der hang i tykt i luften. Efter kysset på hans pande, fjernede hun sig efter hvad der havde følt som en evighed. Han var en smule sur på sig selv over at han ikke havde skubbet hende væk med det samme, trods alt vidste han ikke med sikkerhed om den karamel farvet skønhed var hans Miky eller ej. Blikket på hans læber gjorde ham en anelse kæk og det gjorde det ikke bedre at hun så ind i hans øjne, hvor det samme blik strålede som en stjerne på den ravnefarvet nattehimmel. Han fik en lyst til at drille hende en smule.. Med smidige bevægelser, rykkede han sig tættere på hende og tog ikke øjnene fra et bestemt punkt på hendes hals. Da de nærmest sad bryst til bryst, kiggede han op i hendes øjne igen og afslørede et par øjne der var fyldt med loggende mørke. Drillende kørte han en hånd ned af hendes side en enkelt gang, lod den strejfe blidt og roligt.. Imens deres blikke stadig var flettet sammen, lænede han langsomt sin læber ned imod hendes hals, så hans varme ånde strejfede huden med drillende pust.. Han lod læberne være et par centimeter fra huden, mens han langsomt kørte hovedet op af, til han kom til hendes øre og lod nu den varme ånde drille der. "Det er du ikke den eneste der kan," Hviskede han med en stemme så hæs og smuk.. Med de ord trak han væk fra hende med et drillende smil der voksede helt op til hans øre. Han rejste sig, tog flasken ud af hånden på hende igen og gik tilbage til køkkenbordet, som han endnu engang lænede sig op af. Den flydende og lækre væske i flasken, lod han køre igennem halsrøret, hvor han derefter fjernede den og så hen på hende med et udfordrende glimt i sine mørke øjne..
Gæst- Gæst
"Det kan godt være du tror det held, men bare fordi jeg kan og den gamle elver ikke kan. Så behøver du ikke gøre din misundelse så synlig." Svarede hun ham drillende i sin stemme.
Han kiggede på hende med de mørke øjne, hun tog ikke sit blik fra de smukke øjne. Han kom hende nærmere og nærmere, til de sad tæt igen. At beskrive hvor vidt hun havde lyst til at kysse hans læber var umuligt. En enkel fin håndbevægelse beevægede hans hånd sig kort op af hendes side, mens hendes øjne borrede sig ind i hans. Hans ånde dansede på hendes hals, imens hun lukkede øjnene. Hvis det ikke var fordi hun stolede blindt på ham, havde hun ved alle andre været en del mere mistroisk. Ånden vandrede videre på den lille rejse op imod hendes ører, hvor han hviskede med sin vidunderlige stemme. Dog slog hun øjnene op inden han nåede at se de havde været lukket, han tog flasken igen og så stod han der som en anden smartass.. Hun blev kort siddende helt stille, da hun havde rettet sig helt op. Hendes mørke lokker omfavnede det yndige hoved, imens hendes store brune øjne var rettet direkte imod River. Hun sad som en lille sød statue, før hun så lagde hovedet lidt på skrå med et kort nik. Det udfordrende blik var ikke til at tage fejl af, hun kendte det godt. Så rejste hun sig op og gik stille helt uskyldigt hen imod ham. Mikayla bed sig ganske kort i underlæben, imens hun kort 'tjekkede ham ud' inden hun lagde sine hænder på hans skuldre og kiggede ham i øjnene.
"Der er gået næsten over 7 dage nu, hvor længe tror du lige jeg kan holde mig fra dig?"Hviskede hun så imod hans læber og kyssede dem så ømt, at kysse hans læber ømt var ligesom hendes ting, han kunne skubbe hende væk eller hvad han ville men Mikayla kunne bare ikke trække sig tilbage nu.. Hun havde heller ikke lyst til det, hvorfor skulle hun også når det ligesom var hendes ting at kysse ham. Det var der ingen andre som gjorde! Kun hende! Hendes River! Punktum!
Gæst- Gæst
Lidt efter trak han væk, sendte hende et svagt og ømt smil, der inden længe udviklede sig til at være drilsk og kækt. "Du må vente lidt endnu," hviskede han drilsk og loggende. "Som sagt, jeg er stadig en smule i tvivl," Han blinkede til hende, gik ind på sit soveværelse og lige inden han lukkede døren, så han sig over skulderen og smilte til hende. "Godnat, jeg håber ikke min lejlighed er ødelagt når jeg vågner," Han blinkede drilsk, lukkede døren og da det ikke længere var muligt for hende at se ham, lænede han sig op af døren og åndede ud for sig selv. Et kærligt smil blomstrede på hans læber.. Han rørte svagt ved sine læber..
Gæst- Gæst
Fortney bemærkede Rivers indtrængen og gemte sig under hans dyne, så man kunne hører hvordan han rumstede nedeunder sengetæppet. Han lagde sig dog helt ned ved puderne for ikke at blive opdaget og selvfølgelig i håb for River ikke skulle finde ham. Ikke fordi at han var bange for River, men det var en nysgerrig lille ulveunge!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja det kunne jeg godt forstille mig, du er så nem at forskrække." Det var en drilsk kommentar, dem var hun altid friske på at komme med. Hun satte sig dog op da han spurgte hvorfor hun lagde på sofaen. Mikayla vendte blikket over imod ham da han gik over imod døren, og rejste sig så op for at få med ham. Hun kiggede ind, hun havde faktisk aldrig kigget ind i dette værelse før. Det var enkel og smukt, hun smilede kort.
"Du har altid vist mig hen på sofaen, jeg regnede med jeg lydløst kunne snige mig ind til dig som sædvanlig? Det ret trist at ligge alene, så tomt." Sagde hun drillende bagved ham, så hun kunne stille sig på tær og hviske det i hans ene ører. Så lagde hun albuen på hans skulder og kiggede ind i rummet. Gud hvor ville hun bare ønske at han kunne indse 100% at det var hende, så skulle hun ikke føle sig så forsigtig.. Th forsigtig! Det kunne hun jo ikke engang holde efter hun kom ind i hans lejelighed, og hvorfor? Fordi hun var sig selv, hun havde aldrig kunne holde fingrene fra ham? Hva skulle så stoppe hende nu? Hvis hun opførte sig helt forsigtigt så var det jo ikke hende?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jaja, som om du ville have givet mig det alligevel. Du sov jo så godt med mig liggende ved din side uden du anede noget om det alligevel."Svarede hun drillende igen og kiggede ham i øjnene.
"Jeg prøver ikke at være forførrende, jeg er bare mig. Du ved." Hun savnede at tingene virkede lettere, at hun bare kunne kysse ham uden at han skulle begynde at tro hun ikke ville ham anet. Den pokkers menneskelighed! Hvad skulle hun også med for meget af dem!? Det var ikke fair. "Man skifter ikke din mening man gør som det passer en og så giver du op selvom du er mega stædig." Svarede hun ved at række tunge af ham.
"Du mener indtil du smider mig ud herfra for at smide mig ind til dig?" Svarede hun endnu engang drillende og trådte et skridt ind, imens hun kiggede rundt.. Hendes tanker fløj rundt omkring hende, hvad hvis ingen ville ende op med at tro på at det var hende? Hvis de bare troede hun var ude efter penge fra dem, eller husly? Mikayla kunne ikke lide de tanker i hendes sind, og det kunne ses i hendes blik som borrede sig ind i Rivers dog fjerende hun dem igen og kiggede rundt.
"Men godnat så." Sagde hun blidt og smilede til River.
Gæst- Gæst
Lige inden han faldt helt i søvn, fjernede han sin skjorte og lod den falde ned på gulvet. Derefter faldt bukserne den samme vej. På et lille natbord nær sengen, lå de uglede natbukser og passede sig selv, lige indtil han tog fat i dem og tog dem på.. Nu kunne han sove.. Han lukkede øjnene i, med ansigtet vendt imod døren og nærmest gemt væk i den sølvfarvede og silkebløde pude..
Gæst- Gæst
"Hvad hvis ingen tror mig? Hvad hvis alle vender sig imod mig.. Jeg kan jo ikke huske andet end det jeg selv har oplevet.. Hvad hvis det ikke er nok.. Jeg kender slet ikke hende Jane tingen.. Hvad fanden Miky, nu skal du ikke prøve at bilde dig selv ind at du er bange vel!? Men jo måske er jeg lidt.. Altså alle har en form for frygt.. For hvad hvis ingen tror mig eller synes om mig som jeg er og ser ud nu.." En lang samtale hun havde med sig selv.. Frygten talte kort til hende, men hun rystede ham kort af.. Inden hun lagde sig under sin dyne kort.. Hun lukkede øjnene for at prøve at sove men uden nytte.. Sådan gik det lidt tid, før hun besluttede sig for at rejse sig op.. Hun listede sig lysløst ind til River.. Hun var helt igennem lydløs, og ekspert i at lukke og åbne en dør uden nogle hørte det. Hun satte sig på sengekanten ved siden af ham og lagde sig så ned imens hun kiggede på ham... Det føltes pludselig meget mere tilpas og frygten var helt væk.. Hun lod langsomt sine øjne i og faldt i søvn..
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Let the game begin my dear dragon. –Rafaela-
» . Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
» Dag Og Nat ∞ Mikayla
» We can do this s*** ~ Mikayla
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine