Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
. Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
Side 1 af 2 • 1, 2
. Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
Sikke en vidunderlig dag at besøge Sunfury City. Caroline havde ikke specielt mange planer for dagen - og hun var på sine vinger fløjet til byen samt brugt nogle dage i fuld fart. Andrea. Det var længe siden det navn havde danset på hendes tunge - hvorfor Caroline havde besluttet sig for at gå på mordertogt efter den varulv - tja, det var jo et af de spørgsmål som aldrig ville blive besvaret. Ikke så længe hun levede i hvert fald - og forevigt - det var jo ualmindelig langtid. Caroline gik stille rundt og kom til det store slot - hun havde selv reageret i den mørkere ende af dette land - som raceleder engang - men den tid var ovre. En af vagterne prøvede at stoppe hende i at komme ind, men Caroline tvang ham bare med hendes evne til at lukke ham ind - det ville være en skam med alt for gode mænd døde. ikke sandt?
Caroline havde endelig fået sig sniget indenfor, og kiggede rundt i de store lokaler. Det blonde hår krøllede let henover hendes skuldre, imens den råhvide kjole passede hendes krop perfekt- hun så helt igennem overnaturlig smuk ud. Den mælkehvide hud - fejlfri, og fik de store blå øjne til at lyse så kraftigt op. Så tog hun trapperne op og så Andrea forlade et børneværelse, og gik ind i soveværelset. Caroline fulgte med, og med sin fart kastede hun Andrea igennem soveværelset, så hun ramte ind i en væg.
"Længe siden huh?" Sagde hun koldt og fik så rejst Andrea op og hamrede hendes ryg ind imod muren, imens hun havde et godt fast omkring halsen på hende - så Andrea fik blokeret sine luftveje. Caroline løftede Andrea lidt op fra gulvet. "Dræbt i sit eget kongerige - uden nogen til at sørge over sig. En skam du er alene med mig på din dødsdag var?" Sagde hun kølligt, men også mystisk. Hvad Caroline ikke havde bemærket i sin lille plan - var at Nicolas var til stede her. Færten fra ham overraskede hende ikke - fordi, hun vidste de havde et godt venskab - så hvis han havde været der for nogen dage siden - så ville essensen af hans tilstedeværelse trods alt også være der.
Gæst- Gæst
Sv: . Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
Andrea havde siddet med Nicolas og Elena - samt Lockheart de sidste par dage. Hun var glad for besøget - nu hvor Noah var tilbage i byen og ønskede at se sin datter. Andrea vidste dog ikke helt om hun kunne tage det. DEt var meget at tage trods alt.
Andrea havde lagt Elena i seng, og var gået ind for at hente noget i soveværelset - en mærkelig fært ramte hendes næse, men mere nåede hun ikke at reagere på det før hun blev kastet med en voldsom styrke igennem rummet og ramte ind i væggen - hvor efter hun fløj lige til jorden. Hun nåede knapt nok at ømme sig før at hun blev taget i halsen, og trukket hårdt op af væggen - med så lidt luft som man kunne have tilbage at trække vejret for. Hun kiggede Caroline lige i øjnene. Lockheart havde hårdt det tummlede rundt ovenpå, og forlod Nicolas i en fart og sprang nærmest ind af døren med gabet blottet med de syle skarpe tænder. Han vidste godt, at han ikke kunne angribe en som stod så tæt på Andrea - men når hun var fri - så skulle han nok tage for sig. Det her var da også en måde for Caroline at møde Nicolas på - trods alt.
Dog havde Andrea snart ikke mere luft - før hun ville besvime. Vampyrer behøvede jo ikke luft - ligesom hun gjorde. Lockheart skrappede aggresivt op af Caroline, og nærmede sig langsomt og forsigtigt. Han vente hovedet lidt til siden da Nicolas kom.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Årg Nic. Du beskytter altid dem du har tættest på, jeg er faktisk overrasket over du ikke brækkede nakken om på mig da du havde chancen." Hun trak på skulderen og lod sine øjne glide ind i sin normale farve. "Det vel altid dejligt med et par bodyguards, nu når dine vagter ikke er til den største hjælp - efter lidt hjerne manipolering." Tilføjede hun og lagde hovedet lidt på skrå. Armene blev lagt på skrå. Hun var måske lige lidt bitchy lige nu - men var det ikke normalt når man først så sin ekskæreste igen, faktisk eksmand - for at være helt præcis. Hun trådte tættere på dem. Planen var - brække Nicolass nakke og derefter tage sig af Andrea - det burde være simpelt nok ikke sandt?
Gæst- Gæst
"Lockheart. Vil du ikke vise Caroline, hvad vi gør ved ubydende gæster?" Hun kiggede på Caroline imens. Næstegang Lockheart åbnede gabet kom der flammer ud direkte imod hende. Så snart hun havde været brændt et godt stykke tid - slukkede Andrea selv ilden - en lille side evne hun havde fået efter NEmesis havde givet hende Lockheart. "Nicolas. Det her er så Caroline." Hun gik hen til Caroline og løftede hendes hage op. "Jeg vil prøve at opføre mig ordenligt, medmindre du har tænkt dig at rådne op i alevighed i mit fangehul." Tilføjede hun så til Caroline. "Kom så på benene solstråle. Lidt ild burde da ikke gøre mere skade på dig.. burde det?" Spurgte hun og vente så opmærksomheden mod Nicolas. "Bare ignore hende - hun kan være en bitch af og til. Men hun skal bare sættes på plads når det er." Hun gik foran dem. "Tidligere raceleder min bare." Mumlede hun for sig selv og gik ned i stuen igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo, men sjovt nok, modsat dig, så kan jeg tænke ud af boksen. Jeg har ikke brug for at være konstant varm om hjertet hele tiden." Svarede hun hånende igen. Virkelig som en eller anden gammel ægtepar sang - og det var de jo egentlig også. Hun vendte hurtigt blikket imod Andrea og så ned på dragen da den satte ild til hendes hud, og lod hende stå i flammer - til noget at hendes tøj var brændt - dog ikke voldsomt store dele, men en del alligevel. Hun så hadfuldt mod Andrea da hun løftede hendes hage op og kiggede blot hende ind i de brune øjne. Så rejste hun sig op og mødte Nicolass blik. Hun fnøs af ham og nikkede kort. Så gik hun hele vejen tæt op til ham og placerede en finger på midten af hans bryst og kørte den to centimeter ned derfra, imens hun havde en øjenkontakt med ham. "Nicolas. Jeg kender din vrede - men siden du endnu engang har dit hoved slettet for næsten alt - så har du med sikkerhed glemt min. Og den er ligeså slem som din. Og jeg bryder mig ikke om trusler eller at få fortalt hvad jeg skal gøre. Pas på med hvad du siger." Sagde hun så og smilede til ham, som intet var sket. Så gik hun efter Andrea. På sin vis kunne de sagtens komme ud af det med hianden - nogle dage bedre end andre. Caroline smed benene op i stolen. Der var stadigvæk solskin - og stuen var ikke ligefrem rullet for endnu. Men Caroline der smækkede benene op lige i solen skete der intet ved. Hun sad bare der og kiggede først på Andrea og så på Nicolas.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han begyndte at holde sig for brystet. Smerten var stort, og ikke mindst ustoppelig. Uanset hvad han ville forsøg at gøre, ville det stadig være der.
Han forsøgte at rykke sig frem af med kroppen, men i stedet måtte han lægge sig ned, i smerte.
Hvorfor skulle hun også altid rode sig ud i problemer? altid, skulle hun have en magtkamp med andre folk. Han sukkede, imens tårerne kørte ned af kinden på ham. Han var ikke vant til smerterne, og slet ikke fra hendes side af. Hun var stærk nok til at klare sig selv, så han vidste at hun kunne klare det nu. Men tvivlen kom i forkøbet.
Hun havde før tabt til andre, og ikke mindst næsten dræbt sig selv, til andre. Sidste gang, huskede han episoden med Logan. Hver en ting, der sker for hende, sker også for ham. Han fortrød altid at han var skytsengel for hende. Men samtidigt elskede han hende, som sin søster.
Han rejste sig op, da smerterne forsvandt men besvimede hurtigt efterfølgende.
----------------------------------------------->>>>>>>----------------------------------------------------------------
Et stykke tid efter, vågnede han op. Han kunne mærke kulden, og ikke mindst smerterne der stadig var der. Han rejste sig op, som om intet var hent. Smerterne var forsvundet igen.
Dog, var hans fine jakkesæt blevet beskidt. Egentlig var det lige meget, så længe Caroline havde det godt.
Han måtte finde Caroline, og ikke mindst Andrea. Han ville se sin elskede igen, inden dette var enden på hans liv, hvis det var.
Han steg hurtig op på den nærmeste hest, og red afsted. Tårerne væltede stadig ned. Kunne han nå hen til hende, inden noget skete? Der var ikke ret langt hen til hende. Han var faktisk ufatteligt tæt på hende.
Han hoppede hurtigt ned af hesten. Smerterne kom tilbage igen, endnu engang. Et kort støn røg ud af ham, selvom han ikke ville vise sig, som en svag person. Han gik stadig videre, selvom smerterne strømmede til.
‘’ AAAAAAAANDREAAAA. ‘’ Stemmen kørte gennem luften. Hun burde kunne høre ham. Langsomt faldt han ned på knæ, inden han begyndte at græde i smerte. Han kunne mærke Caroline stadig havde smerter, men det var begyndt at blive bedre. Noah havde påtaget sig alle smerterne fra hende af, så hun kunne heale igen.
Han håbede kun på at Andrea hørte hende, og hvis ikke, ville Lockheart nok.
Han kunne samtidigt mærke Nicolas var tilstede.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
'' HVAD LAVER DU?! '' Noah råbte ham direkte op i ansigtet. Han var rasende, og ikke mindst såret over at hans egen bror kunne finde på at dræbe hans elsker, og bror.
'' HAR DU OVERHOVEDET NOGLE IDE, OM HVAD JEG GÅR IGENNEM, HVER GANG DU SKADER CAROLINE? HVER GANG DU FORSØGER AT GIVE HENDE EN LÆRESTEG, RYGER DET OVER PÅ MIG. FORSTÅR DU SMERTEN. ''
Han var mere en rasende. Det var første gang, i meget lang tid, han havde været så sur. Det var ikke rigtigt sur, mere hævtørstig, og i dræbe humør, hvad det angik folk, der var skyld i hans smerter. Sidst han havde været i dette humør, havde været dengang han fandt ud af Andrea havde været sammen med en anden. Han havde dræbt personen uden tøven, og han gjorde det gerne igen. Dog, stoppede det ham en del i det, da Nicolas var hans bror, han eneste familie ud over Angela og Caroline. Samt Elena.
'' NÆSTE GANG, DU VÆLGER AT SKADE PIGEBARNET. SÅ TÆNKT DIG OM. ''
Noah løftede ham en anelse ud, og svingede ham ind imod væggen igen.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Vagten gik ned i fange kælderen og låste cellen op. "Du heldig i dag. Dronningen ønsker dig op for at skabe fred, nu må vi se om du kan gøre det for hende." Vagten låste hendes lænker op og trak hende så ud af cellen. DEt blonde hår hang slidt ned af hendes ansigt i det hun løftede de blonde øjne op. Det var længe siden hun havde været oppe. Hun var ikke længere vampyr. Hun var dæmon. Intet ringere end en dæmon. Gå i solen igen var fantastisk, hvis man altså ikke var spærret inde i sin bedste venindes fangekælder. Andrea havde sine grunde og Angela var ikke sur over det. Tøjet hun bar var halv støvet til, men hun løftede en hånd igennem sit hår og snart så hun friskere ud igen. Dørene gik op og Angela trådte indenfor. DEt første hun mødte var synet af begge sine brødre i et rum. "Noah... Nic.." hun skulle lige kort tage virkeligheden ved hånden. Hun så chokeret ud, de blå øjne strålede på samme tid med hun ikke forstod, hvor hun var sendt her op. I mange år, hele hendes liv. Havde hun aldrig følt sig velkommen i familien, heller ikke nu. Ganske få gange var det sket. Men hun følte sig aldrig velkommen. Faktisk havde hun tanken at de ville være bedre tjent uden hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
'' JEG ER LIGEGLAD MED HVOR MEGET HAN HAR LIDT. INGEN ER LIGE I DENNE VERDEN, ALLE LIDER. HVORDAN KAN DU TILLADE DIG AT SIGE, HAN HAR LIDT MERE END ANDRE. OG HVORDAN, KUNNE DU NOGLE SINDE, FINDE PÅ AT HOLDE MIN SØSTER INDSPÆRRET, DET ENESTE FAMILIE JEG HAR TILBAGE, VÆLGER DU AT SPÆRRE INDE, UDEN AT FORTÆLLE MIG OM DET. HVAD HVIS JEG SPÆRREDE ELENA INDE? HVORDAN VILLE DU HAVE DET, MED AT MISTE DIN FAMILIE. '' Han stramte grebet om hendes hals enormt meget. Han var rasende, på hende.. På Nicolas, og ikke mindst Caroline. De havde alle været skyld i hans smerter, og havde kun tænkt på dem selv, som egoister.
Og af alle dem, burde Andrea kende hans tempermang, vide hvordan han ville reagere overfor sådan noget som dette. Men i stedet havde hun valgt at gå imod ham.
Hvordan kunne han elske hende så højt, når hun altid dræbte ham indenvendig.
'' JEG ER TRÆT AF, ALT SKAL ENDE MED AT GÅ UD OVER MIG, FORDI I ER NOGLE KAMPHANER, DER IKKE FORSTÅR AT HOLDE SAMMEN MED SINE ALLIERET MEN ISTEDET GÅ IMOD DEM, OG VÆRE VED AT DRÆBE DEM.
JA CAROLINE ER ENORMT EGOISTISK, OG SELVISK, FORDI HUN SELV HAR MISTET ALT HUN ELSKER. '' Han åndet en anelse ud, før han forsøgte at køle sig selv ned.
Han var rasende, mere en nok, men alle han elskede, stod i rummet. Alle der havde smadret dele af hans liv, stod her. Alle han afskyet, stod her. Han forsøgte kun at fokusere på det gode af det.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» Time to do or die(Andrea)
» It's time [Andrea]
» Long time no see-Andrea
» A Dangerous Game -Nicolas-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine