Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I just don't care - Ammon
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: I just don't care - Ammon
Gæst- Gæst
Tankerne blev ved med at dreje sig om dengang.
Dengang hun var blevet gravid, dengang han måtte kalde sig selv onkel til sin egen datter...
En kaffekop røg på gulvet og splintredes i tusind små stykker porcelæn.
Han sukkede, og begyndte at samle op, uden egentlig at sige så meget.
Få sekunder efter, fik han endelig spurgt hende:
''Hvordan føltes det...? At vide, at du valgte det forkerte?''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så. Hun bebrejdede sig selv, at Lucy blev myrdet?
Havde hun overhovedet regnet med andet?
Som vampyr, måtte hun kunne høre hvordan hans hjerteslag ændrede sig. Det blev hurtigere, mere uregelmæssigt. Han rystede svagt af rent raseri og had til den knægt.
Han satte en kande med kaffe foran hende på bordet, og en kop der var hel.
''Jeg tager et bad. Kald hvis der er noget..'' sagde han, velvidende at hun udemærket godt vidste at et bad ikke var et bad, men en timeout, hvor han stoppede med at bebrejde andre hans egne fejl.
Han vendte hende ryggen og var allerede på vej ud på badeværelset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stirrede i spejlet, og bed sammen.
det var ikke den samme unge mand som så sig selv i spejlet for to år siden.
Dengang var han Ammon Misnoran... Hvad var han nu? Intet.
End ikke titlen kæreste kunne han besidde, for den eneste han var forelsket i, lod ikke til at ville have ham. Blair... Bare synet af hende havde gjort ham så glad. Og nu, havde han lyst til at smadre hånden mod noget han vidste ville gøre meget ondt.
Der gik fem minutter, før vandet havde fyldt karret. Det var iskoldt, men godt det samme, han trængte til at køle ned.
Han smed den smule tøj han havde på, og gled ned i vandet. Med det samme, lod han hele hovedet glide ned under, med åbne øjne. Sådan lå han bare, og stirrede tomt op i loftet, op gennem vandet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vidste ikke helt, hvordan han ville have det her til at gå.
Skulle hun blive? Skulle han lade hende blive hos ham, hvis hun nu ikke følte det for ham han ville have hende til?
Han havde et håndklæde om livet, og med dryppende hår gik han ind til hende med armene over kors, frustreret.
''Blair, hvad sker der egentlig?'' spurgte han frustreret.
Han så opgivende på hende, han orkede næsten ikke mere. Han var træt og udkørt af at være vred.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende, tøvende.
''Blair, vi er ikke de samme længere. Vil du overhovedet være sammen med mig?Jeg mener, du virker som om du er tvungen til at være her... Som om du ikke har andet efter Alians... Bortgang.'' Ordet selvmord var for stærkt. Ja, han nærede et ulmende had til knægten, men man talte ikke ondt om de døde.
''Jeg elsker dig, men jeg vil ikke have at du føler dig tvunget til at være sammen med mig.'' sagde han, inden han tørrede vanddråber af sin næsetip. Han lignede en smule en våd hundehvalp.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Blair... Jeg har ikke for mange år igen... Det ved vi begge to. Du har en evighed, jeg har måske 30 år..." Ham så på hende.
"Jeg ønsker mig det som er blevet mig nægtet hele to gange nu; en familie. Min mor blev myrdet, min far vil ikke engang tale med mig, og Lucy... Hende ser jeg jo nok en dag.." Sagde han og så lidt ned igen.
"Jeg ved godt at det er egoistisk af mig, at ønske mig en familie, men det er sådan det er..." Han sukkede igen, hans hår dryppede endnu. Håndklædet om hans hofter begyndte at falde ned ganske stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du ved at jeg elsker dig.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men Blair, du traf et valg dengang... Hvad havde du regnet med? At når,han var væk, ville jeg være der til at overtage? Jeg elsker dig, men jeg er ikke ham. Det faktum, at han kaldte mig en psykopat... Jeg ved godt at han var din kæreste, men..." Han bed sammen og så lidt ned.
"Jeg hader ham, Blair." Indrømmede han, inden han så på hende igen.
"Jeg hader ham for det han udsatte dig for. De typer han var sammen med, hans raseri. For Guds skyld, du måtte næsten finde et job, fordi han ikke kunne forsørge jer tre..." Han sukkede.
"Havde han ikke hadet mig, havde han måske ikke taget sit eget liv..." Dér var det! Ammon havde aldrig tilgivet sig selv, for Alians selvmord. Ammon var skyld i sin datters død, i Blairs families død. Man kunne se hvordan brikkerne faldet på plads for ham, og han bed sammen.
"Jeg må hellere få noget tøj på.." Sagde han stille, rystende over det der endelig var gået op for ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Jeg går op og får noget tøj på. Når jeg kommer ned igen, forventer jeg at du enten er gået, eller har et forslag til hvordan vi kommer videre fra dengang.'' sagde han, en smule koldt. At lukke helt af var det nemmeste. Bare at llukke alle følelser af, alle tanker, alle drømme, alt håb.
Han orkede ikke mere.
Havde det været sådan her mellem Sargonis og Lyssa? Var det virkelig bare dømt til at mislykkedes for Misnoran-slægten?
Hvad tænkte han dog på!? Han var end ikke en del af den slægt længere. Ikke af hvad han vidste. Han var ikke velkommen hos sin far, og hans mor var væk..
Han gik op af trappen, op mod sit værelse. Måske var det bedst hvis hun nu bare forsvandt igen? Var ligeglad og kold..
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» It won't ever end.(Ammon)
» Scars(Ammon)
» There can only be one winner//Ammon.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine