Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 8 af 18 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
"godt min pige og i værste tilfælde hvis det ikke går godt så snakker jeg med din mor om at hun lærer dig op istedet" sagde han med et smil og blev ved med at nusse hendes hår.
efter lidt tid stoppede han og rejste sig stille op.
"nå min pige jeg vil hoppe i noget tøj og gøre mig klar til at gøre mine pligter, jeg vil få fat i din bror og sende ham hen for at hente dig, så kan du imellemtiden gøre dig klar" sagde han med et smil og rejste sig op. han var stadig helt nøgen så nu kunne man se hans muskuløse krop.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"skynd dig i noget tøj min pige eller vil du måske tage imod din bror nøgen?" spurgte han med et flabet smil.
han nød synet af Rafaela nøgen, og det kunne man tydeligt se i hans øjne.
han fik hurtigt taget det sidste tøj på og gik hen imod døren.
"din bror vil være her lige om lidt så han kan følge dig hen til dine søstre, jeg vil imellemtiden fortælle dine søstre om at du kommer så de kan forberede sig." sagde han med et smil og gik ud af døren.
Rafaela- Evolved
der gik ikke lang tid, højst 10 minutter før det bankede på døren igen.
"er du klar søster?" spurgte Melvin fra den anden side af døren, hvorefter han bankede på igen.
han ventede nu stille og roligt på at få et svar fra hende.
Rafaela- Evolved
"er du klar sukkergris?" spurgte Melvin med et smil. han havde til anledningen åbenbart taget en fin sort skjorte på. dog havde han ikke lukkede den. indenunder havde han en sort t-shirt, og han havde blå jeans på og som altid, ingen sko på sine fødder.
Rafaela- Evolved
han gik hen til hende og krammede hende bagfra.
"tag det roligt Rafaela, jeg skal nok sørge for at de ikke gør dig noget, og hvis de presser dig til noget du ikke vil have, så skal jeg nok træde ind" sagde han næsten hviskende i hendes øre imens han gav hende et stort betrykkende kram.
Rafaela- Evolved
"du er klar, du ved det bare ikke endnu, du skal bare smides ud i det og så skal du nok klare den, du er stærk, og klog, du skal nok klare dig" sagde han med et smil, og tog hende hånd.
"kom lad os smutte ned til dine søstre, de venter på os" sagde han med et smil til hende og med et glimt i hans øjne.
Rafaela- Evolved
"du tænker for meget over det søs, men okay så snakker jeg med far om at det bliver rykket til en anden dag, på en betingelse." sagde Melvin med et lumsk smil på læben.
"du skal gøre alt hvad jeg siger, indtil du siger at du vil se dine søstre, og du skal gøre hvad jeg siger, uden at brokke dig." sagde han med et frækt smil.
Rafaela- Evolved
alt, lige fra at jeg siger at du skal gå uden undertøj på til at du skal gøre nogle af de ting far har lært dig og meget meget mere." sagde han med et smil, imens han stadig havde sine arme rundt om hende og kærtegnede hendes krop.
han holdte fast i sine betingelser og han vidste at på den her måde ville han kunne undervise hende i hvordan hun skal gøre tingene og få hende til at blive træt af at blive bestemt over længe nok til at hun vælger at se sine søstre.
Rafaela- Evolved
"godt, så vil jeg gå ned til far og vores søstre og informere om det, indtil da kan du udfylde din første opgave og tage dit undertøj af og tage den korteste top og den korteste nederdel du har, og sæt dit hår op i to rottehaler" sagde han og kyssede hende med et frækt smil.
Rafaela- Evolved
han gik derefter til sine søskende og informerede dem om nyhederne og de blev enige om at Melvin siger til når Rafaela er klar, det var faktisk tæt på at Melvin ikke kom ud da tøserne skulle til at se om de kunne få deres vej med ham men han havde andre planer med sin lillesøster, nu hvor han havde alt magt over hende.
han gik hen og bankede på døren til hendes værelse.
Rafaela- Evolved
"godt, du ser godt ud, en rigtig frækkert." sagde han og gav hende et lille frækt blink med øjet.
"der kommer til at være nogle nye regler indtil du vælger at se sine søstre, jeg vil hver dag komme med noget tøj du skal tage på, uanset hvad, og du må ikke brokke dig over det, og fra nu af går du ikke med undertøj, hvis du gør så vil du få en straf. hvis du ikke gør hvad jeg siger eller begynder at brokke dig, så vil jeg finde på en straf, eller en konsekvens" sagde han ligeud og smilte til hende imens han gik hen til hende.
Rafaela- Evolved
"fordi, jeg ved du ikke har det tøj jeg vil gerne have du går i fra nu af, imellem dit tøj" sagde han kort og kyssede hende på halsen.
hans kørte rundt på hendes krop og kærtegnede hende over det hele.
Rafaela- Evolved
"jeg har kun set det du går normalt med og ud fra det, ved jeg at du ikke har det tøj, men jo tage du bare rottehalerne af, de var alligevel kun til pynt" sagde han med et frækt smil imens han vendte hende om og kyssede hende dybt.
Side 8 af 18 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» Screw it... -Sakref-
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata