Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 18 af 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
"det behøver du ikke bekymre dig over. når vi kommer hjem så skynder du dig op på dit værelse og holder dig der. så siger jeg til far at du er stadig i chok efter oplevelsen og at han skulle nok lade dig være. medmindre du synes hellere du vil have jeg bare fortæller sandheden som det er og måske udelukker vores lille hemmelighed og så må du leve med hvad end straf far vælger at have for dig. du er jo heldigvis fars lille pige så du bliver jo nok ikke straffet hårdt." sagde og forklarede Melvin. hans ide var meget god med hvis hun virkelig ønskede at bare fortælle deres far sandheden og få det overstået så var det jo noget hun selv valgte.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"så tror jeg det bedste ville være hvis jeg sagde sandheden til far med det samme for så slipper du for en al for hård straf." sagde han med et roligt smil.
"men jeg vil dog ikke fortælle far om det vi har lavet og jeg vil prøve at fortælle ham at det var ikke noget du gjorde med vilje." sagde han og prøvede at være beroliget.
Rafaela- Evolved
"det er forskelligt tror jeg efter hvad der er sket. jeg ved ikke hvordan Zaela og Surzi er blevet straffet og for at være ærlig så tror jeg de har pænt styr på hvordan man skal arbejde med far. men jeg som regel bliver straffet med at skulle gøre rent eller som det der med at jeg blev sat ud i skoven til jeg har lært at beskytte mig selv og værdsætte ting." sagde Melvin og smilte til hende.
Rafaela- Evolved
"jeg ved ikke hvordan de kan gøre det men jeg har tænkt at det nok noget der ligger til den kvindelige list som de har lært fra vores faster. men hvorfor prøver du ikke at snakke med Zaela og Surzi og få dem til at lære dig deres list eller måske spørg far om du kunne besøge vores faster?" sagde han med et smil. Zaela og Surzi har altid kunne liste sig rundt om far men han vidste ikke engang selv hvordan men de har altid været tæt op af deres faster Victoria.
Rafaela- Evolved
Side 18 af 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» Screw it... -Sakref-
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata