Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Lori
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Lenore
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Celenia
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Genevira
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Renata
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Jake
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Madelena Gray
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Katrina
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 
Sasha
Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba13Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba14Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

2 deltagere

Side 18 af 18 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Sakref Morladin Man 15 Dec 2014 - 9:35

han nussede hendes kind med et trøstende smil på læben.
"det behøver du ikke bekymre dig over. når vi kommer hjem så skynder du dig op på dit værelse og holder dig der. så siger jeg til far at du er stadig i chok efter oplevelsen og at han skulle nok lade dig være. medmindre du synes hellere du vil have jeg bare fortæller sandheden som det er og måske udelukker vores lille hemmelighed og så må du leve med hvad end straf far vælger at have for dig. du er jo heldigvis fars lille pige så du bliver jo nok ikke straffet hårdt." sagde og forklarede Melvin. hans ide var meget god med hvis hun virkelig ønskede at bare fortælle deres far sandheden og få det overstået så var det jo noget hun selv valgte.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Rafaela Man 15 Dec 2014 - 12:35

Hun sukkede opgivende og satte sig op og sad på sengekanten "Jeg vil bare ikke straffes selvom fars straf er meget indlysende efterhånden men vil heller ikke lyve for ham for hvis han finder ud af det så bliver han vred og straffer mig endnu hårde. Jeg bliver straffet ligemeget hvad du siger til far. Gør hvad du mener er bedst så må jeg tage straffen som den er" hun stirrede ned i gulvet og prøvede og slappe af og lade være med og tænke på straffen deres far ville komme med, men hun ville heller ikke miste det hun havde med Melvin. Hun følte at hendes liv var uretfærdigt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Sakref Morladin Man 15 Dec 2014 - 12:58

han stod og tænkte lidt.
"så tror jeg det bedste ville være hvis jeg sagde sandheden til far med det samme for så slipper du for en al for hård straf." sagde han med et roligt smil.
"men jeg vil dog ikke fortælle far om det vi har lavet og jeg vil prøve at fortælle ham at det var ikke noget du gjorde med vilje." sagde han og prøvede at være beroliget.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Rafaela Man 15 Dec 2014 - 15:33

Hun kiggede op på ham da han sagde at han ville sige sandheden uden og sige hvad de havde lavet. Det lød lidt underligt for hende, men hun måtte stole på ham. Hun sukkede lidt og nikkede "Det er vel det bedste så må jeg tage straffen som den kommer og hjælpe dig så meget jeg kan indtil det bliver bedre" hun kiggede op på ham. Hun lignede nærmest en lille pige som hun sad der og ventede på en ordre fra sin hersker selvom hun mere ventede på og få straffen overstået og så tage hjem til sine søstre og få det overstået. Bare for at komme videre. Hun vidste ikke hvordan far ville straffe hende, men hun vidste at det ikke ville være en helt billig straf hun ville få. "Hvor ofte er du og Zaela og Surzi blevet straffet af far og hvordan bliver i straffet?" hun kiggede spørgende op på ham

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Sakref Morladin Man 15 Dec 2014 - 16:52

Melvin trak tænkte lidt over hendes spørgsmål.
"det er forskelligt tror jeg efter hvad der er sket. jeg ved ikke hvordan Zaela og Surzi er blevet straffet og for at være ærlig så tror jeg de har pænt styr på hvordan man skal arbejde med far. men jeg som regel bliver straffet med at skulle gøre rent eller som det der med at jeg blev sat ud i skoven til jeg har lært at beskytte mig selv og værdsætte ting." sagde Melvin og smilte til hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Rafaela Man 15 Dec 2014 - 17:44

Hun lyttede stille til det han fortalte. Det lød så nemt måden han blev straffet på. Hun sukkede lidt "Det lyder så nemt når du bliver straffet og Zaela og Surzi fedter kun for far ikke andet" hun rejste sig op og gik hen til ham og puttede sig ind til ham og kiggede op på ham "Hvad er der anerledes ved mig end dem siden de kan fedte sig ud af straffen nærmest med ord hvor jeg ikke kan og bare tager straffen selvom det tit er uretfærdigt foreksempel det med dit øje? Det var et uheld og det straffes jeg for, men tager den da jeg ved jeg skulle have styr på min evne" hun var forvirret og følte igen at hun havde flere forventninger over hovedet end nogle af de andre og skulle bevise hun ændrede sig konstant. Hun havde intet imod sin fars straf da han selv havde lært hende og betale sig ud af den.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Sakref Morladin Tirs 16 Dec 2014 - 11:53

Melvin trak på skuldrene.
"jeg ved ikke hvordan de kan gøre det men jeg har tænkt at det nok noget der ligger til den kvindelige list som de har lært fra vores faster. men hvorfor prøver du ikke at snakke med Zaela og Surzi og få dem til at lære dig deres list eller måske spørg far om du kunne besøge vores faster?" sagde han med et smil. Zaela og Surzi har altid kunne liste sig rundt om far men han vidste ikke engang selv hvordan men de har altid været tæt op af deres faster Victoria.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Rafaela Tirs 16 Dec 2014 - 12:49

Hun lyttede stille til det han sagde og begyndte og se meget underligt på ham da han begyndte og snakke om en faster som hun ikke kendte noget til. Hun kendte overhoved ikke til sin familie udover der var forældre og søskende. Hun følte sig virkelig på udebane når det gjaldt hendes egen familie. "Hvem er vores faster? Har aldrig mødt hende. Hvorfor er hun aldrig på besøg? Hvor mange er vi egentlig i familien som jeg burde kende til uden og kende dem?" det var tydeligt at regne ud, at familien nærmest blev holdt hemmelig for hende som om hun var den hemmelige datter af Sakref. Men hun var heller ikke kendt som Sakrefs datter før hun begyndte og komme ud blandt folk.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Dad i'm sorry...Help me //Sakref// - Page 18 Empty Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 18 af 18 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum