Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 12 af 18 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
"så hold godt fast for jeg gider ikke tage den lange gåtur" sagde han med et flabet smil, hvorefter en mørkeblå røg begyndte at stige op fra under deres fødder hvilket begyndte langsomt at opsluge dem så de ikke kan se noget.
da røgen forsvandt var de pludselig i et flot lokale. pyntet med flotte møbler. der var ikke nogle vinduer i lokalet så hun ville ikke kunne se hvor de var henne eller om hvad tid det er på dagen nu.
"velkommen til mit hemmelige hjem væk fra alting hvor ingen kan finde os." sagde han med et frækt smil på læberne. det lød lidt skummelt men det betød dog at de kunne lave lige hvad de havde lyst til der. de kunne lave sjov, ballade og knalde lige hvor de havde lyst og hvornår de har lyst.
Hun holdt dog stadig sine arme omkring ham og kiggede op på ham "Det er et fedt sted. Hvor er vi henne?" man kunne tydeligt høre på hende, at hun var blevet overrasket. Det skulle ikke undre hende, hvis han kidnappede tøserne i byen og førte dem her til. Han kunne ihvertfald finde på det hvis man spurgte hende. Hun slap ham stille og gik hen til et spisebord hvor hun satte sig oven på det. Hun kiggede hen imod ham med et sødt og uskyldigt blik "Hvor har du egentlig fået alle tingende fra og fundet huset?"
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"vi er langt væk fra alting, vi er ca. 50 km væk fra den nærmeste by." sagde han med et smil.
"det er ikke et hus snuske, det er en grotte jeg fandt ude ved en kløft imod havet. jeg har selv arbejdet i flere uger på at lave det til et hjem som er både isoleret for alt, som kan holde til alle slags vejr og natur katastrofer og selvfølgelig at det var et hyggeligt og dejligt sted. møblerne har jeg enten købt selv for min egne penge eller så har jeg anskaffet det fra alle de gange jeg har været på eventyr og har fundet forladte skatte." sagde han med et smil.
det forklarede en del at han har fundet noget af det fra forladte skatte da de fleste ting er smykket med flotte ædelsten eller er lavet af fint læder. selv gulvtæppet som hele gulvet er dækket med er super blødt og varmt. som om selve gulvtæppet var magisk.
Hun hoppede ned fra bordet og gik hen imod ham imens han fortalte hvor alle tingende var kommet fra. "Så har du vel bare været meget heldig for, at finde alle de ting eller hvad?" hun puffede drilsk til og og så på ham med sine søde øjne. Det var sjovt som hun kunne lave masker ud af sig selv. Virke som den sødste og reneste engel i verden til det næste øjeblik være en fandens dæmon ingen kunne have styr på.
Rafaela- Evolved
"tja det kan man godt sige at jeg er nu hvor jeg kan tilføje en ekstra ting til min samling." sagde han med et flabet smil.
"der er nemlig nogle regler du skal følge nu hvor du er her og hvis du ikke følger dem så kan det have konsekvenser. dog tror jeg du vil kunne lide at følge disse regler, nu hvor det er kun os to" sagde han og kørte kærtegnede en hånd op af hende.
Rafaela- Evolved
"regel et, du må ikke gå med undertøj, medmindre jeg giver dig noget bestemt du skal tage på.
regel to, du må kun gå med det tøj som jeg finder frem til dig eller det tøj jeg vil sætte ind i dit tøjskab.
regel tre, hvis jeg tager noget frem og siger du skal bruge det på en bestemt måde, så skal du gøre det.
" sagde han og stoppede lidt med at sige noget.
hans hånd var nu ved hendes skuldre og han holdte dem der. deres kroppe var helt oppe af hinanden.
"det er de eneste regler du skal følge lige nu, jeg kan dog finde på at lave flere regler" sagde han og smilte et frækt smil.
han bevægede sit hoved tæt hen imod hendes så deres næser næsten rørte ved hinanden.
Rafaela- Evolved
"nemt nok, jeg kender din tøj størrelse ved at kigge på det tøj du har i dit skab og jeg kan være hvor som helst på meget kort tid." sagde han med et smil.
selvfølgelig havde hans evner en begrænsning men han har lært, hvis han koncentrere sig godt nok så kan han teleportere sig længere væk end normalt men det kræver meget koncentration og det kræver meget energi også fra hans side.
"dog indtil videre har jeg ikke hentet tøj til dig så idag skal du gå nøgen rundt." sagde han med et frækt smil. han nød at se hendes former og figur som de er.
Rafaela- Evolved
"det gælder jo hvad du bruger tiden på at være nøgen til" sagde han med et frækt smil og kørt forførende sine hænder rundt på hendes krop, kærtegnede, følte, mærkede og tog over det hele på hende.
Rafaela- Evolved
Hun fik en lyst til og drille ham så hun skubbede ham hårdt væk fra sig og begyndte og løbe ud af rummet de var i og ind i et andet rum der kunne ligne et værelse. Hun kiggede rundt, men hun kunne ikke finde nogen udvej, men nok af gemmesteder. Hun løb hen til et hjørne og gemte sig bag et stort skab. Hun ville ikke kunne flygte hvis han fandt hende og havde stillet sig for udgangen.
Rafaela- Evolved
han kiggede rundt og med sin fine hørelse kunne han høre hendes vejrtrækning. han fulgte langsomt lyden og da han vidste hvor hun var henne så hev han hende ud af sit gemmested og smed hende i sengen og lagde sig oven på hende.
"fanget!" sagde han med et drilsk smil og et glimt i øjet.
Rafaela- Evolved
"det ved jeg ikke, måske skal jeg kneppe dig så meget at du ikke kan samle benene det næste stykke tid." sagde han med et frækt smil med sine hænder der holder hendes arme ned og hans ansigt lige foran hende og hans lem som gnider drillende og parat imod hendes revne.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
han havde imens lagt sine hænder på sengen imens for at have balance.
Rafaela- Evolved
han begyndte at give hende dybe hede kys imens han kærtegnede og tog på hendes krop og bryster og røv.
Rafaela- Evolved
Side 12 af 18 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» Screw it... -Sakref-
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata