Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 10 af 18 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
"skide godt, du kan bare det der" sagde han og gav hende et kys og begyndte at gå hen til grotten.
grotten var af okay størrelse, den så ubeboet ud og der var plads til at man kunne gøre det til et fint hjem og gøre det sikkert så ingen kunne forstyre nogen, især vilde dyr.
"nu har vi fundet et sted at sove, nu skal vi bare gøre det beboeligt så man kan sove nogenlunde okay" sagde han med et smil og satte hende stille ned fra sine arme så hun kunne gå lidt rundt og kigge i grotten.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"tænk på det som at vi skal lave dit værelse, vi skal have et sted at sove og nogle steder at opbevare mad og ting, så lad os starte med et sted at sove, hvad er en seng?" sagde han og spurgte hende med et smil. hvad var det for et spørgsmål han stillede.
Rafaela- Evolved
"Rafaela, stop lige" sagde han og stoppede op foran hende da han indhentede hende.
"grunden til at jeg nok gør det så svært for dig og ikke bare fortæller dig svaret med det samme er fordi jeg vil have at du tænker over hvad du kan gøre i sådan en situation så hvis jeg ikke var her så ville du selv kunne tænke dig frem til svaret uden at have brug for at andre fortalte dig hvordan du gjorde tingene." forklarede han stille og roligt til hende.
Rafaela- Evolved
"vi forventer intet fra dig, vi prøver bare at hjælpe dig ved at lære dig den virkelige verden, jeg er ked af at det måske virker som om vi prøver at tvinge dig ud i noget før du har overhovedet lært dig selv at kende, vi vil hjælpe dig så du er klar til den virkelige verden, nu hvor du ikke længere er en lille pige, men du er ikke set udviklet." sagde han og smilte til hende imens han kiggede dybt ind i hendes øjne.
"det der er problemet er at far har været bekymret for dig og ville ikke have at noget skete for dig så det er først nu du har fået lov til at komme ud, hvilket er den eneste grund til at du først nu er kommet hertil og ikke tidligere." sagde han og kravlede hen til hende og holdte om hende.
"men jeg kan se at du skal ikke have den samme slags undervisning som vi havde, du skal have vejledning, ikke bare blive smidt ud i det hele og lære det på den måde" sagde han og trykkede hende ind til sig.
Rafaela- Evolved
"jeg ved ikke hvorfor far har gjort det som han har gjort, ingen af os ved det, men er du okay Rafaela? du er jo ved at brænde op" sagde han og kiggede undrende på hende.
inden hun vidste af det gik hele hendes krop i flammer undtagen ved fødderne da jorden var meget fugtig. Hun stod stille og kiggede på de lilla flammer om hende. Hendes evne var blevet udløst af hendes følelsesforvirring der var sket "Melvin hvad sker der?" man kunne se på hende at hun var forvirret
Rafaela- Evolved
"jeg tror det er dine flammer, de bliver åbenbart påvirket af dine følelser." sagde han og gik lidt væk for ikke at ende med at brænde op.
Da flammerne endelig var væk lignede hun sig selv. Hun løb hen til Melvin og puttede sig ind til ham. Hun havde svært ved og tro, at hendes evne var udviklet. Hun var knap så varm længere som hun havde været for kort tid siden. Hun kiggede op på ham og smilede
Rafaela- Evolved
"er du okay?" spurgte han lettere bekymret, han vidste godt at det her var hende evne, ellers ville hun nok have været mere i panik men han vidste ikke hvordan hun havde det mentalt, da det er helt nyt for hende.
Rafaela- Evolved
"det skal du ikke undskylde for, din evne er stadig ny og du er ikke vant til den endnu, derfor bruger du meget energi bare på at kontrollere den så den ikke slipper løbsk, men jeg kan se at din evne har stor potentiale." sagde han og smilte til hende hvorefter han løftede hende op.
"lad mig bære dig hen til grotten, så vil jeg finde noget blødt i naturen som vi kan bruge til at lave et soveområde så du kan få hvilet dig." sagde han med et smil og begyndte at bære hende hen til grotten.
Rafaela- Evolved
"jeg ved godt at du vil hjælpe, men jeg ved også godt at du er for træt til at kunne hjælpe." sagde han og gav hende et kys tilbage.
de kom til grotten igen hvor han satte hende ned på det kolde stengulv.
"jeg vil gå ud og finde ting til vores grotte, jeg vil være tilbage hurtigst muligt" sagde han med et smil og gik.
Rafaela- Evolved
udover det så fandt han en masse kviste og store grene de kunne bruge til brænde så de kunne holde sig varme og have lyd i mørket og skræmme de vilde dyr væk fra grotten.
Rafaela- Evolved
han begyndte at lægge tingene ud, brænde for bålet og det bløde for sengen.
"jeg er tilbage min sukker søster, så nu kan vi have et lettere blødt sted at sove og noget ild til at varme os med." sagde han og begyndte at slå to sten sammen for at tænde for bålet.
Rafaela- Evolved
han lagde sig på bunken af blade og græs og lignende.
det var ikke som en seng men det var alligevel blødt nok til at man ikke fik ondt.
han holdte om hende tæt så deres kroppe gned sig op og ned af hinanden.
han nød at ligge med hende op af sig i denne grotte med bålet til at varme dem.
Rafaela- Evolved
"altid, men det er også fordi jeg ikke er født ind i familien" sagde Melvin imens han holdte om hende.
kulden udenfor var holdt godt væk af varmen fra bålet.
Melvin vidste godt at han og hans søstre ikke var født ind i familien men skabt af deres far, de var hans af blod da de alle havde det samme blod i sig som ham men de var ikke født.
Side 10 af 18 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» Screw it... -Sakref-
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata