Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
Gæst- Gæst
betyd noget for hende, men det gjorde de for ham.
han kiggede igen vredt på Nicolas som stod og sagde at det var hans egen beslutning, Mikkel rystede på hovedet og sagde svagt, "Ville du også havde kommet hvis hun havde huskede at sige at det var hende som havde kysset først? og at hun havde troet at du var død?" Mikkel så undersøgende på ham imens han ventede på svar fra det han havde spurgt om, han havde ikke sagt det på en vred eller en sur møde, han havde sagt det stille og roligt il Nicolas, for han gad ikke længer råbe af ham for Mikkel viste godt at der ikke ville komme noget godt ud af det.
Mikkel så hvordan kvinden var kommet hen til ham og havde sat at det var spil at der nu lå alkohol på gulvet, Mikkel grinede svagt af det og kiggede hende ind i øjne og smilede svagt, man ente igen hovedet imod Nicolas da han sagde at denne kvinde lige så godt kunne å hvis hun bare ville snakke om alkohol, Mikkel sukkede svagt og sagde roligt, "Hun prøver bare at lette stemningen" Mikkel så igen hen på kvinden og smilede svagt igen.
Gæst- Gæst
"Er du sød at lade hver med at tale om mig som om jeg ikke står lige foran dig?" Hendes toneleje udtrykkede tydeligt at hun ikke var i et fantastisk humør lige nu. Rettere hærgede lysten til at rive en eller andens hoved af mere over hende lige nu.
"Du tror du ved alt Mikkel, men det gør du ikke. Jeg har fortalt Nicolas alting der skete, alt. Dog nu når vi er ærlige nævnte jeg ikke det punkt hvor du snittede min hud.. skar mig op adskillelige gange og brændte min hud til jeg lod dig tro jeg ikke mere kunne klare. Men som du nok ikke ved endnu, så har du ingen anelse om hvad jeg kan klarer." Svarede Caroline koldt igen. Hun var ikke bare til pynt, Caroline vidste skam godt hvor hun stod.
Hun prøver bare at lette stemningen lød det igennem Carolines ører og fik hende til at fnyse en anelse hånligt. Hun var vred, og holdt sig på Nicolas for ikke at gå amok.
"Det havde ikke været brug for at lette stemningen hvis du ikke havde ødelagt den til at starte med. For hvad er dit største problem endelig? At jeg blev vampyros igen eller at jeg dræbte de mænd der var skyld i at jeg blev et svagt ynkeligt menneske?" Caroline havde det som om at han kun var sur på hende fordi hun ikke længere var menneske. "Men ved i hvad, jeg tror jeg smutter. Tak for en elendig fødselsdag og alt det andet. Jeg vil gå hjem, tage et varmt bad og satse på mine tanker vil lade mig glemme hvilken 'dejlig' dag det har været idag." Med hjem mente hun hen til Nicolas, det var virkelig det eneste sted hun havde lyst til at tage hen lige nu, eller måske hen til Angela? Hm.. Caroline drejede sig ud af Nicolas favn i et suk. Med det samme hun stod for sig selv det var lidt tomt. Vreden var forsvundet og nu var hun nærmere trist. Eller et ord forkert og vreden ville eksplodere ud af hende igen. Så rystede hun blot på hovedet og gik ud af døren, dog da den smækkede bagved hende kunne hun ikke få sig selv til at gå videre. Hun lænede sig op af kroens mur og mødte muren med sin ryg og hoved. Et kort kig på stjernerne fik hende til at smile kort. "Tillykke med fødselsdagen Caroline." Sagde hun til sig selv i en lav hvisken.. Inden hun så lukkede øjnene ganske kort.. Det var som om at hendes fødder var frøset ned til jorden og hun ikke kunne bevæge sig væk.. Lidt dramatisk var hun dog, hendes følelser var også lige på det øverste da hun lige var kommet tilbage og de ikke havde haft tid til at falde til ro.
//Rækkefølge: Allyson, Blair, Nicolas, Mikkel, Caroline.
Gæst- Gæst
Hvis Allyson var heldig, kunne hun finde Caroline i kroen, men chancen for at Caroline var der, var lille. Eftersom Allyson nærmede sig kroen, kunne hun se en skikkelse. Hurtigt genkendte Allyson Caroline. Allyson begyndte at løbe hurtigere. Hun var lige ved at falde på et tidspunkt, da hun var en smule svag. Hun havde drukket blod for lidt tid siden, men det havde været meget lidt. Hun brød sig ikke om at skade mennesker, da slet ikke at dræbe dem. Derfor tog hun så lidt blod som muligt. Nogle tog hun endda slet ikke noget. "Caroline!" Råbte Allyson glad, inden hun krammede Caroline. "Tillykke med fødselsdagen!" Sagde hun grinende. Allyson trak sig væk, og trak en pakke fremfra kappen. Hun rakte Caroline pakken. "Her." Allyson smilede roligt til Caroline.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mikkel kiggede på hende igen da hun begynde igen at snakke til ham, han rystede på hovedet og sagde roligt og blidt igen, "Jeg ved godt jeg ikke ved alt Caroline, og det kommer jeg heller ikke til, og ´lærte dig at kende da du var vampyros så nej jeg har intet imod det, for mig skyld måtte du være lige det du ville være" han sukkede svagt og viste at det var lige meget hvor meget han prøvede at finde noget andet at snakke om ville de stadig komme tilbage til det gamle emne, Mikkel tog armen ud for at holde hende tilbage da hun var på vej ud af døren med de sidste ord var at det var hendes fødselsdag, han sukkede svagt og sagde roligt til kvinden som han stadig ikke kendte navnet på og sagde roligt, "det er dumt hvis jeg går efter hende, Nicolas denne her må du klar, og ja jeg ved jeg ikke slipper godt fra det hele" han sukkede igen og gik tilbage til baren for at få noget at drikke, han kiggede på kvinden som stadig stod der hvor efter Mikkel sagde med en rolig stemme "Hmm kom og drik lidt med mig, hvis du altså ville frøken" han tog noget at drikke og ventede på hvad kvinden ville gøre.
Gæst- Gæst
Han sukkede svagt og gik vider, han var ikke særligt langt væk fra kroen da han så tre personer, han så en lyst håret som så lidt sur ud, en mærk håret pige som så meget glad ud og en mand som bare så normalt ud, han kig hen til dem og viste dem et billede frem af Kani og hende Caroline som han ledte efter, hvor efter han sagde roligt "Undskyld er der nogen af jer som ved hvor man kan finde denne kvinde henne?" han kiggede op og så på den lys håret kvinde hun lignede lidt hende på billedet men så alligevel ikke, så Kani tog sig ikke af hende mere.
Gæst- Gæst
"Det havde du ikke behøvet, Ally." Svarede Caroline og så tænkte hun lidt over noget. Så smilede hun større. "Ally? Jeg vil gerne have du skal møde min forlovede. Nicolas." Sagde hun og præsenterede Nicolas for sin lillesøster. "Nic, det her er Allyson. Min lillesøster." Carolines familie var større end man skulle have troet, men det gjorde hende ikke mindre glad for de der så levede. Caroline pakkede så sin gave op, et fint armbånd. "Tak søde." Det var tydeligt at Caroline var lykkelig over at hun havde fundet ud af at hendes søster faktisk stadigvæk var i live. Caroline kørte en hånd igennem sit hår.
Der kom der en engel som hun faktisk kendte ret så godt, det var Kani. Han havde været rejst væk, selvfølgelig havde hun også haft troet at han var død. Men Angela havde gjort det ret så klart for hende at han var i live at det måtte være sandt. Caroline så på ham da han vidste et billed.
"Ser jeg så anderledes ud af du ikke engang selv kan genkende mig?" Spurgte hun og så Kani i øjnene. Hun var lidt irriteret på ham efter hvad Angela havde fortalt hende, sjovt nok før han forlod dem kunne Caroline og Angela ikke fordrage hinanden. Caroline så på Kani.
//Rækkefølge: Caroline, Angela, Allyson, Logan, Blair, Nicolas, Mikkel, Kani.
Gæst- Gæst
"Bare rolig KAni, hvis du leder efter en luder varulv. Så er hun ikke derinde, tro mig." Smilede hun, Angela var ikke fuld. Hun var fuld klar over en hver eneste af hendes handlinger og sætninger. Men det ændrede ikke på at når en ting var galt i hendes verden, så kom alt der var i vejen tilbage til hende. "Hov, btw. Tillykke Caroline. JEg skal nok tage en snak med Valerie. Og med snak mener jeg tættest på døden." Angela havde hørt om Valeries lille forsøg på at dræbe Caroline ved at smide hende ned fra en klippe. Angela fik øje på den sidste der stod derude og smilede til Allyson. "Jeg er Angela." Smilede hun skævt inden hun så passede sig selv lidt igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kani fik dov et lille chok ad Angela kom ud fra kroen han gik lidt bag ud sagde roligt til hende "Angela? hvad går der af dig? hvorfor er du så sur på?" han var lidt bange for at gå hen til hende for han viste hvordan hun ville være når hun var sur, så han holdte sig lidt væk, en anden mand som han ikke kendt til kom hen og kyssede pigerne på hånden, Kani måtte indrømme at han ikke var så glad for at manden kyssede Angela's hånd, men Kani måtte bare bide tænderne sammen og fortælle samtalen, han tog imod mandens hånd og shade pænt sit navn "Hyggeligt at møde dem, navnet er Kani" Kani hørte hvad manden hed som stod ved siden af Caroline, var det Nicolas eller Niclas han kunne ikke helt huske det.
Gæst- Gæst
Så var der en ny herre som deltog i samtalen ved at kysse Allysons hånd, hendes egen og Angelas. Caroline smilede lidt skævt dog stadigvæk venligt, dog fik samtalen indenfor hende til at lytte efter. Så blev hendes øjne blanke og hun rullede med dem da hun havde slugt at Mikkel faktisk elskede hende. Siden hvornår!? Hun kiggede over på Nicolas for at se om han hørte det, altså hun havde jo endelig ikke gjort andet end at lære ham at kende. Caroline følte intet for Mikkel som var ovre i det romantiske overhovedet. Dog vidste hun også at hvis hun gik ind og ruskede i ham ville der ikke komme noget ud af. Caroline forstod nu hvad han mente med hvad han altid ville være der for hende, hun havde haft et helt forkert indblik i hvad han mente. Da han sagde hvis hun døde ville han lade sig dø ved siden af hende, alt nu forstod hun.
"You got to be kidding me." Hviskede hun irriteret, hun kiggede Nicolas i øjnene han ville tydeligt kunne se hun ikke følte det samme. Hendes kropssprog havde afsløret hende, og Nic kendte hende sommetider bedre end hun kendte sig selv.
Gæst- Gæst
"Jeg har bare et dårligt år, intet andet." Svarede hun igen og lagde smilede skævt. Angela skulle til at sige noget da hendes øjne rettede sig imod det der skulle have forstillet at være Logan en som hun kendte.. for mange år siden. Han kyssede hendes hånd til sidst, selvfølgelig kunne han ikke genkende hende. Hun lignede en anden.
"logan?" Sagde hun forvirret inden han endelig fik præsenteret sig, en masse følelser og minder væltede igennem hende. Og hun stod endelig bare der uden at vide hvad hun ydeligere skulle gøre af sig selv. Hun nikkede til ham i et hurtigt smil. Så hørte hun en snakke om at han elskede Caroline indefra kroen af. "Wow," Hviskede hun dramatisk og vendte så blikket imod Logan.
"Angela." Sagde hun så til Logan for at 'præsentere sig.' Hun fugtede hurtigt sine læber med sin tunge og åndede let ud. "Hvordan er du her nu? Kan varulve ikke kun leve op til 300 år?" Angela var halv vampyr, hun levede af vampyrblod, hun ville vide hvis at han var vampyr. Dog virkede hun meget lige frem. Logan var hendes første kærlighed selvfølgelig var hun ligefrem, dog virkede han følelsesløs. Så det virkede helt uhyggeligt at se på ham igen..
Gæst- Gæst
Allyson kunne svagt høre en nævne Carolines navn indefra kroen. På nogle punkter var hun glad for at være vampyr, men der var flest dårlige ting ved det. Hun kunne dog godt lide at hun hørte meget bedre end før. Hun hævede et øjnebryn, da hun hørte at personen, der snakkede elskede Caroline. Allyson så på Caroline, da hun hviskede noget. Allyson smilede svagt, og havde et kækt glimt i øjnene. "Draaaaaaama." Sagde Allyson med en drillende klang i stemmen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Før han viste af det kom Nicolas ind af døren og Mikkel raste sig hurtig op, i det Mikkel raste sig faldt stolen dag han og var nok tæt på at ramme kvinden som havde blevet tilbage for at hører på ham snakke, Mikkel kiggede hurtig tilbage med et blik som spurgte om hun var 'ok' hvor efter Mikkel vente blikket imod Nicolas og holdte sine hænder ud for at skabe noget plads imellem dem, imens han sagde med en bange men alligevel rolig stemme, "Nicolas tro mig jeg ville gerne lave om på mine følelser, men efter jeg er blevet skyggevæsen er jeg tilknytte til Caroline, det er ikke min skyld det ligger til min race Nicolas" Mikkel talte sandt han havde læst i nogen boger om hans nye race og deres ende svaghed var at de tilknyttede sig til en person som de holdte af eller elskede, og efter som Mikkel havde elskede Caroline før han blev til skyggevæsen var hun også den Mikkel var tilknyttede til, uden han selv havde valgt det, på en møde ønskede Mikkel at Caroline kom ind for at holde Nicolas tilbage men så alligevel ikke for Mikkel ville gerne vise at han kunne klar sig selv imod en gammel vampyr som Nicolas.
Gæst- Gæst
Kani slap hende da hun vente blikket imod Logan, Kani fik det dårligt med sig selv og han tog sine hænder omkring sin selv for at sig tilbage, Kani så hen på Caroline og så hvordan hun så ud i de første minutter troede han at hun var blevet dårlig, men så sagde op til flere af den at der var drama i luften, Kani forstod ikke hvad fanden de snakkede om, og lide med et var Nicolas godt ind igen, Kani rystede på hovedet og gik hen til Caroline og tog en arm omkring hende for at hold hende i ro, han kiggede hende ind i øjne og sagde roligt, "Bare rolig jeg er hos dig" Kani havde ingen følelser for Caroline overhovedet og det vise Angela okay og hvis Caroline virkelig var hans gamle bedsteveninde så viste hun også godt at han ikke følelser for hende overhovedet.
Kani gik tilbage til Angela da han havde stået hos Caroline i noget tid, han lage armen omkring hende og hørte hvad Logan spurgte om, Kani havde lyst til at sige noget men han viste at denne måtte hun nok selv tage, så han gik væk igen fordi han stadig havde det dårligt over at Angela så på Logan på den møde, det gav Kani en dårlig følelse.
Gæst- Gæst
"du rører ikke Allyson." Det var endelig ikke et spørgsmål, det var bare hvad der skulle gøres intet andet.
Caroline stod på siden af Nicolas, ikke at hun ville stoppe ham eller noget. Hun vidste at han blev så vred fordi det var hende, og ligeledes var hun blevet ligeså vred hvis hun havde hørt en sige at hun elskede Nicolas. De sloges jo blot for deres partner, der var intet unaturligt i det. Det var blot sand kærlighed, og hun havde ikke tænkt sig at stoppe ham i at være vred. Nicolas kæmpede blot for hvad der var hans, og det elskede hun ham for. Det beviste deres kærlighed mere end den allerede var tydelig.
Så ændrede hun sit blik over imod Mikkel da han snakkede om at knytte sig til folk som skyggevæsen, og hun rystede på hovedet. Hun havde intet at sige til ham, for ærlig talt så var hun stadigvæk noget vred på ham. Det var følelserne som lige skulle dæmpe lidt ned igen..
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//
» Lets face it. This place.. Is dead. -Allyson-
» When the day is over someone will be dead l Caroline & Nicolas.
» One dead, two dead, three dead... arh, I lost count ~ Razor
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata