Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Not so dead girl ~Allyson-Blair-Nicolas-Mikkel~
Så smilede hun lidt skævt til Logan, hendes stemme var jo stadigvæk den samme men ja det var selvfølgelig svært at huske stemmer så langt tilbage i tiden.
"Ja, ser du. Det lidt svært at forklare, men jeg er den Angela." Fortalte hun og kiggede Logan i øjnene, hun vidste at hun ikke lignede sig selv mere og han sikkert ikke ville tro på det. Han virkede så følelseskold at han sikkert var ligeglad.
Caroline virkede til at have kontrol over Nicolas, hun misundte stadigvæk lidt deres kærlighed men hvem ville ikke det? Det var blot aldrig noget hun sagde højt, det var jo tåbeligt at sige. Angela vidste også at hun nok skulle hjælpe med hans vrede hvis det gik helt galt... Men ligenu havde hun sit eget drama eller drama og drama.. På en måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han kom ud af døren blev han mødt af 4 nye personer, han kunne hurtig se at kvinden var en bladning, og at den ende mand var et skyggevæsen lige som ham selv, og at den sidste mand var en falden engel, men der var også en vampyr med næste samme duft som Caroline, måske var de i familie, men det ville han ikke tænke over nu, lige nu skulle han bare væk enden Caroline kom ud efter ham og Nicolas som ville prøve at dræbe ham, Mikkel så bare trist ned i jorden og gik forbi den med triste ord, "Godaften" og gik vider.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Helt ærligt! Jeg ved ikke hvad der helt præcist foregår, men i ødelægger jo Carolines fødselsdag. Hvorfor skal i skændes så meget? Ja, jeg ved det, Nicolas, du føler dig truet, men du burde du ikke. Caroline elsker dig, så hvorfor føle dig truet af at en anden elsker hende? Du skal ikke bestemme, hvem der er i hendes liv." Sagde Allyson. Hun gik ud af kroen, fordi hun ikke kunne holde al negativitet ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lø.." Dog inden hun nåede at sige noget kom der en høj summen i hendes ører, det var som om at hendes hoved eksploderede. Hun faldt på knæ med hænderne foldet ind for sine ører i ren refleks. Hendes Dog forsvandt det næsten efter Blair var væltet omkuld, dog dunkede hendes hoved voldsomt bagefter også. Måske var det fordi hun stadigvæk lige skulle tilbage til sig selv igen? Caroline masserede sine tindinger og prøvede at lukke øjnene for at få det sidste til at gå væk. Dog fik hun rejst sig op og rystede det sidste af sig.
"Hva fanden var det!?" Mumlede hun for sig selv og kiggede over på Blair som var faldet til jorden. Caroline løb derover og fik hende op at sidde på en stol. Så vendte hun blikket rundt for at se til de andre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ikke hvis jeg siger at jeg ikke vil have du skal være her mere. Jeg bestemmer over mit liv, og lige nu så giver jeg ikke mere. Så gå inden jeg bliver mere vred end jeg allerede er." Sagde hun irriteret ud i luften, hun kunne ligeså godt tale normalt. For Nicolas ville hører hendes stemme ligemeget om hun snakkede lavt eller ej. Caroline gik over og skubbede Kani væk fra Angela.
"Bare lad hende være, nu når der ikke er andre der siger det. Så gør jeg. Angie tag for dig." Caroline blottede sit håndled for Angela og så overimod Nicolas. Kani var ikke god for Angela, ikke ifølge Caroline. Nicolas kendte Caroline nok til at hun var ret pissed lige nu. Faktisk orkede hun ikke at tale med nogle lige nu, dette var ikke den værste dag. Der havde været værre.. Caroline smilede skævt til Angela, dog forsvandt hendes blik hurtigt hen på Nicolas imens hun prøvede at fortælle ham igennem øjenkontakt at Mikkel var grunden til hendes lille flip. Hun var jo ikke sindssyg.
Gæst- Gæst
"Tak." Formulerede hun med munden uden lyd, og så tog hun Carolines håndled op til hendes læber hvor hun satte sine tænder i. Vampyrblodet healede hendes sår, dog vidste Angela godt at vampyrer ikke tog alvorlig skade af at få taget noget blod. De healede igen efter noget tid. Angela nød blodet, som en anden vampyr ville have gjort når de drak deres yndlingsblod. Angela trak sine tænderne til sig igen. Hun tørrede sine læber ren for blod med sin håndryg. Så smilede hun til Caroline.
Gæst- Gæst
Allyson gik hen til Caroline. "Jeg går.. Undskyld, men jeg forstår ikke hvad der sker... Tillykke med fødselsdagen." Allyson forsvandt derefter, inden Caroline kunne nå at sige noget. Hun gik væk fra kroen. Hun håbede virkelig at Caroline forstod at Allyson ikke kunne blive der mere, når der skete alt muligt, som hun ikke forstod noget af.
//Out.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» To trick one, is not so easy after a metting with a girl.//Allyson//
» Lets face it. This place.. Is dead. -Allyson-
» When the day is over someone will be dead l Caroline & Nicolas.
» One dead, two dead, three dead... arh, I lost count ~ Razor
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata