Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
All about us -River-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: All about us -River-
Han kunne kysse hende i evigheder.. Men, han ville gerne sige noget til hende.. Da de igen var oppe ved overfladen, tog han en dyb indånding.. "Miky, vil du være min?" Han bed sig i underlæben men smilte selvsikkert.
Gæst- Gæst
"Det intet lige nu jeg hellere ville." Smilede hun og kyssede ham atter engang. "Skal jeg ikke lette min våde pels og så kan du lette din blegehud op af den her pool og gå indenfor?" Spurgte hun drillende. Hun svømmede så hen til stigen og steg op af vandet. Så kiggede hun ned på River. "Kom nu." Sagde hun og drillede ham som om at han var langsom.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et par minutter efter bestemte hun sig dog for at gå op af vandet og åbne døren ind til huset og lade River komme indenfor i det store hus. "Se hvor meget plads her er, der kunne bo totalt mange." Sagde hun så inden hun valgte at skubbe River op af muren og greb fast i hans hår så hun trak hans hoved til siden så hun gav sig til at kysse ham ned af halsen.
"Søde skat, dit tøj er helt vådt. Det kan vi da ikke have? Udfodrede hun ham nærmest og fjernede hans trøje ret hurtigt.
Gæst- Gæst
Et hurtigt ryk fra mikayla og han stod op af muren. Lige som han troede at det var for at få ham til at klappe i, mærkede han hendes læber på hans hals.. Deres loggende blødhed, fik et nydende suk ud imellem hans læber.. Hun kunne bare et eller andet der gjorde ham skør. Skjorten blev rykket af ham og et kækt smil spillede om hans læber. "Og hvorfor så ikke det? Hvad hvis jeg kan lide at det er vådt?" Spurgte han drillende og så hende i øjnene.
Gæst- Gæst
"Det jeg da ligeglad med, den klæder alligevel gulvet pænere." Sagde hun med en hviskende stemme og lod sine hænder kærtegne hans overkrop med flydende bevægelser fyldt med elegance. Så kyssede hun ham igen. "Har du da et problem med det?" Spurgte hun lidt flabet og slap hans læber, "Fordi du kunne jo tage den, men du kunne også lade hver. Det bestemmer du selv." Så kyssede hun ham hurtigt, og derefter lod hun sine hænder glide ned af hans overkrop imens hun trådte et skridt tilbage for at give ham et valg. Dog lagde en hænderne på hver hofte af sig selv, imens hun ventede på det lille valg. Så vendte hun grinnende ryggen til ham og gik ind i den mellem store stue, og smed sig i sofaen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Her sidder jeg jo endelig meget godt." Grinte hun og kørte en hånd igennem det blondte hår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det sjovt, fordi.. jeg hader dig." Sagde hun og vendte ansigtet imod ham. Så lod sin sit store smil brede sig udover hendes læber. "Du ved jeg elsker dig." Så kyssede hun ham atter inden hun så skubbede ham ned i sofaen igen med sin ene hånd. Så vendte hun sig så hun lagde over ham og kyssede hans overkrop til hun nåede op til hans hals. Stadigvæk kyssede hun hans kolde hud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nå jamen se nu der, hvem er ligeglad efter man mødte mig." Så spillede hun lidt på brynene og hentydede til dengang de diskuterede hvorvidt man kun kunne have sex i en seng, hvor Mikayla altid havde ment at det kunne gøres alle steder. Hun smilede drillende til ham. "Nu gulvet, du burde skamme dig." Mikayla rakte tunge af ham inden hun så kyssede ham igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You -River-
» in the river //Isobel//
» It's you, but why can't you talk? ~River~
» My meal so go away! - River -
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine