Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba15 
Jake
What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba13What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba14What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Voteba15 
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

What the bloody hell?! - Sajro

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 12:23

''Jaa jeg kunne forestille man blev ensom ved det?''

Han smilede bare drillended, og hun havde jo halvt ret i det hun sagde, om at han manglede nogen at drille. Han sukkede nydende og nærmest knurrende da hun også bed ham, og hans hænder gled under hendes trøje og kradsede hendes ryg lidt.

''Det er jeg glad for at du kan ellers ville jeg tror du var alt for kedelig... og uskyldig.''

Han smilede bare og nappede hende ved struben igen et tegn på at han havde magten fra hans side af, og han lagde hans hænder mod hendes lænd og nakke og hev hende mod sig.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

What the bloody hell?! - Sajro  - Page 2 Empty Sv: What the bloody hell?! - Sajro

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 12:28

Hun nikkede og trak på skulderne "nogen gange, mangler man vel nogen" sagde hun helt naturligt. Man kunne jo ikke være ensom hele livet, man ville blive sindsyg.
Hun slikkede ham op af halsen og smillede af hans knurren. Hun smilede bare da han kradsede hende ned af ryggen.
"Uskyldig er jeg ikke ligefrem"
Sagde hun med et skævt og frækt smil.
Hun kiggede op på ham i øjne da han trak hende ind mod sig. Hun smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 12:38

''Så må jeg hellere hjælpe dig.''

Han smilede bare drilsk til hende, og da hun slikkede ham op af halsen, strakte han sin hals, og lod hende bare komme bedre til. Han sukkede igen og den samme dybe men lave knurren rullede over hans hals. Han greb fast om hendes trøje og trak den over hovedet på hende, med en hurtig bevægelse, og greb fast om hende og løftede hene mens han satte sig op af væggen.

''Det må du hellere bevise.''

Han smilede drillende og sad nu med hende på hans lår, og bed hende ret hårdt i halsen, og kyssede hende ned langs halsen med blide kys og enkelte nap. Han så hende i øjnene kort, og bedd hende så i læben drillende.

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 15:12

Hun grinede lidt, "og hvordan vil du så hjælpe mig?" spurgte hun og kiggede spørgende på ham. Da han strakte sin hals begyndte hun at suge på et bestemt sted så han til sidst fik et sugemærke.
Hun kiggede efter sin tøj som blev hevet af hende og gispede let da hun blev hevet op imens han satte sig. Hun måtte indrømme at hun følte sig meget magtesløs lige der.
Hun smilede drillende og trak på skulderne og nikkede så. "Så må jeg det"
Hun knurrede højt da han bed hende ret hårdt i halsen, hun havde sine hænder omkring hans arme og strammede sit greb hårdere og hårdere.
Hun smilede til ham da han kiggede hende i øjne og bag efter bed hende i læben. Hun bid igen og trak hans hoved meget nærmere og kyssede ham imens hun begyndte at hans bukser op og trække dem af ham, inden hun begyndte at tage hans skjorte af ham, imens holde hun hans blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 15:17

''Hvordan ser det ud til jeg vil hjælpe dig?''

Han smilede bare drillende til hende, og han mærkede hvordan hun sugede på hans hals, og han knurrede lidt af hende. Han måtte indrømme at det her var rat, en fantastisk følelse at være sammen med en anden varulv. Han smilede skævt da hun sagde hun hellere måtte vise hun ikke var uskyldig.

''Sandt det må du hellere.''

Han smilede da hun strammede sit greb i hans arme da han bed hende, hun var måske ikke så glad for smerte, og han kyssede hende derfor fra skulderen og op til halsen hvor han bed en enkelt gang inden han kyssede op til hendes øre.

''Ikke så glad for smerte hvad smukke?''

Han hjaælp hende lidt med at få hans tøj af ved at rykke sig sådan at det var nemmere for hende at komme til. Og smilede bare da hun kun havde underbukser tilbage, og derfor åbnede han også hendes bh og hev den af hende, efterfulgt af hendes skørt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 15:42

Hun trak på skulderne, "du vil hjælpe mig via sex, hvilket nok ik var den aktivitet jeg mest søger imod... Selvom jeg er med på den." sagde hun og smilede drillende med hovedet på skrå. Hun smilede af hans knurren og kyssede sit sugemærke, inden hun kyssede hans kind og så hans læber.
Hun smilede af ham og nød hans kyssen. "Ik for meget" sagde hun, hun indrømmede det gerne, smerte med måde tak.
Hun smilede da han hjalp lidt til med at få det tøj af ham, og så bagefter tog noget af hendes af. Hun rejste sig let og fik hans underbukser af med et smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 15:48

''Det er da næsten trist at høre.''

Han smilede drillende til hende, og nappede hende ganske blidt i halsen igen. Han smilede drillende som hun indrømmede hun ikke var glad for smerte så meget, og så trak det sidste af hans tøj af, han trak så også hendes støvler af efterfulgt af at han lod sin hånd glide ned over hendes mave, og ned til hendes inderlår som han blidt kærtegnede med hans fingre.

''Så må jeg se om jeg kan undgå at skade dig.''

Han smilede drillende og skævt til hende, og nappede hende i halsen igen, og kyssede så hendes læber ret lidenskabeligt, og passioneret. Han kærtegnede hende hele vejen op af inderlåret og trak så hendes sidste tøj af, så hun også sad nøgen på ham. Han greb fast om hendes bagdel med hans hænder og hev hende ind mod sig.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 17:16

Hun trak på skulderne, "Hvorfor, jeg søger mest mod den sociale aktive, og ikke den sex aktive, ikke at jeg ikke nyder dette, for det gør jeg. Men hvis ikke det var fordi at du havde lagt an til dette... Havde jeg nok ikke søgt det selv" forklarede hun og kiggede roligt på ham med et skævt smil.
Hun lod ham tage hendes tøj af, hun havde ikke lyst til at gøre modstand. Overhovedet. Medmindre han udsatte hende for noget voldeligt. SÅ ville hun nok ikke være med mere.
Hun smilede af hans fingre som kærtegnede hendes lår. Hun bed sig let i læben.
"Det ville være dejligt"
Hun bed sig endnu engang i læben da han nappede i hendes hals, men blev overrasket over hans kys. Som hun glædeligt kyssede med på.
Hun lod ham tage hendes sidste tøj af, til hun sad nøgen oven på ham, med et smil på sine læber. Hun gispede let af hans hænder på hendes røv. Hun lagde armene om hans hals som han hev hende ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 17:22

''Uhhh så føler jeg mig da helt priviligeret.''

Han smilede bare drillende til hende. Han kyssede hende ned over halsen, og skubbede hende bagud sådan at han kunne kysse hende ned over brystet ganske blidt, og kyssede hende så op af halsen igen, til han nappede hende blidt i øret, og så nappede han hende også i nakken.

''Gætter på du heller ikke er til det modsatte, at skade?''

Han smilede drilsk til hende, og lod den ene hånd glide fra hendes røv og om til hendes inderlår hvor han kærtegnede hende blidt hele vejen op af inderlåret til han nussede hendes underliv ganske blidt med fingrene, og kyssede hende så meget intenst.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 17:34

Hun grinede lidt og smilede, "godt, for det er du" sagde hun. Han var faktisk hendes anden. Hun havde ikke haft megen sex gennem hendes liv. Hun havde haft en kæreste. Som hun så slog ihjel. og ellers har hun ikke rørt nogen lige siden.
Hun kiggede op på ham som han skubbede hende bagud, og begyndte at kysse bryst. Hun bed sig i læben og stønnede lavt, men nydende. Hun rystede på hovedet. "Nej, kun hvis personen skader mig" sagde hun og smilede.
Hun stønnede lidt højere denne gang, da hans fingre kærtegnede, først hendes lår og så hendes underliv. Hun bed sig i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 17:38

''Kan jeg fornemme''

Han smilede drillende til hende, og kyssede hende dybt og intenst da hun stønnede over hans fingres blide berøringer, og lod så kort efter et par af hans fingre glide stille op i ehnde, og han begyndte at bevæge dem i blide strøg og krummede fingrene lidt.

''Næsten trist.''

Han hviskede det i hendes øre, som han begyndte at bevæge hans fingre lidt hurtigt, og bed hende så i halsen, og kyssede hende der igen og så fangede han hendes læber i endnu et dybt kys, og gav hende så et klap i røven med den hånd han holdte hende ind mod sig med.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 17:50

Hun smilede og kyssede ham igen, ivrigt "godt" sagde hun mod hans læber.
Hun stønnede nydende da han pressede hans fingre ind i hende, hun bed sig i læben som han bevægede dem, hun lod nogle små støn forlade hendes mund for at sige at han var god, uden at sige for meget.
Hun kiggede spørgende på ham, "hvorfor?"
Hun stønnede højere som han bevægede sine fingre hurtigere, hun bed sig i læben som han bed hende og kyssede hendes hals, efter fulgt af et kys som hun glædeligt kyssede med på.
Hun smilede skævt af hans klap i røven.
Hun lod sine negle køre ned af hans ryg, sådan lidt hårdt så der ville komme nogle røde streger, hvorefter hun kørte dem om til hans bryst som hun også kradsede lidt i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 18:41

Han smilede over hendes små nydende støn, hvilket var grunden til at han ganske roligt begyndte at bevæge sine fingre hurtigere og hurtigere i hende, mens han blidt kyssede ned af hendes hals, og ned af hendes bryst, hvor han pirrede hendes brystvorte med hans læber ganske blidt.

''Fordi jeg kan lide det.''

Han smilede drilsk op til hende, og knurrede nydende da hun kradsede ham først ned af ryggen og så ned af brystet. Han smilede bare drillende til hende, som han langsomt trak sine fingre ud af hende, han hviskede hende så drillende i øret.

''Hvad så sikker på du tør prøve mig?''

Han smilede drillende til hende, og skubbede hende bagover så han lagde hende ned i sengen igen. Denne gang kyssede han hende fra halsen og ned mellem hendes ben hvor han begyndte at lege med hans tunge.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 19:21

Hun kiggede på ham imens, stønnede nydende som han bevægede sine fingre hurtigere og hurtigere, hun bukkede i ryggen af nydelse da han hans løber ramte hendes brystvorter.
Hun kiggede dog lidt overrasket på ham, "kan du lide at gøre skade på folk?" spurgte hun.
Hun kiggede op på ham, og smilede da det lød som om han godt kunne lide at hun kradsede ham.
Hun smilede og nikkede, "ja" sagde hun.
Hun lod ham skubbe hende bagover, så hun lå ned, hun kiggede på ham som han kyssede hende ned fra halsen. Hun sukkede nydende. Og stønnede højt da hans tunge ramte mod hendes underliv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 19:47

Han smilede sådan som hun bukkede bagover da han kyssede hendes bryst, de tkunne hun vidst ret godt lide, kunne han konstatere ret tydeligt. Han kiggede på hende ganske roligt, og rystede på hovedet af hende.
''Nej men jeg kan faktisk godt lide når andre gør lidt skade på mig.''
Han nappede hende blidt i inderlåret da han lagde med hovedet mellem hendes ben, og hans tunge begyndte bare en vild og intens dans mod hendes underliv og især ved hendes klitoris, mens han lod en finger glide op i ehnde som han bevægede drilsk i et hurtigt tempo.
''Sååå tror vidst du skylder.''
Han satte sig op, med et drilsk smil på læben.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 20:56

Hun kiggede roligt på ham og grinte så lidt. "Nåh på den måde... Hvis det kan jeg jo godt køre lidt mere skade på dig?" Spurgte hun med et skævt og frækt smil.
Hun kiggede ned på ham og bed sig i læben. Hun lagde hovedet tilbage og nød det med høje støn.
Hun nød det virkelig. Og da han pressede hans finger op igen og bevægede den kunne hun ikke lade vær med at stønne igen.
"Skylder..?"
Sagde hun spørgende og kiggede drilsk på ham.
Hun satte sig op med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 21:00

''er du sikker på du kan det?''

Han smilede bare drilsk til hende, og langsomt satte han sig op, trods hvor meget hun nød det, men det var jo det, selvom han elskede at give nydelse ville han jo også gerne selv have noget af hende også. Han smilede som han sad med hende, og da hun spurgte hvad han mente med skyldte, greb han fast om hendes røv med den ene hånd og hendes nakke med den anden, og kyssede hende så lidenskabeligt.

''jaaa, måske at du skylder mig lidt nydelse også efter det her?''

Han hev hende ind mod sig, og nappede hende i halsen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 21:13

Hun nikkede, "hvis du kan lide det..." Sagde hun smilende.
Hun gispede let som han tog fat om hendes røv og nakke, hun smilede som han kyssede hende lidenskabeligt, hun kyssede ham lidenskabeligt tilbage og smilede til ham.
"En nydelse som denne"
Hun bed hårdt i hans hals mens hun kradsede ned af hans arme.
"Eller sådan en nydelse"
Hun tog fat om hans lem som hun kørte op og ned af.
Hun smilede drillende, som han hende hende ind til sig. Hun sukkede nydende mod hans øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 21:18

Han sukkede bare nydende da hun kradsede ham men det blev til en mere dyb knurren da hun kærtegnede hans lem. Han hev hende derfor også tættere ind mod sig, og kyssede hende ned af halsen, og nød det voldsomt.

''Begge dele.''

Han sukkede bare nydende, med mildt himmelvendte øjne, og håbede bare han kunne få mere. Han sukkede blidt da han hørte hende nyde det hele, og derfor fik han også en hånd om bag hende som blidt masserede hendes ene balle, mens den anden kærtegnede hendes inderlår.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 21:23

Hun smilede da han lød som om han godt kunne lide det. Og smilede som hun blev hevet længere ind til ham. Hun sukkede nydende og slikkede hans hals.
"You got it"
Sagde hun og smilede frækt.
Hun holde sin hånd nede ved hans lem som hun blidt kørte op og ned af med hendes bløde hænder. Hun bed sig derefter fast i hans hals, hårdt bed hun sig fast og af og til trak hun lidt sit hoved væk så det ville gøre lid mere ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 21:29

Han mærkede så hendes hånd ved hans lem igen og han sukkede allerede nydende ved den blide berøring, og da hun så begyndte at bevæge hånden nød han det mere. men da hun bed sig fast i hans hals hårdt og hev lidt i hans hals, kunne han ikke lade være med at knurre dybt og nydende, og bare holde hende tættere.

''Du god... perfekt næsten.''

Han smilede bare drilsk til hende, og han lagde sig ned over hende, og mens hun legede med ham, tog han fast og spredte hendes ben lidt, inden han igen lod et par finger glide op i hende, og legede med den hurtigt og vildt.

''Nu må du også få igen.''

Han blinkede drillende til hende

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 21:38

Hun smilede af at han kunne lide det, det var jo rgtig godt, det betød hun gjorde det godt og rigtigt. Hun kiggede undrende på ham. Næsten perfekt?
"Hvorfor ik perfekt" spurgte hun og kiggede på ham med et spørgende blik. Hun ville gerne vide hvorfor hun kun næsten var perfekt.
Hun lod ham ligge hende ned, hun slap ham dog ikke, hun slap ikke hans lem og så snart hun lå ned bed hun sig fast igen.
Hun stønnede nydende allerede da han spredte hendes ben. Hun bed sig i læben da hans finger endnu igang blev presset op i hende og bevægede sig hurtigt.
"Dejligt" sagde hun nydende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 21:43

''Godt spørgsmål, for voldsomt at sige.''

Han smilede drillende til hende, og mærkede hvordan hun ikke engang stoppede da han lagde hende ned, og han var vild med det, og han sukkede nydende da hun bed ham i halsen, og han smilede bare. Han kiggede ned af hendes krop, og han trak så langsomt fingrene ud af hende da hun sagde det var dejligt.

''Så må jeg vel hellere vise dig noget bedre?''

Han smilede drilsk til hende, og flyttede hendes hånd en smule, og tog fast i hendes ene ben, og skubbede det til side mens han lige pressede hovedet af hans lem op i hende, så greb han begge hendes ben og spredte dem så meget han kunne uden at gøre hende ondt, og trængte så helt op i hende.

''Meget bedre.''

han knurrede dybt som han begyndte at bevæge sig roligt i hende.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 21:57

Hun kiggede undrende på ham. "For voldsomt at sige"
Hun kiggede spørgende på ham, hun vidste ikke hel hvad han mente.
Hun lå helt roligt, bed sig i læben igen som han trak sin finger ud af hende. Hun kiggede op på ham, og nikkede. "Det må du meget gerne"
Hun lå og lod ham gøre hvad han ville, og da hun mærkede hans lem mod hendes underliv kunne hun ikke lade vær med at give et støn fra sig.
Hun stønnede højt da han trængte op i hende. Dette har kun anden gang, det gjorde ikke lige så ondt som første, men det var heller ikke smertefrit.
Hun gav små støn fra sig han begyndte at bevæge sig. Hun trak ham helt ned til sig og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tirs 28 Jan 2014 - 22:00

''Ja men ingen tvivl om at du er god.''

Han stønnde ret højt da han trængte op i hende grundet hun var ret så stram. Han smilede bare og gengældte hendes kys lidenskabeligt, mens han begyndte at bevæge sig frem og tilbage i meget korte men hurtigere bevægelser. Det udviklede sig så til langsomme men lange bevægelser.

''Det her var vist en god drejning på mødet?''

Han smilede drillende til hende og nappede hende i halsen, han vidste ikke hvad han skulle sige mere, men han knurrede bare blidt, som han bevægede sig.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum