Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
And who the fuck are you? -Noah-
Side 1 af 2 • 1, 2
And who the fuck are you? -Noah-
Endelig var hun sluppet af med babymaven, det var befriende og den sidste måned havde hun trænet sin krop pæn før. Man skulle ikke have troet at hun havde været gravid når man så hende nu. Hun følte sig dog ikke helt fri, hjemme ved et hus hun havde lånt af Angela var hendes datter. Elena. Dog havde hun valgt stadigvæk at være i stand til at gå en tur for sig selv, nye stilheden omkring hende nu når hun var i stand til at forsvare sig selv helt igen. Dog fik hun øje på en, hun synes at hun havde set ham før et sted og hendes nysgerrighed fik hende til at løbe op til ham. Den lyse aura ramte hende, og gjorde hende underligt nok mere glad.
"Undskyld jeg spørger, men har jeg set dig før? Du forkommer mig noget så bekendt." Spurgte hun herren ret høfligt og smilede så lidt. Hun var ret sikker på hun havde set ham før, men hendes mildertidige hokummelsestab gjorde at det lå ret slørret for hende.
Gæst- Gæst
Sv: And who the fuck are you? -Noah-
Gæst- Gæst
"Undskyld jeg har noget rod med mine minder, jeg kan ikke huske ret meget af hvad der er sket.. Men måske.. kan du hjælpe mig med at huske dig igen." Spurgte hun med et skævt lille smil. Hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige eller gøre. Andrea havde en mærkelig træng til at svinge armene om ham fordi hun ville være i nærheden af ham dog valgte hun at beherske sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Noah!" Tårer kom frem I hendes øjne og atter engang lagde hun armene over hans nakke. "JEg har været så alene I så lang tid. uden at kunne huske dig.." Sagde hun lidt trist inden hun så kyssede hans læber. "Elena har det fint, altså vores datter. Hun er hjemme ved en veninde."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan tage dig med hen for at se hende? Jeg har en til at passe hende imens jeg ordner nogle små ting." Smilede hun skævt og tog så hans hånd.
"Jeg er glad for at se dig igen, der sket så meget på det sidste. Så meget du skal vide." Andrea havde været adoptivbarn det og været I et ulvekobel begge steder havde hun aldrig følt sig tilpas. Men nu havde hun fundet to af sine bioloiske søskende, og det gjorde at hun blev lykkeligere.. Hun havde familie. Andrea flettede sine hænder ind I hans og kiggede ham I øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stille imens de gik imod gyderne hvor der helt ubemærket lagde et fint lille hus, det var godt gemt væk fra folk som var dusørjægere osv. Så åbnede hun døren og passeren Jasmine, en kvinde som var under Andreas evne til at gøre hvad hun sagde. Hun kom gående hen til Andrea og rakte hende Elena som Andrea modtog. Så gik Jasmine igen, og lukkede døren.
"Her er hun så." Smilede Andrea til Noah.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har fundet to fra min biologiske familie, fedt ikke?" Smilede hun lykkeligt, det var det hun altid havde ønsket at finde. Noget biologisk familie.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min lillebror og lillesøster, de tvillinger. Et par år yngre end mig." Svarede hun med et kækt smil, selvom hendes bror Noa var en smule egocenteret så tvivlede hun ikke på om han kunne reddes. Samme med Serena. Andrea kiggede Noah dybt i øjnene igen, og smilede bredt.
"Beklager stedet er lidt gammelt og slidt. Det min bedste venindes, her er lidt trængt. Specielt når vi er 5 som sover her, men der endelig kun et soveværelse." Hun havde endelig ikke meget at klage over hun havde soveværelset sammen med Serena og Elena. Noa og Angela sov inde i stuen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen så tag mig med hjem." Hendes stemme var lidt drillende, da hun så lagde hovedet lidt på skrå.
Andrea kendte godt Caroline, det var en af de personer hun havde kendt igennem sin graviditet imens hun ikke havde kunne huske Noah. Andrea havde nemlig boet i hans hus, fordi Angela havde haft hende flyttet derind. Caroline og Andrea havde et lidt specielt forhold til hinanden, hvem ville have at en fremmed kvinde boede i deres forlovede hus. Selvfølgelig havde Caroline sikkert set hende som en trussel på hendes territorium.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig vil jeg det Noah." Smilede hun til ham, og så ham dybt ind i øjnene. Hun følte sig varm om hjertet. Elena skulle snart lægges til at sove, men så kunne de snakke uden at skulle tænke på andet end at nu sov Elena. Andrea havde en speciel ting hun elskede Elena for, hun var et meget stile barn af sin alder, hun skreg ikke overhovedet. Det var fantastisk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil ikke være sammen med andre end dig, jeg vil bare være sammen med dig." Smilede hun sødt, det var rart at have hænderne fri igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Endelig ikke, men vi kan sagtens tage noget at spise. Hvis du er sulten, varulve kan spise næsten hele dagen hvis de skulle." Hviskede hun i hans ører og trak sig så hun kunne kigge ham i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig så højt." Hviskede hun imellem sine læber og kyssede ham lidenskabeligt som bevis.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» It is me - Noah
» I'd come for you -Noah-
» Can't let go -Noah-
» For You I'll Fight -Noah-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine