Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
A world of information. -Rafaela- - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Lori
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Valentine
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Jake
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Sean
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Lenore
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Celenia
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Edgar
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 
Abigail
A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba13A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba14A world of information. -Rafaela- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

A world of information. -Rafaela-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Rafaela Man 21 Apr 2014 - 15:03

Hun ventede på og se, hvad det var for et væsen hun ville komme til, at møde. Det ville ikke undre hende, hvis det var et stort og farligt væsen der kom ud til hende. Hun holdt sig dog i ro imens hun ventede på, at se hvad der skete. Hun kiggede undersøgende på den smukke kronhjort der kom ud til den. Det var ikke det hun havde tænkt det ville være, men alligevel havde hun heller ikke den store ide om, hvad det ville blive til. Hun var ikke overrasket over, at stemmen fra hjorten kom uden den bevægede munden. Hun gjorde det jo selv når hun var i sin drageform så det havde ikke den store betydning for hende. Hun nikkede lidt til det den sagde til dem "Hvad er det vi kan hjælpe dig med? Og hvad får dig til, at tro, at vi kan hjælpe dig?" hun undrede sig lidt over hvordan hjorten kunne vide, at en som hende kunne hjælpe den.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Gæst Fre 25 Apr 2014 - 18:47

Josh måtte indrømme at han havde det en smule.. underligt over at det var en stor, hvid kronhjort der stod foran dem og bad om deres hjælp. Og hvad der undrede ham mere, var at denne kronhjort faktisk havde vagter, eller hvad de nu var, hos den til at adlyde ordre. Han stoppede med at stille spørgsmål og lyttede i stedet til det kronhjorten nu havde at sige til dem. Hvad den ønskede at have hjælp med. For at slappe af, lagde han armene over kors.
Kronhjorten så skiftevis på dem begge to, med de store sorte øjne. "Jeg skal bruge blod, blod fra en archangel og en draconianer,"..
Josh spændte en smule i kroppen ved ordet blod. Mente den, at de skulle dø? Det kunne den glemme alt om.. Inden han noget at sige noget, gav hjorten sig til at snakke videre. "Og jeg mener ikke at i skal ofre jer, jeg skal blot bruge lidt blod.. Blod til at hæve en forbandelse der har lagt sig over min del af skoven,"
Josh nikkede svagt på hovedet. Det lød ikke særligt besværligt. Lidt blod, mere var det ikke.. Eller hvad?
"Hvis det blot er lidt blod du skal bruge, siger jeg ingen grund til at sige nej," Josh smilte svagt til den smukke hjort foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Rafaela Fre 25 Apr 2014 - 18:59

Hun kiggede på kronhjorten og ventede på, at den fortalte dem hvad de kunne hjælpe dem med. Hun stivnede helt da den bad om deres blod. Nok var det ikke så meget fra hver, men bare det, at skulle have hendes blod var slemt nok. Ikke fordi hun var bange for, at se blod, men fordi Sakrefs blod løbede rundt i hendes og derfor var hendes blod forandret. Hun kiggede lidt ned i jorden "Jeg er ikke så glad for, at give mit blod til jer da jeg ikke har normalt draconianer blod løbende i årene" hun sukkede lidt og kiggede på Josh.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Gæst Man 12 Maj 2014 - 20:33

Da hjorten kiggede hen på Rafaela, viftede den svagt med sine øre, et tegn på at den lyttede og tænkte over det hun fortalte ham. Med et rysten på hovedet, svarede den hende til sidst. "Det beklager jeg at høre, vi må prøve at finde en anden dracoianer så," Blidt gik den hen imod hende og stoppede kun en meter fra hende. "ved du hvor vi kan finde en anden dracoianer? Og hvis du vil, kan du stadig hjælpe os, uden at give noget af dit blod," Den så på hende med disse store sorte øjne. Blidt vendte den sig om.. Den elegante krop var på vej hen imod grottens indgang endnu engang. "Jeg ved du har styrken til det, jeg kan mærke det på dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Rafaela Tirs 13 Maj 2014 - 15:48

Hun kiggede stille på hjorten der havde bedt om deres hjælp "Jeg beklager. Du skulle være kommet for nogle måneder siden så havde jeg normalt draconianer blod i årerne" hun stod lidt og tænkte over om hun kendte andre draconianere, men hun kunne kun komme i tanke om sin mor, men hun havde samme problem som hende. Hun rystede lidt på hovedet "Nej kender ikke nogen anden draconianer som kan hjælpe dig, men hvordan skal jeg kunne hjælpe dig når jeg ikke har det rigtige blod som du skal bruge?" hun lagde sit hoved undrende på skrå og kiggede på hjorten

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

A world of information. -Rafaela- - Page 2 Empty Sv: A world of information. -Rafaela-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum