Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Destiny? - Benjimin ((Del2))
Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Hun smilede da han kyssede tilbage i det samme hun kyssede ham. Hun nikkede blot til det han sagde, men hun havde ikke lyst til at han stoppede, over hovedet ikke, så hun sagde intet, men lod de nydende støn tale for sig selv.
Hun kiggede rødmende op på ham da han tog hendes hånd ned til hans skridt. Men... Når nu han gav hende nydelse, var det vel på plads at hun også gav ham.
Hun startede med at lade sin hånd køre mod hans skridt, uden på hans boxers, men efter lidt, trak hun hans boxers ned, før hun blidt tog fat i hans lem, og lod sin hånd gøre roligt op og ned af hans lem.
Hvorfor hun vidste hvad hun skulle gøre, når hun aldrig havde prøvet sådan noget før... Jov... Hun var engel, hun så meget.
Sidst rettet af Arycia Tors 26 Jun 2014 - 11:21, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Det her var rart, sådan at være så tæt på ham, men... Hun vidste ikke helt hvor dette ville føre til, hun vidste ikke om det ville føre til sex til sidst, men hvis det gjorde... Ville hun nok spørger ham om at vente, for hun var ik klar endnu... Hun følte sig ikke helt klar... Selvom hun var 19, og sådan havde levet i cølibat hele sit liv. Men hun var bare ikke klar.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun skælvede blidt da han hviskede hende i øret, hun smilede stort og kærligt, "jeg elsker også dig... Meget højt" Hun grinede blidt og kærligt da han nappede blidt i hendes øre.
Hun hævede farten lidt mere.
Gæst- Gæst
Han smilede kærligt til hende, og grinede selv en smule da hendes latter smittede af på ham. Han slap et nydende suk da hun begyndte at sætte farten op på det som hun var i gang med. Hans vejtrækning blev mere uregelmæssig, og nærmest hivende efter vejret. Han kunne mærke at hans lem var ved at vokse sig støre og blive stiv. Han lænede hovedet en smule bagover, og lukkede nydende øjnene i da det virkelig var rart.
Would you be scared?
Hun blev lidt bekymret over hans vejrtrækning, over hvor hivende den var, men han så også ud til at nyde hvad hun gjorde, så hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, men hun blev i hvert fald bare ved indtil videre.
Hun bed sig i læben da hun kunne mærke på hans lem nu, at han nød det.
Hun kiggede op på ham som han lænede hovedet en smule tilbage. Hun smilede skævt, og satte tempoet svagt mere op.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun smilede kærligt til ham og kyssede ham kærligt på munden. "Og jeg er kun din" sukkede hun nydende mod hans øre og slikkede hans hals.
Hun kyssede med det samme tilbage, lige så kærligt og lidenskabeligt som han.
Men hun ville prøve noget nyt, noget som kunne få ham til at nyde det endnu mere.
Hun tog stønnende, hans finger ud af hende og lagde ham langsomt ned i sengen, hun kravlede hen mellem hans ben, kørte hånden helt ned ved hans rod, og lod så sine læber omringe hans lem, og kørte samme bevægelse som var det hendes hånd.
Gæst- Gæst
Han så en smugle spørgende på hende, da hun fik ham til at standse det han gjorde. Han smilede til hende da hun fik ham til at ligge sig ned på ryggen. Han betragtede hende da hun lod sit hoved komme ned mellem hans ben, og betragtede hende stille da hun lod sin varme mund glide ned over hans lem, og begynde at lave den samme bevægelse som hun lige havde lavet med hunden. Han slappede helt af is kroppen, og nød bare virkelig meget det hun gjorde nu. Han stønnede nydende og hans vejtrækning var blevet meget tung som han nød det "Mm" smilede han, og lukkede sine øjne i, og lod hende gøre det.
Would you be scared?
Hun kiggede nogen gange op på ham, for at se hvad for et ansigtudtryk han havde, og det så virkelig ud som om han nød det. Det var jo godt ikke....? Det var hendes første gang... Hun syntes hun klarede det ret godt i forhold til det. Hun var lidt stolt af sig selv, imens hun bare fortsatte.
Gæst- Gæst
//sorry, kunne ikk lige finde på noget xD//
Would you be scared?
Hun lå lidt og tænkte... Var de egentlig en ting nu... Var de sammen, sådan... Hun vidste det ikke helt, selvom det godt kunne tyde på at de var sammen, var det ikke sikkert at han opfattede det sådan. Hun sukkede dybt. "Må jeg spørger dig om noget?" mumlede hun mens hun holde øjenkontakt med hans overkrop.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Er vi... Sådan.. Sammen nu?" spurgte hun tøvende.
hun vidste ikke helt hvordan hun ellers skulle sige det, spørger om det.
Hun kiggede forsigtigt op på ham, ventede lidt på hans svar, lidt nervøs var hun vel...
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Et svagt smil kom på hendes læber, da han sagde at det var de vel, hvis hun ville have det på den måde, men... Det gav ikke rigtig hende en ide om, om mon også ville.
Hun kiggede op på ham, og smilede af hans brede smil. Hun tænkte lidt... Egentlig bare for at irritere lidt, men nikkede så til sidst og smilede kærligt til ham. "Ja.."
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Dejligt" mumlede hun kærligt og nussede sit hoved mod hans bryst, og gabte lidt. Hun var blevet træt igen... Men det lavede heller ikke noget aktivt lige nu, så det var klart.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun tænkte lidt over næste morgen, mon han ville tage hjem der, eller ville de tilbringe mere tid sammen... Hun kunne godt få en dag til at gå med ham, men hun vidste om han havde brug for noget tid alene.
"Tager du hjem imorgen?" spurgte hun tøvende og forsigtigt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun smilede stort til ham, det han sagde, så sødt, det varmede helt, hendes blik gik dog lidt ned... Det kunne faktisk se ud som om hun ville sende ham hjem, men det ville hun overhovedet ikke, langt fra.
Hun rystede panisk på hovedet og nussede sig ind til ham.
"Nej... Jeg vil ik ha du tager hjem, du må ik tage hjem!" Peb hun lidt højt og gemte sig ind til ham.
Gæst- Gæst
Han smilede varmt tilbage da hun smilede til ham. Han betragtede hende da hun panisk rystede på hovedet, og et kæmpe smil bredte sig på hans læber. Han fandt det sjovt at hun var nærmest panisk, men han måtte sku indrømme at han ikke ville ha gået tilbage til sin lejlighed, men han valgte alligevel at drille hende en smule. Han sukkede dybt, og fik et mere alvorligt blik på, så hun måske ikke ville gennemskue ham eller noget. "Du sir jeg ikke må tage hjem?" han bed sig i læben. "Så du sire altså at jeg skal gå?" sagde han, og så på hende med et alvorligt blik. "For hvis du ikke hørte mig før skat, så er jeg kun hjemme når jeg er sammen med dig, så du vil altså ha jeg går?" sagde han, og hævede et øjenbryn af hende. Han holdte masken noget tid, inden han braste ud i latter, og så på hende med et drillende glimt i øjet. "Driller bare, skal skam nok blive her hos dig" sagde han, og aede kærligt hendes kind.
Would you be scared?
Side 4 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
» hey and you are a werewolf//Destiny//
» Destiny //Callie//
» destiny? ~ Arycia
» Is this really my Destiny (Zann )
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata