Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Sorry for everything //Sean//
Side 1 af 2 • 1, 2
Sorry for everything //Sean//
T: nat
V: Støvregn, men lunt i vejret
O: Skraldespande, rod mm
Rafaela havde endelig fået sneget sig ud fra sit værelse efter flere timers listen. Hendes far havde bedt vagterne rundt omkring i slottet om og holde øje med hende da hun var begyndt og kunne være til fare for sig selv og andre efter hun havde haft et lille skæneri med Sean på en mission hun var blevet smidt på uden rigtigt, at få nogen grund til, hvorfor hun skulle med. Hun havde samtidig været på en slags overlevelsestur med Melvin der ikke lige var efter hendes hoved da hun sådanset ikke havde noget, at sige længere når hun var oppe og diskutere med ham eller var uenig i det han mente.
Hun havde et par sorte bukser på og en sort langærmet trøje der så helt normal ud så man ikke nemt kunne regne ud, at hun var datter af Sakref, men bare var en helt normal pige der gik rundt udenfor. Hendes mørkebrune hår hang løst ned over hendes skuldre.
Hun gik rundt i gyderne, men var på vagt hele tiden. Hun vidste ikke hvor mange der havde fået, at vide, at de skulle holde øje med hende, men en ting var sikkert og det var, at der var mange og ihvertfald vagterne der var rundt på slottet. Hun havde brug for og komme væk fra sin familie og tænke sig om. Der var meget der gik hende på for tiden. Det at hun og Sean var blevet uvenner var et helved for hende da hun ikke var van til, at folk så sig surt på hende. Hun ville redde det ud som var imellem dem, men hun vidste ikke hvordan overhoved. Hun vidste bare, at det betød meget for hende. Hendes evne var næsten fuldudviklet, men stadig ukontrolleret og den brugte for meget energi på hende når den endelig blev brugt.
Hun ignorerede så vidt muligt den grimme lugt af mug og som om der var noget som var rådnet op fra gyderne af.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Sorry for everything //Sean//
Han strakte sig let, da han bevægede sig let hen over vejen. Som en sort skygge der gled igennem mørket. Den lette regn generede ham ikke, hans mørke kappe tog det meste af fugtigheden. Ud over sin kappe, var han iklædt smidige sko, sorte bukser og en sort trøje. Skjult af mørket.
Han gik forbi en ældre mand, der åbenbart ikke kunne sove eller havde andre grunde til at være ude. Et lille sammenstød og en undskyld, en ny pung med mønter var hans. Den blev hurtig gemt af vejen, da han drejede af så snart han kunne. Som forsvundet.
Byen var hans, især om natten. Ingen kunne vide sig sikker...Heller ikke små prinsesser. Han havde dog ingen grund til at opsøge hende og følte heller ikke for det. Han var endnu fornærmet på hende, en tøs der var van til at få sin vilje og intet viste om det hårde og mørke liv! Ingen respekt. Han håbede ikke hun blev deres fremtidig herskerinde over byen. Tanken faldt ham helt forfærdelig.
Han lagde skam mærke til skikkelsen, kvindeskikkelsen, som på visse måder mindede om Raf...Men han havde ingen grund til at hilse på hende, hvis det var hende. I stedet vendte ham om, med en intention om at blive væk, inden hun så ham...Eller skulle han snige sig om bag hende og se om hun havde noget han kunne stjæle? Tanken faldt ham morsom...Men det gjorde tanken om sakref glæde ikke. Nok udfordrede han skæbnen. Men ikke for meget. Det var farlige tider.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun spekulerede på og finde ud af hvor Sean boede så hun kunne opsøge ham og snakke ud med ham, men hun havde også om bestemte sig med det samme. Det gik hende på og det var tydeligt. Hun lagde mærke til en skikkelse gå hen imod hende. Hun lagde sit hoved undrende på skrå og studerede skikkelsens krop inden den vendte sig væk fra hende og gik væk fra hende igen. Hvad var han ude på? Hun var nysgerrig. Hun gik væk rundt om en af husene og stoppede op foran Sean så han ikke kunne undgå og se hende uden han skulle vende ryggen til hende igen. Hun kiggede på ham i et kort tid "Hej Sean. Lang tid siden" hun kiggede lidt på ham og ventede på hvordan han ville reagere.
Rafaela- Evolved
"Godaften" lød hans ligegyldige svar, da hans arme gled over kors.
"Jeg vil ikke sige beklageligvis. Er der noget De ønsker?" spurgte han
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
I et øjeblik troede han at hun ville skælde ham mere ud og fortælle ham mere om hvor dårlig han var til...Alt?
Men heldigvis, for hende, følte hun åbenbart ikke lyst til at dø til aften. Han var ikke i et humør til at blive drillet.
Hendes ord blødte ham nok op, til at han var villig til at snakke med hende. Men han var endnu ikke helt tilfreds.
"Din undskyldning er længe ventet" kommenterede han kort.
"Du ville have været død for længe siden, havde situationen ikke været som den var. At du er højt på strå ville ikke beskytte dig, jeg er god til at forsvinde. Det eneste der holdte dig i live, var min belønning for at fuldføre missionen...Og bringe jer levende og uskadte tilbage" Det havde i sandheden været en rædselsfuld tur. Efter de havde skændes, havde resten været ren tortur for ham. Men han havde fået sin belønning. Men aldrig ville han accepterer noget lignende!
"Du ved nu også hvad jeg bruger min tid på. Sig mig...Vil du gå efter at få mig hængt foran byen nu, til skræk og advarsel?" han ville vide hvor han havde hende. Om hun faktisk blot holdt ham hen, for at fange og skade ham. Det skulle ikke undre ham...folk var ikke til at stole på.
Rafaela- Evolved
Hans arme gled fra hinanden og lagde sig i hans lommer, i bukserne, mens han lænede sig op af væggen ved siden af sig. Han så lidt på hende. Hvorfor sagde hun det?
"Jeg tvivler på jeg er den bedste at lære byen at kende, med. Jeg har mere tilknytning til de mørke sider af byen, end dem om dagen" svarede han roligt.
"Og et råd...Fornærm ikke dem, du søger hjælp hos eller som holder dig i live i byen...." han smilte svagt og trak let på den ene skulder, den der ikke hang op af væggen.
"Så hvad nu?" spurgte han
"Jeg har accepteret din undskyldning, selv om jeg stadig er lidt fornærmet indeni."
Rafaela- Evolved
"Ting tager tid. Måske vil det hele med tiden. Jeg vil give dig mulighed for at indtjene respekt hos mig igen. Udnyt den godt" kommenterede han, som talte de blot om vejret eller hvilken farve de bedst kunne lide. Så rettede han sig op fra sin stilling og lod blikket glide rundt et øjeblik.
"Jamen...Nu hvor jeg ved du ikke vil dræbe mig, lige nu, og vi er enige om at snakke sammen, så lad os følges lidt?"han kunne ikke lade være. At være venner med en af dem, der havde høj stilling, var bedre end ingen. Man viste aldrig hvornår man kunne bruge sådan en kontakt.
"Hvis du ikke har noget i mod det...Vil jeg også gerne vide mere om din familie og det slot, i bor på. Folk ved utrolig lidt. Portene er jo altid lukkede og folk, derinde fra, gider sjældent snakke. Eller må, nok nærmere" han smilte let til hende.
Hun fulgte roligt efter ham. Hun kiggede lidt undrende op på ham da han ville vide mere om hendes hjem og hendes familie. Hvad var der, at vide? Hun var nok den i hele familien der vidste mindst selvom hun var den der snagede i alt. Hun trak let på skuldrene "Mine søstre holder sig altid for sig selv på sit værelse og min mor er altid ude så hende ser jeg heller ikke så meget. Min far sidder altid på sin trone hvis han ikke udføre papir arbejde. Min storebror er som storebrødre altid irriterende og mener de skal være så overbeskyttende og holde øje med en 24/7 og jeg snager i mine fars ting når jeg har mulighederne, men på det sidste har jeg jo haft stuearrest efter den episode på missionen. Andet du vil vide?" hun havde kun fortalt det overfladisk. Hun gik ikke i dybten med det hele som hendes fars laboratorium, vagterne og familiens hemmelighed.
Rafaela- Evolved
"På vej over alt. Jeg går ofte rundt på må og få, prøver at finde noget interessant at lave eller noget nyt at snage i" smilte han let. Han vidste at nu, hvor hun vidste hvad han lavede, ville hun sikkert ikke sige for meget. Velvidende Sean også hurtigt kunne "komme til" at sælge informationerne til folk. Men lige nu, dog, var det mere personlig nysgerrighed. Han havde, efter missionen, læst alt han kunne komme i kontakt med om slottet og det ejere. Men selv det var lidt. Han var slet ikke tilfreds endnu.
Han så lidt frem for sig. Det hun sagde i sig selv var stadig nyt...Men ikke nok. Han kunne vel ikke regne med at hendes lyst til at blive hans ven igen ville give ham nogle oplysninger? Han smilte svagt for sig selv. Sikkert ikke.
"Så kort sagt fortæller mig at du ikke bør dræbes, fordi du ved nyttige ting?" smilte han drillende. Han vidste godt det ikke var hendes mål, men det var en mulig måde at tolke det og fortælle hende at han slet ikke var tilfreds.
"Der findes vel ingen måde at lokke flere oplysninger ud af dig?" spurgte han i stedet direkte og satte kurs ned af en tilfældig gade.
Hun trak let på skuldrene over det han sagde med om, at dræbe hende. Hun havde hørt det så tit efterhånden og intet skete. Hun gik bare roligt videre og holdt øje med hver en krog, hvert et hjørne og alle steder hvor folk kunne gemme sig for og se om der var nogen. Hun fulgte efter Sean da han drejede ind i en ny gade. Hun kiggede op på ham "Måske, det kommer helt an på hvad det er, at du vil vide omkring min familie og omkring mit hjem" hendes stemme var rolig og havde en klang af drilleri i sig. Hun havde intet imod og blive venner med ham igen, men hun ville heller ikke have, at han skulle tro, at hun bare tilgav folk så let selvom hun havde størstedel af skylden der var sket imellem dem på den mission.
Rafaela- Evolved
Han smilte blot let til hende.
"Alt jeg må" svarede han tilbage, lidt så undvigende og uden at nævne hvad han helt præcis ledte efter. Men måske var dette et emne der var bedre at gemme til senere...Trods han ikke kunne se hvad de ellers skulle snakke om. og den akavede stilhed faldt også omkring dem, medmindre hun selv havde noget at sige.
Denne aften var meget stille.
//Jeg har absolut ingen ide om hvad der skal ske^^//
Rafaela- Evolved
Hans smil voksede lidt af at hun troede han ville svare hende...Når hun ikke ville svare ham. Naiv?
Han så lidt op mod himlen, som skulle han overveje hvorvidt han overhoved havde hørt navnet. Han så lidt på hende igen.
"Fortæl mig...Det fair i at jeg skal besvare dig...Når du ikke besvare mig?" spurgte han med et lille smil.
"Jeg er ingen idiot. Ønsker man noget af mig, må man betale for det. Hvis jeg overhoved...Kender noget til denne Luce. Og hvad angår din fornemmelse...Tager du absolut fejl. Jeg søger intet bestemt, eller i så fald ved jeg ikke engang selv hvad er! Jeg vil blot...vide mere" smilte han.
"F.eks. Hvad din far laver, hemmelige oplysninger eller kendte oplysninger. Om din familie, om hvad der sker på slottet, om de folk der bor på slottet...Hvad som helst!" smilte han let. Han var slet ikke så kræsen. Han vidste først hvad han søgte, når han hørte det.
Rafaela- Evolved
Han blev nærværende igen og smilede let til hende, et ligegyldigt smil. Så Luce var ikke bare forsvundet ud i verdenen, hun var blevet kastet i fængsel? Interessant. Af alle steder.
"Hvad vil du vide? Du ved allerede hun boede hos mig. Du ved sikkert også jeg har hendes søn boende, Connor. Du ved hvilken race hun er, hvilket navn hun har...Hvad mere ønsker du dig?" spurgte han og så lidt på hende.
Rafaela- Evolved
"Det er en lang historie, egentlig. Aller første gang jeg så hende, var da jeg...Opsøgte en mand. Luce reagerede ved at beskytte manden, trods hun slet ikke vidste hvad jeg faktisk ville ham. Blot det at jeg...Er hvad jeg er, var vist grund nok" han smilte let og hentydede til at han var dæmon.
"Senere mødte jeg hende på det lokale bordel. Vi var ikke ligefrem venner. Hun havde den ide jeg var en fjende, tror jeg. I hvert fald ikke en der skulle stoles på. Hun var ikke i særlig godt stand, tilskadekommet. Den gang vidste jeg ikke hvorfor, men det var første gang jeg havde rigtig kontakt med hende...Og allerede dengang havde Rafael, dengang dæmonernes leder, godt fat i hende.
Jeg endte med at hjælpe hende. Og jeg fortalte hende hvor hun kunne opsøge mig, hvis hun havde brug for mig" han så tænksomt frem for sig...Det var længe siden, nu. I et øjeblik mærkede han et stik...af savn. Men han rettede ryggen og fortalte videre.
"Det endte med hun kom på besøg. Hun var...gravid. Med Rafael. Hun ønskede ikke barnet, Connor, så jeg foreslog at tage imod barnet når hun fødte. Selvfølgelig måtte hun komme og se det...Men jeg ville tage barnet, opdrage det og...Tage mig af det. Det er noget tid siden nu. Drengen, dæmondreng, løber rundt derhjemme og ødelægger mange ting, af hvad mine tjenere laver" han smilte let ved tanken om den hyperaktive unge.
"Det var starten af vores venskab. Faktisk var det nok startede tidligere...Men det var vel den officielle start. Dengang var hun vist stadig sammen med sin...kæreste eller mand. en dæmon som terroriserede hende, så vidt jeg husker. Hun havde en ældre søn, Bruce, med den mand. Problemet var at Bruce var lidt umulig...Også en dæmondreng. Dæmonbørn er bare umulige. Nu husker jeg det...Manden hed John. Om ikke andet..." der var visse ting han ikke fortalte. For de havde ingen relevans. Ting som da hun var faldet ned af hans trappe, eller når de var faldet i søvn, i hinandens arme. Deres lange samtaler om godt og ondt, hvad de hver især havde oplevet. Det var faktisk...ret ubehageligt at tænke over.
"Jeg kan ikke huske præcis hvornår hun flyttede ind eller de nærmere omstændigheder. Men hun endte med at flytte ind hos mig. Jeg hjalp hende. Jeg tog mig af hendes sår, når hun kom hjem, tortureret af denne mand. Jeg tog mig af Connor, da han blev født. Jeg tog mig af Bruce, da Luce overtalte sin ældste søn til at flytte ind...Og var vel skylden i at Bruce begyndte at tale med sin mor igen. Jeg hjalp hende også...Da hun fandt sin drageform, udviklede sig og jeg var den der forhindrede hende i at ødelægge HELE Firewood village" han smilte let, som om dette faktisk var sjovt. Han fortalte ikke at hun knuste ham halvt, under forsøget.
"Og da hun ingen øjne havde, hjalp jeg hende. Både med hendes sår og med at...Se, på en anden måde. Jeg havde en bog med blindeskrift, som hun fik. Og den skulle vist have lært hende nogle hemmeligheder...." han blev stille et øjeblik, da han så ned i jorden foran sig.
"Efter de ting, begyndte vi at blive uvenner. Hendes evne, til at...fornemme og se folks fortid ved deres skygger eller noget i den tid...Gjorde at hun lærte nogle ting om mig, som jeg ikke ønskede. Og da jeg ikke ville svare på det, og hun stædigt ville have svar på hvad hun havde set, blev vi uvenner. Nå.
Hvad jeg ellers kan fortælle om hende? Hun var ikke ligefrem venner med sin far. Hun blev også...behandlet skidt af en anden dæmon, ved navn Zann. Men en anden dæmon, Jacob, hjalp hende på fode. Så vidt jeg husker boede hun vist også lidt ved ham til sidst...De sidste hændelser er meget rodede..." han trak let på skuldrene, som om det i virkeligheden ikke betød så meget.
"Jeg mener vi snakkede om at hun ville rejse. Bruce forsvandt også, jeg tror han kom hjem til sin far, men jeg har ingen ide om hvor. Og Luce...Troede jeg rejste. Til du sagde hun var i fængslet..." Og dermed var hans fortælling slut. Han var stille i lidt tid, før han pludselig så på Raf.
"Hvorfor vil du vide noget om hende? Hvis du bruger det imod hende..." hans stemme var blevet skarp. Han virkede næsten truende. Luce var stadig i nærheden...Ude for rækkevidde, men i nærheden...Der måtte være en måde at se hende igen...
Rafaela- Evolved
Han blev i et øjeblik irriteret på sig selv. Han var begyndt at frigøre sig fra de personer der havde gjort ham svag. Minderne om Luce, fra Daenerys, der også bare var rejst fra ham. De ønskede alle at komme væk fra ham! Hvis de ville ham noget...Måtte de selv komme!
Han så kort frem for sig. Han havde ikke lyst til at snakke om det længere!
"Jamen så god fornøjelse" Han vidste at en helt, eller interesseret, ville insisterer på at finde på hende. Men han var ikke sikker på han gad gå ned af den vej.
"Hvad har du fundet ud af? Intet eller noget? Er du overhoved tæt på at vide hvor hun er, har du nogen spor?" han kunne jo godt hjælpe Raf med at finde hende...Uden selv at finde hende. Noget selvkontrol havde han jo. Det sidste spørgsmål...undgik han dog. Det var for personligt.
Rafaela- Evolved
Han hørte hende, men ønskede ikke at reagerer på det.
"Jeg er interesseret i når du ved noget mere" svarede han blot, stille og roligt. Han var stoppede op. Dette sted var godt at stå, der kunne man se op mod himlen og se solen stå op.
Rafaela- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» Tell me what I want to know. ~~Sean~~
» where... Who... Why...? ~ Sean
» I need a job and nothing more. ~ Sean.
» It's been a while - Sean
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine