Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Guess Who's Back - Razion
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Guess Who's Back - Razion
Hun nikkede lidt til det han fortalte om slaver, det lød jo ret godt, hun vidste dog ikke hvad hun skulle sige til det, andet end af nikke, for det var jo egentlig bare det hendes spørgsmål gik ud på, hun ville bare vide hvor mange han havde.
Hun kiggede lidt ud i luften, kort. "Et år siden" sagde hun og trak på skulderen, inden hun kiggede på ham igen.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "man kan jo kun sige man er den man selv vælger og være på den ene eller anden måde, han viste ikke lige helt hvordan han skulle få det sagt på en anden måde lige nu, så nu måtte han vente på at hun sagde noget jo.
Gæst- Gæst
Hun nikkede og trak på skulderne, "tjah, nogen gange er det bare svært, der kan hurtigt komme noget i vejen for at blive det man vælger" sagde hun og smilede venligt. Hun mente jo, at der kunne komme en person fra hendes fortid, feks ham, og ødelægge hendes ide om ikke at vide noget om hendes andet liv.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige til hende lige nu men det skulle jo nok komme som de snakkede og lærte hinanden og kende og den salgs der.
Han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her og anede ikke hvad han skulle sige lige nu og her, så han blev bare siddende på hendes seng og kiggede på hende og alt det.
Gæst- Gæst
Hun havde virkelig regnet med at hun bare kunne starte forfra, men hun burde havde forudset at en eller anden dag, ville der komme en fra hendes tidligere liv, og have noget med hende at gøre, og det var da selvfølgelig uheldigt, når man egentlig bare gerne ville starte forfra, men sådan var det vel bare, man kunne ikke altid bestemme. Sur røv alligevel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt tænkende ud i luften, hvad hun ville med sit nye jeg, ja det var vel svært at svare på hvad hun helt præcist vil.
"Hm... Det er vel lidt svært at sige, lige nu kan jeg bare godt lide at gå rundt og træne lidt og nogen gange sætter min lære mig til at slå nogen folk ihjel, som han gerne vil have væk, enten fordi de skylder ham penge, eller fordi de har gjort ham noget personligt." sagde hun og trak lidt på skulderne, det var det hun sådan lavede lige nu, der var ikke nogen store planer.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "så du kan lide og træne hvor træne dine evner indenfor kamp eller hvad træner du"spurgte han roligt og havde da lidt spørgsmål til hende og alt det, for han ville da vide en masse om hende så de kunne lære hinanden og kende, eller han lærte hende og kende og ikke omvendt, men det kom jo nok som de snakkede sammen og alt det.
Gæst- Gæst
Hun smilede og nikkede, "ja, jeg elsker at træne, jeg træner mest indenfor kamp ja, ikke så meget nævekamp, mest med våben ved hånden" sagde hun og nikkede lidt for sig selv, inden hun tilføjede. "Men jeg kan sagtens forsvare mig uden" sagde hun og kiggede lidt på ham med et skævt og flabet smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede stort og nikkede. "Ja, han er nok meget stolt" sagde hun og smilede. Han sagde dog ikke meget, han var bare sådan en der kørte hårdere på, så man ikke til sidst bare sløsede fordi han hele tiden roste en, man skulle have noget at kæmpe for, og det var hans anderkendelse hun kæmpede for hele tiden.
Hun grinede lidt da han nussede hende i håret. Hun var lidt stolt af sig selv. "Jeg er skam også stolt af mig selv, jeg er ret god til det jeg kan, jeg er ikke en man skal undervurdere." sagde hun og smilede kækt til ham.
Hun kiggede lidt tænkende ud i luften. "Har du nogen familie?" spurgte hun og kiggede på ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende og rejste sig op og så på hende "Kom vis mig hvad du kan"sagde han roligt og så på hende, og ventede på at hun ville gøre noget, han var klar på det hun ville komme med "og ikke noget med våben kun hænder og ben ikke andet"sagde han roligt og så på hende og ville da se hvad hun kunne og om hun kunne vinde over ham, for hvis hun kunne det så var han ude af form på alle måder lige nu, men hvis det var sådan måtte han jo træne eller noget i den form der, men nu galte det hende hun skulle vise ham det hun kunne også måtte han jo gøre det bedste han kunne for at forsvare sig selv og gøre modstand mod hende.
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt overrasket op på ham da han rejste sig op, og faktisk udfordrede hende, men så vidt hun huskede, var han jo dæmon, hun ville ikke kunne slå ham, det var jo unfair, for hende altså.
Hun trak lidt skævt på smilebåndet da han sagde nej til våben, det var nu ellers det hun var bedst til, men selvfølgelig, hun skulle jo ikke slå ham ihjel. Lige nu.
Hun rejste sig tøvende op og kiggede på ham. "Er det ikke unfair... Du er dæmon, og så god er jeg heller ikke til nævekamp, med en som har så mange overnaturlige kræfter" sagde hun og kiggede forsigtigt på ham.
Gæst- Gæst
Men det måtte jo gøre at hun kede sig en del hvis hun bare sad der og kiggede på alt det her i rummet her og den slags der, men han kunne jo ikke vide om hun havde noget og lave eller hvad hun havde, så nu prøvede han og lave noget men dog alligevel kunne de ikke det han havde tænkt sig da han nok var stærkere end hende og alt det halløj der.
Gæst- Gæst
"Har du noget familie?" spurgte hun. Hun kiggede spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Han viste ikke hvorfor hun spurgte men det var nok bare for at ha noget og snakke med ham om "hvad med din husker du ikke noget omkring dem"spurgte han roligt og ville se om hun kunne huske noget om hendes egen familie og den slags.
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt undrende på ham. "Så, du har aldrig rigtig mødt din familie... Sådan rigtigt?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. Det var da mærkelig at han ikke rigtig havde nogen kontakt til sin familie.
Hun rystede lidt på hovedet af det han spurgte om. "Nah, lægerne vidste ikke noget om dem" sagde hun og trak lidt på skulderne. "Det ville dog havde været rart med en familie i starten, men hvis jeg havde en, villet de nok havde kigget efter mig..." sagde hun og smilede svagt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede kort "Har du ikke lyst til at vide noget om dem?" spurgte hun interesseret.
"Ved du om jeg har noget familie, du kender jo mig mere end jeg selv, på en måde" sagde hun med et roligt smil. Hun vidste intet om hendes fortid, hun havde tidligere ikke villet vide noget om dem overhovedet, men nu var hun blevet mere interesseret, på en måde. Hun ville gerne vide om hun havde en familie, og hvis hun havde, hvorfor havde de så ikke ledt efter hende. Hun sukkede tungt over tanken, og kiggede ned.
//Sorry at jeg ikke har været på længe, og ikke har svaret, har bare ikke haft lysten, ikke haft tiden eller kreativiteten, men er tilbage nu, kinda//
Gæst- Gæst
Har, som du kan se, lavet Lynie om til en anden. Det var en ide der var undervejs, men jeg vidste ikke helt om jeg ville, men tog så beslutningen idag, at det var det jeg ville, desværre.
Men vi kan jo altid tage et nyt emne sammen.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Guess who's back {Cimberlie}
» Taking back my freedom - Razion
» I guess we can all go a little mad some times
» I guess I need a hero - Jo
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata