Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
How much? (Aigemfarrel=Privat)
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
How much? (Aigemfarrel=Privat)
T: 20:10
V: Solen er ved at gå ned. Og der er begyndt at blive lidt køligere.
O: Masser af sælgere og køber som byder hinanden over hele tiden for slaver.
Larmen på dette marked var øredøvende og irriterende. Specielt for denne mand. Som følte at alle slaverne der havde været til salg indtil videre havde været spild af penge. Reilly gik efter de trodsige. De specielle. Dem som åbenbart ingen solgte. Reilly troede så på at han kunne købe den perfekte slave for den rigtige mængde penge. Bag ham stod 2 kvinder som fulgte ham lydigt. De så begge meget skræmte ude. Og så virkelig ud som om de var usikre ved at være her. Men det var mest fordi han havde truet med at sælge dem til den laveste bydende en dag hvis de ikke gjorde hvad han sagde. Og derfor havde de selvfølgelig valgt at gøre hvad han sagde. Den lavest bydende kunne være det største svin. Og ja Reilly var ond nogle gange. Men han var også fair. Det var det ikke alle der var. Af alle herre man kunne ha. Var Reilly nu også en fin slave. De 2 kvinder var tydeligvis tvillinger og slaver. Det var et sjældent fund. Og et sjældent syn at en mand kunne komme gående med 2 slaver som var frie uden de stak af. Men hvor skulle de stikke af hen til? Reilly kunne se deres aura fra lang afstand. Begge slaver bar på en taske hver som så meget tung ud. Hvilket den også var. Han havde regnet med at bruge formuer af guld. Men havde ikke brugt noget som helst. Så han havde masser til overs. Han så kort rundt. En aura fangede hans blik. En fallen engel. Gammel. Meget gammel. Reilly smilede roligt og begyndte svagt at gå hen imod denne engel. Styrken i hende var stor. Og det gjorde at Reilly blev nysgerrig. Og interesseret. Han nærmede sig roligt en mand som stod med en kvindelig slave ved siden af ham. Den faldne engel. Alex hed hun kunne han se i auraen. Han smilede svagt. Og vendte sig imod manden. "Hvor meget skal du ha for slaven." Spurgte han roligt
Gæst- Gæst
Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)
----------------------------------------------------
Musikken var høj der, mange af herrerne i rummet havde mange penge, nogle af dem var bare for stor snudet til at sælge af de gode vare.
Manden som stod med Alex, var en meget tyk person, han lignede en der spiste sine penge op. Alex vendte sig om og kiggede på Reilly, hendes øjne lyste op, hun var pæn, gode former og et urørt ansigt. de fleste slaver kunne have blå mærker på kroppen eller i ansigtet når de ikke hørte efter, Men Alex havde ingen. Manden vendte sig om da Reilly spurgte om prisen "Ikke nok til dig" Alex Bukkede til Reilly og sagde med en Forførende blid stemme "Rart at møde dem Hr, kunne de tænke dem noget at drikke" Hun tilbød at hente ham et glas champagne da hun så at han intet havde i hænderne. hun virkede som en normal slave, men noget ved hendes Aura fortalte at hun nærmest kun gjorde dette af kedsomhed.
"Alex, du kan hente noget mad til mig, hvis du ikke har andet at lave end flirte!" Alex Nikkede og kiggede på Reilly med et smil på læben. hun ventede på et svar fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hr Reilly... hvis jeg ikke tager fejl" Reilly var kendt for sine penge, og hans smukke slaver i dette område. "Jeg sælger hende ikke, hun er en stor mundfuld og hun er svær at styre, udover det kan hun være ret..." Alex Afbrød hendes herre "De har en udsøgt kok, deres mad er fantastisk og..." Hun kiggede på manden der så forarvet ud, hvor kunne hun. hun afbrød ham bare "Han er svag, så han er nem og klare." Hendes stemme var smuk, et bevis på at hun var en god sanger, hun kørte sit hår væk fra øjnene og gik forbi Reilly "Champagne fint." Hun skiftede hurtigt fra at svare, til at være en slave igen. da hun gik forbi Reilly's slaver, hviskede hun lavt nok til at Reilly ikke kunne høre det, men højt nok til at hans slaver kunne "Klamme Tøjter..." Manden rystede på hovedet. "Der kan du bare se, hun gør hvad hun vil og det er svært at styre hende... hun spiser og mere end det ser ud til, udover det er hun også meget voldlig" Manden satte sig på hug over tasken "Men hun er min bedste slave, hvis du har noget du kan tilbyde mig, sammen med disse penge ville jeg være villig til at give dig hende, hvis ikke... så glem det" Han var en grådig mand, hvis han skulle miste en så kaldt engel, ville han også have en igen. Alex kom tilbage med Champagnen og rakte den ud til Reilly, hendes smil være blidt, det var svært at tænke over at hun kunne være voldlig, eller stærk med hendes spinkle krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg lader dig få hende, men folk har sine øjne på hende, og hun er ikke så rar mod andre folk, bare så du ved det." Hans stemme var lav, han havde svært ved at være rolig efter den trussel Reilly havde smidt efter ham.
Alex kom med et kyllinge lår til manden og gav Reilly glasset med Champagne, hun bukkede venligt og vende sig om, omkring dem kunne det nemt ses at hun var en populær slave, mange af de mænd der var der, ville gerne have hende, men havde ikke pengene til at overbevise den grådige nar. de havde dog heller ikke hørt hvad Reilly sagde til at overbevise ham. manden tog kyllinglåret og gik væk "Tag hende, jeg er tilfreds." Da Alex hørte det, vende hun sig om hurtigt igen, hun havde et overrasket blik i øjnene, hvordan kunne hun nu være solgt. det var nummer 100 der ville købe hende, og nu var hun solgt? Hun satte sit hoved på skrå og grinte lavt "You gotta be kidding me"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun tog glasset med en rolig bevægelse, hun løftede glasset halvt op og smilet "Skål, for en dyr handel hehe" Hun tog en lille slurk fra glasset, hun følte den kolde alkohol køre gennem hendes hals, hun var lidt det man kaldte en svag drikker, men et glas champagne ville ikke gøre så meget, hun havde mest en svaghed for ikke at drikke alle andres glas. hun smilet kært til ham og kiggede rundt, hendes øjne ramte en af tvillingerne, hun ragte glasset ud til den ene af dem "Vil du smage? eller er du for ung til at drikke?" Hendes aura var normal, hun forsøgte ikke at være uhøflig, nogle gange tænkte hun bare ikke på hvor nødladende det lød.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hendes kinder blev langsomt røde, hun rystede på hovedet i det han kiggede på hende, hun drak resten i glasset hurtigt "Bwaa..." Hun kunne høre folk snakke omkring hende, normalt var hun ligeglad. men lige nu gik det hende på, hun smilet flabet til ham "Det ville også være nederen og være så gyslig som den gamle mand" Bag hendes stod manden som Reilly havde købt hende af, man kunne nemt se på ham at han blev fornærmet, men alle andre omkring dem grinte lavt. Alex satte glasset på bordet og gik forbi Reilly.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes kjole fløj halvt op, så et lille pantyshot opstod, hun smilet og blinkede med det ene øje til ham "Du overraskede mig, derfor blev jeg rød i hovedet, og jeg er på vej ud på toilettet, hvis det er okaii med Herreren" Hendes stemme var blid, mændene omkring dem, stod nærmest og ventede på at hendes kjole endnu engang ville flyve op. hun ventede tålmodigt på at han ville sige at det var fint nok. og lod hende gå på wc.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han tog fat i hende og gik tætter på, kiggede hun på ham med lidt kolde øjne, hun følte hans hænder køre ned på hendes røv, hendes kjole blev løftet lidt op i det han satte sin hånd der, da hun følte hans hånd på hendes arm, vidste hun nærmest hvad han ville gøre.
Da han lænede sig ind for at kysse hendes mundvig, satte hun en finger på hans læber. så han stoppede halvejs, hun satte derefter begge hænder på hans kinder, hvor hun efter pressede hans kinder sammen, så han lavede en trut mund. hun smilet og slap fri fra hans greb stille. "Jeg skal nok skynde mig, dont worry."
Gæst- Gæst
Da hun stoppede hans læber grinte han svagt. Og bed kort i fingeren. Ikke smertefuldt men blidt. Hvorefter han lod hende gå. Og klappede hende på røven på vej væk. Bare for ikke at blive til grin over for alle de andre slavehandlere der var der. Og forventede hun accepterede det. Han gik roligt tilbage imod bordet med alkohol. Og tog roligt et nyt glas champagne og ventede roligt på hende. Så lidt efter hende et par gange. Hvorefter en slavehandler han kendte kom hen. Han gav slavehandleren hånden og begyndte at snakke med manden. Et roligt smil kom fra ham. Og han grinte roligt med ham. Før han tog en tår af sin champagne. Og fortsatte samtalen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» What are you doing in here //Aigemfarrel//
» Not you again //Aigemfarrel
» What, no what have i done.//Aigemfarrel //
» What would the pretty one like? - Aigemfarrel
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine