Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Lori
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Lenore
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Celenia
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Genevira
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Renata
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Jake
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Katrina
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 
Sasha
How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba13How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba14How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

How much? (Aigemfarrel=Privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:01

//Beholder ham som den iskolde facade men overrasket indeni Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:08

Selvom hendes aura blev en smule skjult kunne han stadig se den. Hans øjne var fokuseret på hendes unikke aura. Så han vidste hvor hun var henne. Kort efter blev et vindue smadret. Reilly hævede kort øjnene. Men ellers var der ingen tegn for at han var overrasket. Indeni var han med kæben måbende. Han havde set hendes aura var lidt forskruede med en masse former for personligheder. Men han havde ikke set et af skiftende sådan kraftigt før nu. Men Reilly var kendt for at være iskold. Så snart han kunne se hendes aura kraftigt igen. Sænkede han øjenbrynene. Og dannede sig et smil. Hvorefter han roligt lænede sig imod bordet ved champagnen. Med sin højre hånd. Mens han havde blikket imod hende. Han regnet hurtigt ud hvad der var sket. Og han grinte svagt. Hvorefter han roligt bukkede sig ned ved manden. Og klappede hans kind roligt. Drejede hovedet svagt. "Davs Jimmy. Er det 3 eller 4 gang du er dum nok til at prøve at voldtage mine slaver?" Spurgte han kort. Hvorefter han roligt rejste sig op. Og begyndte så roligt at gå imod udgangen. HAn gad ikke være her mere. Der var kedeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:17

Alex er n regnbue Smile hun styre den selv pga træning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 16:20

//Ingen kan styre noget som de ikke kan se Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 17:31

Alex trådte af jimmy, da Reilly satte sig på hug.
Hun kørte en hånd gennem hendes lange mørkebrune hår, hendes øjne skimmede omgivelserne mens Reilly snakkede til jimmy.
"Hvad med dine andre uhmm... skygge tøjter?" Alex satte sit hoved på skrå, mens hun lavede et elegant lille hop efter Reilly. Da de nåede udgangen, stod en mand i smoking ved siden af døren. Alex havde sinr hænder bag ryggen, mens hun fulgte ham med elegante skridt.
Manden bukkede respektfuldt til Reilly. "Vi håber på at se dem igen mr Reilly." Sagde manden med en rolig stemme. Hans aura fortalte at han var en morderisk dræber. Normalt var det ham der voldtog slaverne, men denne gang var jimmy kommet først.
Da de gik forbi, klappede han Alex i røven. Hårdt nok til at hun væltede ind i væggen. Hun rødmede halvt da det var første gang noget så klodset var sket for hende. Hendes øjne var forvirrede. Fordi hun ikke havde opfattet hvad der var sket endnu. Manden grinte lavt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 17:51

Et roligt smil kom frem på ham. "De har fået lov til at gå hjem for længest." Sagde han roligt og begyndte roligt at gå imod udgangen med hende i hælene. Han smilede lidt og bukkede kort hovedet imod vagten. Så godt auraen men var egentlig ligeglad så længe det ikke var hans slaver. Men da han hørte Alex falde efter et klap. vendte han sig kort. I tide nok til at se manden prøve at skjule sin hånd. Han kunne se bevægelsen. Og gik roligt hen foran vagten. Og greb fat om hans strube hårdt. "Sig undskyld." Sagde han og tvang manden ned på knæ hen imod Alex. Og så afventende på manden. Mens han klemte mandens strube mere og mere. Før eller senere ville han enden sige det. Eller få knust sit luftrør. Da han så havde sagt undskyld til Alex. Grinte han svagt. Og smadrede hans luftrør alligevel. Hvorefter han slap. Og så hen imod en af de andre vagter. "Hjælp din ven ikk?" Sagde han med et svagt grin. Hvorefter gik hen til Alex. Og så på hende roligt. "Er du okay?" spurgte han med et roligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 18:24

Alex havde sin Venstre hånd på sin pande, da Reilly greb fat i manden. Alex så en smule overrasket på Reilly da han tvang manden ned på knæ.
Det var et svagt smertefuldt undskyld, der kom fra vagtens læber. Alex nikkede koldt til ham, inde i hovedet, tænkte hun kun på at han burde blive kvalt. Hun forsøgte at holde sot smil tilbage da Reilly nærmest knuste hans luftrør.
Hendes øjne lyste op da han gjorde det, hun nikkede da han spurgte om hun var okay.
Vagterne løb omkring ham der havde slået Alex ind i væggen man kunne høre deres ynkelige forsøg på at hjælpe ham, men alex var kold og skænkede ham ikke et blik. Hun tog fat i Reilly s arm med begge hænder og trak ham ud af døren. I det måne lyset ramte hende, lyste hun nærmest op. Hendes krop var fantastisk, det samme med hendes blide smil. Hun snurrede rundt inden hun spurgte blidt."så... hvordan bor du og hvor langt er der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 18:46

Han smilede svagt da hun lyste lidt op. Hun kunne vist godt li han var lidt beskyttende. Det lød sådan. Det her skulle nok blive interessant. Han lod hende roligt hive ham ud af døren. Og så kort op og ned af hende. Tjekkede hendes smukke krop ud. Og langsomt og svagt pressede den op imod væggen bag hende. "Du kommer ikke hjem til mig Alex. Det synes jeg bestemt ikke er en god idé." Sagde han mens han havde en hånd på hendes hofte. Og holdt hende ind mod væggen. Så de stod helt tæt sammen. "Men jeg har en lidt billig lejlighed hvor jeg befinder mig med mine slaver." Sagde han blidt og begyndte roligt at kysse hende op af halsen. Med et svagt smil. Bare for at drille hende lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 19:01

Alle piger ville elske at blive beskyttet engang i mellem, Alex var bare ikke vantil det. hun var normalt den der kæmpede for sin egen sag, selv da hun arbejde hos den anden gustne mand.
Alex smilede lusket da hun blev pressedes blidt op af muren, hun satte sin venstre hånd bag hendes ryg og den anden på Reilly's Bryst. "Jeg spurgte også kun om hvordan du boede, og hvis dine slaver bor i en ildelugtende lejlighed, så er det vel det du skal beskrive." Hendes blik kørte ned på den hånd han havde på hendes hofte, hendes hofte var blød men på samme måde hård.
Hun satte sit hoved en smule på skrå da han kyssede hendes hals. hun kiggede tilbage på de få tilskuere der var. "Hvad mener du med det? befinder du dig kun med dine slaver engang i mellem?" Hun omtalte aldrig sig selv som en slave, da hun mest bare gjorde dette for sjov, for spændingen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 19:57

Han smilede roligt. Og så på hende svagt mens han pressede hende ind i væggen. "Jeg bor hjemme hos min kone. Og min datter. Og er sammen med mine slaver til dagligdag." Hviskede han blidt i hendes øre. "Og inden du får det forkerte billede. Jeg er incubus dæmon. Jeg skal ha sjæle igennem sex. Men jeg kan snyde min sult ved at ha sex med mine slaver. Som du så også er en af nu." Hviskede han roligt i hendes øre. Mens han kyssede hende videre op og ned af halsen. "Til hverdag er jeg sammen med dem. Og i bor i den lejlighed jeg selv havde før jeg flyttede sammen med min kone." Hviskede han svagt og smilede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:03

Alex smilet bare i det han forklarede at han havde en kone og en datter "Stjæler du så dine Slaver's sjæle? eller har du bare helt... normal... sex... med dem" Hun skubbede ham væk og satte begge hendes hænder på hans brystkasse, hun kyssede ham dybt inden han svarede og vende sig derefter om. hvor efter hun begyndte at gå feminint væk fra ham
"Så hvor skal jeg bo... og ordet slave, kommer mig aldrig ved, jeg er her fordi jeg ikke har andet at leve... se det som du vil, men i mine øjne er du lidt som tidsfordriv" Hun kiggede forførende tilbage på ham, hendes kys smagte sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:13

Han grinte svagt. Og så på hende kort. Kyssede hende svagt tilbage. Og lod hende skubbe ham væk. Før han besvarede hendes spørgsmål "Nej jeg stjæler ikke mine slavers sjæle. Jeg har sex med dem normalt så jeg på den måde snyder min sult til at tro jeg spiser." Sagde han blidt og kyssede hedne kort tilbage. Han fulgte roligt med hende med et fortsat smil. "Det er enkelt nede ved gågaden i Rotten Root District. En lille lejlighed. Hvis du har dit eget sted at bo så kan du bo der normalt. Og så sender jeg besked efter dig hvis jeg har brug for dig." Sagde han roligt og grinte svagt. "Jeg har heller ikke forventet mere." Sagde han roligt og fulgte videre efter hende. Hvorefter en hestevogn kom kørende. Han vinkede kort. Hvorefter hestevognen stoppede foran dem. Han gik roligt hen og åbnede døren for hende. Og så på hende afventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:18

Alex krydsede sine arme mens hun gik, hun lyttede til hvert hans ord i stilhed. "Så hvis du har brug for mig?" Hun kiggede på hestevognen der stoppede næsten foran dem, hun smilet elegant til Reilly da han åbnede døren "Er du normalt sådan over for dine slaver? eller er det bare overfor mig?" Hun løftede stille sit ene øjnebryn, hendes smil var lusket.
"Og hvis du har brug for mig er det vel til seksuel omgang eller hvad, min kære lille Reilly"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:24

Han smilede fortsat. Og så på hende svagt. Han forventede lidt hun fortsatte spørgsmålet eftersom hun ikke sådanset spurgte ham om noget. Han smilede roligt mens han holdte døren åben for hende. Han grinte svagt. "Der er noget specielt ved dig. Du har en trodsig sjæl. Men har sat dig fast til at kunne li mig. Så derfor synes jeg at du skal ha lov til at få den respekt jeg altid starter med at tænke og give til mine slaver. Men som de altid fucker up." Sagde han roligt og smilede fortsat til hende.
Hendes næste spørgsmål fik ham til at smile lidt. "Nej ikke kun seksuel omgang. Jeg bruger min dag sådan her. Fra klokken cirka 10 til omkring 6 om eftermiddagen er jeg sammen med en slave. Og der bliver gjort alt muligt bare for at hygge. Jeg kan godt li at forkæle mine slaver. Derefter tager jeg hjem og er sammen med min kone." Sagde han roligt med et svagt smil fortsat rettet imod hende. Og så afventende på hende om hun ville stige på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:46

Alex nikkede og gik ind i heste vognen. Det var måske en smule ondt at lade ham stå og holde døren, hun satte sig ned.
Hun smed sine ben over kors og ventede på at han ville sætte sig ind. Hun sad tættest på det højre vindue i vognen. Hun sukkede lavt.
"Så.... ved din kone det ?" Alex var enlig ligeglad, det havde jo ikke det store med hende og gør. Men hun følte for at spørger, hendes blik skuede gennem det lille eum. Den så, så anderledes
D end de andre.
Hun lænede sig hen mod væggen og kiggede blidt ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 20:46

Alex nikkede og gik ind i heste vognen. Det var måske en smule ondt at lade ham stå og holde døren, hun satte sig ned.
Hun smed sine ben over kors og ventede på at han ville sætte sig ind. Hun sad tættest på det højre vindue i vognen. Hun sukkede lavt.
"Så.... ved din kone det ?" Alex var enlig ligeglad, det havde jo ikke det store med hende og gør. Men hun følte for at spørger, hendes blik skuede gennem det lille eum. Den så, så anderledes
D end de andre.
Hun lænede sig hen mod væggen og kiggede blidt ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 21:01

Han smilede roligt og gik så roligt ind i hestevognen. Og lukkede roligt døren efter sig. Hvorefter han roligt satte sig over for hende. Og så ud af det samme vindue. Han så kort mod hende. "Nej det gør hun ikke. Og det skal hun heller ikke. Jeg gør det kun for at jeg så ikke kommer til at spise hendes sjæl. Men hun vil aldrig acceptere det." Sagde han svagt og så så ud af vinduet igen. Med et roligt smil. Lod hestevognen køre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Lør 24 Maj 2014 - 22:47

Alex stirrede blidt ud af vinduet. Hendes øjne virkede triste, men hendes aaura fortalte at hun var trist. "Alle kvinder ville være imod sådan noget... det kaldes som sådan også utroskab" hun habde et drilsk smil på læben , hendes øjne lukkede langsomt mens hun snakkede.
Efter nogle få sekunder faldt hun i søvn, normalt ville hun hole sog vågen til hun var alene. Hun plejede dog aldrig at bliver overfaldet eller blive taget med til et slave salg. Det var hended første gang til et ude fra hendes sidste herrers domane.
Da heste vognen kørte over et bump , faldt hun til den anden side af vognen. Så hun nu lå ned i vognen og sov. Pga alkoholet i hendes blod, sov hun dybt og var svær at vække.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 2:17

Han så på hende roligt med et svagt smil. "Det ved jeg. Men sandheden er uden vil jeg komme til at dræbe min kone. Jeg håber hun aldrig opdager det." Sagde han svagt med et roligt smil. Lod hedne roligt falde i søvn. Da hun faldt rejste han sig roligt op. Og løftede hende svagt op. Før han satte sig ned og lod hende ligge op af ham. Så hvis de ramte et bump mere ville hun ikke falde et eller andet sted hen og slå sig. HAn havde blidt en arm om livet på hende. Mens den anden lå på hans eget lår. Så hun lå med hovedet ind til hans brystkasse. Og sine hænder på hans lår. Samt fødderne oppe på sædet. Så hun kunne sove roligt. Mens han selv fortsat fokuserede ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 11:10

Klokken var blevet omkring 01:23 om aften, lanternerne på gaden var det eneste der lyste vejen op. Natten var mørk og dyster, Månen var dækket af nogle få skyer på himlen.
Alex mumlede en smule i søvne, mens hun lå for sig selv. dog ikke noget, man ville kunne forstå. Da han løftede hende forsigtigt op for at flytte hende hen til ham, gnubbede hun sti hoved op af hans arm, lidt som en kat. hun havde et fornøjet ansigtsudtryk, hendes mund lavede et meget katte agtigt smil.
Da han satte hende lidt op af ham, kom månens lys endnu engang frem, næsten fuld måne. lyset var orange, lidt som når solen gik ned. lyset gik ind af vinduet og ramte dem begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 12:54

Reilly så kort mod månelyset. Før han så ned på hende igen. Og valgte så at trække for. Hvorefter han lagde hovedet tilbage og svagt lukkede øjnene. Lod hestevognen køre af sted hen imod den del af byen som han boede i. Og han sad afventende med lukkede øjne. Han kunne ikke sove. Han sov faktisk sjældent. Ellers var han vågen konstant. Han led af voldsomme søvnproblemer. Det havde han gjort i næsten et år efterhånden. Siden han havde mødt Cassadee. Men det var ikke fordi hun havde gjort ham ulykkelig. Men fordi hun havde skubbet hans samvittighed frem. Hver nat så han ansigtet og skrigene på dem han havde dræbt. Så derfor sov han sjældent. Han var efterhånden van til det. Men stadig. DEt var hårdt at skulle bruge dobbelt så meget energi. Spise dobbelt så ofte. Eftersom han ikke kunne sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 13:00

Alex åbnede langsomt sine øjne i det de havde været i vognen i noget tid, hendes øjne var trætte.
Hun kiggede lidt op på Reilly i det hun vågnede. hvor langtid havde hun lige sovet? normalt ville hun ikke sove foran hendes Masters eller noget, men han var en undtagelse, hun kravlede op i hans skød og stirrede på ham, sov han eller prøvede han på at sove, hun lænede sig lidt frem for at stirre på hans ansigt, sov han virkelig?
"Hr Reilly. sover de?" Hendes stemme var lav, hvis han sov ville hun ikke vække ham? også selvom hun havde sat sig i hans skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 13:45

Reilly sad helt stille. Også selvom hun satte sig op på hans skød. Men han sov ikke. Han slappede bare af. Eftersom han egentlig var træt. Men nægtede at sove. Da hun snakkede til ham. Drejede han hovedet kort. Og åbnede øjnene. Hvorefter han lagde armene om hende. Og smilede svagt. "Nej slet ikke. Jeg kan ikke sove." Sagde han roligt og strakte sig kort med et smil. Hvorefter han hev hende helt ind til ham. Alt efter hvordan hun sad på hans skød. Hvis hun sad med fronten ind mod ham. Hev han hende helt ind til ham så deres ansigter var kort fra hinanden. Ellers hev han hende bare ind til hans krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 17:21

Hun smilte blidt, da han rykkede på hans hoved.Af en morderisk dræber at være, virkede Alex altid meget omsorgsfuld når hun havde lyst.
"Oh... gider de da ikke sove hr Reilly" Alex satte sine hænder på hans skulder i det han trak hende indtil ham. Hun så lidt forbavset på ham, men det ændrede sig hurtigt til et lusket smil.
Deres læber mødtes næsten, han kunne mærke hendes søde ånde mod hans læber.
"Hvor langtid er der til vi er hjemme.. eller til jeg er hjemme"
Hun klemte blidt hans skuldre. Det var langsomt begyndt at blive varmt inde i hestevognen, man kunne høre hesthovene på vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 20:58

Han smilede roligt da han så på hende svagt. "Jeg kan ikke sove Alex. Min sjæl er rastløs." Sagde han med et svagt smil. Hvorefter han roligt nussede hendes lår mens han så op på hende. Lod deres ånde ramme hinanden. På trods af han var dæmon. Havde han en svag ånde af mint. Han børstede altid tænder hvis han skulle et sted hen. Han vidste godt at dårlige tænder skræmte piger væk. Så hans ånde var altid frisk. Han smilede blidt til hende. Før han roligt så lidt mod vinduet så han kunne se hvor de var henne. "Der er godt og vel en time endnu. Hestevognen køre ikke så hurtigt. MEn det er bedre end at gå." Hviskede han svagt. Mens hans hænder roligt nussede hendes lår videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

How much? (Aigemfarrel=Privat) - Page 2 Empty Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum