Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
How much? (Aigemfarrel=Privat)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: How much? (Aigemfarrel=Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kørte en hånd gennem hendes lange mørkebrune hår, hendes øjne skimmede omgivelserne mens Reilly snakkede til jimmy.
"Hvad med dine andre uhmm... skygge tøjter?" Alex satte sit hoved på skrå, mens hun lavede et elegant lille hop efter Reilly. Da de nåede udgangen, stod en mand i smoking ved siden af døren. Alex havde sinr hænder bag ryggen, mens hun fulgte ham med elegante skridt.
Manden bukkede respektfuldt til Reilly. "Vi håber på at se dem igen mr Reilly." Sagde manden med en rolig stemme. Hans aura fortalte at han var en morderisk dræber. Normalt var det ham der voldtog slaverne, men denne gang var jimmy kommet først.
Da de gik forbi, klappede han Alex i røven. Hårdt nok til at hun væltede ind i væggen. Hun rødmede halvt da det var første gang noget så klodset var sket for hende. Hendes øjne var forvirrede. Fordi hun ikke havde opfattet hvad der var sket endnu. Manden grinte lavt af hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var et svagt smertefuldt undskyld, der kom fra vagtens læber. Alex nikkede koldt til ham, inde i hovedet, tænkte hun kun på at han burde blive kvalt. Hun forsøgte at holde sot smil tilbage da Reilly nærmest knuste hans luftrør.
Hendes øjne lyste op da han gjorde det, hun nikkede da han spurgte om hun var okay.
Vagterne løb omkring ham der havde slået Alex ind i væggen man kunne høre deres ynkelige forsøg på at hjælpe ham, men alex var kold og skænkede ham ikke et blik. Hun tog fat i Reilly s arm med begge hænder og trak ham ud af døren. I det måne lyset ramte hende, lyste hun nærmest op. Hendes krop var fantastisk, det samme med hendes blide smil. Hun snurrede rundt inden hun spurgte blidt."så... hvordan bor du og hvor langt er der?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alex smilede lusket da hun blev pressedes blidt op af muren, hun satte sin venstre hånd bag hendes ryg og den anden på Reilly's Bryst. "Jeg spurgte også kun om hvordan du boede, og hvis dine slaver bor i en ildelugtende lejlighed, så er det vel det du skal beskrive." Hendes blik kørte ned på den hånd han havde på hendes hofte, hendes hofte var blød men på samme måde hård.
Hun satte sit hoved en smule på skrå da han kyssede hendes hals. hun kiggede tilbage på de få tilskuere der var. "Hvad mener du med det? befinder du dig kun med dine slaver engang i mellem?" Hun omtalte aldrig sig selv som en slave, da hun mest bare gjorde dette for sjov, for spændingen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så hvor skal jeg bo... og ordet slave, kommer mig aldrig ved, jeg er her fordi jeg ikke har andet at leve... se det som du vil, men i mine øjne er du lidt som tidsfordriv" Hun kiggede forførende tilbage på ham, hendes kys smagte sødt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og hvis du har brug for mig er det vel til seksuel omgang eller hvad, min kære lille Reilly"
Gæst- Gæst
Hendes næste spørgsmål fik ham til at smile lidt. "Nej ikke kun seksuel omgang. Jeg bruger min dag sådan her. Fra klokken cirka 10 til omkring 6 om eftermiddagen er jeg sammen med en slave. Og der bliver gjort alt muligt bare for at hygge. Jeg kan godt li at forkæle mine slaver. Derefter tager jeg hjem og er sammen med min kone." Sagde han roligt med et svagt smil fortsat rettet imod hende. Og så afventende på hende om hun ville stige på.
Gæst- Gæst
Hun smed sine ben over kors og ventede på at han ville sætte sig ind. Hun sad tættest på det højre vindue i vognen. Hun sukkede lavt.
"Så.... ved din kone det ?" Alex var enlig ligeglad, det havde jo ikke det store med hende og gør. Men hun følte for at spørger, hendes blik skuede gennem det lille eum. Den så, så anderledes
D end de andre.
Hun lænede sig hen mod væggen og kiggede blidt ud af vinduet.
Gæst- Gæst
Hun smed sine ben over kors og ventede på at han ville sætte sig ind. Hun sad tættest på det højre vindue i vognen. Hun sukkede lavt.
"Så.... ved din kone det ?" Alex var enlig ligeglad, det havde jo ikke det store med hende og gør. Men hun følte for at spørger, hendes blik skuede gennem det lille eum. Den så, så anderledes
D end de andre.
Hun lænede sig hen mod væggen og kiggede blidt ud af vinduet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter nogle få sekunder faldt hun i søvn, normalt ville hun hole sog vågen til hun var alene. Hun plejede dog aldrig at bliver overfaldet eller blive taget med til et slave salg. Det var hended første gang til et ude fra hendes sidste herrers domane.
Da heste vognen kørte over et bump , faldt hun til den anden side af vognen. Så hun nu lå ned i vognen og sov. Pga alkoholet i hendes blod, sov hun dybt og var svær at vække.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alex mumlede en smule i søvne, mens hun lå for sig selv. dog ikke noget, man ville kunne forstå. Da han løftede hende forsigtigt op for at flytte hende hen til ham, gnubbede hun sti hoved op af hans arm, lidt som en kat. hun havde et fornøjet ansigtsudtryk, hendes mund lavede et meget katte agtigt smil.
Da han satte hende lidt op af ham, kom månens lys endnu engang frem, næsten fuld måne. lyset var orange, lidt som når solen gik ned. lyset gik ind af vinduet og ramte dem begge.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt op på Reilly i det hun vågnede. hvor langtid havde hun lige sovet? normalt ville hun ikke sove foran hendes Masters eller noget, men han var en undtagelse, hun kravlede op i hans skød og stirrede på ham, sov han eller prøvede han på at sove, hun lænede sig lidt frem for at stirre på hans ansigt, sov han virkelig?
"Hr Reilly. sover de?" Hendes stemme var lav, hvis han sov ville hun ikke vække ham? også selvom hun havde sat sig i hans skød.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Oh... gider de da ikke sove hr Reilly" Alex satte sine hænder på hans skulder i det han trak hende indtil ham. Hun så lidt forbavset på ham, men det ændrede sig hurtigt til et lusket smil.
Deres læber mødtes næsten, han kunne mærke hendes søde ånde mod hans læber.
"Hvor langtid er der til vi er hjemme.. eller til jeg er hjemme"
Hun klemte blidt hans skuldre. Det var langsomt begyndt at blive varmt inde i hestevognen, man kunne høre hesthovene på vejen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» What are you doing in here //Aigemfarrel//
» Not you again //Aigemfarrel
» What, no what have i done.//Aigemfarrel //
» What would the pretty one like? - Aigemfarrel
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata