Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Lori
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Valentine
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Natalie
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Jake
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Katrina
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Sean
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Lenore
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Renata
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 
Edgar
Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba13Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba14Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Nothing left to steal -Jason-

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 20:22

Anastacia vidste ikke præcis hvad det var han snakkede om, men hun havde da nogle ideer. Selv om ingen af ideerne virkede specielt moralsk rigtig, bekymrede hun sig ikke vildt meget over det. Penge var penge, og det var det eneste der kunne få ens liv til at vare lidt længere. Bare lidt.
Da Jason begyndte at røre ved hende, flytte hende, gjorde Anastacia ikke mine til at gøre noget ved det, men hun fik gåsehud der hvor han rørte ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 1:30

Han kiggede på hende og slappede roligt af "er du okay"spurgte han roligt siden hun ikke sagde noget til at han rørte hende på den måde som han gjorde, så han ville da vide om hun var okay lige nu for han havde forventet at der kom en reaktion fra hende af, han kiggede på hende og slappede roligt af og så på hende.
Men han viste ikke hvad han skulle sige til hende lige og roligt nussede han hende på bene og gjorde ikke meget andet lige nu og her, for han ville være sikker på at hun var okay og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 15:25

Anastacia kiggede tomt på ham, og rystede på hovedet. Hun hverken benægtede eller bekendte at hun var okay, for hun følte sig lidt tom indeni. Igen kom følelsen af at hun ikke anede hvad hun havde rodet sig ud i, men hun skubbede den hurtigt væk, til fordel for den egentlig meget rare tomme følelse. Reid sagde en stille lyd, og krøb ind under Jasons tomme stol. Han lå meget stille, og sagde ikke et ord mere. Anastacia kiggede ned på Jasons hænder, men gjorde ikke andet, end at blive stille sidende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 4:20

Han kiggede på hende og så så på Reid "Anastacia snak til mig jeg vil godt hjælpe dig hvis jeg kan og hvis du har brug for det men det kan jeg kun hvis du siger noget til mig"sagde han roligt og så på hende og slappede af, og roligt stoppede han med nusse hende på bene og gik roligt hen og så på reid under stolen "er du okay Reid"spurgte han roligt og så på ræven og slappede roligt af og så så på Anastacia igen og ventede roligt på svar "jeg håber ikke du troede jeg vil til at gøre noget ondt mod dig så har du altså fået de forkerte tanker omkring den nussen på dine ben"sagde han roligt og så på hende, for hun skulle da ikke tro at han ville gøre hende noget ondt på nogen måder, men nu kunne han ikke andet end og vente på hun gav sig til at åbne hendes mund så han kunne få noget at vide og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 14:50

Stadig med det tomme blik i øjnene kiggede Anastacia op på Jason. Hun smilede pludselig et stille smil, og rystede igen på hovedet.
"Jason jeg..." Anastacia kunne ikke afslutte sætningen, og hun vidste ikke hvad hun havde tænkt sig at sige. "Jeg er bare taknemlig. For din venlighed mod mig," hun kiggede på sin bror, der kiggede hende i øjnene. "Mod os. Jeg kan ikke takke dig nok...!"
Anastacia klemte hans skulder, men slap den hurtigt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 18:12

Han kiggede på hende og slappede roligt af "når okay altså jeg vil bare hjælpe jer så i ikke bare sidder på gaden og sulter og den slags der"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil og roligt slappede han bare af og viste ikke hvad han skulle gøre lige nu, men roligt kiggede han på hende og kørte sine hænder op af hendes ben og så på hende "Nu spørg jeg nok mærkeligt men er du seksuelt aktiv bare så jeg ved det hvis der nu er en knægt inde ved dig så jeg ikke bare kommer brasende ind"sagde han roligt og så på hende med et stille smil og ville jo ikke være uhøflig overfor hende eller noget, men han måtte jo bare vide det så han viste hvad han havde med og gøre og alt det halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 20 Jun 2014 - 16:19

Anastacia grinede en enkelt gang, og kiggede på Reid, der rakte tunge ad hende. Hun ignorede ham.
"Hvis jeg var seksuelt aktiv," sagde hun til sidst, mens hun kiggede på Jason, og løftede det ene øjenbryn. "Tror du så jeg ville ligge ude på gaden?" Hun tænkte sig lidt om. "Altså jeg kunne også være luder, og så ville jeg jo både være seksuelt aktiv, og jeg kunne bo på gaden," hun smilede til Jason.
Anastacia satte hænderne bag sig på bordet, og lænede sig op af dem. Efter lidt tid sagde hun: "Men nej, der er ingen specielle "knægte" du skal undgå." Hun smilede lidt til ham og ventede på en reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 20 Jun 2014 - 20:09

Han kiggede roligt på hende "okay altså jeg spørger bare så jeg ved det"sagde han roligt og tog sig endeligt ikke så meget af det hun sagde, for det var jo rigtig nok som hun sagde det, men dog lød det lidt klamt at være det hun sagde og alt det.
Han kiggede på hende "har du nogensinde tænkt på at ha sex med en eller anden fyr"spurgte han roligt og kiggede på hende, og var bare sådan nysgerrig og alt det for han var jo en mand eller fyr eller hvad man ville kalde det, men han tog det bare roligt i forhold til at mænd ville ha sex med en kvinde og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Gæst Lør 21 Jun 2014 - 2:25

Anastacia havde aldrig rigtig givet sex en tanke. For hende var den eneste mand i hendes liv Reid, og hun havde tænkt sig, at det ikke skulle ændres på.
"Nej," sagde hun ærligt, og kiggede først på sine sko, så Jason og sine sko igen. "Det er ikke rigtig min førsteprioritet i livet."
Anastacia havde altid syntes at sex og kærlighed - mest kærlighed - var banalt, og skænkede det kun få gange en tanke. Mad, varme og søvn var hvad hun oftest tænkte på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nothing left to steal -Jason- - Page 3 Empty Sv: Nothing left to steal -Jason-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum