Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Nothing is what it was... ~ Renata
En kop te med Jasmin EmptyIgår kl. 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En kop te med Jasmin EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
En kop te med Jasmin EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En kop te med Jasmin EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En kop te med Jasmin EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
En kop te med Jasmin EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
En kop te med Jasmin EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En kop te med Jasmin EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
En kop te med Jasmin EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Lori
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Valentine
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Natalie
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Sean
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Lenore
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Jake
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Edgar
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Elizabeth
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 
Abigail
En kop te med Jasmin Voteba13En kop te med Jasmin Voteba14En kop te med Jasmin Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164713 indlæg i 8728 emner

En kop te med Jasmin

Go down

En kop te med Jasmin Empty En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 19:43

(Haha, min dårlige humor viser sig altid i de underlige titelnavne jeg finder på.)

Rowan kom stille gående. I ordets betydning: Han gik stille. Nogle gange måtte han vende blikket mod jorden for at se, om han overhovedet rørte den efter hvert skridt. Han listede afsted, uden egentlig at have en grund til det. Måske fordi det var sent, og de fleste borgere i Doomsville lå trygt og sov. Det var næppe fordi, at enkelte fodtrin fra gaden ville vække hele byens befolkning. Men alligevel gik han stille. Ikke at det var et problem for ham - han overlod stilheden til sine tanker. Og tankerne larmede rigeligt. Hans hovede dunkede, og efter mange timers hårdt tankearbejde, var Rowan efterhånden ved at give sig selv hovedpine. Det var måske derfor han havde trukket en vred grimasse, og måske også derfor at han gerne ville larme lidt med sine skridt. For at overdøve larmen i sit hovede. Han sukkede dog i stedet, og fortsatte sin tavse traven igennem byens mørke gader. Han skulle bare hjem og have lidt søvn, det var alt. Dagen skulle overståes. Nogle gange havde man blot dårlige dage, og dette var bestemt en af dem. Men intet var så skidt, at det ikke var godt for noget, og Rowan var ikke et øjeblik i tvivl om, at han ville sove godt i nat. Det bragte et lille forløsende smil frem på hans læber. I det mindste kunne hans dag ikke blive værre. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Søn 1 Jun 2014 - 20:09

Jasmin lod hurtigt døren blev smækket i bag sig. Fay lå stadig derinde, mens Pan listede ud fra huset sammen med Jasmin. Egentlig var det ikke helt meningen at Pan skulle med, men hun ville altid gerne med ud på eventyr. Ofte blev hun altid smidt ind igen, men denne gang, skulle hun have lov til at komme med.
Jasmin og Pan listede af sted. I dag, tog hun ikke Star med. For en gang skyld, ville hun gå selv, uden at have en hest ved siden af sig. Hendes halv gennemsigtige blå kjole, blev løftede op af vinden. Heldigvis ikke så langt op, at man kunne se de nedre dele. Langsomt gik hun videre og trak sit slør længere ind til sig. Det beskyttede hende imod kulden, der stadig var her, selvom det var begyndt at være sommer.

Der gik noget tid, før det var nået helt ind, til den indre by. Fay og Jasmin boede lidt ude fra byen, men alligevel sammen med en masse andre mennesker. Pan lod til at hygge sig. Glædesfuldt løb hun rundt og hygge sig, og dog. Hun stoppede hurtigt op, da en skygge af en anden person drog imod dem. Jasmin løftede hende hurtigt op, og skyndte sig ind til væggen. Man kan vel sige, de gemte sig i nattens skygger. Jasmin smilede et kort øjeblik, og satte Pan ned igen. Den ivrige killing ( Tigerunge.. ^^ ) løb hen til herren (Rowan) og gned sig op af ham. Pan var endnu ikke blevet en stor killing, til at lære de grundlæggende ting den skulle lære. Men dog, Jasmin nød den stadig var killing. Jasmin gik roligt ud fra mørket.
'' Så, de min herre.. Lister igennem mørket? Gemmer de på hemmeligheder? '' Jasmin gik helt tæt på ham, og lod hendes øjne møde hans et kort øjeblik.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 20:47

Trods larmen i hans hovede, opdagede han straks da nogen eller noget rørte hans ben. Han tog et hurtigt skridt bagud og løftede benet med et gisp. Han stirrede forskrækket ned på dét, som han antog var en kat. Den kiggede op på ham, med store øjne. "Hvad pokker...?" Han nåede ikke at gøre andet, førend en fremmed trådte frem af mørket. Hans blik forlod dyret og mødte i stedet kvindens. Rowan havde naturligvis lært af tidligere erfaring, og tog derfor endnu et par skridt bagud, da kvinden trådte tæt op ad ham. Man kunne aldrig være for forsigtig, og folk viste sig desuden altid at have ondt i sinde. Han sank en klump og måtte i hovedet gentage hvad hun havde sagt.

"Hemmeligheder?" mumlede Rowan forvirret. "Nej, jeg har ingen hemmeligheder. Ikke så vidt jeg ved, i hvert fald." svarede han straks, lettere panisk og trak tøvende på smilebåndet. Han overvejede kort om det ville være uhøfligt at stille hende samme spørgsmål; af frygt for konsekvensen, lod han dog være. "Faktisk så... Listede jeg ikke. Jeg gik bare meget stille." tilføjede han tøvende, og tog nogle sidelæns skridt for at komme uden om hende. Han lod atter blikket falde mod jorden, for at sikre sig at han ikke pludselig snublede over katte-dyret. "Øøh... Sød kat." 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Søn 1 Jun 2014 - 22:20

Jasmin så på herren, der blot så forskrækket ud. Hans skridt bagud, rykkede hende bagud. Hun lod armene blive samlet bag på hende. Langsomt, lod hun hendes blik falde imod Pan. Det lille legedyr, så ud til at hygge sig meget, med at følge efter ham.
'' Gik stille? Aha.. '' Jasmins blik var rettet imod ham, men blikket var forvirret. Hvad gemte han dog på, siden han ikke ville svare på det? Var det hemmeligt? Jasmin lod hurtigt hendes øjne møde hans. Langsomt, lod hun sig bevæge sig ind i hans minder, og alt det han tænkte på. Det så ud til, at han havde ledt meget. På den ene side, havde Jasmin lyst til at fjerne det hele, for hun kunne mærke det gjorde ondt på ham.. Men på den anden side, ville hun have det skulle forværres, så han kunne mærke smerten .. Jazz var ved at styre det hele endnu engang. Jasmin fjernede hendes blik fra ham, og så væk. Langsomt løftede hun hendes håndled op, til den halskæde hun havde fået af en ældre kvinde. Kvinden havde blot sagt, der fulgte noget med halskæde, men ikke hvad.. Jasmin havde altid haft en ide, om at det var det, der havde sat de 2 andre personligheder i gang. Den der havde startet det, men samtidigt følte hun sig knyttet til den.
Jazz sprang nærmest frem i hende. En hård tone, kom frem i Jasmin mund. '' Dit usle dyr. Du skal altid ødelægge alt.. ALT! '' Det var tydeligt, at Jazz var vred. Der var også en god grund til det... Jasmin havde forværret deres forhold til Logan. Den eneste Jazz elskede. Den eneste der kunne gøre hende svag.. Den eneste hun frygtede. Alt var ændret siden det.

Jazz vendte blikket imod herren. '' Hvad er så dit navn, herre? '' Et skummelt smil, plantede sig på hendes mundvige.. Men forsvandt kort tid efter, og blev ligeså koldt som hun var.
'' Jeg, er Jazz.. '' Selvom det ikke var det, hun originalt hed, var det altid det hun udtalte sig selv som.
Jazz så ned på Pan, som stadig så ud til at følge efter herren.. Hun så ud til at nyde hans selvskab, som om de var bedstevenner.

( Jeg håber det er okay, jeg bruger hendes evne i en mild omkreds? )

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Tors 5 Jun 2014 - 18:06

( Det er helt OK, selvom jeg ikke er sikker på om Rowan mærker at hun læser hans minder? )

Rowan stirrede blot ganske forvirret på kvinden. Hendes intense blik og ulæselige ansigt gjorde ham utilpas. Hun lugtede af dæmon, hvilket varulven bestemt ikke brød sig om - han havde endnu ikke mødt nogle venlige dæmoner, og hun var næppe undtagelsen. Dæmoner gjorde ham efterhånden altid lettere nervøs. Han bed tænderne sammen og nikkede blot, da hun gentog hvad han havde sagt. Jeg gik blot i min egen verden... Hvad vil du, kvinde? 

Hun stirrede fortsat intenst på ham. Rowan rynkede brynene en smule og vendte så blikket ned mod sine fødder. Dyret var begyndt at gnave i hans snørrebånd. Ikke at det gjorde ham noget - det virkede som den mindste af hans bekymringer. Han kunne dog ikke lade være med at undre sig ved, at en tigerkilling tilsyneladende følte sig så tryg ved en varulv. 

Pludselig råbte hun. Rowan tog et halvt skridt bagud i forskrækkelse, da kvinden pludselig hævede stemmen og hvæste ud i den kolde aftenluft. Usle dyr? Rowan skævede ned til tigeren, men tvivlede på at det var dén hun mente. Hvor vover hun at tale sådan til mig! Rowan skulle til at svare igen, men så talte kvinden igen. Denne gang var hendes stemme mere afbalanceret, dog stadig kold som is. Varulven gøs.
"Jeg... Mit navn er Rowan." mumlede han og sendte hende et mistroisk blik. "Det er... Hyggeligt at møde dig." tilføjede han efterfølgende. 
"Hvad laver du herude? Og... Øh. Jeg gætter på at dén tilhører dig." sagde han, og puffede blidt til den lille killing med sin ene fod. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Tirs 10 Jun 2014 - 8:27

Jasmin så blot på herren, der sagde hans navn. Rowan, hvem hed dog det? Hun rystede en anelse på hovedet og smilede blot som før. Koldt men venligt på sammetid.
Jazz så en anelse på ham, hyggeligt at møde hende? Hvilken skabning sagde dog dette? Han havde lige mødt hende, og det var allerede hyggeligt. Han kunne endnu ikke vide, om hun var en ond skabning, der blot ville dræbe ham, levende.. Eller måske ville hun voldtage ham?
Hvorfor syntes han det er hyggeligt?
Hvor skulle vi andre vide det fra? - Jamie tyssede på Jazz, med en knurrende stemme. Jamie og Jazz havde aldrig rigtigt brudt sig om hinanden.

Det kunne han ikke vide, men hvis han syntes det var hyggeligt, var det, det.

'' Jeg ehm.. '' Jazz tøvede en anelse. Hvad havde Jasmin overhovedet tænkt sig, med at forlade huset? Jazz elskede det hus, siden Logan afslog dem. Den eneste Jazz følte sig knyttede til. Den eneste hun elskede. Jasmin havde spoleret det hele, og det hadet Jazz hende for.
'' De må undskylde for før... Det var ikke dem jeg kaldte usle dyr. '' Jazz var for en gang skyld venlig overfor en anden person. Ud over Logan. Det var længe siden det overhovedet var sket.
'' Richard.. Kender de ham? '' Jazz kendte ham endelig ikke, men hun vidste han havde betydning for Rowan. Et skummelt smil dukkede op på hendes mundvige, men forsvandt hurtigt igen.
'' De herre, ser ud til de mangler noget mad, og noget at drikke. Har de lyst til at spise, med en.. kvinde? Og denne.. ækle.. tiger.. '' Netop ækle blev hvisket meget lavt. De 2 andre personligheder elskede den lille killing, mens Jazz hadet den som pesten.
Den lille tiger unge, gik tilbage til Rowan, og hviklede sig på en underlige måde sig rundt om ham, som en lille tigerunge der gerne ville kæles. De begyndte at spinde samtidigt.
Jazz gyldene, men sorte øjne opfangede den lille killings måde at få opmærksomhed på.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 0:12

Rowan trak en anelse på smilebåndet, da kvinden noget forsigtigt undskyldte for misforståelsen. Han løftede begge hænder i en gestus, for at vise, at det skulle hun ikke tænke mere på. "Ingen grund til at undskylde," sagde han hurtigt og skævede atter ned til dyret ved hans fødder. Man skulle da have et hjerte af is, hvis man ikke fandt den kælne killing kær. Rowan havde ikke ligefrem et hjerte af is, men snarere et hjerte af plys. Han måtte kæmpe en mindre indre kamp, for ikke at tage det lille væsen op i armene. Da kvinden pludselig nævnte Rowans lillebrors navn, forlod alle tanker dog straks det lille dyr, og hvirvlede i en helt anden retning. Richard, familien, faderens gravsted. Varulven mærkede en trykken for brystet, og lod sig i et øjeblik opsluge af minder og stærke følelser. Der var så mange ting der ikke var blevet sagt og gjort... Rowan sukkede og trak på skuldrene.
"Måske." mumlede han og lod sit blik studere kvindens ansigt. "Hvad har han lavet?" Rowan så ingne grund til at fortælle kvinden om sin broder. Det var aldrig til at sige, hvad Richard havde rodet sig ud i, så man kunne ikke være for forsigtig. 
Invitationen til middag og drikkelse kom bag på ham. Havde de ikke just mødt hinanden? Var det ikke langt over midnat? Tanken om mad fik hans mave til at rumle og slå knude på sig selv. Der var ingen tvivl om at han var sulten. Varulven trak på smilebåndet og løftede et øjenbryn. "Tjo... Det ville da være... Hyggeligt." svarede han tøvende, ikke sikker på hvad han ellers skulle sige. "Men klokken er jo mange, og De behøver skam ikke invitere mig til middag." tilføjede han hurtigt bagefter. Hele situationen virkede ganske speciel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Ons 18 Jun 2014 - 0:31

Jazz så blot på herren. Han ville gerne vide hvad Richard havde lavet? Imens den lille killing forsat, forsøgte at charmere sig ind på Rowan, snakkede Jazz bare videre.
'' Richard.. Hmm. Hvor skal vi starte? '' Jazz, gik helt tæt på ham, og lod hendes ene finger røre ved ham, mens hun gik rundt om ham. Hendes øjne mødte hans blik, hver gang, hun mødte hans øjne.
'' Han, er ikke just den person du kendte engang.. Han er forandret.. '' Jazz begyndte at smile over hele ansigtet.
Ikke det skumle smil, som hun plejede at have på, men et følsomt smil, selvom hun var iskold, kunne hun sagens vise følelser overfor folk. Bare falske følelser. Man skulle være ekstrem god, hvis man regnede den ud.
'' Han var grunden til jeres fader, og moder døde.. '' Jazz smilte enormt meget inde i sig selv. Hun elskede at lave ballade, med andre folk.

Langsomt lod Jazz blikket faldet helt tæt på Rowan. Et lille kind kys, der skulle bevise hendes troværdighed overfor ham. Den sandhed hun egentlig ikke fortalte, men som han bare skulle stole på.
Pan blev ved med at vinkle sig ind omkring hans ben. Engang imellem, så det op på Rowan, med et par bedende øjne. De elskede at blive nusset, udanset hvilken race man var. Killingen var en sær sag.
Langsomt, trådte Jazz længere væk fra ham.
Takkede han lige ja, eller nej til en middag? Hvad end klokken så var, kunne man altid spise mad. Fay var ikke hjemme, og hvis hun endelig var, sov hun højst sandsynligt. Hende kunne man normalt ikke vække. Og i det hus de endelig boede i, ville larmen aldrig komme så langt.
'' De er velkommende udanset hvad. Og jeg, kan jo høre de er sulten, min kære.. '' Jazz smilede bare, venligt imod ham. Hurtigt tog hun fat i hans hånd, og begyndte at gå frem af, med Rowan i hånden. Pan fulgte automatisk efter Rowan.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 0:41

Rowan stirrede lamslået på hende. Chokeret over hvad hun fortalte ham. Kunne det være sandt? Var det sandt? Han nægtede at tro på det. Hvordan vidste denne kvinde desuden noget som helst om Richard og deres familie. Varulven mærkede en pludselig vrede vokse i sig. Hendes tilnærmelse hjalp næppe på det. Hun gjorde ham nervøs. Hans opmærksomhed havde fuldstændig forladt dyret ved hans fødder, og var nu rettet mod hende. Kun hende. Hans øjne forlod ikke hendes. Hvem er du? Hvad vil du?
"Jeg... Nej, det tror jeg ikke er sandt." mumlede han, efter en lang pause. "Richard havde intet med det at gøre. Hvem har fortalt dig om min familie?" Spørgsmålet blev hvislet ud mellem hans tænder - fyldt med foragt. Hvis der var noget Rowan ikke brød sig om at tale med folk om, så var det hans familie. Og så var hun endda en fremmed. 
Da hun tog hans hånd i sin, og trak ham afsted, ville han intet andet end at skubbe hende væk... Men han lod være. Han lod sig trække med. Nysgerrigheden overvandt hans forstand, og han lod sig følge med dette sære væsen, som lige havde plantet en bombe i hans tankespind. "Jeg... Jeg er lidt sulten." indrømmede han, stadig lidt ude af sig selv. Måske var det mere en stol han havde brug for, frem for mad. 
"Kender du min bror?" spurgte Rowan, efter de havde gået i et stykke tid. "Ved du hvor han er?" Varulvens tanker var alle andre steder, end her og nu. Hvor hun førte ham hen, havde ingen betydning. Hans broderlige-gen havde overtaget hans tanker. Hvis denne kvinde vidste hvor Richard var, så var der intet vigtigere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Ons 18 Jun 2014 - 18:40

Jazz så en anelse anspændt på Rowan. Hele hans måde, at blive sur, eller mere vred over det her, var spændende for hende. Hun elskede at lege med folks følelser, og den skyld minder.
'' Rowan.. Jeg kender din bror. Ud og ind. Han er som, min broder. '' Jazz grinede enormt meget inde i sig selv. Hvis man lyttede virkeligt godt efter, kunne man høre sarkasmen i hendes stemme. Hun kendte overhovedet intet til denne Richard? Hvem var han overhovedet? Sikkert en tosse.
Hun så en anelse på Rowan. Da hun stoppede op, så hun lige ud. Hendes blik var rettede til det store palæ, Jazz og hendes søster Fay boede i. Dens udsmykning, var enormt elegant, efter hendes holdninger. Hun plejede at elske at være i det store hus, med massere af værelser. Alexander boede der også, for tiden, da han endnu ikke havde fået sit eget sted. Manglede nogle et sted, at bo, ville de altid kunne komme til dem.
Haven var.. en stor udsmykning til det store hus. Hestene gik blandt de andre dyr, der var på det ellers ret store sted. Det var nærmest, et sted for dem selv.
Jasmin og Fay havde boede i det palæ/hus, hele deres liv. I deres barndom var de vokset op, der.
Jazz, ændrede hurtigt form, i det sekund, hun gik tættere ind imod huset. Jasmin var på vej tilbage, men dog ikke helt. Nu var det dem begge der styrede?

'' Nej, jeg ved ikke hvor han er lige nu. Jeg ved bare, han fortalte mig, at det var hans skyld jeres forældre var døde.. Fordi han havde skyldfølelse over det. '' Jazz smilede en del.. Jasmin havde mest lyst til at sige sandheden, men hun ville ikke gøre Jazz vred. Når Jazz var vred, var hun bestemt ikke rar, at være i krop med. Hun gjorde det hele surt for dem begge.
Jasmin og Jazz begrav sig frem imod, døren. Hurtigt kom Marlena frem. En af deres tjeneste piger. Hun åbnede pænt døren op, for dem begge. Lukkede dem efter dem, da de var gået ind.
'' Hvad vil de gerne have Rowan? De kan få lige, det de vil have. '' Jasmin kiggede imod Marlena.
'' Jeg vil gerne have, det bedste glas rødvin vi har.. Og en is. '' Jasmin smilede venligt til Marlena.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 22:16

Rowan fulgte efter hende uden et ord. Han lyttede til hvad hun fortalte ham om sin broder, og vægtede alle hendes ord med megen omtanke. Han var ikke sikker på, om hun talte sandt. På den ene side, så lød det alt sammen som noget, Richard kunne finde på at sige. På den anden side, så nægtede han at tro på det. Desuden var der noget ved denne kvinde, der fik Rowans alarmklokker til at ringe højlydt - han kunne blot ikke sætte sin finger på hvad det var.
Huset hun boede i var enestående. En smuk bygning, der uden tvivl husede flere værelser end de fleste gårde. Varulven missede med øjnene og holdt sine sanser vågne - der var noget besynderligt ved hele situationen. 
"Jeg skal ikke have noget, ellers tak." mumlede han, da Jasmins tjenestepige spurgte om hun kunne hente noget til ham. Hans sult var forsvundet i det sekund han havde hørt sin brors navn. Ulven lod blikket flakke op og ned ad væggene inde i bygningen, og han betragtede desuden møbler og anden udsmykning han kunne finde indendørs. Man sagde trods alt, at man kunne bedømme en person på deres indretning og deres hjem. Det hjalp ham dog ikke - Jasmin var et lige så stort mysterium nu som hun havde været før.
"Hvornår mødte du ham?" spurgte Rowan stille, efter tjenestepigen var kommet tilbage med vin til dem begge, og en mindre dessert til Jasmin. Rowan turde ikke afvise glasset, da det blev serveret ham, så han tog ydmygt imod i stedet. Rødvin var trods alt ikke det værste man kunne blive tvunget til at drikke. 
"Hvor kender du ham fra? Du må forstå at jeg har mange spørgsmål. Jeg håber det er i orden at jeg stiller dem." 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Elizabeth Man 23 Jun 2014 - 15:04

Jasmin så blot på Rowan. En del af hende, var tvunget til at føle skylden, over det hun spillede på, mens den anden del, egentlig ikke følte noget som helst. Jazz var den der hele tiden talte igennem dem. For det meste. Engang imellem kunne Jasmin sige et par enkelte ord, men det var ikke specielt tit.
'' Jeg mødte ham.. Engang for længe siden. Da jeg var gravid med min datter.. '' Jazz, og Jasmin smilede stort set venligt. Det skulle ikke virke forkert på nogle måde, selvom det hele var skuespil fra hendes side af.
Jasmin tog imod glasset Marlena kom med, tog en enkelt slurk, inden hun rakte imod sin dessert.
'' Lad os sætte os, herinde. '' Jasmin gik videre ind i huset. Den store stue, de havde var lyst op. Møblerne stod, som de altid havde stået, siden hendes barndom. Der var aldrig blevet rykket på dem. Minderne var for dejlige, til at hun ville flytte på det.
Jasmin satte sig ned, i en lang, hvid sofa længere fremme. Pan lagde sig ned, i den enkelte kurv, der var blevet sat til den inde i stuen. Den var sort, med en snor rundt om, der var hvid, sølv agtig.

'' Jeg kender ham igennem, nogle.. tidligere bekendte.. Jeg har snakket med ham siden, indtil for nyligt. Der rejste han. Hvorhen, aner jeg simpelthen ikke. ''
Jasmin smilede blot. Satte sit glas rødvin på bordet, og tog en enkelt bid af sin dessert. Smagen, af vanilje isen, imod hendes læber, var yndefuld. Hver eneste smag, der blev ramt på tungen, var vidunderligt.

'' Jeg respektere de har spørgsmål. De er jo bekymret, for deres broder.. Det ville jeg selv være for min søster. '' Jasmin smilede enormt falsk til Rowan. Intet tydet på, at det var falsk overfor ham.
'' Jeg kan blot sige, at han sagde, det var han skyld jeres forældre døde. '' Jasmin satte sin dessert ned, før hun talte videre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1543
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Gæst Ons 2 Jul 2014 - 22:55

Rowan fulgte hende ind i en overdådig stue, der på mange måder mindede ham og sit eget barndomshjem; store rum, flotte møbler, enorme vinduer der lyste rummene op alle døgnets lyse timer. Trods kvindens venlighed og gæstfrihed, følte Rowan sig dog langt fra velkommen, ej heller sikker. Der var noget helt galt med situationen. Hvad var sandsynligheden for, at en tilfældig kvinde han ville møde på gaden, kendte til hans broder? Hans øjne afspejlede dog ikke tvivlen eller uroen, og han satte sig roligt i en stol overfor Jasmin. "Jaså." mumlede han og vægtede hvert et ord der forlod hendes læber - han forsøgte at høre, om hun sagde noget forkert. Noget der kunne bevise hans mistanke om, at hun bestemt ikke kendte hans broder. Hendes sidste sætning fik dog spekulationerne til at vågne igen, og han forsøgte gang på gang at få mening ud af netop dén sætning. 
Der gik lang tid, hvor han blot sad og betragtede hende med et indgående blik. Hans tanker var alle vegne: broderen, dette sted, denne kvinde. Efter et langt øjeblik, sukkede han højlydt og trak på skuldrene. Han tog en slurk af sin rødvin, og satte glasset på bordet. "Det kan jeg ikke tage mig af nu. Han er ude af mit liv, og kommer næppe tilbage." Rowan sukkede og rystede på hovedet. Han kunne ikke glemme hende bizarre opførsel da de først havde mødt hinanden.
"Så... Du har en datter? Hvor gammel er hun?" spurgte han, for at henlede samtalen på noget andet.


TRÅD AFSLUTTET GRUNDET NYT PLOT. DISREGARD.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En kop te med Jasmin Empty Sv: En kop te med Jasmin

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum