Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
All I Need -Jasmin- EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
All I Need -Jasmin- EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
All I Need -Jasmin- EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
All I Need -Jasmin- EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
All I Need -Jasmin- EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
All I Need -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
All I Need -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
All I Need -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
All I Need -Jasmin- EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Lori
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Valentine
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Sean
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Lenore
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Jake
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Edgar
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Abigail
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 
Celenia
All I Need -Jasmin- Voteba13All I Need -Jasmin- Voteba14All I Need -Jasmin- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

All I Need -Jasmin-

Go down

All I Need -Jasmin- Empty All I Need -Jasmin-

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 20:58

Dagene havde været så lange og ensomme - tingene så triste. Lige nu hvor vejret var begyndt at blive så godt. Der var en masse ting hun savnede. Ember hendes hvide ulv lagde ved Stellas side på gulvet. Stella kedede sig, og havde en fornemmelse af at alle mistede lysten til overhovedet at ville se hende. Måske var folk blevet trætte af hende, måske havde de hørt at hun var blevet overgrebet og synes hun var svag som dæmon - at de gode engles leder kom for at redde dagen. Det var endelig pænt ynkeligt, men det var også hendes halvbror. Det var sjovt nok at tænke på.
Stella havde ikke mere end en natskjorte på, selvom det var midt på dagen. Matt var ikke hjemme, det havde han ikke været i noget tid - og han turde ikke lade hende gå ud endnu. Det eneste der gav Stella håb, var hende selv - det var det som hun var bedst til.

Stella satte sig op, og Ember hævede sit hoved. "Blev bare liggende, jeg skal bare have noget at drikke." Hviskede Stella og kærtegnede ulvens kind. Morrow ville sikkert være nede i køkkenet og ligge ved døren til Matt kom hjem. Med disse to ulve ville kun få tørre sætte deres fødder inde i dette hus. Stella vandrede nedenunder og greb et af de mange der stod Matt havde fundet frem med blod. Som bloddæmon var blodet en vigtig kost jo. Morrow gav sig til at knorre, hvilket rettede Stellas opmærksomhed overimod døren. Lidt nervøs blev hun straks, men så alligevel ikke. Hun gik hen til døren og åbnede den stille op. For at se om hun kunne få et glimt af hvem der var bagved døren. Morrow havde rejst sig op og var klar til at angribe i tilfælde af at der skulle ske noget uventet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All I Need -Jasmin- Empty Sv: All I Need -Jasmin-

Indlæg af Elizabeth Fre 30 Maj 2014 - 22:11

Jasmin gik langs gadens huse, og butikker. Det var længe siden hun havde været ude, for huset. Hun havde været inde længe, pga. en længere depression. Hun havde ikke haft lyst til at gå ud, i rædsel for at hun ville bryde sammen foran andre mennesker, og virke svag.
Derfor havde hun brug for at komme ud i dag. Hun følte sig frisk nok til at komme ud, og ikke nede. Hun savnede en bestemt person enormt meget. Hun følte hun havde mistet personen en smule, og måtte derfor opsøge personen endnu engang. Nemlig Stella. Det var lang tid siden, de havde set noget til hinanden. Jasmin havde generalt ikke tiden til så meget, fordi hun altid havde travlt med at skulle passe på Fay.

Jasmin nærmede sig det hus, hvor at hun vidste Stella var. Det kunne hun bare mærke. Hun vidste det bare. Star gik ved hendes side, som altid. Det var lige meget hvor, Jasmin skulle hen, havde hun altid Star med sig. Star var hendes bedsteven, ud over Fay. Og Jasmin var tæt knyttet til hesten, som altid.
Jo længere frem de kom imod stedet, hvor Stella var, blev Jasmin mere og mere nervøs. Langsomt slap Jasmin tøjlerne til Star, og bevægede sig frem imod døren. Tilfældigvis gik døren op derind til og Stella stod i dør åbningen. I et split sekund, skulle Jasmin tænke tingene igennem, men i stedet løb hun bare frem og omfavnede Stella. Lige meget, hvem, eller hvad der gemte sig derinde, ville hun bare være sammen med Stella. Et enkelt kys plantede sig på Stellas læber.
'' Hvor har du været pigebarn!? Jeg har været så bekymret for dig! '' Hendes stemme var mild, men hæs.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

All I Need -Jasmin- Empty Sv: All I Need -Jasmin-

Indlæg af Gæst Lør 31 Maj 2014 - 20:38

Så snart Stella kunne se det var Jasmin, der kom løbene i armene på hende. Hun havde savnet den tøs helt ekstemt, og havde næsten været bange for at Jasmin havde glemt alt om hende. Stellas følelser skyllede indover hende, da Jasmin plantede sine yndige læber på Stellas egne. "I de sidste tre uger her, for en måned siden kidnappet af en flok kvindeglade dæmoner." Sagde hun og trak kort på skuldrene. Morrow havde set at Stella havde ladet Jasmin komme indenfor, og gik ind i stuen for at ligge sig ned. "Men hvad med dig? Jeg har savnet dig så meget, at jeg næsten var bange for at du havde glemt mig." Tilføjede og kørte en hånd igennem de blondte lokker. Hun lod den ene finger lege med de lange slangekrøller. Stella lukkede døren , og lod Varmen være lukket inde i palæet. Stella gik ud i køkkenet og fandt to glas med blod, og rakte et over til Jasmin. Det var noget så nemt at være bloddæmon nogle gange. "Vil du med ind og sidde?" Spurgte hun blidt. Det var langtid siden de havde snakket sammen, og Stella ønskede at de skulle slappe af og tilbringe tiden sammen - på den ene eller anden anden måde. Stella lod sit blik glide halvt ned af sig selv. "Jeg beklager min påklædning, Matt har givet mig husarrest." Måtte hun indrømme, men hvis hun kendte Jasmin ret, plagede det ikke at gøre noget. Matt var også bare beskyttende overfor hende, og hun vidste godt at det var for hendes eget bedste - men når hun selv var helt klar - så skulle der ud og festes!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

All I Need -Jasmin- Empty Sv: All I Need -Jasmin-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum