Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Not all are winners anymore... ~ Selicity
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Not all are winners anymore... ~ Selicity
Gæst- Gæst
Han sukkede stille, inden han smilede undskyldende til hende.
''medmindre der er en rå kanin på den bakke, så nej'' sagde han med et lille drillende smil, inden han prøvede at rejse sig. Han havde brug for en god jagt. Men med de skader var cancerne for at fange noget minimale.
Han tog bakken fra hende med et blidt tag og satte den på reolen.
''Okay. Om igen.'' sagde han med et drenget smil.
''Goddag frøken, mit navn er Ammon Misnoran. Jeg er en ballademager som bare pokker, som ingen ung kvinde burde rode sig ud i noget med. Men jeg bliver nødt til at gøre dette, og jeg beder om din tilgivelse for min dumme opførsel.'' sagde han drillende, inden han lagde hænderne på hendes kinder, og kyssede hende blidt.
To sekunder senere slap han hende, og bukkede kort.
''ooooog, jeg er en douchebag!'' sukkede han lettet.
Gæst- Gæst
Selicity sad så dybt i hendes egne tanker at hun først blev hevet ud af dem da han lagde hænderne på hendes kinder og hun mærkede hans læber presse sig blidt mod hende. Hun fik sig noget af et chok og tumlede faktisk ned af bordet. Som om hun lå der på gulvet kiggede hun forvirret rundt, hvad var det lige der foregik her?...Hun kiggede op på ham, "Hvor-Hvorfor kyssede du mig?". Hun lød ikke vred, bare utroligt chokeret og overrasket.
Gæst- Gæst
''fordi, frøken, du er virkelig vidunderlig. Og ærligt, jeg trængte lidt til det... Hvad kan jeg sige, jeg er en douchebag...'' han sukkede stille, med et svagt smil, inden han rakte hende en hånd for at hjælpe hende op igen.
''det må du undskylde. det kommer ikke til a ske igen..'' grinte han stille.
''du er virkelig, virkelig, virkelig vidunderlig..' sukkede han stille
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''vi identificerer os med de navne som er os givet ved barnsben. Det er måske hvem vi tror vi er, men langtfra altid hvem vi vil være.'' han blinkede til hende.
''og jeg kan påstå at du er så vidunderlig, af blot én klar grund: du kunne være gået din vej. Du kunne have vendt mig ryggen da jeg sagde at jeg kunne klare mig selv. Men du insisterede på at hjælpe. Det er beundringsværdigt.'' sagde han med et lille charmerende smil.
''jeg går ud fra at du kender manden vis navn jeg bærer?'' han så på hende, roligt. Han identificerede sig ikke længere med Sargonis, han havde ikke lyst til at være 'racelederens uægte søn'. Ja, Lyssa og Sargonis var blevet gift, men det var først efter hans fødsel.
''I så fald, må du ikke fortælle ham om dette...'' han hentydede til det hele. Til hans gadekampe, til hendes hjælp, til kysset. Sargonis ville flå Ammon levende, specielt efter at Sargonis havde forbudt ham gadekampene som ung.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han havde aldrig elsket sit far. Han havde aldrig været der for ham når han havde haft brug for ham.
Men han hadede ikke sin far. Han manglede ham bare, desværre.
Han så lidt ned, inden han bed sammen.
''Undskyld.. Det er et.... følsomt emne.'' han satte sig på sengekanten igen og gned sig i ansigtet. Han havde det som om han havde fået tæsk og derefter drukket sig i hegnet.
Han sukkede frustreret.
''Jeg orker snart ikke mere af det her...'' mumlede han da man mærkede hans flækkede læbe. Han overvejede kort at spørge om hun havde sytråd og nål...
Gæst- Gæst
"Det er okay, du behøves ikke undskylde Ammon". Hun vendte sig mod ham og kiggede ham i øjnene. Let lagde hun hovedet på skrå. "Skal jeg så den for dig eller noget?", hun hoppede op så hun sad i vinduekarmen og hvis hun ikke passede på med at læne sig for langt tilbage fordi hvis hun gjorde det ville hun falde ud af vinduet.
Gæst- Gæst
Han endte med at høre hende spørge ham om noget - men om hvad vidste han ikke.
Han så lidt på hende, inden han rystede på hovedet.
''tak for hjælpen, Selicity..'' sagde han, inden han bed sammen ved smerten i sine ribben.
''jeg bliver desværre nødt til at gå nu..'' sagde han stille, og så på hende kort.
''til næste gang vi ses, min prinsesse'' han bukkede kort for hende, inden han vendte hende ryggen for t forlade 'lejligheden' de befandt sig i.
Hun var en prinsesse. I hans øjne. Hun var arvingen til alphatitlen.
Det burde havde været ham.... Det skulle have været ham! Hans plads, som sin fars efterfølger!
Han kunne mærke vreden vokse, vreden som var uden ret. Hans far havde frataget ham retten til at være vred over at han havde mistet sin 'titel'...
Han åbnede døren, inden han smækkede den på vej ud, for at slippe for at lade hende se vreden i hans øjne.
Gæst- Gæst
Mere nåede hun ikke at sige før døren blev smækket i ansigtet på hende, hun nåede kun lige at stoppe sig selv ellers havde hun haft et pænt aftryk i ansigtet af en dør. En ting jagede hende dog stadig og det var det umådeligt vrede blik han havde haft i sine øjne. Hvad havde hun dog gjort forkert? Let bed hun sig i læben og kiggede ned..
Lettere opgivende kørte hun en hånd gennem hendes hår og gik hen til vinduet hvor hun stak hovedet ud og kiggede efter ham.
Gæst- Gæst
Han var ikke blot vred, han skammede sig. Han havde været utaknemmelig, han var bare gået. Han havde sagt tak, men han havde ikke ment det. Respektløst af ham.
Han nåede knap ud af døren, før han måtte hive efter vejret før hans ribben rettede sig lidt igen. Fordelen ved hurtig healing.
Han blottede tænder i en knurren der lød helt nede fra maven af på ham. Hans øjne gik over i en gullig nuance, mens han gik videre i stødte skridt. Smerten bredte sig, men han ville ikke bede hende om mere hjælp - hans stolthed var for såret. Han havde modtaget hjælp fra en pige. Han havde en smule foragt over for sig selv.
Gæst- Gæst
Hendes bevægelser var flydende og lette men inden længe stoppede hun op i de mørke gade og kiggede sig omkring, hvor var han blevet af? Skyerne trak sig sammen over hende og man kunne i det fjerne hører det første sagte brag og se et glintende smukt skær i horisonten, det ville inden længe snart begynde at tordne og sikkert også regne. Lige som de tanker havde forladt hende åbnede himlen sig og det styrtede ned, på under et minut var hun allerede gennemblødt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Nothing seemed to matter anymore ~ Jasper
» I cant rember who i am not anymore//åbent//
» I don't care anymore, nothing is what it should have been... ~ Andrea
» Watch Me Demon.. No.. I don't know who I am anymore.. //Aliyah//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth