Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Hvad helved er det du laver- Jason
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Hvad helved er det du laver- Jason
Han kiggede på hende og slappede roligt af og tog en ørering frem og kiggede på hende "så hvis du har givet op så tag denne her ørering og sæt den øret på dig selv"sagde han roligt og så på hende og holde en ørering mellem to finger og han viste ikke hvad hun ville gøre nu her og han slappede bare af.
(øreringen)
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på hende "har du haft sex før endeligt bare sådan at jeg ved det jo og hvad er du god til"spurgte han roligt og tog et hiv af smøgen og pustede det ud og kiggede roligt på hende.
Gæst- Gæst
Hun sukkede hun viste selvfølgelig godt hvad det var han spurgt, men det var pinligt at sige til ham. Hun havde ikke prøvet andet end at blive voldtaget af sin mage og det var ikke hun syntes kom ham ved.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og stod bare og ventede på at hun ville sige noget og roligt klædte han hende af så hun stod kun i trusser foran ham og så på hende "så hvad bliver det til snak eller modtag din straf"sagde han roligt og kiggede på hende og var snart ved og være utålmodig overfor hende, hvad var det der var så slemt siden hun ikke ville sige noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede roligt på hende og slappede bare af mens han roligt tog og lagde sine hænder på hendes bare røv og fik hende op og sidde på et bord og så på hende "så nu er det du har en chance for at komme ud med ting du vil jeg lover dig jeg siger ikke ting vidre hvis folk ikke vil ha det skal vidre til andre"sagde han roligt og så på hende dejlige nøgenhed som hun sad der og nu ventede han bare på at hun sagde noget.
Gæst- Gæst
Dog var det værste de havde taget fra hende, hendes lille trædukke, hun sank klump inden hun trak sig ud af sin tanke verden, hun betragtede ” jeg kan lige så godt sige, at jeg ikke stoler på dig” sagde hun hendes stemme var ikke anklagende eller advarende, den var ligegyldig, hun trak kort på skulderne inden hun igen rettet sit blik ned i jorden inden hun forsatte ” jeg ved godt du vil vide det, men der er ting som jeg aldrig vil kunne fortælle dig, for så vil det gøre dig til mål for min far og han er altså ikke til at bide skeer med” sagde hun og håbede på at han ikke opdage at hun snakkede uden om og engentlig ikke svarede på hans rigtige spørgsmål, men det kunne også være ligemeget for han fik det ikke at vide og hun havde gjort det klart for ham. Hun satte sine fødder op på bordets kant så hun kunne hvile sin hage på sine knæ. Hun kiggede ikke på ham mere end nødvendig, hun skulle finde måde komme væk på hun kunne ikke være det samme sted for længe. Hun valgte ikke sige sit fuldenavn, men præsentere sig skulle hun ” mit navn er Zantanna” sagde hun pillede svagt ved en hårspids, det var noget gjorde når hun var nervøs, det var den nemmeste måde at være nervøs på uden som sådan at vise det, man skulle have nogle skarpe øjne for at opdage at hun var nervøs for god til at skjule det.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Hvad laver jeg dog her? //Zankuji//
» Hvad laver jeg her? //Claire//
» hvad laver DU her? (Camille)
» Where would I go? - Jason
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata