Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Spare some clothes thanks -Rowan-
Side 1 af 2 • 1, 2
Spare some clothes thanks -Rowan-
Sted: gyderne
Tid: Midnats tid
Vejr: køligt, efter regn.
Alex gik rundt i de mørke gader, fra gyde til gyde. hun blev ved med at gå ind i de tomme gyder, med et smil på læben. hvad havde hun gang i, normale folk ville spørger om vej. Men Alex her nægtede at spørger om vej, hun sukkede da hun for 19nd gang var gået ind i den samme tomme gyde. hun krydsede sine arme og lukkede sine smukke brune øjne. "Jeg finder ikke ud, medmindre jeg vælger at klatre op på en af tagene." Hendes stemme var lav, med en undertone af vrede. hun var irriterede og en smule træt af at gå rundt i de høje hæle.
Hendes fødder var begyndt at gøre ondt efter den lange gå tur, hun åbnede sine øjne og vende sig om. et skævt smil kom frem, da to menneske drenge stod foran hende. den ene med en kniv og den anden med et bat. Hun skød sin hofte ud til siden og satte sit hoved på skrå "Smut, jeg gider ikke lege med jer..." Hendes stemme var hånede og kold.
Drenge med battet gik mod hende, til han skubbede hende op mod muren. han var et hoved højere end hende og meget buff. Hun smilte bare elegant og satte sine hænder på hans brystkasse for at skubbe ham stille væk, han lænede sig frem. hvilket fik hende til at sparke ham i skridtet, da han sank sammen. forsøgte hun at løbe forbi ham, men de pokkers høje hæle gjorde hende langsom. Drengen med kniven fik fat i hendes hår og trak hende tilbage til dem, han slog hende i maven, så et kvælende skrig lap hendes læber.
"Du slår som min bedstemor... seriøst, kan man være mere svag" Hun fniste kærligt. den ene satte en kniv op foran hendes hals og hans anden hånd på hendes hage *Syge so! vi ville ellers have været rare mod dig.*
Stanken af øl, fik hende til at lukke sine øjne. "Du stinker..."
Gæst- Gæst
Sv: Spare some clothes thanks -Rowan-
Gæst- Gæst
Hun så hvordan han kastede den ene dreng væk, hendes øjne sprede sig. Selvfølgelig var hun overrasket over det, dette var første gang nogle havde hjulpet hende mede mod nogle menneskedrenge. Drengen vendte sig om med kniven, hans balance var lort og fik ham til at vippe lidt fra side til side. Alex trådte stille væk fra drengen, hun satte sig på hug. Da manden lavede et perfekt placerede slag i hovedet på drengen. Et forførende smil kom frem på hendes læber i det han rakte hånden ud til hende. Han var stærk, men han var ikke en dæmon eller en engel, normalt ville hun kunne mærke deres aura.
Med en stille bevægelse tog hun fat i hans hånd og rejste sig ret op, hendes øjne var blide og månens lys ramte hendes hår så det skindte. ”Jeg har det fint, mange tak for hjælpen” Hendes stemme var blid, hun satte sit hoved på skrå i det han spurgte hvad der var sket. ”Jeg for vild og endte her. De to herre der…” Hun pegede på de to besvimede drenge ”Valgte så at, se om jeg var okay eller noget.”
Hun vendte sit hoved mod ham og trådte tæt på ham, hun satte sin venstre hånd på hans bryst. ”Så~ du træner meget? Du virker stærk.”
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øhm. Du sagde du var faret vild? Måske kan jeg følge dig hjem? Det er ikke altid sikkert at vandre rundt her om natten... Som du kan se." Sagde manden foran hende, hun kunne ikke andet end at nikke blidt. Hvis han nu skulle være endnu en klam stodder, ville han nok ikke rødme og virke så kejtet foran hende. Så hun følte sig en smule sikker.
”Ja, vi burde nok gå. De to herre der…” Hun kiggede ned på drengen der vågnede og begyndte at gå, med en blid bevægelse tog hun fat i Rowans hånd og trak ham stille med. ”De går nok lidt i panik, hvis de ser dig. Efter jeres lille uhmm… første hånds indtryk” Hendes øjne lyste op, da hun stod med månen mod sig, et lille billede af månen var i hendes øjne, lyset fra månen fik hende endda til at se en smule guddommelig ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Rowan, det er et ret cool navn” Hendes stemme var kærlig, hun ønskede ikke at være uhøflig overfor ham. Nu hvor han havde været så rar at hjælpe hende, med de to drenge.
Hun vende sin ryg mod ham, da hun helst ville holde øje med hvor hun gik. ”Hehe, du ser dem nok igen, men de har nok glemt dig når i ses” Hendes hår faldt elegant tilbage af den blide brise. ”De var fulde, så de kan nok ikke huske noget før i morgen tidlig.” Hendes stemme var blid da hun fortalte ham det.
Hun kiggede tilbage på ham i det han spurgte hvor hun boede, hun stoppede op på stedet og fniste en smule nervøst, hun kløede sig i nakken og kiggede lidt rundt ”Ehehe, nu skal du høre… jeg uhmm..” Hun kiggede ned i jorden også hen af gaden. ”Jeg bor som sådan ingen steder, jeg uhmm bor i ud kanten af skoven.” Hun kiggede op på ham, da hendes øjne ramte hans sorte frakke, tog hun stille imod den. ”T-Tak.” Sagde hun med en elegant og venlig stemme, hun tog den stille på og smilte elegant til ham, selv hendes øjne smilte ”Der er ret koldt, men kommer du ikke til at fryse?” Hun satte sit hoved på skrå, mens hun kiggede op på ham. Nu hvor hun fik sine øjne sat ordentlig på ham, var han nu meget lækker, han havde pæne øjne og var høj, udover det var han også ret stærk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er skam heller ikke sikkert" Hun smilte kærligt til ham "Jeg sover oppe i træerne, så rovdyr ikke får fat i mig, men nogle gange... gør mennesker eller dæmoner" Hendes stemme var blid. "Du ved, Den søde duft, jeg er sikker på du også kan lugte den lille søde duft." Hun trådte stille tæt på ham.
Han frøs ikke? men der var jo ret koldt, hun trådte stille hentil ham. "Er du sikker?" Hendes øjne var blide, hun ville helst ikke have at han nu skulle blive syg. fordi han forsøgte at være rar ved hende, men hvis han var ligeglad kunne hun intet gøre.
"Ja, jeg skal bare hjem og sove i skoven." Hun satte sine hænder bag ryggen og lukkede sine øjne "Vil du stadigvæk følge mig hjem, til en skov?" Hun åbnede sine brune øjne, hun kiggede ham blidt i øjnende og ventede på hans svar. ville han følge hende hjem? eller bede om sin jakke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tro mig, det er det heller ikke." Hun lukkede sine øjne "Jeg har det med at falde ned fra træet, så sover ikke særlig højt oppe hehe." hun hørte hans blide stemme i det hun åbnede sine øjne.
Hvorfor boede hun i skoven? godt spørgsmål, fordi hun var eftersøgt og det var det nemmeste sted at forsvinde hvis folk ville omringe hende. men det kunne hun umuligt sige.
"Jeg har ikke penge til at leje et værelse, da jeg ikke rigtig har penge nok til at betale for mad og et værelse" Hun smilte elegant og bukkede sig stille ned. langsomt tog hun sine høje hæle af, stille satte hun sine fødder på den kolde og våde jord.
Hun rettede sig op og gik langsomt videre mod skoven. "Hvis du siger det, men du siger bare til når du bliver kold" Hun kiggede lidt tilbage på ham og smilte forførende.
"Du er ikke uhøflig hvis du ikke gider" Hun satte sine arme endnu engang bag ryggen. "Oh, glemte jeg at sige det før. Mit navn er Alex, mente ellers jeg nævnte det" Hun rødmede lidt, akavet at hun bare sådan glemte at sige sit eget navn. hun rystede blidt på hovedet, for at ryste det væk.
hun sukkede blidt og åbnede sine øjne, inden hun kunne nå at reagere gik hun ind i en pæl, hun væltede tilbage af chokket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun var gået ind i pælen og havde stirret lidt forarvet ud i luften, hørte hun hans stemme igen. Hendes ansigt blev helt rød som en tomat, hun kiggede en smule ned i jorden og satte den hånd som ikke holdte skoene op foran hendes mund, pinligt. meget pinligt "J-Jeg ok.." Hendes stemme var lav, det var tydligt at hun syntes det var pinligt.
"Huh? Hvorfor vil du betale for et værelse?" Hun vendte straks hovedet mod ham, da hun hørte hans forslag. Hun lukkede stille sine øjne og slog hans arm. "Ikke sjovt." Hans kommentar med pælen fik hende dog til at smile en smule. "Måske sender jeg en pæl efter dig." Hun grinte lavt. Dog havde hun svært ved at tage imod et værelse som han betalte for, normalt stjal hun. men dette fik hende dog til at tænke over tingene. skulle hun sige ja til det også have et varmt sted at sove, eller sige nej og sove i et koldt farligt træ.
"Hvorfor tilbyder du mig det? du kender mig jo ikke rigtig" Hun trådte tæt på ham "Jeg kunne jo finde på at følge efter dig, kun for at voldtage dig." Hun havde en blid stemme og et kækt skær i øjnene
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han begyndte at grine, kiggede hun en smule på ham. ”Jeg er stærkere og farligere end jeg ser ud.” Hun satte sine hænder op foran sit ansigt, for at se skræmmende ud, dog ende hun med at lave et lidt nuttet ansigt. Hvorfor var denne mand så anderledes end alle de andre, der måtte være en forklaring. Hun satte sine hænder om bag ryggen og stillede sig op af ham, mens hun kiggede mistroisk på ham ”Jeg voldtager ikke, så bare rolig…” Hun satte sin hånd på hans bryst kasse og skubbede ham op mod en væg, hvorefter hun stillede sig tættere på ham. ”Hvis jeg voldtog folk… ville de sikkert bare nyde det, mænd elsker sex” Hun smilte kækt inden hun trådte væk fra ham ”Eller det siger min veninde i hvert fald.”
Hun satte sit hoved på skrå og fniste en smule ”Jeg tager imod værelset, hvis du også sover der.” Hun satte sine hænder op foran sin mund og snurrede rundt. Hvorefter hun lavede et lille hop, inden hun fulgte efter ham. Hun kiggede rundt omkring sig, kun få gange blev hendes blik placerede på Rowan. ”Undskyld” Sagde hun med en lav stemme, inden hun vende blikket mod jorden. Hendes blik var ud i et blevet en smule trist og tomt, hun begyndte stille at lege med sit hår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han kommenterede hendes sygt fantastiske uhyggelige ansigtsudtryk, smilte hun bredt ”Rauw ” Slap hendes læber og hun vende sig om igen. Ja, hun var skræmmende. Af en sær grund kunne hun ikke se sarkasme i folks stemmer, når det sagde noget til hende. Hvilket tit var en belastning for andre folk og hende selv.
I forhold til hvor koldt der var, var Rowans brystkasse utrolig varm. Da han svarede på det hun sagde, blinkede hun forførende til ham ”Ja, hun er noget for sig selv.” Hun kiggede op mod himlen endnu engang ”Well, hun er også sygt smuk, hvis du er single kan jeg introducere dig for hende” Hun sendte ham et drilsk smil, hendes stemme var blid. Hun klappede sine hænder sammen og vende sig om mod ham ”Så du vil købe et ekstra værelse? Vi kan da sove på samme værelse!” Hendes øjne lyste op, dog forsvandt dette blide lys, da han kommenterede på pælen. Hendes øjne blev en smule brede og overrasket, mens hendes ansigt blev rødt. Hun havde ellers lige glemt alt om den pokkers pæl! Hun kiggede ned i jorden, hendes brune hår dækkede hendes ansigt mens hun stirrede på jorden. Denne pæl vil følge efter hende, resten af hendes liv!?
Hun følte hans varme hånd der greb fat i hendes, hun vende hovedet op mod ham. Et overrasket blik ende på hans ryg, mens han trak hende af sted. Hun stirrede stift på hans ryg mens han stillede sit ene lille spørgsmål. Hun svarede dog ikke, hun var mundlam. Han greb fat i hendes hånd!?! Hendes ansigt blev bare mere og mere rødt, mens de gik mod Det Vilde Svin. Da Rowan åbnede døren, kiggede mændene der spillede kort hen mod dem. De vende derefter hurtigt tilbage til deres kortspil, Alex nikkede blidt til Rowan da han bød hende indenfor. Hun satte sin ene hånd på hans bluse, mens hun gik ved hans side hentil Krofatteren.
Alex stirrede bare op på Rowan da han spurgte om hun var sulten, det tog et par minutter før hun rystede på hovedet og tog sig selv i at stirre på ham. Hun kiggede derefter rundt i lokalet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alex rettede sig op og kiggede nysgerrigt på Rowan, hun havde et kækt smil på de røde læber. ”Jeg skrifter kun mening hvis du prøver på noget” Sagde hun med en drilsk stemme, hun blinkede kækt til ham inden de begyndte at gå. Hun blev ved hans venstre side, mens de gik ovenpå. ”Er der noget du holder tilbage?” Sagde hhun med en blid stemme, da hun havde opdaget at han var ved at sige noget. Men stoppede sig selv.
Alex gik indenfor værelset og smed sig elegant på sengen. Hun smilte og lukkede sine øjne, da hun hørte hans stemme endnu engang. Sove på sofaen? Men sengen var jo stor nok til dem begge. ”Vi kan da sove sammen, vi venner” Sagde hun, det var tydeligt at hun mente det. Folk der hjalp hende , ville altid stå frem som en ven i hendes øjne. ”Alle folk har brug for at sove i en seng, og du rømmer dig meget, så der må være noget galt?” Hun satte sit hoved på skrå, mens hun kiggede op på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Værelset var stort i Alexs øjne, sengen var til to personer og der var en sofa der inde. Udover det var der et lille badeværelse og et senge bord, hun havde sovet mindre steder. Hvis Rowan valgte at forsøge på noget om natten, var Alex forberedt. Hun havde placerede sine sko ved siden af senge kanten, så hvis han skulle gøre et forsøg. Kunne hun altid gribe fat i skoen og stikke hans øjne ud, med hælen.
Det passede nu meget godt, de begge havde det med at stole lidt for meget på folk. Hvilket ikke hang sammen når man vidste at Alex var en morder, der dræbe folk når hun kedede sig og når hun fandt mennesker.
”Fedt.” Alex rejste sig stille op fra sengen og satte en hånd på hans brystkasse. ”Jeg vil tage et bad inden jeg ligger mig til at sove, håber ikke det gør noget.” Hun fjernede hånden stille og gik forbi ham, hun havde et forførende smil på læben. Inden hun gik ud på badeværelset, hørte hun hans stemme bag sig. Hun vende sig om i døren og blinkede til ham ”Hvis du stjæler dynen, ender jeg med at ligge mig ovenpå dig. Så er du advaret” Hun rakte tunge af ham, og sendte ham derefter et kærligt smil. Hun lukkede døren bag sig og tændte for vandet i bruseren.
Stille smed hun sit tøj på gulvet og gik ind i det varme vand, den dejlige følelse af kulden og snavsen der langsomt gled ned af ens krop var fantastisk. Alex valgte at gå ud af badet efter omkring 20 minutter, hun tog et håndklæde omkring sig og gik lidt rundt på badeværelset. Hun tog derefter sine trusser på igen og gik med håndklædet omkring sig, hun smed sig i sengen og tog dynen omkring sig. Hun valgte at ligge håndklædet på gulvet.
Gæst- Gæst
Da han lagde sig, var der kun én sætning der kørte igennem hans hoved. Fald i søvn. Fald i søvn. Fald i søvn. Han knugede øjnene sammen og bed sig i læben. Han vidste, at det næppe ville hjælpe ham med at sove, men... Han åbnede øjnene og skævede til hende, lige inden hun placerede sine hænder på hans bryst. Han betragtede hende med et tydeligt begær - hendes smil, øjne, stemme og krop; han ville have det hele. Han trak på smilebåndet. "Et bad? Det lyder godt. Nyd det endelig." svarede han kontrolleret, og betragtede hende da hun gik.
"Og du skal være mere end velkommen til at sove på mig," mumlede han for sig selv, med et bredt smil. Han lagde dernæst armene under hovedet og lod sine tanker og fantasier få frit løb. Selvsamme tanker fik ham straks efter til at små-rødme.
Tyve minutter efter, da Alex kom tilbage, lå Rowan i en let rævesøvn; han kunne ikke lade være med at skæve lidt til hende, da hun luskede halvnøgen rundt i rummet. Han havde svært ved at skjule sit smil. Efter hun havde lagt sig i sengen, rykkede han sig om på siden, for at betragte hende. Efter at have ligget og kigget hende i et stykke tid, faldt Rowan i søvn. Trods en del af ham, vældig gerne ville have prøvet på noget, så var han for udmattet til at gøre noget ved det. Han sov tungt hele natten.
---> Spole --->
Han vågnede med et sæt. Han havde haft et mareridt. Han sprang op i sengen og satte sig gispende op. Hans krop var varm og svedig; han trak hurtigt skjorten af og kastede den på gulvet. Han sukkede højlydt og lod fingrene glide igennem sit hår. Mareridt. Han skævede til kvinden ved siden af sig - det tog ham et øjeblik at huske hvad der var sket. Han rykkede benene ud af sengen og betragtede et øjeblik sine sko fra sengekanten. Måske var det bedst at han smuttede nu, inden hun vågnede...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Have we met each other before? ~ Rowan
» HELP ME //Rowan//
» Just tell me - Rowan
» Maybe or maybe not? ~Rowan~
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata