Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Hey! You there! Come and help us! ~ Daron&Valentine ~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Hey! You there! Come and help us! ~ Daron&Valentine ~
Tid ; 15:12 Omgivelser ; Andre mennesker, butikker med diverse ting og forskellige dyr. ( Rotter, mus.. hunde og få katte.. Nogle heste. )
Vejr ; En helt almendelig solskins dag, hvor solen står højt på himmelen, og få briser kommer.
Tøj beskrivelse ; Jazz har en lang rød top, som går lidt ned om maven, men samtidigt viser den få dele af hendes mave, og siden. Der er små huller i toppen, som gør at den er en smule slidt. Der sidder små metal dimser i, for at holde blusen sammen.
Hun har et par sorte jeans, med en smule forskellige mønstre på. Hendes sko, er et par sandaler, med et par sten på hver sko.
Hendes hår er sat op i en heste hale, og hun har blot eyeliner og mascara på.
Jazz gik ned langs gågaden, de små briser kørte en gang imellem igennem hendes hår. Heste halen blev løftet op, og lagt ned igen.
Længere fremme stod en herre med sit slidte tøj. Hans hår, blæste en anelse engang imellem som alle andres hår. Det lignede en Jazz, kendte en hel del. Daron.. Måske var det ham?
Hende og hans forhold var meget kompliceret, de hadet hinanden men samtidigt gik de i seng med hinanden. Hade sex og et forhold kunne man vel godt kalde det.
Jazz gik tættere på ham. Hendes blik fangede hurtigt hans røv. Hans røv så ret godt ud i dag, trods hans slidte tøj.
'' Hello, min kære ven. '' Jazz stemme var temmelig sarkastisk overfor ham. Man kunne tydeligt høre det i stemmen.
'' Hvordan går det så? Har du fået flere penge siden sidst? '' Jazz elskede at køre i de ting han arbejde med. Hans måde at gå i seng med alle folk, der bare gav ham penge.
Jazz og ham var i seng med hinanden, i starten betale Jazz en hel del, med efter hånden begyndte deres forhold at udvikle sig til mere. De hadet stadig hinanden, men de gik i seng med hinanden gratis..
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Sv: Hey! You there! Come and help us! ~ Daron&Valentine ~
Altså bestemte han sig for at forlade sit typiske kvarter med den bagtanke at ingen af sine faste kunder ville kunne få kontakt til ham i dag. Han havde besluttet sig for ikke at tage noget fint eller egentlig bare ikke slidt tøj på i dag, og han var egentlig i glimrende humør af et skyggevæsen at være, indtil han så en bekendt skikkelse nærme sig ham. Jazmín.. Nu hvor man taler om irriterende.
Han sørgede for at smøre et smil på læberne, noget som han var blevet ret så god til efter at kende denne forfærdelige kvinde at kende.
"Mange flere. Jeg er god til at tilfredsstille mine kunder," svarede han, før han gav hende et arrogant elevatorblik, "Jeg er også den eneste af os to som er god til at tilfredsstille nogen."
Ja, han hentydede til for tre dage siden, hvor de var i seng sammen... igen. De første par gange gjorde han det kun for pengene, hvilket skaffede ham en meget flot vest forresten, men senere hen glemte han at spørge efter betaling og så var det egentlig også blot nydelse, han modtog for det i stedet for. Om han mente sin fornærmelse eller ej var ligegyldigt, men Daron ville i hvert fald gøre alt for at fornærme hende.
Gæst- Gæst
Jazz smilede over hele ansigtet. Hun kunne ikke gøre andet.
'' Husk hvem, der kan få DIG ned med nakken. Remember that.. Honey. '' Jazz lavede en kys mund til Daron. Hun elskede at irriterede ham. Men det var kun Jazz der general elskede det.
Jazz... Hver nu sød ved ham.. Det kan ikke hjælpe du ødelægger det for os. Hvad hvis vi en dag skal bruge ham til et eller andet vigtigt? Jamie sukkede en anelse inde i hovedet. Hun var en del irriteret på Jazz lige nu. Det kunne godt være hun var selvisk, men det betød ikke, at hun skulle behandle andre helt ondskabsfuld. Bare tænkt hvis det var hendes søster?
Jeg er enig med Jamie! Jasmin sagde det med en genert stemme. Hun hadet at gøre Jazz sur, for det gik ud over de folk hun elskede. Jamie havde flere elsker.. Hvilket vil sige, hun ikke havde en fast en..
Slap af tøsser.. Jeg leger bare lidt med ham. Jazz smilede skummelt for sig selv, det kunne man tydeligt se.. Dog forsvandt det skummelte smil hurtigt igen.
'' Men, hvem elsker ikke også det her? Folk der er komplet idiot.. Og, du elsker hvis også den her krop, det ved vi alle. '' Jazz smilede kækt.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
Det var tydeligt at se på ham, hvor meget han var provokeret. Han virkede ellers meget afslappet udover sine næver som svagt var knyttet.
"Du ved godt, at hvis jeg ville få dig med nakken, kunne jeg have gjort det med det samme... søde." Han tilføjede det sidste som en parodi af Jazmíns 'honey'. Han stemme var syrlig, og han var ved at sende kvinden foran sig et dræberblik, da han fik øje på en person bag hende. Det var en dreng, nok lidt yngre end ham. Men hans alder var lige meget, hvad der fangede Darons opmærksomhed, var mørket som hvilede over ham. Det var næsten helt sikkert, at han var et skyggevæsen. Et lille smil gled frem på mandens læber, da en ny plan faldt ham ind, og skyndte sig at smutte forbi Jazmín for at gribe fat om drengens arm og trække ham tilbage på plads med ham.
"Du der, du kan godt lige hjælpe mig," Hans stemme var ikke længere kold eller irriteret, men venlig. Dog var der stadig en undertone af deres skænderi, mens han talte med det andet skyggevæsen, "Hvem tænker du vil være bedst i sengen? Og lad ikke hendes former narre dig - Hun er djævlen selv, den tøs."
Han gjorde et kast med hovedet hen mod Jazmín, åbenlyst stadig muggen over hendes tidligere kommentarer.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jazz så en anelse kækt på Daron. '' Tror du virkeligt, at du kan slå mig? Jeg er både, ældre og stærkere... og LANGT hurtigere end du nogle sinde bliver. ''
Jazz smilede blot til ham.
Hun så efter ham, da han gik forbi hende. Hvor skulle han nu hen? Flygtede han virkeligt? Sølle kujon!
Da han trak en anden person over imod dem. En yngre dreng. Lænede hun sig op imod muren ved siden hende. '' Behøver vi virkeligt det her? '' Hun sukkede tungt på drengen, der blot svarede det han var tvunget til. At give Daron ret. Han var jo bange. Jazmin så an anelse på Valentine, og studerede ham en smule. '' Så, de syntes altså han er mest tiltrækkende? Se blot på mig. Jeg har en god krop, et godt useende.. Noget alle vil have. '' Jasmin så an anelse stramt på Valentine. '' GIFT? MED DEN DER? VIRKELIGT? '' Jazz råbte det nærmest ud, så alle kunne høre det. Folk omkring dem, vendte sig om, og så kort imod dem. Derefter vendte de hovedet tilbage til deres egne sager..
'' Jeg kunne aldrig finde på af gifte mig med Daron. Virkeligt. Han er det værste jeg nogle sinde har mødt. '' Jazz smilede til Valentine. '' Desuden, har jeg en. Logan. ''
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Han var ved at nikke anerkendende til det han sagde, indtil at han stillede et spørgsmål, som fik ham til at trække sig helt væk fra ham, altså give slip på hans arm.
"HVAD?! ALDRIG! MED DEN TØS?!" råbte han op i kor med Jazmín og vendte derefter et surt blik mod hende. Han skulle lige til at fortælle hende 'i lige måde', da hun nævnte et navn... Logan... Virkelig?
Darons blik var nu mere koldt en vredt. Som om hun havde sagt noget, der virkelig havde ramt et ømt punkt. Han vidste godt, at Jazmín var en møgtøs men han havde aldrig troet, at hun ville være en person utro. Så lavt havde han ikke troet, at hun ville gå. Men nu var hun alligevel billig i forvejen.
"Og alligevel går du i seng med mig," konstaterede han med en dyster tonen. Mørket fra hans race strålede nu tydeligt fra ham, noget som ellers kun var der meget svagt. "Du har en person, Logan, men du har meningsløs sex med mig og sikkert mange flere? Kælling."
Drengen var ikke længere noget som interesserede ham. Alt hans opmærksomhed var vendt med kvinden foran ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jazz rettede blikket på Daron. '' Jeg er sammen med mange. That's just how i' am.. Hon. '' Jazz smilede sarkastisk. '' Desuden, er Logan og jeg hverken gift eller forlovet. Eller kærester.. Jeg elsker ham bare. Forstår du ordet, at elske min ven? '' Jazz stemme var vred, over han nærmest sagde hun var ham utro. Logan og hende var ikke sammen, og det ville de nok heller ikke blive.
Jazz øjne ændrede sig, til de mørke brunelige øjne, der vidste at Jamie var på vej.. Åh gud, nu kunne det ende med at hun lagde an på Valentine. Jamie gik helt tæt på Daron.
'' Så.. Du tror altså, at jeg kunne finde på at have en elsker samtidigt med jeg har dig? '' Hun lænede sig helt op af ham, og lød kærlig i stemmen. '' Det er jo dig jeg elsker, min kære. Ingen andre. '' Hendes smil var kærlig, men snedigt samtidigt.
Hun gik langsomt rundt om ham, inden hun stoppede op og lænede hans hovedet imod hende, så de så hinanden i øjne. Langsomt plantet hun et kys på hans læber. Et langtrukken kys. Hun lukkede langsomt øjne og gik nærmest ind i hans hjerne. Hun lignede Viola for ham. Hans svaghed. Hun elskede at lege med folk.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Daron var ved at komme med en sarkastisk kommentar til hendes ord, indtil hun stillede ham et spørgsmål, der fik ham til at stivne fuldstændigt. Det var et ømt punkt. Han havde elsket, ja. En person.
Pludselig ændrede Jazmín personlighed. Selvfølgelig ikke ment bogstaveligt for Daron, men hun stoppede dog diskussionen for at bevæge sig forførisk mod ham. Han vidste skam godt at hun løj. Normalt ville han havde rullet med øjnene af hende eller fnyset irriteret, men lige nu var han fuldstændig anspændt, stadig påvirket af hendes tidligere spørgsmål. Han fulgte hende med blikket men lagde ikke mærke til hendes nye øjenfarve. Det gjorde han aldrig.
"Du elsk-" Han var ved at sige 'Du elsker mig ikke', men så tav han, da Jazmín kyssede ham. Det kom egentlig bag på ham, da de aldrig havde kysset i offentligheden før. Han gav sig ikke til kysset, det ville bare være at lade hende vinde diskussionen. I stedet skubbede han hende væk blot for at se at det ikke var hende længere. Det var Viola. Daron glemte alt om diskussionen og skyggevæsnet og Jazmín. Det eneste, han fokuserede på, var sin elskede foran sig. Noget i hans blik ændrede sig som om en sorg, der var skjult langt indeni ham, forsvandt og blev erstattet med en glæde, som han ikke havde følt i alt for lang tid. I nogle sekunder stod han blot og stirrede på hende med dette blik, men så trak han hende ind til sig igen. Med armene om hende, gengældte han hendes kys, inderligt og krævende som om det var et ønske, han længe havde ventet på at blive opfyldt. Og Valentine blev stadig ignoreret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trak ham tilbage og gav ham et stort kram. Jamie smilede enormt meget til Daron. '' Jeg har savnet dig. Enormt meget, min elskede. '' Hun stillede sig helt tæt på ham. '' Jeg var bange for.. at miste dig for altid. '' hendes blik stirrede direkte på ham. Hun anede ikke helt hvordan hun ellers skulle spille denne Viola bedre. For Jasmin var hun en simpelt tøs, der havde leget med en desperat drengs hjerte. Det var oven i købet hendes skyld, han var blevet til et skyggevæsen. Hvis man virkeligt elskede en person, havde man ikke gjort det.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Han havde slet ikke lyst til at give slip på hende igen og var derfor modvillig, da hun trak sig væk. Han vidste slet ikke, hvad han skulle gøre af sig selv og stod blot uden et smil, dog kunne man se en ny gnist af lykke springe frem i hans øjne. Han tænkte slet ikke over, hvordan det på ingen måde gav mening, at hun pludselig var her. Bare det at kunne høre hendes stemme igen var nok til at få ham i sin egen trance.
"Jeg... har også savnet dig," Styrken i hans stemme var forsvundet. Han lød underlig svag, da synet af hende havde slået alt luften ud af ham. På intet tidspunkt fjernede han sit blik fra hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Viola så på Daron. '' Jeg mener det. Helt oprindeligt. Det har været så forfærdelig. Jeg har kun en smule tid i byen, før vi tager videre.. '' Viola så ned i jorden med en trist mine. Hun måtte jo spille på et eller andet, for at han måske ville gå i seng med hende, de næste mange dage.. og tilbringe massere af tid med hende. Hvis han ikke kom til at se hende igen, ville den sidste tid være dejlig sammen med hende. Viola så op igen. '' Jeg vil tilbringe den sidste tid med dig. '' Hendes smil lyste op igen. Hun rykkede sig tættere op, og skubbede ham nærmest ind i muren. Hendes læber ramte hans, inden de kørte ned af halsen. Der kyssede hun ham inderligt enormt meget. Hver berøring var vidunderlig.
Viola lænede sig helt op af ham. Jamie gik langsomt ind i hans minder igen, for at fjerne alle menneskerne omkring dem. Nu var det kun de to i hans hoved. Selvom der stadig var enormt mange mennesker der kiggede.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Gæst- Gæst
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
» How the hell did you get here? ~ Valentine
» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
» As if anything would change (Valentine)
» Almost - Daron
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper