Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Ups...my mistake ~ Aiden
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Ups...my mistake ~ Aiden
Gæst- Gæst
Nu var han forvirret og derfor havde hun ingen tid at spilde,hn skulle afsted nu, inden han igen tænkte klart!
Hun havde godt set hans smil før og hun havde det næsten dårligt med at trække sig tilbage.Men hvis man nu skulle bestjæles af en landevejsrøver, var dette så ikke en mere behagelig måde, end at få en pistol sat til hovedet på en mørk og øde vej?
Camille lænede sig ned over ham endnu engang..." Aiden...hvis du bliver pænt liggende uden at gøre modstand, så lover jeg at du om 15 min får leveret dit tøj tilbage hertil"
Med en lille elegant bevægelse kom hun ned af ham.
Naturligvis havde hun brugt sin telekinese til at få tøjet væk med, uden for hans rækkevide, så han ikke kunne følge efter hende.Det var vel de færreste mænd ,der ville rende nøgne ned af gader og stræder, trods alt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var lige ved at Bekymrer sig for ham, om han var okay da han med et kom ned fra sengen og havde forvandlet sig til leopard.
" Du er shapeshifter?! " hviskede hun og begyndte at blive alvorlig bange.
Det dyr....Adain....havde han kontrol over sig selv? Hun havde kendt et par stykker, og nogle have været helt i instinkternes magt og andre have deres personlighed intakt.
Hendes hjerte bankede meget hurtigt, da hun satte i løb mod døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Midt i kaos,kom alligevel et smil frem.
Det var nu lidt sjovt som de begge havde travlt med at undskylde.
" Jeg anede ikke du kunne ændre form" sagde hun lidt tamt imens hun forsøgte ikke at kigge på ham, før end senge tæppet var på plads omkring livet af ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes samvittighed gnavede i hende og hun kunne næsten høre Eric le og sige at hun var den værste landevejsrøver, ever! Men hun måtte stoppe med at være egoistisk, det handlede ikke om hendes behov for at få en lettere samvittighed, og heller ikke om den søde fyr Aiden.I morgen ville han sidde og grine af den lille episode hun havde trukket ham igennem, og ja....en stor fan af hende ville han nok ikke ligefrem være.
Camille blinkede et par gange inden hun åbnede døren på klem og svarede ham.." Tøjet er smidt ud af vinduet....du får det bragt herop om lidt. Aiden....du skal vide een ting.Pengene er ikke til mig, ikke en mønt bruger jeg på mig selv af dine penge.....de bliver alle brugt til....til at købe slaver deres frihed tilbage"
Dette var det sidste Aiden så af hende, før end døren lukkede og han stod alene tilbage i deres værelse.
// Out , og tusind tak for nu.
Gæst- Gæst
//Selv tak:)//
Gæst- Gæst
The end.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» A Big Mistake//Lavender//
» My biggest mistake - Noah - Kai
» You make a great mistake, If you think that you can kill me. ~Kat~
» You make a great mistake If you think that you can kill me. -Ethan-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine