Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Øhm. Line [er glad og skriver til jer] moment
2 deltagere
Side 1 af 1
Øhm. Line [er glad og skriver til jer] moment
Stort billed I know xD
Det er fordi, at jeg gerne vil takke folk herinde på siden. For at den fungere så godt som den gør. Det er en af de få sider som faktisk holdes aktive og der, hvor jeg har mødt rigtig mange personer som har været med til at give mig selvtillid her igennem tiden. Jeg er rigtig glad for at være et sted, hvor jeg har så meget tilfælles med mange andre end jeg troede for blot et par år siden, hvor jeg kom hertil først. (Kan huske hvor forvirret jeg var over siden... pinligt at tænke tilbage på, nu når jeg føler mig som en mester i at finde rundt xD )
Men kort sagt, så vil jeg bare sige, hvor glad jeg er for alle der faktisk er på siden; For uden os allesammen så ville siden slet ikke være aktiv. OGså selvom skole lige er igang for de fleste igen, så skal vi nok spirer igen snart når vi lige er kommet ind i vores rutine igen!
Selvfølgelig er der også en speciel tak til dem jeg har skrevet meget med, og de ved godt, hvor meget jeg sætter pris på dem. Ville bare gøre det klart, at jeg er glad for at der er så mange brugere på siden, også dem jeg slet ikke har skrevet med. Vi er jo en del af et samfund herinde!
Nå det var mit Line - er glad og skriver til jer - moment! <3
See ya!
Gæst- Gæst
Delilah- Evolved
- Antal indlæg : 3644
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Sv: Øhm. Line [er glad og skriver til jer] moment
Åh, Line!
Sikke en fantastisk besked at komme ind til! Selv om min dag har været god, gjorde det her den endnu bedre!
Både som privat person og som admin kan jeg også røbe at jeg er så glad for at folk har lyst til en side som denne. Folk vil nok mene jeg er asocial...Men de kender ikke sandheden. At jeg faktisk er social med alle jer!
Tak for at være en del af siden, sammen med os! Det ville aldrig være det samme uden dig, eller nogen af de andre.
Sikke en fantastisk besked at komme ind til! Selv om min dag har været god, gjorde det her den endnu bedre!
Både som privat person og som admin kan jeg også røbe at jeg er så glad for at folk har lyst til en side som denne. Folk vil nok mene jeg er asocial...Men de kender ikke sandheden. At jeg faktisk er social med alle jer!
Tak for at være en del af siden, sammen med os! Det ville aldrig være det samme uden dig, eller nogen af de andre.
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Øhm. Line [er glad og skriver til jer] moment
Ej okay ... Nu føles mit hjerte bare fesent ...
Okay, we love you too! All of you! Every single one of you, for being here and keeping us active, even though we might not always be here every second of every days. You keep us alive, hons;)<3
Okay, we love you too! All of you! Every single one of you, for being here and keeping us active, even though we might not always be here every second of every days. You keep us alive, hons;)<3
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Lignende emner
» I am glad you would come.
» Jeg skriver her endnu engang x3
» I'm glad you could make it - Nikolay(xxx)
» Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..
» End of the Line//Avalon//
» Jeg skriver her endnu engang x3
» I'm glad you could make it - Nikolay(xxx)
» Derfor skriver jeg kun efter mørkets frembrud..
» End of the Line//Avalon//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray