Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Girlfriends ~Nora~ EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Girlfriends ~Nora~ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Girlfriends ~Nora~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Girlfriends ~Nora~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Girlfriends ~Nora~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Girlfriends ~Nora~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Girlfriends ~Nora~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Girlfriends ~Nora~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Girlfriends ~Nora~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 
Jake
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 
Edgar
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 
Valentine
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 
Abigail
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 
Lori
Girlfriends ~Nora~ Voteba13Girlfriends ~Nora~ Voteba14Girlfriends ~Nora~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164690 indlæg i 8727 emner

Girlfriends ~Nora~

Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 17:27

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Som aftalt skulle Stella omsider mødes med Nora igen. Det var alligevel et godt stykke tid siden hun sidste havde set hende, men hun havde ikke lagt følelser eller minderne på hylden - der var sku noget helt unikt over den unge engel. Og som hun havde forandret Stellas personlighed om til det bedre var blot en god ting. Stella havde ikke været et koldblodigt monster som hun havde været inden da. Nu kæmpede hun for kvindernes retfærdigheder og følte sig sikker i den sag - ligemeget, hvor mange ar hun skulle samle på i processen. Hvilket var en del. Både uden på og inden i. Dog var hendes hud tyk og det tog ikke meget på hende mentalt. Nu sad hun i parken med et tæppe bredt ud tæt på den lille sø, hvor træernes grønne kroner havde et lille overskygget sted - så sensommer solen ikke ville brænde dem helt af. Stella havde den blå beanie trukket ned over hovedet - men elskede den nu. Hun synes selv at hun så nuttet ud med den på. I hendes lomme var der en halskæde med et vedhæng af et hjerte som hun ville give til Nora - hun havde købt et bundt af dem til hendes tætteste og mest dyrebare veninder. Det var hvidguld og derfor dyrt - men også det eneste alle kunne gå med. Stella havde en lille madkurv med - maden var til Nora - hvis hun jo var sulten. Der var lidt vin i en flaske som en delikatese - det skulle skam nok blive rigtig hyggeligt det tvivlede hun ikke på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 19:29

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] kjolen går hende til omkring knæende , hun har samtidig et par sorte ballerinaer på

Efter at havde brugt godt flere timer foran spejlet, og ja en endnu mere tid på at skifte mening over hendes tøj, havde hun endelig fundet frem til hvilken sæt tøj det blev. Hun sukkede og kørte hånden igennem det jordbær blonde hår, mens hun tog et sidste kig i spejlet. Hun smilede for sig selv, endelig efter så lang tid skule hun igen se Stella og bare tanken fik hendes hjerte til at slå adskillige slag over. Hun kørte hånden hen over sine læber, og i løbet af ingen tid var hun ude af døren og hen mod det sted de skulle mødes. Hun kunne ikke vente med igen at være i Stellas arme, aldrig havde hun følt sådan for nogen.
Da hun endelig nåede parken, stoppede hun kort op, frygten for at hun ikke så godt nok ud for Stella, det skræmte hende hvis hun ville kigge engang mod hende og se væk. Hun bed sig i læben, og efter at havde taget en dyb indånding, tog hun endelig skridtet mod parken. Hun kunne efter lidt tid ane Stella og bare synet af hende fik at smile stort. hun gik stille hen mod hende "Stella...hvor er det godt at se dig" Hun kyssede hende på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 19:44

Da hun kom til syne sprang Stellas hjerte en tak over og hun modtog kysset på kinden med største velbehag - hun havde savnet denne engel så meget - og der var sket så meget i hendes liv siden deres sidste møde - i paradiset. "I lige måde. Jeg har savnet dig så meget." Smilede hun blidt til Nora. "Du ser fantastisk ud!" Sagde Stella så og lod sine øjne køre nedover Noras påklædning og tjekkede på sammetid også hendes krop ud. Stellas smil var størst når hun var i selskab med Nora - specielt Nora - det var mærkeligt for hende også alligevel ikke. Hun elskede følelsen der slog gnister i hendes krop ved synet og berørelsen af denne kvinde - det var næsten magisk. Håret - det var perfekt og dragende. Hun elskede farven - den fangede hende. "Jeg har taget nået mad med og nået vin - hvis du skulle være interesseret." Smilede hun og rykkede sig lidt så der var plads på tæppet til Nora. I forhold til Stellas mere afslappede look - så elskede hun også Noras virkelig meget - og kunne sagtens have fundet på at tage nået ligeså feminint på. Hun elskede trods alt kjoler! Stella lagde hovedet lidt på skrå og lod det lysebrune hår falde nedover den ene skulder imens hun kiggede dybt og blidt ind i Noras øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 20:05

Hun rødmede kraftigt, elskede bare det at kunne være sammen med Stella, bare det at komme tæt på hende igen gav hende sådan en stor følelse af glæde i sig. Ved synet af Stellas blik ned over sig, og samtidig hendes ord kunne hun føle hvordan alt ved hende blev lykkeligere. Hun satte sig stille ned, dog ikke uden at bøje h´sig hen mod Stella og kyssede hende blidt og lidenskabeligt på munden "jeg har også savnet dig utrolig meget og btw, du ser helt utrolig dejlig ud i det tøj" hun strøg hende ned af kinden, gav hende endnu et kys, før hun igen trak sig tilbage og satte sig ret op.
Hun smilede stort og så ud på det hele. Det så virkelig hyggeligt ud, men mest af alt var det bare hyggeligt at kunne være sammen med Stella...for hende kunne de ligeså godt havde siddet også nydt udsigten eller hinanden selvskab, men dette var skam kun et bonus "mange tak...jeg har aldrig prøvet dette før...så det betyder bare så meget mere at det så er min første gang med dig" hun bed sig i læben og så på Stella med øjne fulde af kærlighed.
Hun rakte hånden ud og lagde den oven på Stellas "jeg ved det her er totalt typisk, men jeg kan virkelig ikke beskrive hvad du får mig til at føle...jeg har aldrig været så glad som jeg er sammen med dig, du har givet mig noget ingen andre nogensinde har kunne give mig...og jeg er virkelig glad for at jeg kan mødes op med dig, hvilket jeg også rigtig gerne vil i fremtiden" hun så ned, bed sig i læben og sukkede. det var ikke altid nemt at komme ud med følelser, når det ikke var noget hun gjorde meget med sine forældre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 21:42

Stella havde savnet de kys på hendes læber - de kys der opslugte hende helt og sendte tiden på standbye imens hun blot nød øjeblikke til at tiden gik igang igen. Stella nikkede som tak til hendes kompliment om hende påklædning. Hendes hjerte var i fuld galop som hun næsten aldrig prøvede - så det var en vidunderlig følelse af have i kroppen igen efter så mange år. Stella lyttede til hvert eneste lille ord som kom fra Noras læber med en engle blid tone - musikalsk dragende stemme.
"Jeg er glad for at du ville komme. Tro mig, jeg har virkelig savnet dig." Smilede hun som svar på det første og lyttede videre til det næste Nora havde at sige. Hun var ligeglad med om det ville være noget typisk nået - at det kom fra Nora gjorde det mere specielt end hun måske ville kunne forstille sig. Hvert ord gjorde hende næsten åndeløs - hun kunne se alt lige nu - fremtiden med Nora - kærlighedens blomst der ikke ville holde op med at blomstre - det var fantastisk - det kunne blive så fantastisk. "Det ikke typisk. Det smukt." Med de ord lagde Stella sine hænder på hver side af Noras ansigt og kiggede hende direkte ind i øjnene. "Jeg er så glad og så lykkelig over at jeg har mødt dig. Det er så længe siden nogle har fået mit hjerte til at banke så hårdt og så hurtigt. Så længe siden nogle har givet mig den lidenskab og den følelse der banker rundt inde i mig lige nu. Alt sammen på grund af dig Nora." Smilede Stella inden hun så kyssede hende lidenskabeligt. Stella var normalt ikke hurtigt ude med kærlighedsærkleringer, men man sagde når det var virkeligt så måtte man ikke rende væk fra det, så det havde hun langt fra i sinde at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 21:57

Hun nikkede, og kørte noget hår om bag øret, hvilket kun resulterede i at noget andet hår gled ned foran hendes ansigt. Denne gang gjorde hun dog intet ved det, fordi hendes øjne og hele hendes opmærksomhed var fanget af skønheden ved Stella. Det mindede hende blot om hvor meget hun enlig savnede Stella, alt lige fra hendes latter, til hendes smil, til bare at blive holdt i hendes arme. Hun ville helt ønske at der var en måde, hvorpå hun kunne gå tilbage til at sove i hendes arme, i stedet for hjemme hos sin bror. Mest fordi hun ikke kunne tage ham, efter han var faldet, var han ikke andet end direkte ond. Hendes forældre skyldte skylden på hende, over deres elskede søn var faldet, og han lod sin vrede gå ud over hende. I de stunder savnede hun virkelig at være sammen med Stella, at kunne være i hendes arme og igen føle sig sikker.
Hun sukkede stille "jeg har virkelig savnet at kunne ligge sammen med dig, bare at føle dig mod mig...nætterne er ikke det samme uden dig ved siden af mig i sengen. Jeg har..." hun tav og bed sig i læben "jeg har bare ikke kunne sove uden dig...det virker bare så tomt" hun trak på skulderne. Enlig lå der så meget bag de ord, med hendes bror der råbte og skreg hver aften, sagde hvor meget han hade hende, forså at undskylde næste morgen, også gøre det igen om aften. Hun følte sig bare ikke sikker, og ville enlig langt hellere være sammen med Stella.

Hun lod Stella vende hendes ansigt, op så hun så direkte mod det smukkeste ansigt hun nogensinde havde set eller lagt sine øjne på. Man kunne stille se hvordan der kom tårer op i hendes øjne, simpelthen af lykke for hvad hun sagde. Hun lukkede sine øjne og lod sig smelte ind i kysset. Hun sukkede mod hendes læber, og lagde en arm mod hendes kind, hvorpå hun gengældte kysset. Et par tårer gled ned af hendes kinder, og hun grinede for sig selv, mens hun tørrede dem væk "jeg bliver helt følelseslaget her, hvor patetisk, jeg kan ikke engang lade hver med at græde" hun grinede dog på trods af ordende, men i hendes øjne kun man se kærligheden lyse op, som en sol. Hun snøftede og tørrede de sidste tårer væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 22:20

Stella kiggede på Nora da hun nævnte ensomhedens nætter - dem havde hun også haft - mange af. Matt var flyttet sammen med hans forlovede Isabella og det efterlod Stella alene i det store hus sammen med to ulve hvor den ene var drægtig med en kæmpeulv. Josh kom af og til forbi efter han var blevet smidt ud af tilen som raceleder - hvorfor havde hun ikke lige sat sig ind i - sagen var egentlig bare at Stella var ret ensom for tiden - hvis hun ikke gik ud for at søge selskab. Som alligevel sjældent kom positivt an. "Jeg kender følelsen. Jeg ligger i min seng og kigger i loftet og alt jeg kan tænke på er dig." Svarede hun og lod sin tommelfinger kærtegne Noras kind. "Så kom og besøg mig. Min bror er flyttet ud, jeg kunne godt bruge selskab og dit ville være perfekt." Smilede hun lettere nervøst, imens hun kort bed sig i læben.
Stella brugte sin tommelfinger til at fjerne tårerne, de stoppede hende ikke i at kigge på Nora. "Du er meget smuk." Sagde hun blidt og kiggede hende stadigvæk dybt i øjnene. Stella lagde hovedet lidt på skrå. "Tårerne er velkommende. Så længe det ikke er mig som har gjort nået forkert." Smilede hun skævt og strøg sin hånd henover Noras kind. Stella tog en dyb indånding og stak så sin hånd i sin lomme og trak halskæden op hun havde købt til Nora. "Jeg vil gerne give dig den her. Den symbolisere, hvor meget jeg virkelig kan lide dig." Smilede hun og lod vedhænget hvile på sin håndryg så Nora kunne studere den. I kort øjeblik overvejede hun at spørge om de skulle blive et par - det ville være en skam at trække tiden ud - hvorfor ikke bare springe ud i det og tage chancen? Alt det usikkerhed man trak derhen var jo ikke til nogen nytte alligevel - det gjorde blot en mere nervøs..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 22:32

Hendes øjne blev helt blide af hendes ord, men fingeren mod hendes kind, fik hende til per automatik at vende ansigtet ind mod hendes hånd "jeg vil helt klart tage dig op for det tilbud, jeg har jo altid lyst til at se dig, så hvorfor ikke prøve hjemme hos dig" hun smilede og lagde sin hånd ovenpå Stellas, hvorpå hun gav den et blidt klem. Der var ikke noget i denne verden hun hellere ville end at tage ud og se Stella oftere. Det gjorde næsten ondt at være væk fra hende, det var som om hun manglede noget af sig selv, og det kom igen når hun lagde sine øjne på Stellas smukke ansigt.
Hun sukkede, lukkede øjnene da hendes ord ramte hende, men samtidig hendes blide nussen hen over hendes kind "du er endnu smukkere" sagde hun næsten åndeløst. Hun bed sig i læben, og åbnede igen øjnene, før hun trykkede sine læber mod hendes "du vil aldrig gøre noget forkert, om ikke andet gør du alting rigtigt" hun sukkede og nussede sin næse hen over Stellas, næsten som et form for kys, men mellem næserne.

Hun så nysgerrigt på Stella da hun med et lagde hånden i lommen, og trak noget op igen. Dog da hun så hvad det var, også samtidig med hendes ord sad hun fuldkommen lammet. Hun havde aldrig nogensinde set dette komme, om ikke andet var det noget der helt klart fik hendes hjerte i flammer, og glæden til at strømme op i hende. Selvom de aldrig havde sagt de tre gyldne ord til hinanden, kunne hun ikke andet end føle sig elsket sammen med Stella. Hun betragtede den med stor nysgerrighed, men samtidig en stor glæde "hvor er den smuk...det havde du ikke behøvet" hviskede hun, dog tog hun sit hår op og vendte ryggen til hende "giv mig den på" sagde hun blidt. Hun kunne ikke vendte med at få den på, det føltes så dejligt at have noget af Stellas på sig, selvom den ikke direkte havde tilhørt hende, varmede det blot hendes hjerte at hun kunne finde på at købe sådan noget til hende.
Hun vendte sig igen om, lagde en hånd mod Stellas kind "tusind tak, jeg elsker den" hun tav stille "jeg tror...jeg elsker dig, jeg ved det er tidligt, og vi ikke har kendt hinanden i sindssygt lang tid, men jeg kan ikke slippe følelsen af at jeg bare elsker dig...så vil du Stella, gøre mig den store ære at være min kæreste, hende jeg vil elske til evig tid og altid være hos" spurgte hun spændt og så spørgende på Stella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 22:45

Deres næser imod hinanden i et sommerfuglekys var nuttet og romantisk på en helt vidunderlig måde der gjorde Stella blød om hjertet. Da Nora satte sig med ryggen til hende og havde trukket håret over den ene skulder for at blotte sin nakke lagde Stella kæden overhovedet på hende og lod vedhænget falde nedover hendes kraveben - så lukkede hun låsen og kyssede kort to gange Noras skulder inden hun trak sig lidt til sig selv - uden alt for meget afstand. Faktisk ville hun selv have sagt de ord, men lod Nora tale. Hvert eneste ord - som magi der snurrede rundt om hendes hoved. Hun kunne mærke, hvordan hendes hjerte slog hårdere og hårdere ind i mod hendes bryst, og varmen blottede sig fra hendes hud. "Ja. Det vil være mig en enorm ære. Nora. Jeg elsker også dig." Svarede hun og overfaldt nærmest Nora så hun blev blidt lagt ned på tæppet, hvor Stella kunne kysse Noras læber fyldt med lidenskab. I et forhold med denne engel, hvad kunne hun mere ønske sig? "Det vil være mig en ære at elske dig, være ved din side. Støtte dig. Være der for for dig igennem ild og vand." Sagde hun med et par centimeter fra Noras læber inden hun kyssede hendes læber igen og satte sig op. Hun trak stille Nora med sig. Stella havde et blændende smil - og var fyldt med lykke i sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 22:52

Hun sukkede da Stella kyssede hendes skulder, det sendte elektricitet igennem hele hendes krop, og gav hende en lyst efter mere. Hun elskede følelsen af stellas læber mod sig, hun kunne ikke forklarer hvad det lige præcis var, men der var et eller andet ved følelsen af at have hende tæt på sig, om det så var at holde i hånd, eller om det så var noget helt andet. Bare det at kunne være tæt på denne gudinde, så var det hun ønskede og ikke andet. Hun så kort ned mod sin hals, hvor halskæden lå, den lå tungt om hendes hals, og mindede hende om hvem hendes hjerte tilhørte og hvem hun nu engang elskede.
Hun grinede da Stella svarede, hun blev helt optaget af at blive overfaldet, det ikke gik op for hende hvad det enlig var Stella sagde. Hun sukkede mod hendes læber, stønnede svagt og lagde armene om hendes hals. Det var først der det virkelig gik op for hende at Stella rent faktisk havde sagt de tre ord, også endda ja til hende. Hun smilede større end noget andet og med den største glæde i hendes øjne. Hun bed sig i læben og betragtede Stella med kærlighed i de brune øjne. Hun gengældte kysset og sukkede. Hun lod sig blive trukket op, men valgte dog denne gang at ligge kinden ind mod Stellas bryst "jeg elsker dig virkelig meget" hviskede hun og så op på hende med kærlighed strømmende fra hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 23:04

Stella følte sig hel lige nu - alt virkede pludselig så godt. Det var Nora hun havde brug for - ingen andre. Kun hende lige nu - til bare at sidde tæt på hende. Noras kind der lagde imod hendes bryst gjorde at Stella lagde armene om hende imens de blot sad der. Stella kyssede Nora på toppen af hovedet da hun var færdig med at snakke. "Jeg er så lykkelig over, at jeg har fundet dig." Hviskede hun så ned i Noras hår, men højt nok til at Nora ville kunne hører det. Stella holdt et beskyttende dog kærligt greb om Nora - så folk der gik forbi ikke var et sekund i tvivl om - at de ikke skulle forsøge at krumme et af Noras jordbær blonde hårstrå. Stella lod sin ene hånd køre igennem håret. Fascineret af farven og af den fantastiske kvinde, som sad tæt ind til hende. Det var rart at være så tæt på Nora - helt igennem utroligt. Stella kunne ikke stoppe sig selv i at smile. Hun kunne ikke vente med at vise Nora, hvor hun boede henne. Vise Josh hende og Matt. De var meget glade for at møde andre - heldigvis og dømmede hende ikke for at hun elskede kvinder - og nu Nora mest af alle. Det skulle nok blive godt. Og når Julian(hendes far) var ryddet af vejen engang for alle ville det være helt trygt for dem begge to - et godt stykke hen af vejen i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 23:14

Hun sukkede, nød at kunne være så tæt på en hun elskede, det var helt dejligt at kunne få det ud, hun behøvede ikke at skulle holde det inde eller være bange for at Stella ikke gengældte følelserne, hvilket hun jo i den grad gjorde. På trods af dette var deres første date, og de kun havde mødtes engang, hvor de havde været på en mission, der endte ud i at de holde "ferie" i stedet for, så følte Nora at med Stella kunne hun være sig selv, hun kunne være fri og stadig blive elsket. Måske var der ikke gået uendelig lang tid, hvor de havde set hinanden konstant, men hun følte virkelig hun havde en forbindelse til Stella, der gjorde at hun mere end noget andet bare ville være sammen med hende lige nu.
Hun sukkede, for første gang i lang tid følte hun sig rolig, hun følte sig sikker, specielt i Stellas arme. Med kinden mod hendes bryst, puttende ind mellem hendes ben, og i armene på den kvinde hun elskede...så kunne livet sgu ikke blive meget bedre "jeg er også utrolig lykkelig for at du kom ind i mit liv, jeg tror ikke jeg ved hvad jeg ville havde gjort hvis du ikke havde været der for mig" hun smilede kærligt til hende, hvorpå hun blidt kyssede hendes kraveben.

Hun lukkede øjnene og nød hendes hånd igennem hendes hår, samtidig strøg hun hende hen langs maven og op mod kravebenet "når vi har spist, kan vi så tage hjem til dig...jeg har bare ikke lyst til at tilbringe endnu en aften alene" hun så bedende på Stella. Mest fordi hun ikke kunne klarer at få sin lykke ødelagt ved at skulle tage hjem og blive mødt af en fuld Joseph, der højest tænkelig ville ende op med at smadre hendes halskæde, også ødelægge det hele.
Hun ønskede mere at tage hjem med Stella også falde i søvn i hendes arme, at vågne op til hende. Bare tanken fik hendes hjerte til at slå et par slag over. Lige nu kunne intet fjerne hende fra denne lykke, intet andet end tanken om at skulle tage hjem til en tom seng og en voldelig bror

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 23:24

Hendes berøringer og kys imod sin hud - gjorde det slog gnister i Stella. Dybe gnister som hun elskede følelsen af.
Noras bedende øjne havde det med at gøre Stella blød i knæene og selvfølgelig ville hun tage englen med sig hjem. Selvføelig ville hun håbe lidt på Josh ikke var hjemme ved hende - så skulle hun til at forklare ham, hvem Nora var. Det var ikke ligefrem fordi, at han havde haft tid til at hører om hendes kærlighedsliv - efter deres far havde torturert ham - blandt andet revet hans negle af. Stella sparede ham for hendes snik snak - sommetider. "Jo selvfølgelig. Men jeg må advare dig. Jeg har to ulve. De gør ikke nået så længe du er med mig og de kan se jeg elsker dig." Smilede hun blidt. Stella ville blot sige det - så at Nora var forberedt på ulvene. Ember der var drægtig kunne Nora selv se med sine egne øjne senere. Når de muligvis næsten kæmpeulve kom til verden ville de sikkert være store pelskulger - og ikke til at stå for. "Skal vi tage os nået mad så?" Spurgte hun og rakte ud efter kurven uden besvær selvom Nora stadigvæk var i hendes arme - så langt fra kurven heller ikke væk. Stella åbnede kurven med den ene arm og kyssede så hurtigt Nora på håret inden hun gav sig til at makke med at finde tingene frem. Hun tog vinen frem. "Et glas vin?" Spurgte hun med et blidt smil på læben, og satte den imellem sine lår for at være sikker på - at den ikke ville triller væk. Stella fandt resten af maden frem - der var nået kylling samt nogle kartofelretter og lidt salat, hvis Nora skulle være interesseret idet. "Håber det er okay." Sagde hun lettere nervøst mens hun kiggede Nora i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Tirs 9 Sep 2014 - 23:32

Hun smilede stort "hvor dejligt" hun kunne nærmest ikke blive mere lykkelig, ellers ville hun sikkert springe, det var sikkert. Hun lyttede stille med, da Stella med et kom med en advarsel "jeg elsker dyr, jeg altid godt kunne tænke mig et, men min familie var strengt imod det og ja...jeg har vel aldrig fået taget mig sammen" hun trak på skulderne. Med Joseph kunne hun da helt klart ikke have et levende dyr hjemme, specielt fordi hun endnu ikke vidste hvad han var i stand til. Hun rødmede stærkt "jeg bliver aldrig træt af at høre dig sige de ord, de er som sød musik i mine øre" sukkede hun. Der havde aldrig været en til at fortælle hende de elskede hende, så med Stella der gjorde det...ja det tændte blot glæden i hende, og en hel del andre ting.
Hun nikkede og satte sig stille op, så nysgerrigt med mens Stella fandt tingene frem, da hun med et blev tilbudt et glas vin nikkede hun. Hun havde altid elsket smagen af vin, hun kunne virkelig ikke forklarer hvorfor, den dejlige aroma fra en rødvin var noget af det bedste hun vidste og nok også hendes ynglings slags af de to vin. Hun smilede stort ved synet af maden, og da hendes øjne blev rettet mod den nervøse Stella bøjede hun sig frem mod hende og gav hendes næse et kys "det er helt perfekt...lige præcis som dig" hun rettede sig op igen og så spændt med på det hele. Hun var mere end klar på at få noget af spise, hun havde trods at ikke spidst det meste af dagen, bare for at gøre sig klar til i dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 12:38

Stella havde blot lyst til at løfte Nora op i sine arme og sidde og nusse hende hjemme i sin stue - hvor de kunne tænde nogle stearinlys. Stella slog det hurtigt ud af hovedet -det var ikke umuligt - Stella havde en masse ideer til uforglemmelige oplevelser de to kunne dele. Stellas smil kunne ikke fjernes, medmindre nået skulle gå grufuldt galt - men hun havde i sinde at prøve at stoppe det, hvis det skulle komme dertil. Lige nu ville hun give sit liv for Nora, hvis det skulle blive nødvendig. Stella var overlykkelig over at Nora intet ville have imod hendes ulve - de var jo ikke tamme, men heller ikke vildt ustyrlige - for Stella og Matt altså. Stella lagde hovedet let på skrå. "Det ligger til min fars side at være vild med ulve. Så var der da en god ting ved ham." Smilede hun svagt - hendes far - verdens største og mest modbydelige monster. Monstre var baseret på ham. Stella bed sig kort i læben over hendes komplimenter - det var ikke nået hun oplevede tit - det var fantastisk.

Stella tog et glas frem og åbnede vinen med sin styrke - hvorfor ikke? Det var lettest alligevel. Hun hældte to glas vin op og gav Nora et med et smil på læben. Stella rynkede kært på næsen da hendes næse blev kysset af Noras guddommelige kæmper. Da hun rettede sig op kiggede Stella på hende med et blik der sagde, at Nora bare var den eneste person i hendes verden lige nu. Stella kiggede kort ned, men var ikke mange sekunder for at kigge op i de smukke øjne endnu engang. Hun kunne være fanget i Noras øjne resten af sit liv, og det ville ikke gøre hende nået at fare vild i hendes blik. Stella tog nået mad på en tallerken til Nora og serverede den for hende. Lidt tog hun skam også til sig selv, men det var jo ikke ligefrem det hun ville blive mæt af, men for selskabets skyld tog hun nået af kødet - hun kunne jo godt li kød - trist men sandt så fortrak hun det blot råt - men hun nød det også stegt som det nu var.

Stella førte stile glasset med vin op til hendes læber og tog et par slurke - efter blod var det hendes yndlings. Hun betragtede Nora imens Stella blot sad og drak af vinen. At tilbringe aftenen med Nora ville være alt værd - at tilbringe mange flere dage med hende ville være helt fantastisk. Det var ikke nået hun ville misse eller sige nej til overhovedet. Man skulle leve imens man havde livet trods alt. Da Stella selv havde spist det mad der var på sin tallerken pakkede hun stille kurven sammen, men betragtede Nora stile og yndefuldt imens hun spiste - for man var jo også så charmerende imens man spise. Men Stella dømmede ikke. Hun betragede blot kvinden hun elskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 15:06

Hun nikkede stille, da Stella med et fortalte om sin far. Nu hvor hun tænkte over det, så kendte hun ikke meget til Stellas fortid eller hendes familie "fortæl mig om dig selv...noget som ingen ved...det behøver ikke være om din far hvis du ikke har lyst, jeg har bare lyst til at vide lidt mere om den kvinde der ejer mit hjerte. Bare start med en ting også kan jeg fortælle noget" hun sendte hende et blik fuld af kærlighed og lidenskab. Det var mere end bare tydeligt at hun i den grad elskede kvinden foran sig. Hun lagde hoved på skrå, betragtede hende stille. Hun kunne virkelig ikke forstå hvordan hun kunne være så heldig at møde en som Stella, eller hvordan hun på nogen måde kunne være heldig nok til også at være hendes kæreste.
Hun tog imod glasset med et smil og tog en tår fra det. Hun sukkede og lod aromaen angribe hendes smagsløg. Hun havde altid elsket vinen, hvorfor vidste hun ikke, nok fordi alle i hendes familie drak vin også var det bare en normal ting for hende, hun var vokset op med det. Hun rødmede helt under Stellas intense blik, man kunne bare se følelserne strømme ud af dem, ligeså tydeligt som havde der været en neon skilt over hendes hoved med en tekst der beskrev hvad hendes øjne viste.

Hun tog imod tallerken med et smil, og begyndte stille at spise fra den. Da hun kom fra en relativt rig familie, var hun vant til at spise utroligt fint. Derfor tog det lidt tid før hun selv kunne pakke sin tallerken sammen, samt sit bestik. Da hun endelig var færdig, lagde hun så ned på tæppet med øjnene direkte mod Stella "mhh nu er jeg godt nok mæt" hun lagde sin hånd mod sin mave og sukkede stille. Hun sendte dog et kærligt blik op mod Stella "mange tak for denne dejlige middag" sagde hun og satte sig op, hun tog igen vinglasset op i sin hånd og drak stille fra det, mens hendes øjne var direkte mod skønheden foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 18:16

Fortælle nået om sig selv. Nu var det jo ikke fordi, at Stellas livshistorie ville gøre andet end at ødelægge den gode stemning - men man var jo ikke så klog, hvis man ikke blandede det ulykkelige sammen med det lykkelige. Hun behøvede ikke at nævne Julian, men hun følte for at advare om ham alligevel - hun vidste udmærket, hvad han var i stand til. "Julian, min far. Jeg prøvede engang at dræbe ham og min mor. Han nåede at flygte - men en veninde dræbte ham. Nu han tilbage og ønsker hævn. Han er et modbydeligt væsen. Selvom han er et spøgelse nu er han farlig." Stella sank en klump. "Han er den største voldtægsmand og han viser inden kvinder nåede. Ikke engang hans egne døtre." Tilføjede hun og kiggede ind i Noras øjne. Man skulle ikke være ret klog for at vide, at Julian tydligvis ikke havde behandlet Stella pænt i de yngre tider. "Jeg ønsker ikke, at han skal gøre dig nået. Og det kommer han heller ikke til, for jeg vil ikke lade hans hænder strejfe så meget som en centimeter på sin hud." Sagde hun så og lagde sin hånd ovenpå Noras. Velkommen til Stellas liv.

Julian skulle bare væk, og der var da en plan. Josh, Stella, Jacob og Caroline skulle finde en måde at skaffe ham af vejen på. Og det ville formodeligt blive snart. Hun ønskede ikke at have den stodder til Julian til at rende rundt. "Og en anden ting. Jeg er virkelig imod uretfærdig behandling af kvinder. Så jeg dræber ikke mænd jeg giver dem en straf som gør at de ønsker døden mere. Ikke for at skræmme dig væk... håber jeg." Hun håbede ikke hendes ærlighed skræmte Nora væk. Stella havde bare det mål, at hun ønskede at skabe retfærdighed... " Altså jeg gør ikke dem nået, som er uskyldige. Kun dem der fortjener det." Tilføjede hun kort efter, da det gik op for hende, at hends sætning før kunne lyde som om, at hun dræbte til højre og venstre. Men sådan var det jo ikke. I modsæting til andre dæmoner slog Stella ofte ikke ihjel. Kun hvis Matt havde fundet mad til hende og hun virkelig havde brug for det råkød. Så fangede han altid de mænd som ikke fortjente at ånde mere. Det var det gode ved måltidet - at man vidste, hvad og hvorfor personen havde fortjent det. Blod kunne hun også altid snuppe både fra skyldige og uskyldige - men ja. Hun behøvede ikke at dræbe for det- hun havde trods alt lært at styrer den del af sig.

Stella betragtede Nora stadigvæk. "Det var da så lidt. Alt for dig." Smilede hun kærligt og dragende. "Jeg er glad for, at du kunne lide det." Tilføjede hun og lagde hovedet let på skrå. Stella nussede Noras frie hånd i lidt tid, hvorefter hun lagde sin hånd på Noras lår, imens hun blot kiggede hende i øjnene imens hun i den anden hånd havde vinglasset som hun satte sine læber op til - atter engang - og tømte glasset. "Skal vi komme afsted?" Smilede hun og kyssede så dybt Nora. Smagen af vinen på Noras læber var ganske indbydende og dragende, men nu skulle de hjem til Stella. Så Nora kunne se, hvor hun skulle tilbringe sin nat. Og forhåbentligt flere i fremtiden.

Stella pakkede tæppet og tingene sammen ned i kurven og lagde den om hendes ene arm ved albuen. Så greb hun fast om Noras hånd og flettede sine fingre ind i hendes med den frie. Et hurtigt og lykkeligt smil inden hun lod sine ben begynde at vise vejen fremad, blev sendt til Nora. Det tog ikke specielt langtid at komme frem til det rigeste kvarter, hvor der stod et smukt palæ gemt bagved en sort låge, hvor en have så smuk stod rundt om en sti der førte direkte op til palæets hoveddør. Stella kiggede rundt som om, at det ikke var endnu, men stoppede så op og lod den hånd med kurven strække sig så Nora kunne se, at det var det palæ som var Stellas hjem. "Her bor jeg så." Smilede hun og åbnede så lågen, samt lukkede den efter de var kommet ind. De sidste blomster blomstrede i haven ved denne dejlige sensommer sol. Træer og buske stod også smukt og vedligeholdt. Man kunne se, at det ikke bare var pynt, men at hende og Matt virkelig gjorde nået ud af, at bo i dette store hus. En klynken omme bagved døren gjorde Stella opmærksom efter et grin. Hun satte kurven. "Vent her. Gør dig klar." Smilede hun til Nora og gik hen og lukkede hoveddøren op, hvor de to ulve kom susende ud. De havde uden tvivl savnet Stella. Ember den snehvide ulv havde mave og tegn på, at hun snart skulle have unger. Morrow den sorte han var hendes bror - men han susede hurtigt over til gæsten og kiggede kort over på Stella. Så snart han så Stella var glad lod han sin snude snuse til Noras ene hånd. Ember smuttede derhen efter og logrede lidt med halen imens hun også hurtigt analyserede Nora. Da Nora var godkendt overfaldt de Stella som havde sat sig på hug for at betragte hendes vidunderlige ulve og kæreste. Stella grinede da de to ulve slikkede hendes kind. Der gik dog heller ikke langtid før Stella var oppe og sidde igen og fandt resterne frem fra middagen - kyllingen blev hurtigt spist af de to ulve, og Stella kunne lade hoveddøren stå åben. "Den hvide er Ember og Morrow er den sorte." Smilede hun hurtigt inden hun kunne trække Nora med indenfor.
Der var et stort køkken, en pæn entree. Stuen var også ret stor med to sofaer, og en kæmpe bogregol som næsten kunne ligne noget fra et bibiolotek, Matt læste meget og havde altid gjort det -så bøgerne var faktisk hans. Stella viste Nora rundt, men gemte sit soveværelse som det sidste. Der stod en dobbeltseng, med hvidt sengetøj på. Der var et klædeskab, hvor hun havde alt sit tøj i orden fra det pæne til det mindre pæne. Et senge bord stod der et par stearinlys på der kunne tændes, hvis det skulle være. "Det er så mit soveværelse. "Smilede hun så og kyssede Nora, inden hun lod hende dumpe ned i sengen. Døren bag dem var lukket - ulvene kunne være så irriterende jo. "Så hvad synes du?" Spurgte hun med et smil på læben, imens hun fjernede et par lokker som var faret vild ind foran Noras ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 18:50

Hun betragtede stille Stella som hun begyndte at fortælle, selvom hun havde sagt hun ikke behøvede at fortælle om hendes far, fordi hun kunne regne ud at det forhold måske ikke var det bedste, ligesom hendes eget forhold til hendes bror ikke var bygget på andet end hendes frygt for ham eller hans had mod hende. Da Stella lagde sin hånd oven på hendes egen, flettede hun sine fingre ind i hendes og gav deres nu sammenflettede hånd et klem, blot for at vise hun på ingen måde var alene. Hvad end Stella sagde så var hun ikke alene og det ville hun aldrig være, på ingen måde. Noras kærlighed for Stella var så stor at hun aldrig ville forlade hende og aldrig nogensinde ville tænke dårligt om hende. Hun bøjede sig hen og trykkede sine læber mod hendes kind "jeg elsker dig...så utroligt meget" hviskede hun i hendes øre. Bare at høre den måde Stella ikke ønskede at hendes egen far skulle så meget som røre ved hende, satte hendes hjerte i flammer og fik hende til at føle sig åndeløs.
Da det ikke virkede som om Stella var færdig, lagde hun i stedet panden mod hendes skulder, hvorpå hun lukkede øjnene og lyttede med. Det overraskede hende ikke spor at Stella var imod kvinde vold, med den fortid hun kunne regne sig frem til hun havde var det skam forståeligt. Hun klukkede og kyssede blidt hendes skulder "jeg forstår hvorfor du gør det du gør...og igen du er en dæmon, så jeg forventer ikke du render rundt og er fuldkommen uskyldig...jeg vil aldrig nogensinde forvente at du skal forandre alt ved dig og fjerne dig fra den du nu engang er. Hvilken kæreste vil jeg være hvis jeg sagde du skulle forandre dig?" spurgte hun og så kærligt på hende.

Hun nikkede og skulle netop til at rejse sig, da et par bløde læber landede på hendes egne. Hun sukkede og lukkede øjnene, som altid når Stella kyssede hende, fik hun en lyst efter mere. Hun lukkede armene om hendes hals, lænede sig ind mod hende og drillende nappede hun hendes underlæbe. Da hun trak sig væk, brummede hun utilfreds og man kunne næsten sige at det så sødt ud som hun surmulede over ikke at kunne kysse længere tid med hende.
Da tingene blev pakket sammen, rejste hun sig op. Hun smilede stort da deres fingre blev låst sammen, hvorpå deres fingre blev flettet ind sammen. Hun gav Stellas hånd et klem, hvorpå hun lagde kinden mod Stellas skulder, og da hun samtidig også var godt 6 cm'er lavere end Stella, havde hun kinden lige på det rette sted til at kunne havde den mod hendes skulder. Hun var fuldkommen ligeglad med hvad andre ville sige, hendes kærlighed for Stella overskyede alle andre ting og hun var mere end bare glad for at kunne vise dette med hende.


Hun så overraskende op mod det store palæ, godt nok boede hun også selv i den rige del, men dette var større end hendes eget hjem..selv hendes barndomshjem. Hun åbnede munden af ren overraskelse, men smilede så "det må jeg sige...min kæreste bor med stil" hun smilede stort og gav igen hendes kind et kys. Hun så rundt og der var jo utroligt smukt, hvilket var tydeligt at se i hendes øjne. Hun havde aldrig set noget så smukt, selv hjemme hvor hun voksede op var intet sammenlignet med dette. Hendes eget barndomshjem var kedeligt og uden nogen rigtig form for personlighed, dette derimod havde masser af det.
Hun nikkede og stod helt stille, hun vidste fra erfaring at dyr ofte kunne blive utrygge hvis folk lavede for mange pludselige bevægelser, derfor stod hun helt stille og betragtede de store smukke ulve. Hun lod blikket glide ned over de smukke ulve, hun havde altid fundet ulve helt igennem smukke, der var bare noget ved dem som hun fandt majestætisk. Hun klukkede blidt da hun kunne føle den kolde snude mod hendes ene hånd, og samtidig den anden ulvs analyserende blik. Det var sjovt, som de rent faktisk undersøgte hende som for at se om hun havde noget dårligt med sig. Dog var synet af Stella med de to store ulve endnu smukkere end nogen ord kunne beskrive, den måde de agerede omkring hende og den måde hun agerede omkring dem... man kunne tydeligt se at dette var en lykkelig familie.

Hun lod Stella trække hende rundt og hun så nysgerrigt rundt på alle de steder de kom forbi, hvilket kun fyldte hende med en større nysgerrighed. Dog da de nåede hendes værelse, smilede hun drillende. Hun sukkede mod hendes læber, og hun skulle netop til at kysse igen da hun blev skubbet tilbage og derved mødt af en blød seng. Hun støttede sig mod sine albuer, mens hendes øjne var direkte mod Stellas smukke ansigt "jeg synes her er smukt...men lige nu synes jeg at.." hun tav og med den ene arm greb hun fat i Stella og trak hende mod sig, hvorpå hun kyssede hende kærligt og intenst. Hun bed i hendes underlæbe, samtidig med at hun lagde sig helt ned i den bløde seng. Hun kyssede hendes kind blidt "vi ikke skal snakke så meget mere...jeg har helt savnet at kunne kysse dig" hviskede hun og kyssede hende endnu engang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Ons 10 Sep 2014 - 20:02

STella kunne forstille sig det hele. At have Nora ved sin side som det første hun så inden hun lukkede sine øjne i om aftenen og det første hun så om morgenen. Den evige lykke ville ikke kunne stoppe hendes tanker lige nu. Hun var ung og nyforelsket - det var en fantastisk følelse. Stella kom med et drillende skævt smil til Noras hvisken. Hun kunne ikke have været mere enig. Kyssende på hendes læber blev nydt og gengældt med samme kærlighed og lidenskab. Stella ville ikke bryde kyssende med ord, men satte hendes læber på Noras som et svar på, at hun virkelig også havde savnet følelsen af hendes læber imod hendes. Dæmonen nød engelens kys i et kærligheds spind som ikke ligefrem alle ville syntes om, men Stella var ligeglad med hvad andre sagde om hende, det havde hun været ligesiden hun først fandt ud af at hun var til piger og ikke drenge. Hun elskede følelsen af at være sammen med en kvinde. Der var så meget mere lidenskab og kærlighed i det end hvad en mand kunne give en. Stella lod hendes ene hånd gribe fast om Noras krop ved hoften for at holde hende der, på en blid måde. Stella elskede den følelse hendes krop gav fra sig hver eneste gang Noras læber ramte hendes egne. Varmen fra hendes krop begyndte allerede at nå ud til huden - den måde at Nora opvarmede hende på var ganske enkelt fortryllende og nået hun havde savnet ekstremt meget også.

Stella lod sine kys forlade Noras læber og lod sine læber udforske Noras hals blidt. hun havde ikke i sinde og bide og det gjorde hun ikke, hendes tænder ville alt for hurtigt kunne skade den blide smukke engle hud. OGdet var ikke hvad hun ønskede. Stella lod sine læber vandre ned langs kjolens start ved Noras bryst. Den let blottede hud gjorde hendes hjerte bankede voldsomt - ikke fordi, at hun ville spise Nora, men på grund af følelsen af endelig at mærke hendes hud igen. Stella lod sine læber placere sig på Noras igen i et øm romantisk kys fyldt med alle sine følelser for den engel der lagde under hend lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:06

//Outer vi bare det her nu så? og fokusere på det andet vi allerede har igang? Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:50

//uhh i don't know, jeg har forsøgt at samle mig krea til at svarer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:59

//Så lad os oute det, vi har alligevel nok en ide om hvad der er sket siden Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 18:59

//yah lad os, og du har nok ret Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Gæst Man 15 Sep 2014 - 19:00

<3.
Så der styr på det Smile
Out.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Girlfriends ~Nora~ Empty Sv: Girlfriends ~Nora~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum