Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Lori
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Jake
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Valentine
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Celenia
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Edgar
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Lenore
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 
Abigail
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Time of Death -Luke- Caroline - James -

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 12:55

Stella så en smule skeptisk på sansa da hun ville vide noget om hende og Luke. Og Stella som troede... ja ligemeget. Hun kiggede over på Luke da han fortalte en lille smule af sin livshistorie, men for en falden engel var nok det største point of no return for dem. Stella kiggede efter ham da han gik ud i bad, og der blev lidt akavet imellem Sansa og hende selv. Stella bed sig kort i læben inden hun så nikkede ned imod Sansas håndled til om hun måtte tage en tår. Ikke fordi hun regnede med at Luke ville blive glad for det, men hun skulle jo også overleve, og ærligtalt, hvis der kom en hær af walkers ville han ikke overleve uden hendes hjælp. Stella lod sin tunge glide henover de spidsetænder med munden lukket.

Da Luke kom ud igen, kiggede Stella atter over på ham. Hun nikkede kort. "Jeg dræbte mine forældre, eller troede jeg. Fordi, at min far voldtog mig og torturerede mig til jeg fik nok. Min far stak så af efter jeg påsatte en brænd i huset, jeg troede han var død. Men i stedet for, så lavede han en hel hær af sine sønner som voldtog kvinder over hele verden i hans 'lille' kælder." Sagde hun så, og løftede glasset i en skål efter hun bånede det. Hun var 140 år nu, det var længe siden, men ikke længe nok. Stella kiggede over på Sansa. "Noget du vil fortælle?" Spurgte hun så og smilede mens læberne næsten lignede en smal streg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 16:59

Hun nikkede, ja hun havde skam overlevet. Men tabet var naturligt for hende, så faktisk i sidste ende var det ikke den tanke der skræmte hende. Det var tanken om, at hun næsten var ligeglad med det. Det var hendes liv der havde betydet noget for hende i sidste ende. Hvor selvisk det end måtte lyde, så var det hende selv der havde holdt hende i live de sidste mange år, uden hjælp. Det var at passe på sig selv. Hun rystede tanken ud af hovedet, da en mulighed for hendes egen sikkerhed endnu engang stod for dør. Hun ønskede ikke Luke skullek omme til skade, men Stella var ret hårdhudet, de skulle nok klare sig uden hende. Hun vidste knapt nok, hvordan man brugte et våben. Hun nikkede. "Stella har ret. Det sikreste sted er lige her. Jeg skal nok tie stille. Jeg lover der ikke sker noget, og i morgen flyver jeg hjem til Terroville og venter på jer, Stella skal nok kunne finde min fært. Bare pas på jer selv. Ikke?" Kom det fra hende. Hun ønskede at passe på sig selv, men også Luke. Det var lidt svært, og lidt selvisk måtte man være. Men det var hans ord ikke hendes. Han ønskede hende i sikkerhed ligeså meget som hun ønskede sig selv i sikkerhed, men hun ønskede alligevel ikke, at komme i sikkerhed uden ham. Livet var bare så kompliceret. "Skynd jer afsted, ingen walkerne kommer for tæt på. Jeg skal nok klare mig." Tilføjede hun med et skævt smil og kiggede skiftevis på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 17:17

Test.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Lør 27 Sep 2014 - 17:22

Test2.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:04

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:05

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Sansas svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:06

Tillader mig lige at poste dit svar Luke, da jeg gemte et billed af det Smile

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:07

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Sansa/Eira er outet nu.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:09

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Caroline og James er joinet nu. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:09

Jamess svar.//

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:13

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:13

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:17

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:18

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:20

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:21

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:22

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:24

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 13:25

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 14:31

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 14:46

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 18:12

James kigge op på hende og da hun havde et drillerisk smil, smile han det ville være sjovt og finde ud af hvad hun kunne gøre. Han mærket hendes kys på hans overkrop hvilket han lænte, sig tilbage hvor han bare nydt hendes kys de små kys som hun kysse med på hans overkrop. Det var vel på sin vis et spil mellem hinanden de havde lige nu siden han jo havde udfordret hende til og vise hvad en vampyr kunnne gøre. Efter kyssen var blivet givet, til ham på hans overkrop følte han svagt hendes kys på hans mund hvilket han gengælde, han følte hendes kærtegn iemns og det føltes sindsygt godt, som om han var i himlen. Ind til videre følte han ikke hun havde bevist, hvad hun duede til og hvis hun havde var hun da lidt mærklig af en vampyr og være. James følte hendes læber forlade hans hvor til han åbent øjne lig tids nok, til og føle hendes kræfter den måde hvor på hun fik ham op og sidde og svang hendes ben om ham. Hilket fik ham til og få et lille chok hvilket han kunne mærke på ham selv. Han mærket hendes læber kysse, hans hals med en stor hurtighed. Det føltes som om hun kysse, flere steder ende et sted på hans hals hvilket hun sikkert gjorde. Hans øjne var hele tiden rette mod hende, mens han lænte sit hoved tilbage, af alle de kys hun gav ham. Det var fantatisk hvordan hun udnytte hendes kræfter, som vampyr på ham sammen med hans krop. James så hendes øjne skifte og så hende blotte tænder, hvilket fik ham til og smile drillende hvis hun havde været ude efter hans blod kunne hun ha gjorde det. Så der var noget andet, der gjorde at hun viste det, igen gik der et lille chok gennem ham da hendes øjne ændre sig til den violete farve. James følte hendes hånd ligge sig på hans brystkasse, hvor på han tror hun var færdig men med et fjernet hun bennene og skubbe ham ned med kun en hånd som om han ikke var særlig stor. James kigge på hende og lukke øjne igen, da hun begyndte og kysse ham fra navlen og op til brystkassen. James nydt det i fulde drag, hvor efter han følte hende trække ham med ned på gulvet uden han kunne nå og reager ordenligt, da han jo var blive trækket ned af Caroline. James smile kækt til hende på en måde der sagde, var det alt men inden han nået og få styr på sig selv blive han skubbet hen mod den nærmest væg. Hvor efter hun skubbet et bord væk fra dem, som stod i vejen hvor efter hun kysse ham mens han var op af væggen. James kigge hende i øjne da hun fik kyssede ham, James lytte til hende hvor efter han så på hende igen. "Jeg går ned og ser på det hvis, du da kan vente med det sjove til jeg kommer tilbage." Sagde James drillende, hvor efter han rejste sig op med den smadret trøje og gik ned for at åbent døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 18:37

// svare for Caroline over Stella, orker ikke at skifte xD//

Caroline så en anelse chokeret på ham da han sagde hun bare kunne vente på ham. Hun rystede kækt på hovedet af ham og sendte ham et smil. Dog trak hun en morgenkåbe over sig og lukkede den om livet da han var gået. Hun kastede sit hår udover skuldrene og kiggede så ud af vinduet. Alt hun kunne se var en hest. Der var en dæmon og en engel, usædvanligt nok. Caroline nikkede kort for sig selv inden hun så besluttede sig for at gå hen til døren og gå ud af soveværelset. Hun lagde armene overkors og bevægede sig lysløst ud. Hun ville ikke bare sidde og vente hvis der nu var nogle der ville angribe, men så godt som hun jo var igang kunne hun hører en lyd længere væk og løb tilbage til vinduet. Hun spærrede øjnene op, da hun længere væk kunne se noget på vej imod dem. Det lignede et dødt menneske på afstand eller et skadet menneske, men Carolines gode sanser kunne helt klart fortælle at det var en bunke rådentkød der var på vej imod dem. Hun sprang i stedet for i noget mere praktisk tøj og løb i normal tempo neden under. "Hvem end det er der kommer så har de taget venner med." Hendes blik var langtfra rolig. Levende døde, zombier, eller hvad de ellers blev kaldt var fuldt efter de to ankommende. Caroline slog døren op og blottede sine tænder af de nyankommende. Hun var ikke glad for de fremmed til hun fik øje på Stella. Så trak hun tænderne til sig og de violette øjne forsvandt langsomt. "Skynd jer at komme ind for satan." Hunsede hun lavt og spærrede øjnene op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:06

Luke hade og være den der sad bag på, det var under hans standart men det var godt at Sansa var sikker hvilket han var glad for. Luke kigge sig selv omkring hvor efter han fik øje på et hus, lidt længere fremme han bidt sig selv svagt i læben hvor efter han prikke til Stella. "Der er et hus lige der, måske kan vi skjule os der til de rykke videre." Lød det fra Luke, han skulle være blive ved Sansa i stedet for at rejse videre med Stella men gjorde var gjordet. Luke bidt sig selv svagt i læben hvor efter han hoppet af da de nået døren. Han kigge sig omkring og så på en kvinde, som nærmest bare havde,  revet døren op og nu stod hun bare og hunsted med dem Luke kigge på dem, en vampyr og en engel sammen men deres tøj havde de haft gang i noget. Luke ville slet ikke spørge han gik ind, og tog den flaske med wishkey som stod på bordet hvor til han tog tre fire slurker inden. Han vende sig om mod de andre personer, han var ikke falden denne anden engel det kunne han da mærke på hans aura.

//wow det blive værre ende, jeg regnet med.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:26

Normalt ville Stella var reddet videre. Walkerne var langt fra dem, men ikke langt nok. De skulle nødig slæbe dem tilbage til byerne så flere ville blive smittet. Stella sprang af hesten og tøjlede den til nærmeste pæl, for så at gå med Luke hen imod huset. Først troede hun ikke der var nogle til hun kunne dufte engel. Det fik hende først til at stoppe op, men gik dog videre og fremmanede en kniv i sin venstre hånd for at være på den sikre side. Dog åndede hun lettere ud da hun fik øje på Caroline. Stella kiggede sig kort om og lod så kniven forsvinde i sin hånd og gik med ind. Hun tog et kig på James. Hun kunne fornemme varmen i hans krop, modsat Carolines 'døde'. Hun slog dog tanken ud af hovedet. "Skal du bruge hjælp med dit hår?" Spurgte hun drillende og rystede så på hovedet af hende. "Så Caroline, skal du præsentere mig for din 'ven'?" Spurgte hun drilsk. Caroline og Stella kendte ikke hinanden helt vildt, men på trods af det, behandlede de allerede hinanden som søstre. Hun vendte sig om imod vinduet da hun hørte hesten 'skrige'. Walkerne var ankommet. En drejede hovedet ind imod huset og fik øje på Stella. Det var nok til at den begyndte langsomt at gå imod huset, og så snart den var kommet til døren prøvede den at lukke døren op. Stella satte farten op hen til døren, for at holde den, hurtig nok til at låse døren. hun åndede kort ud. Men flere walkere havde desværre opdaget dem. De stormede imod huset, hvilket gjorde Stella fremmanede et samuraisværd og gjorde sig klar, hvis de skulle komme indenfor. "Shit Luke. Vi skulle have reddet videre. Ikke for noget." Sluttede hun af med og kiggede på Caroline og James. Mon James var god i kamp, hun vidste Caorline kunne lidt, men havde aldrig set hende i aktion før. "Er der andre veje ud?" Tilføjede hun og bed sig kort i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 3 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum