Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Lori
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Jake
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Valentine
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Abigail
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Celenia
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Edgar
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 
Lenore
Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba13Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba14Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

Time of Death -Luke- Caroline - James -

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 17:39

Luke der råbte på hende og Stella gjorde hende straks bekymret. Hjertet sad i halsen på hende, og det tog alligevel hende lidt tid efter hun havde sunket alvoren at hun løb ned til dem. For hvert eneste slag imod muren der gav lyd hoppede Eira en smule, hun kunne ikke finde ro. Men lod dem ikke se det. "Skynd jer at finde det så." Kom det fra hende og da hun så var alene blev der slået hul på et vindue i stuen lige ved siden af, hvor hun stod. En arm kom frem fra glasset og det fik Eira til at hoppe til siden. Armen blev trukket tilbage og afstattet med en mund der prøvede at masse sig igennem ruden. Eira sank en klump. "Skynd jer!" Råbte hun til dem imens hun kiggede på væsnet der prøvede at ødelægge ruden ydligere. Flere glas begyndte at give sig. Der var i alt bare for mange af dem til, at det så en smule lyst ud. Eira tog pistolen op af lommen og sigtigede imod de klamme væsner, med rystende hænder - klart hun var nervøs. Hun var ingen stor jæger eller våbenekspert. Men en ting kunne hun da. Hun lagde stille pistolen fra sig og gik nervøst henimod klasset og koncentrerede sig om væsnet der prøvede at møge sig ind til hende for at æde hendes friske kød. Eira pustede imod væsnet. Wait what, ville nogle dog tænke, men det varrede ganske kort før luften hun pustede ud forvandlede sig til ild og gjorde væsnet gik lidt tilbage, men også at de andre fjernede opmærksomheden fra resten af ruderne for at se ilden. Eira sank en klump og kiggede lidt over på et træ ikke så langt væk, og klemte hånden sammen og snart lyste træet op i flammer. waklerne vendte sig om og begyndte at gå imod det for at se, hvad det var og om det kunne spises. "Jeg har købt os lidt tid, hvad er planen?" Spurgte hun da hun endelig var luntet over til Stella og Luke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 18:06

Luke kigge skiftevise på dem begge to, hvor efter han skynde sig ned i kælderen for at se om der var en udgang der nede. Luke kigge sig omkring der var intet, som lignet en vej ud der nede han løb op til de to andre igen lige tids nok, til at han kunne se Sansa puste ild ud af rudens hul. Luke kigge sig omkring og lytte til de to kvinder, som talte til ham hvor efter han kigge på dem begge to. "Så okay fint vi har en vej ud, fint i to Sansa kan du flyve med Stella, over til den næste bygning og hente hestene hvis de ikke er døde jeg vil holde dem så længe jeg kan, det er nok den eneste gode gerning jeg nogen sinde har gjorde." Sagde Luke hvor efter han gjorde sig klar, til og kæmpe mod dem når de ville komme gennem døren og vinduerne. Luke kigge på dem hvor efter, han nikke til dem da en til rude gik i stykke. "Af sted nu, i to jeg vil kæmpe for at beskytte jer to så i kan komme væk." Sagde Luke hvor efter han træk, sin armbrøst og skudt et skud mod en af  dem. De var alle sammen, nærmest optaget af ildtræet men to grupper var kloge ende de andre. Luke kigge på ruderne hvor efter han træk, de to sværd og gjorde sig klar til og kæmpe mod dem. Hvor efter han gjorde sig klar, så han kunne dræbe dem når de kom ind Luke vende sig mod dem "tag nu af sted, jeg ved ikke hvor længe der går før de vender sig mod os igen." Sagde Luke det ville være den eneste ting, som han kunne gøre for at vise at mørket ikke havde et tag over ham. For første gang nogensinde, følte han at han havde et mål for at kæmpe andre folk. Andre væsner, Luke træk sig tilbage fra døren og gjorde sig klar til og bekæmpe det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 18:21

Der var ingen tid at spilde, og Stella havde alligevel ikke rigtig lyst til at lade Luke i stikken med alle de walkers. Men så igen hun kunne se i hans øjne at han ønskede at gøre dette så hun ville lade ham gøre det. For at bekræfte hans ønske nikkede STella til ham og løb så op af trapperne for at vente på Sansa. Stella gjorde forarbejdet ved at fremmane en øske som hun hamrede igennem de storevinduer og væggen ud til for at der var plads nok. Hun hamrede løs på den fucking væg, tanken om det måske ville være det sidste hun gjorde, fik hende til at gøre det hurtigere end man skulle have forventet. "Sansa det er nu!" Råbte Stella så højt hun kunne og kunne mærke, hvordan hendes hjerte bankede hurtigere og hurtigere afsted. Døden bankede på døren det var om at lukke den ind eller vente til en anden dag..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 18:31

Sansa observerede Stella som løb ovenpå da Luke råbte de skulle gøre det. Walkerne vadede ind af ruderne og ilden var ved at glide ud fordi Sansa var så forvirret." Luke to sekunder." Sagde hun så og løb hen til ham og kyssede ham hurtig. "Prøv at bliv ved med at holde dig selv i live ikke?" Sagde hun så og kiggede ham i øjnene. Flere Walkers kom til og Stella råbte på hende. Hun nikkede kort og løb så op til Stella for at se det store hul i væggen. Hun åndede forsigtigt ud og lod de store hvide vinger komme frem fra hendes skulderblade. Hun greb rundt om livet på STella og sprang så ud af vinduet og fløj afsted i mørket. Vingerne kunne tage den ekstra vægt. Desuden var det ikke så meget. Hun landede foran laden og lod vingerne forsvinde ind hvor de kom fra. Hun åbnede ladeporten og fik øje på to heste, og en død. Hestene var ikke speceilt rolige og hvorfor fandt de ud af da to walkere sad henne ved den døde hest og åd af den. Sansa trak stille de to andre heste ud og sprang op på den ene og da Stella var sat op på den anden red de afsted imod huset. Sansa var bekymret for Luke. Virkelig. Men lyden af hestene havde fået walkernes opmærksomhed, og hestene blev ikke mindre nervøse af det. Den sansa sad på stejlede og det relaterede til at Sansa faldt af og landede ned på ryggen. En skikkelse kom imod hende. En Walker. Men ikke hvilken som helst. Callia. Halv ædt op, kom imod Sansa. Det gjorde Sansa gav sig til at græde i panik for hun kunne jo ikke... gøre noget... hun ville aldrig kunne slå Callia ihjel på den måde - selvom det ikke længer var Callia. det var et monster nu.
Hun bed tænderne sammen og gjorde sig klar til angrebet på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 19:01

Luke gjorde sig klar og var glad da de beslutte sig begge to, til og tag afsted. Luke bidt sig selv svagt i læben, da han så dem komme ind. Han vende sig om da Sansa talte til ham, han mærket hendes læber kort mod hans egen hvor efter han åbent øjne igen. Da hun tog afsted, det sidste hun sagde fik ham til og smile hvor efter han svaret hende. Inden hun var smuttet. "jeg skal nok gøre mit bedste." Sagde Luke hvor efter han vende sig om, han kigge mod Walkerne som nu løb gik mod ham. Luke svang sine sværd hvor efter han, begynde og hugge hovederne af dem. Han havde en grund nu til ikke og dø, det havde hun beviste nu han holde dem så længe han kunne væk, men jo flere af dem der døde. Jo flere han dræbte, jo flere kom der. Luke var blive kradset op til flere gange, han kæmpet sig helt hen til vinduet som han sprang ud af med vingerne ude. Da så han noget der næsten fik hans hjerte til og hoppe ud, Sansa lå på jorden med en Walker der næsten var over hende han kunne ikke miste hende ikke nu og da slet ikke siden hun havde bedt ham om ikke og dø. Luke styrte ned hvor han skudt et skud som med sikkerhed, ville få walkern væk fra hende. Hvor efter han brugte sin mørke vinger til og lande og tag hende med sig væk der fra. Hvor efter  han ledte efter Stella som han fløj efter. Luke holde om livet på Sansa, da han kun lige havde nået og få fat i hende uden og blive bidt eller det troede han. Luke fulgte efter Stella mens han forsøgte og trøste Sansa lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 19:15

Walkerne var overalt. Men da Sansas hest blev skræmt gjorde hendes det også og den galoperede afsted væk fra faren, imens Stella kiggede sig om for at se hvad der skete. Hun kunne se den lille walker der gik imod Sansa, men pludselig sprang Luke ud af vinduet og Stella forstod derpå, at det nok skulle ende helt fint. Hun kunne se de var på vej imod hende og det gjorde at hun valgte at vise vejen. Walkerne havde indverderet huset som om, at de stadigvæk var derinde, skønt de ville blive skuffet. Stella red videre til hun kom ud på vejen og kunne ride videre. Hun sørgede for at de ville have overblik fra luften af, og vidste dem vejen fremad. Det tog et par timer, hvis ikke mere, solen var begyndt at stå op - og walkerne var lidt ligesom vampyrerne der - eller ikke så meget men stadigvæk en smule. Stella fik øje på en gård og red imod den. Hun sprang af hesten og bandt den til et træ, hvorefter hun stillede sig i font imod huset. Nu ventede hun blot på englene ville lande og være med til at tjekke huset ud. Det var meget mere solidt bygget end det andet, det kunne tydligt ses.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 19:26

Hun klemte øjnene sammen da hun hørte et skud, der ramte Callia eller walkeren, men kun i benet og det gjorde også at da Luke greb om hende og fik hende væk. Var walkeren stadigvæk i live. Hun lod Luke gribe fas om hendes liv og bare få hende væk derfra. Det var lige det rigtige tidspunkt. Han prøvede at trøste hende, men hun var blevet stærkere siden sidst også. Hun havde mistet begge sine døtre på forskellige tidspunkter, men hun kom sig over det. Det gjorde hun altid. Sansa kiggede nøje på, hvor Stella mon vidste dem henad, og da hun fik øje på gården blev hun lidt mere afslappet. Den her så mere fredet ud og stank ikke af død ligesom den anden havde gjort. Der var ingen urolig eller farlig aura der. Hvilket som sagt blot tegnede godt. Da Luke og hende landede stillede hun sig hen til Stella og vendte sig så imod Luke og kørte en lok om bagved øret. "Tak. Du var lige i den rette timeing." Smilede hun en anelse genert.
Sansa lagde en hånd på hans kind med et varmt smil på læben. "Vi tre er nød til at holde sammen til vi kommer tilbage til byen. Virkelig. Jeg tror vi bliver et godt team så snart en af jer vil prøve at lære mig lidt mere selvforsvar end jeg kan." Sagde hun lidt efter og sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 20:02

Luke fløj med hende hvor efter, han stadig fulgte efter Stella som bevæget sig væk fra stedet. Hvor efter han opdaget at hun ikke behøvet, at blive trøstet længere hun var stærkere ende han husket hvilket kun var godt. Luke så på hende, hvor efter han lande på gården med dem. Han kigge over på Stella for at se, hvordan hun havde det om hun havde klaret sig. Hvor efter hans opmærksomhed fuldt ud, var på Sansa igen han smile let til hende. "Hvis jeg skulle overleve skulle du os, derfor kom jeg ud." Sagde Luke og sende Sansa et charmerende smil, hvor efter han mærket hendes varme hånd på hans kind. Luke smilede til hende, hvor efter han kigge over på Stella. "Okay Stella vil du hjælpe  med og træne Sansa så vi  måske kan få hende klar eller skal jeg stå med træning helt selv." Sagde Luke man kunne høre han drillede, for hvis hun kun ville ha en af dem som træner.  Var det os ok, han kigge på Sansa og smilede. "Det er op til dig, hvem du vil træne med men som sagt du kan træne med os begge os." Sagde Luke og kysse hende, på kinden hvor efter han fik sine vinger trækket sammen. Luke begynde og gå rundt for at se huset, an så han kunne få lidt ud af det hele. "Når lad os se, gården an, for at se om vi kan finde noget vi kan træne med eller træne på."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 20:15

Stella kiggede på dem. De mindede hende om hende og Nora. Ny forelskede to tosser. Stella rystede på hovedet af dem og lagde hovedet lidt på skrå. Hun ventede med at sige noget, til at Luke spurgte hende om hun ville hjælpe med træningen af Eira. "Jo det kan jeg godt, men jeg kommer til at få brug for lidt blod af jer engang imellem, ellers ender jeg med et tørste ihjel." Kom det fra hende. Stella dræbte dem jo ikke, af at få stillet hendes tørst. Hun skulle hjælpe hende, og hun ville bare have noget tilgengæld på den anden side. Stella lagde hovedet til den anden side og bed sig i læben. "Sansa du tjekker huset indenfor. Hvis du ser noget uvelkomment så brænd det." Smielde Stelle skævt og satte i løbe efter Luke. "Det skal være et sted et stykke herfra så vi ikke tiltrækker walkerne. Hesten virker rolig så jeg tror ikke vi skal være bekymret lige med det samme." Smilede Stella svagt. "Desuden ved jeg du bare gerne vil have Sansa i sikkerhed lige nu. Så lad os gå ind og få noget søvn, hvis vi kan. Eller vente til det bliver lidt senere." Sagde Stella så da de var kommet rundt om huset. Hun gik indenfor og ud i køkkent. Ledte lidt i køkkenskabene og fandt et par flasker whiskey. Hun tog så mange hun kunne i armene og satte dem ind i stuen. "Lad os få et par fortjente drinsk og bare slappe af. Nyde livet." Sagde Stella med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 20:42

Luke kigge på Stella da hun talte om og få blod fra dem, "når du får brug for det skal jeg nok gi dig blodet." Svaret Luke hvor efter han gik lidt omkring for at se stedet, an med Stella. "Har du nok ret i," men da hun talte med at han bare ville få hende i sikkerhed, skulle han komme på en undskyldning. "Ja os alle sammen, vi skal jo i sikkerhed så vil bare ha os alle i sikkerhed så vi kan komme videre med vores liv." Løj Luke hvor efter han bidt sig svagt i læben, det var akavet mere var der ikke at sige. Kunne hun virkelig se hvordan han havde det, med hende nej vel. "Er du sikker på, det er en god ide at drikke noget så stærkt." Lød det fra Luke hvor efter han hjælp hende med og bære det ind. Mere eller mindre ville han, bare skifte emne så han ikke blive så rød i hovedet. Luke smilede skævt og gik ind i rummet med det, der efter begynde Luke og lave noget mad til dem. Da han havde fundet nogen ting, som godt kunne bruges til og lave noget mad med. Luke kigge sig omkring hvor efter han fandt lidt af hvert han vidste ikke helt hvad han skulle lave af mad. Derfor stod han bare i køkkenet, han prøvet at finde på noget og lave. Luke begynde og gå ind til Stella igen hvor efter han kigge sig omkring. "Har fundet lidt ting og lave mad af, men er ikke selv den bedste kok så kan du finde ud af og lave noget mad." Sagde Luke hvor efter han gik ud i køkkenet for at, se om han kunne finde på noget og lave med det der var i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 20:56

Stella rystede svagt på hovedet af ham, men på en venlig måde. "Bare prøv at skjul det, men jeg kan se det på dit blik og i hendes smil. Just saying." Svarede hun med et skævt smil.
Huset var fint nok. Ikke helt slidt og ikke helt nyt. Men fungerende. "Jeg kan da finde ud af lidt. Så lad mig." Smilede hun og tog køkkentingene fra ham og gav sig til at ordne noget mad til Luke og Sansa. Det var ikke svært for hende. Nora og Josh spiste trods alt også normalt modsat hende og blod. "Du kan gennemtjekke huset med Sansa." Sagde hun med et drilsk glimt i øjet. "Jeg er færdig her om en halvtime." Tilføjede hun så og koncentrede sig om at blive godt færdig og tilberede et dejligt måltid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 21:01

Da Stella og Luke begyndte at gå rundt om huset, gik Sansa indenfor. Hun kiggede tingene igennem, men auraen på stedet virkede positiv. Alligevel kiggede hun videre igennem stuen og væreleserne. Der var ingen overetager, men mere end fem værelser var der. Hun lod fingerspidserne glide henover en af sengene og tog så skjorten af hun havde haft på. Den var alligevel ødelagt på hendes ryg nu. Hun lagde den på sengen og kiggede komoderne igennem for at finde noget. Hun følte sig nu bedst tilpas i kjoler - måtte hun indrømme. Men hun ville heller ikke fremgå som svag. Sansa sank en klump imens hun kiggede ud af vinduet. Der var ingenting i miles omkreds - hvilket var en god ting. Sansa vendte sig om da hun hørte en lyd og fik blot øje på Luke. "Hey." Smilede hun en anelse genert. Igen hun var ligeglad med at hun stod i shorts og bh foran ham - faktisk var der jo ikke ligefrem nået galt med det eller hendes krop, hvis man skulle tage det den vej over. Sansa lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg gætter på træningen starter i morgen først?" Spurgte hun og gik tættere på ham, og fjernede ikke kontakten fra hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 21:15

Luke begynde og følge hendes aura da, det nok ville tag lang tid ellers før han fandt hende uden det. Luke havde nikke til Stella hvor efter, han var gået af sted for at finde Sansa mens han havde mumlet et tak til Stella, Luke begynde og gå efter hendes Aura, hvor efter han bare forsætte med og følge den som virket glad og rolig så. Sansa måtte ha det godt hvilket glædet Luke, Luke gik hen mod det rum, som hun var i eller hvor hendes aura var. Luke så hende tage tøjet af, hvilket fik et smile frem hvor efter han gik ind og hen mod hende. Da hun vende sit ansigt mod hans, mens hun  talte til ham fik det hans hjerte til og gik et hop. Han kløede sig lidt i nakken, og smilede til hende "du ser smuk ud Sansa og ja vi begynde første i morgen med det hele." Sagde Luke hvor efter han smile til hende, han sende hende et skævt smil hvor efter han prøve og få noget mere ud. "Så Stella er ved og lave mad, og vi skal hvis ha nogen drinks os 3 iaften så vi kan slappe fuldkommen af." Sagde Luke og smilede til hende hvor efter, han gik lidt tætte på hende. Hvor efter uden han tænke sig om kysse hende, på munden. Hvor han bag efter lukket øjne, han havde følelser for hende fuldkommen det var sindssyg der var så mange følelser han havde for hende. Men han kunne vildt godt, lige hende men mon hun havde det på samme måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 21:39

Stella stod i køkkent og nynnede for sig selv. Det ville blive en vegataisk ret, da de ikke ligefrem havde nogle høns eller andet kød at bruge af. Men det skulle ikke blive mindre godt af den grund trods alt. Der blev skåret af alle grønsager og frugter og det hele blev blandet i en skål osv. Hun var langt fra færdig, men det skulle nok snart blive..

//Kort svar xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 21:51

Sansas kinder fik en smule rød farve da han kaldte hende smuk. "Tak, og super." Smilede hun stort til ham. Hun kiggede ham i øjnene og følte sig helt draget, og en vidunderlig form for tryghed ved ham. Det var fantastisk. Hun nikkede til ham. "Det lyder rigtig godt. "Svarede hun ham og bemærkede han trådte tættere på hende. Hun var ikke nervøs, for det føltes godt for hende, at have ham så tæt på sig som hun nu engang havde. Hun havde sanvet ham så meget at det var helt utroligt.
Der gik få sekunder og så var hans læber på hendes. Det gav en positiv følelse igennem hende, og hun gengaldte kysset dybt, imens hun lagde sine arme over hans skuldre. Der var ingen tvivl om, at hun havde nære følelser for den faldne engel. Hun gik et skridt tættere på ham for at mærke hans kropsvarme imod hendes egen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 22:13

Luke mærket hende gengælde kysset, de følelser der var bag dem var store. Andre engle ville sikkert se ned på dem, da han jo var falden og udstødt i forvejen det ville hun der ved nok os blive eller det var da hvad hans tænker var. Men han ville ikke gi slip på hende, hun betød vildt meget for ham Luke smile i kyset og gengælde det igen hvor efter han træk hende tætte på ham selv da hun i forvejen var gået tætte på ham. Luke begravet lidt af sit ansigt i hendes hår da de kyssede. Denne følelse var vildt dejlig han havde aldrig følt en sådan, kræft før og især ikke fra Sansa han var glad for de havde mødt hinanden. Luke træk sig selv lidt efter væk for at få luft, der ved smile han til Sansa. "Skal vi finde noget, tøj til dig så kan vi gå nedeunder bagefter." Sagde Luke svagt, hvor efter der stod lidt røde kinder ved hans egen kinder. Han havde en grund til ikke og opgive sit, liv for det gode han kunne leve sammen med hende han kunne leve sammen med Sansa, et dejligt sted men inden det måtte han opsøge de lyse engles leder. Bare for at få at vide, om han kunne være under deres beskyttelse ellers måtte de finde et andet sted hvis de sku være sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 22:19

//Springer bare lige videre til Sansa xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 22:26

Sansa smilede til ham. Følelserne boblede rundt i hende og fik hende nærmest til at komme helt op at koge. Det var en uforglemmelig følelse osm hun ikke ligefrem havde lyst til at glemme eller komme væk fra. Sansa smilede tilbage til am og lod sin næsetip hvile imod hans. Hun stod stadigvæk tæt på ham. "Jo... men lad os bare lige stå her i to minutter." Svarede hun blidt og låste sine arme om hans nakke, inden hun kyssede ham igen ganske kort. Hun smilede stort til ham. "Du ved godt jeg er ligeglad med du falden ikke?" Spurgte hun med et smil imens hun kiggede ham dybt i øjnene. Der var jo nogle som ville tvivle eller opgive hvis de var en falden og en normal engel. Men Sansa var ligeglad, hun havde set Luke ikke bare var en anden idiot på gaden, og ønskede at blive ved ham. LEve sammen med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 23:22

Luke lytte til hende da hun talte om bare at stå her i to min, hvilket Luke nikke til. Det ville gøre det hele bedre at gøre det sådan, Luke kigge på hende da hun nævnte at hun var ligeglad med han var falden. Han smile svagt til hende, "du ved ikke hvor meget det betyder for mig Sansa ." Svaret Luke hvor efter han lod hende, låse sine arme omkring hans nakke. Han elsket følelsen af hendes nærvær, vildt meget det føltes bare så godt han følte at der var andet ende hævn. Lige som han havde mente før, takket være hende, "jeg fik aldrig takke dig fra at redde mig fra min livstil ikke før nu." Sagde Luke og smile til hende. Hun havde reddet ham fra hævns sti, hvilket han aldrig ville kunne takke hende for ikke  mere ende han gjorde nu. Han smile drillende til hende hvor efter, han kigge på hendes krop hun så stadig vildt godt ud. "Når skal vi finde noget, tøj til dig så vi kan komme ned Stella er måske ved og være færdig med og lave noget mad til os." Sagde Luke hvor efter han kigge på hende, "så skal vi komme i gang med og finde noget tøj." Sagde Luke hvor efter, han vente på at hun ville være klar til hun kunne finde en kjole eller noget andet ikke at han havde noget imod det hun stod i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 16:12

Stella stod og nynnede for sig selv imens hun pyntede et par tallerkener med salat og andre frugter samt grønsager. Hun skulle ikke selv nyde måltidet, men det betød jo ikke, at hun ikke ønskede at det skulle være lækkert for Sansa og Luke. Faktisk håbede hun på, at de ville nyde det og sætte pris på det. Hun satte talerknerne på det store spisebord lavet ud af mørkt træ. Stella hoppede afsted igennem huset til hun kom frem til døren, hvor Luke og Sansa stod. Hun stillede sig i dørkarmen, og knyttede sin ene hånd op foran sin mund og hostede en enkelt gang, for at få deres opmærksomhed. "Så er der mad." Grinnede hun blidt af dem og rystede kærligt på hovedet da hun drejede sig rundt på sine hæle og gik tilbage i stuen. Hun havde rullet gardinerne for, og sat lidt træplader op foran. Så når det engang blev mørkt, og hvis walkerne skulle passere dem, ville de ikke kunne se ind og derved ikke engang prøve at komme ind til dem. Det var lidt af hendes plan. Udover det havde hun blokeret indgangen midlertidigt. De kunne fjerne det store karlkammerskab når de skulle ud, og hvis de brugte deres styrke til at løfte det op lodret først for at skubbe det. Walkerne var ikke så stærke, de var vandrene lig. De kunne ikke løfte noget. Heldigvis. Stella havde hældt et glas vin op og tog et par slurke af det. Alcohol hjalp med lysten til blod og kød, men det var normalt ikke et stort problem for hende, og var stadigvæk ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 16:43

Hvor hun dog ønskede lige nu, at de ikke var ved at lege med døden. At de ikke bare var inde i byen i en parelelverden, hvor tingene altid var i orden, hvor man kunne leve lykkeligt til sine dages ende. Sansa ønskede blot at leve stille og roligt uden afbrydelser. Hun lyttede til Lukes ord, og sendte ham et smil i response. Hun sank en klump inden hun så nikkede kort. Der blev de afbrudt af Stella i dørkarmen. "Øhm... ja. Kommer lige straks." Rødmede hun og gik så hen for at finde en hurtig kjole, og trak derved af de shorts hun havde på for at lade kjolen plante sig tæt ind til hendes lysehud. Sansa slog lidt ud med håret og vente sig med ryggen til Luke. "Vil du være så venlig og knappe?" Spurgte hun og tog håret over skulderen. Hun var ret sulten og glædede sig nærmest til at kaste sig over maden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 18:29

Lukes tænkte på, hvad han mon skulle gøre med sit liv ud over at være sammen med Sansa. De måtte ha styr på nogen ting først, da han stadig var eftersøgte. Luke ville skulle skjule sig selv, mens han var i gaderne ellers skulle de bare vælge en anden by. Eller måske tale med, englenes leder, for at bevise at han stadig havde godhed i sig. Luke vende sig om da han hørte en hosten, og af ren refleks træk han sin pistol. Men Luke opdaget han ikke havde en, da han havde efterladt den det sidste sted. Så det så nok meget komisk ud da han af ren refleks greb efter den og ikke fik noget op. Luke håbet ikke de havde opdaget det, det var nemlig vildt pinligt.

Luke vende sig om mod Sansa, hvor efter han smile til hende og nikket. "Kan jeg godt, Sansa." sagde Luke hvor efter han begynde, at hjælpe hende med og knappe kjolen. Da Luke var færdig, smilte han til hende hvor efter han  tænkte på maden. Det var ikke fordi han var så sulten, men af ren venlighed ville han spise noget for dem begge to. Han spiste normalt ikke vildt meget, normalt spiste han et måltider hver dag og ellers nogen få gange 2 gange. Han havde i lang tid, ikke gjorde det han måtte os få forsoning med hans storesøster og hans lillebror. Luke smilte til Sansa hvor efter, han smile til hende "skal vi begynde og gå hen til køkkenet." Sagde Luke hvor efter han stod op af muren efter og ha hjulpet hende med kjolen. Hun så vildt smuk ud, der ud over var hendes aura så fredelig at det ikke kunne få Luke til andet, ende og smile. Luke smile da hun var klar, hvor efter de gik ned til Stella. Luke vidste ikke om det var en god ide hans og Sansa forhold, da hun måske ville blive udstødt så og det ville han ikke ønske for hende ikke efter hvad han selv havde oplevet han ville snakke med hende om det senere. Nu skulle de 3 bare hygge sig, Luke smilte høfligt til Stella da han kom ned hvor efter han smilte til hende. "Så hvad skal vi ha, Stella at spise." Sagde Luke hvor efter han tog sig til sit hår, det stod helt forkert lige nu dagen efter måtte han gå i bad. "Er der enlig et bad, her eller skal vi vente til vi komme til byen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 19:06

Stella smilede da Sansa og Luke kom til syne og satte sig ved bordet. Hun lænede sig lidt henover bordet. "Det er lidt vegetarisk, alt frugt og grønt jeg kunne finde. Så jeg håber i vil kunne lide det." Smilede hun og lænede sig derefter tilbage i stolenssæde og kiggede på dem. Så stillede Luke et nyt sprøgsmål som gjorde hende nysgerrig. "Ved du, hvad? Jeg tjekker lige imens i spiser." Blinkede hun kort med det ene øje og rejste sig op, hun var næsten ved at gå da hun måtte strække armen ud og tage sit vinglas med sig. Hun ledte huset igenem efter badeværelset og fandt et. Der var skam bruser det var om vandet virkede. Stella gik derhen og tændte for vandet og det rislede ud. Hun slukkede derefter for vandet og vendte tilbage til de spisende engle. "Der er bad og det virker optimalt." Smilede hun og tog en slurk af sin vin. Derpå hældte hun noget vin op til dem og serverede det for dem som var de hendes gæster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 19:15

Sansa nikkede til Luke da han spurgte om de skulle gå ned, og fulgte derpå bare med ham. Det var højlysdag, men tiden gik uhyggelig hurtigt når livet hang i en tyndtråd hverdag. Sansa satte sig ned på en stol, hvor Stella havde hældt mad op til dem begge to. Hun kiggede stille ud af øjenkrogen da Stela gik, og kunne ikke undgå at grine lidt af at hun skulle have sit vinglas med. Sansa tog noget af maden og begyndte stlle at spise. Hun var ret sulten. SEvlom hun kunne undvære mad i flere dage end hun burde, så var hun stadigvæk sulten. Sansa kiggede op med mad i munden da Stella kom tilbage, hvorefter hun kiggede på det tomme glas der ikke længere var tomt men fyldt med vin. Sansa tog glasset og førte det op til læberne, hvorefter hun lod glasset tippe så den søde væske dansede ind på hendes tunge og ramte hendes smagsløg. Hun nød smagen af vinen. Det vari kke så tit hun fik så fine drikke. Så kiggede hun overpå Luke kort og så tilbage på sin tallerken. Sansa udstødt eller ej. Hun følte sig allerede udstødt, så om hun ville blive det mere af at være sammen med Luke, det tvivlede hun på. Følelsen ville være den samme og stadigvæk ikke plage hende.
"Så Stella. Fortæl lidt om dig selv. Eller gør det begge to, hvis i har lyst til det." Smilede Sansa så og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 20:12

Luke smile venligt til Stella, da hun gik for at tjekke det om der var vand. Luke sank en klump da han sad, alene med Sansa dette havde han hvis ikke helt tænkt igennem men med et forstod han hvorfor Stella havde blinket til ham. Luke kigge over på Sansa som kigget, ned på sin Tallerken igen *var hun udstødt eller hvordan hang det sammen.*  De tænker flød gennem Lukes hoved, hvor efter han vende sin opmærksomhed på Stella. Da hun kom ind igen, hvor hun fortalte  at der var et bad Luke kigge op hvor efter han smile. "Ok så vil jeg gå i bad, efter vi har spist så kan i kvinder snakke sammen." Sagde Luke mens han smile drillende, til Sansa maden var fin nok men Luke var ikke så sulten så han tog lidt at spise. Da han lige var ved og være færdig, snakke Sansa til Stella og ham selv. Luke sank en klump hvor efter han kigge over mod døren, til bade værelset. Han kigge på Sansa, hvordan skulle han kunne forklare hvad han havde gjort for hævn. "Well hvad vil du vide min fortid, eller bare små ting omkring mig som at jeg ikke kan lige vin er mere til wishkey." Sagde Luke hvor efter han prøvet og tænke om flere ting han kunne fortælle, omkring sig selv det at han havde dræbt sine forældre var nok en dårlig måde, at fortælle men på en måde følte han at de skulle vide det. "Jeg dræbte mine egne forældre, da de prøvet og styre mit liv hunderet  procent. Den person der dog fik mig til det, svor jeg at jeg ville finde og hævne mig på men jeg er træt af og være den person der kun tænker på sig selv og er ligeglad med alle folk han møder der skulle mit møde bare til med dig Sansa." Sagde Luke hvor efter han rejste sig op, han var ved og fælde en tåre men han måtte bare i bad for at fjerne det fra hans system. Der ved for den Tatovering fjernet det var den, og den sorte magi som altid. Luke begynde og lede efter badeværelset , hvor han gik ind en del af ham ville skære i ham selv for at arbejde med, og fjerne den men de var ikke i sikkerhed i nu. Så Luke smidt bare sit tøj og gik ind, under bruseren hvor han begynde og vaske sig selv for det havde han brug for. Hvad ville de ikke tænke om ham nu, men mest af alt Sansa hun vidste i forvejen der var en dusør på ham men nu havde hun en ide om hvorfor. Luke satte sig ned mens vandet, flød ned over ham hvorfor havde han været sådan en idiot. Luke sank en klump hvor efter, han kigge op på loftet.

Luke rejste sig op bag efter hvor efter han strækket sig, hvor efter han fik sit tøj på eller mere bare et par bukser han fandt der efter en vildt flot skjorte som han tog på. Hvor efter han gik ind, til de to piger han smile venligt til dem begge hvor efter han stille sig bag Sansa og gav hende, et kys i nakken. Han gik bag efter over og sætte sig ned, det var måske en lidt stor ting og fortælle om sig selv men det var rart at ha det sagt til Sansa. Han ville helst ikke holde noget hemmeligt for hende, "hvad med jer to noget i kan fortælle om jer selv nu har i hørt den korte verison om hvordan jeg blive falden.." Sagde Luke og smile venligt til dem hvor efter, han tog noget mere af vinen som Stella havde hældt om det var ikke hans favorit alkohol men det var fint nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time of Death -Luke- Caroline - James - - Page 2 Empty Sv: Time of Death -Luke- Caroline - James -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum